Μια ομάδα τραπεζών και επιχειρηματικών ομίλων μηνύει την Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ (Fed) για τα ετήσια τεστ αντοχής των τραπεζών.
Το Ινστιτούτο Τραπεζικής Πολιτικής, το οποίο εκπροσωπεί μεγάλες τράπεζες όπως η JPMorgan, η Citigroup και η Goldman Sachs, ενώνει τις δυνάμεις του με την Ένωση Αμερικανών Τραπεζιτών, o Σύνδεσμος Tραπεζιτών του Οχάιο, το Εμπορικό Επιμελητήριο του Οχάιο και το Εμπορικό Επιμελητήριο των ΗΠΑ για την κατάθεση της αγωγής, η οποία, όπως δήλωσαν, αποσκοπεί στην «επίλυση μακροχρόνιων νομικών παραβιάσεων με την υποβολή της διαδικασίας των stress tests σε δημόσιας διαβούλευσης, όπως απαιτείται από την ομοσπονδιακή νομοθεσία».
Οι ομάδες δήλωσαν ότι δεν αντιτίθενται στις δοκιμές αντοχής, αλλά ότι η τρέχουσα διαδικασία υπολείπεται και «παράγει αμφιταλαντευόμενες και ανεξήγητες απαιτήσεις και περιορισμούς στο τραπεζικό κεφάλαιο».
Ενδεδειγμένη η απόφαση της Fed για τα επιτόκια, τονίζει το ΔΝΤ
Το τεστ αντοχής της Fed είναι μια ετήσια διαδικασία που αναγκάζει τις τράπεζες να διατηρούν επαρκή μαξιλάρια για τα επισφαλή δάνεια και υπαγορεύει το μέγεθος των επαναγορών μετοχών και των μερισμάτων.
«Too little, too late» από τη Fed;
Μετά το κλείσιμο της αγοράς τη Δευτέρα, η Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ ανακοίνωσε ότι επιδιώκει να προβεί σε αλλαγές στα τεστ αντοχής των τραπεζών και θα ζητήσει τις προτάσεις των τραπεζών σε δημόσια διαβούλευση σχετικά με τις «σημαντικές αλλαγές για τη βελτίωση της διαφάνειας των τεστ αντοχής των τραπεζών και τη μείωση της μεταβλητότητας των απαιτήσεων κεφαλαιακού αποθέματος ασφαλείας που προκύπτουν».
Η Fed δήλωσε ότι έλαβε την απόφαση να αλλάξει τα τεστ λόγω «του εξελισσόμενου νομικού τοπίου», επισημαίνοντας τις αλλαγές στη διοικητική νομοθεσία τα τελευταία χρόνια. Δεν περιέγραψε συγκεκριμένες αλλαγές στο πλαίσιο των ετήσιων τεστ αντοχής.
Αν και οι μεγάλες τράπεζες είναι πιθανό να θεωρήσουν τις αλλαγές ως μία νίκη, ίσως θεωρηθούν επίσης «too little, too late».
Επίσης, οι αλλαγές μπορεί να μην είναι αρκετές ώστε να ικανοποιήσουν τις ανησυχίες των τραπεζών για τις κεφαλαιακές απαιτήσεις. «Αυτές οι προτεινόμενες αλλαγές δεν έχουν σχεδιαστεί για να επηρεάσουν ουσιαστικά τις συνολικές κεφαλαιακές απαιτήσεις», αναφέρει η Fed.
Latest News
Γιατί οι Ιρλανδοί σκέφτονται να εγκαταλείψουν το «Σμαραγδένιο Νησί»
Παρά την ισχυρή οικονομική ανάπτυξη και το πλεόνασμα, τουλάχιστον ένα τρίτο των κατοίκων σκέφτεται να εγκαταλείψει την Ιρλανδία
Ποια Πολιτεία των ΗΠΑ απειλείται με μπλακ άουτ λόγω... data centers
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της APS, τα κέντρα δεδομένων (Data Centers) θα αντιπροσωπεύουν το 55% των αναγκών της σε ενέργεια έως το 2031
Η ανασκόπηση του 2024 - Οι δέκα λόγοι που το έκαναν μια καλή χρονιά
Η λίστα με τα γεγονότα που ξεχώρισαν οι FT για την ανασκόπηση της χρονιάς που φεύγει
ΗΠΑ και Κίνα έτοιμες για... αλληλοεξόντωση - Τα όπλα του Τραμπ
Έρευνα για «αντιμονοπωλιακές πρακτικές» Κινέζων κατασκευαστών ημιαγωγών ξεκίνησε η Ουάσιγκτον
Αυξάνει 30% τον κατώτατο μισθό η Τουρκία - Πόσο θα φτάσει
Η αύξηση του κατώτατου μισθού επηρεάζει περίπου 9 εκατ. εργαζόμενους στην Τουρκία
Κλείνει εργοστάσιο της BYD στη Βραζιλία λόγω συνθηκών «σκλαβιάς»
Η BYD ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι διέκοψε τις σχέσεις της με την εμπλεκόμενη εταιρεία και παρέμεινε προσηλωμένη στην «πλήρη συμμόρφωση με τη νομοθεσία της Βραζιλίας»
Η χώρα που σχεδόν μηδένισε τις συναλλαγές με χρήμα
Οι κοινωνίες χωρίς φυσικό χρήμα δεν αποτελούν πλέον σενάριο επιστημονικής φαντασίας με τη Σουηδία να έχει φτάσει μια ανάσα από το να βάλει τα μετρητά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας
Ξανά στον αέρα τα αεροσκάφη της American Airlines
Η καθήλωση για μία ώρα των αεροσκαφών της American Airlines σήμερα νωρίς το πρωί ήταν αρκετή για να προκαλέσει αναστάτωση στους επιβάτες
Καθηλωμένα στο έδαφος τα αεροσκάφη της American Airlines
H καθήλωση στο έδαφος των αεροσκαφών της American Aitlines προκαλεί τεράστιο πρόβλημα σε χιλιάδες ταξιδιώτες ενόψει Χριστουγέννων
Συγχώνευση Honda–Nissan - Ισχύς εν τη ενώσει απέναντι στις κινεζικές βιομηχανίες
Η συγχώνευση των Honda – Nissan θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο όσον αφορά τον όγκο των πωλήσεων οχημάτων μετά την Toyota και την Volkswagen