Οι καταναλωτές στη Βρετανία , ξοδεύουν περισσότερα χρήματα στο εμπόριο και στο διαδίκτυο από ό,τι τα περασμένα Χριστούγεννα.
Το Σάββατο, οι καταναλωτές βγήκαν στους κεντρικούς δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου , εν μέσω ενδείξεων ότι ξοδεύουν περισσότερα στα καταστήματα και στο διαδίκτυο από ό,τι πέρυσι, ενόψει των Χριστουγέννων, αναφέρει ο Guardian.
Brexit: Τα δύο πρώτα χρόνια εκτός ΕΕ κόστισαν στη Βρετανία 34 δισ. δολάρια
Οι δαπάνες αυξήθηκαν κατά 2,3% σε ετήσια βάση κατά τη διάρκεια των επτά εβδομάδων έως τις 20 Δεκεμβρίου, με αιχμή την αύξηση κατά 6,1% στο διαδίκτυο, σύμφωνα με τον πάροχο πιστωτικών και χρεωστικών καρτών Visa. Οι αγοραστές επικεντρώθηκαν στα ηλεκτρονικά είδη και στα είδη σπιτιού, με τις πωλήσεις να αυξάνονται σχεδόν 7% στα πολυκαταστήματα και τις πωλήσεις ηλεκτρονικών ειδών να αυξάνονται κατά 1,3%.
Παράλληλα , οι καταναλωτές είναι σαφές ότι επιλέγουν πολύ προσεκτικά τον τρόπο με τον οποίο κατανέμουν τον προϋπολογισμό τους, με τις πωλήσεις ειδών ένδυσης και αξεσουάρ να μειώνονται κατά 2% σε ετήσια βάση, γεγονός που υποδηλώνει ότι ήταν ένα δύσκολο τέλος της σεζόν για τη βιομηχανία της μόδας μετά από ένα ήπιο φθινόπωρο που προκάλεσε ένα κύμα εκπτώσεων.
Το μέσο νοικοκυριό του Ηνωμένου Βασιλείου είχε 10,5% περισσότερο διαθέσιμο εισόδημα τον Νοέμβριο, σηματοδοτώντας έξι συνεχόμενους μήνες διψήφιων αυξήσεων, καθώς οι αυξήσεις των μισθών συνέχισαν να ξεπερνούν τον πληθωρισμό, σύμφωνα με τα στοιχεία από την έρευνα Asda Income Tracker, που συνέταξε η εταιρεία αναλύσεων Cebr.
Η Αλίσια Νγκόμο Φερνάντεζ, επικεφαλής της συμβουλευτικής στο Ηνωμένο Βασίλειο στη Visa, δήλωσε: «Αυτή την περίοδο των διακοπών παρατηρήσαμε μια δειλή ανάκαμψη της καταναλωτικής εμπιστοσύνης, η οποία αντανακλάται στη μέτρια αύξηση των συνολικών πωλήσεων και στις ισχυρότερες ηλεκτρονικές αγορές – καθώς και στη σταθερή αύξηση των δαπανών στα πολυκαταστήματα».
Latest News
Economist: Θα καταφέρει η Lego να παραμείνει η πιο «κουλ» εταιρεία παιχνιδιών;
Δύο είναι οι μεγάλες προκλήσεις της Lego, σύμφωνα με τον Economist: να συνεχίσει με τον ίδιο επιτυχημένο ρυθμό και να γίνει πιο πράσινη
Η οικονομία πολέμου επιβραδύνει το εμπόριο με την Κίνα
Η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στον σιδηρόδρομο είναι ενδεικτική των πιέσεων που υφίσταται η Ρωσία
Η Διώρυγα του Παναμά νέο γεωπολιτικό, οικονομικό κι εμπορικό μέτωπο
Ο Τραμπ προειδοποίησε ότι δεν θα αφήσει να πέσει η Διώρυγα του Παναμά σε «λάθος χέρια», αναφερόμενος στη συνεχώς αυξανόμενη επιρροή της Κίνας
Εκτός ελέγχου το δημόσιο χρέος της Γαλλίας
Τριπλασιάστηκε την τελευταία 20ετία, αυξήθηκε κατά 1 τρισ. ευρώ την τελευταία 10ετία και έφθασε το 113,7% του ΑΕΠ
Κοντά στα 4 τρισ. δολάρια η χρηματιστηριακή αξία της Apple
Οι επενδυτές στοιχηματίζουν ότι η δυναμική της τεχνητής νοημοσύνης θα φέρει στην Apple νέο κύκλο αύξησης των πωλήσεων για συσκευές iPhone
Η Gen Z διψάει για Guinness - Ξεμένει από αποθέματα η ιρλανδική μπίρα;
Είναι πραγματικές οι ανησυχίες για την εξάντληση της Guinness στη Βρετανία ή αποτελούν ένα κόλπο μάρκετινγκ;
Γιατί αλλάζει μάρκα παγωτού o Βασιλιάς Κάρολος ;
Εντάλματα σε περισσότερες απο 300 εταιρείες χορήγησε ο Βρετανός βασιλιάς, συνεχίζοντας την παράδοση των προμηθευτών του βασιλικού οίκου
ΕΚΤ: Έρχονται πρόστιμα για τις «απείθαρχες» τράπεζες- Τι σχεδιάζει η κεντρική τράπεζα
Η ΕΚΤ από το 2014 έχει ανακοινώσει κατά μέσο όρο περισσότερα από 5.000 εποπτικά μέτρα ετησίως
DW: «Ηγεμών» ή «ασθενής» η Γερμανία στην Ευρώπη;
Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζει η Γερμανία, άλλοτε «ατμομηχανή της οικονομίας» στην ΕΕ. Ωστόσο δεν χάνει τον ηγετικό της ρόλο στην Ευρώπη, σημειώνει η DW
Honda - Nissan «έδωσαν τα χέρια» - Στήνουν την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία
Η νέα οντότητα θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα μιας εταιρείας συμμετοχών που θα δημιουργηθεί για τη συγχώνευση Honda - Nissan