Την εταιρεία που λάνσαρε την θρυλική πλέον BB cream, εξαγοράζει η L’Oréal Groupe, η οποία ήρθε σε συμφωνία με τον ελβετικό όμιλο λιανικής Migros για την απόκτηση της θυγατρικής της Gowoonsesang Cosmetics Co, Ltd.

Βασικό όχημα της εξαγοράς αποτελεί η Dr.G, η κορεατική μάρκα περιποίησης δέρματος που ιδρύθηκε από τον δερματολόγο Dr. Gun Young Ahn το 2003 και εδρεύει στη Σεούλ και από εδώ και πέρα θα αποτελεί μέρος του τμήματος καταναλωτικών προϊόντων (CPD) του ομίλου L’Oréal, ώστε για να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση για K-Beauty.

L΄ Oreal: Λάμψη για τη μετοχή καθώς οι πωλήσεις ξεπέρασαν τις προσδοκίες

L' Oreal

L’Oréal: Γιατί ήθελε το success story της Dr. G

Για πάνω από δέκα χρόνια, η Dr.G αποτελεί μία από τις κορυφαίες μάρκες περιποίησης δέρματος της Νότιας Κορέας με ολοένα και μεγαλύτερη πανασιατική διείσδυση ενώ εμφανίζει μεγάλες δυνατότητες παγκόσμιας ανάπτυξης, καθώς οφείλει την αξιοπιστία της στο «μαγικό άγγιμα» του Κορεάτη δερματολόγου Dr. Ahn, ιδρυτή των Κλινικών Gowoonsesang με 18 εγκαταστάσεις σε όλη τη χώρα και πάνω από 20 χρόνια κλινικής εμπειρίας.

Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της περιλαμβάνει τη φροντίδα δέρματος -το περίφημο skincare- με βάση τα συστατικά και στοχευμένες σειρές προϊόντων, όπως η best-seller R.E.D Blemish Clear Soothing Cream. Με ένα διαφοροποιημένο μίγμα πωλήσεων σε όλα τα κανάλια, στα πιο γνωστά online και offline καταστήματα λιανικής πώλησης στη Νότια Κορέα, η Dr.G κατατάσσεται σταθερά μεταξύ των τριών κορυφαίων εμπορικών σημάτων μαζικής αγοράς και δερμοκαλλυντικών προϊόντων περιποίησης δέρματος στη χώρα.

«Δημιουργημένο από έναν δερματολόγο και προσφέροντας λύσεις υψηλής απόδοσης κατάλληλες ακόμη και για τα πιο ευαίσθητα δέρματα, η Dr. G συμπληρώνει τέλεια το υπάρχον χαρτοφυλάκιο περιποίησης δέρματος», δήλωσε ο Alexis Perakis-Valat, παγκόσμιος πρόεδρος του τμήματος καταναλωτικών προϊόντων της L’Oréal.

Η Dr. G θα γίνει μάρκα του τμήματος δερματολογικής ομορφιάς της L’Oréal, καθώς η μάρκα «είναι σε θέση να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση για K-beauty και επιστημονικά αναπτυγμένες, αποτελεσματικές αλλά προσιτές λύσεις φροντίδας του δέρματος».

L' Oreal

Ο Alexis Perakis-Valat, παγκόσμιος πρόεδρος του τμήματος καταναλωτικών προϊόντων της L’Oréal

Η περίπτωση της K-beauty

Αυτή είναι η δεύτερη φορά που η L’Oréal αγοράζει μια κορεατική μάρκα ομορφιάς. Το 2018, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ομορφιάς στον κόσμο αγόρασε τη Stylenanda, η οποία περιελάμβανε τη σειρά μακιγιάζ 3CE.

«Το γεγονός ότι η μάρκα Dr. G και οι ομάδες ταλέντων της Gowoosesang είναι μαζί μας θα ενισχύσει περαιτέρω τη δέσμευση της L’Oréal με το κορεατικό οικοσύστημα ομορφιάς και θα μας επιτρέψει να επεκτείνουμε την εμβέλεια της K-beauty παγκοσμίως», διευκρίνισε ο Samuel du Retail, πρόεδρος της L’Oréal Κορέας.

Η Νότια Κορέα είναι εδώ και καιρό ένα φυτώριο πρωτοποριακής ομορφιάς, δημιουργώντας παγκόσμιες τάσεις όπως η BB Cream και η τεχνολογία foundation με βάση το μαξιλάρι, ξεκινώντας πριν από περίπου 11 χρόνια. Υπάρχει μια διεθνής αναζωπύρωση της K-beauty τελευταία, με καταστήματα όπως το Senti Senti στη Νέα Υόρκη και το Miin στο Παρίσι να επικεντρώνονται σε προϊόντα από την Κορέα. Το TikTok συμβάλλει περαιτέρω στην εκθετική ανάπτυξη της τάσης, προκαλώντας ορισμένα προϊόντα, όπως το Beauty of Joseon’s Relief Sun: Rice + Probiotics SPF 50+, να γίνουν viral.

Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της περιλαμβάνει τη φροντίδα δέρματος -το περίφημο skincare- με βάση τα συστατικά και στοχευμένες σειρές προϊόντων, όπως η best-seller R.E.D Blemish Clear Soothing Cream

Οι στόχοι της L’Oréal

Ο μεγαλύτερος όμιλος ομορφιάς στον κόσμο έχει θέσει σε εφαρμογή το φιλόδοξο σχέδιό του που ονομάζεται «For the Future» που θέλει μέχρι το 2025, το 100% των συσκευασιών να είναι οικολογικά σχεδιασμένες, λαμβάνοντας υπόψη τις αρχές της κυκλικής οικονομίας για τη διαχείριση του τέλους του κύκλου ζωής τους.

Η αρχή της βιωσιμότητας που θα διέπει μέχρι και το 2030 τον όμιλο σε κάθε του έκφανση -χαρακτηριστικό είναι πως το 100% των αποβλήτων που θα παράγονται στις εγκαταστάσεις του θα ανακυκλώνεται ή θα επαναχρησιμοποιείται- πηγαίνει χέρι-με-χέρι με την κορεατική προσέγγιση της βιωσιμότητας.

Στο πλαίσιο αυτό, μπάρκες όπως η Dr. G και Stylenanda εκτός από τη χρήση φιλικών προς το περιβάλλον συστατικών και συσκευασιών, δίνουν επίσης προτεραιότητα σε βιώσιμες πρακτικές στην παραγωγή και τις διαδικασίες κατασκευής τους. Αυτό περιλαμβάνει τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και την υποστήριξη ηθικών και δίκαιων εμπορικών πρακτικών.

Την ίδια στιγμή που προτεραιοποιούν βασικά τους χαρακτηριστικά, όπως ιδιαίτερα ενυδατικά συστατικά που υποστηρίζουν την υγεία του δερματικού φραγμού και εμφανίζονται με ευεργετικά αποτελέσματα για όλους τους τύπους δέρματος, ιδιαίτερα για το ευαίσθητο δέρμα, χάρη στην ήπια αλλά προσανατολισμένη στα αποτελέσματα προσέγγισή της.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή