Το μεγαλύτερο απόθεμα διαμαντιών από την οικονομική κρίση του 2008 έχει συγκεντρώσει η De Beers, αποκαλύπτοντας την πρόκληση του ομίλου να αναζωογονήσει τη ζήτηση για κοσμήματα που θεωρούνταν από καιρό ως η κορυφή της πολυτέλειας.
Η πτώση της κινεζικής ζήτησης, ο εντεινόμενος ανταγωνισμός από λίθους που καλλιεργούνται στο εργαστήριο και η κληρονομιά των πανδημικών lockdown, όταν μειώθηκε ο αριθμός των γάμων, άφησε τον μεγαλύτερο παραγωγό διαμαντιών στον κόσμο με ένα απόθεμα αξίας περίπου 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
«Ήταν μια κακή χρονιά για τις πωλήσεις ακατέργαστων διαμαντιών», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Al Cook.
Η μείωση της ζήτησης που ξεκίνησε με την πανδημία ανάγκασε την De Beers να λάβει μέτρα για να περιορίσει την προσφορά των πολύτιμων λίθων. Μείωσε την παραγωγή από τα ορυχεία της κατά περίπου 20% από τα περυσινά επίπεδα και έριξε τις τιμές της στην πιο πρόσφατη δημοπρασία της αυτόν τον μήνα.
De Beers: Ο βασιλιάς των διαμαντιών εκπέμπει SOS
Οι δημοπρασίες χρησιμοποιούνται για την πώληση ακατέργαστων ή άκοπων διαμαντιών σε μια ομάδα περίπου 50 πιστοποιημένων αγοραστών γνωστών ως sightholders, οι οποίοι είναι οι πιο ισχυροί έμποροι του κλάδου.
Με εργατικό δυναμικό 20.000 ατόμων, η De Beers είναι κυρίαρχη δύναμη στην αγορά κοσμημάτων με διαμάντια 80 δισεκατομμυρίων δολαρίων από τότε που ιδρύθηκε στα τέλη του 19ου αιώνα. Τα έσοδα του ομίλου μειώθηκαν στα 2,2 δισ. δολάρια το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, από 2,8 δισ. δολάρια την ίδια περίοδο το 2023.
Ο μεγαλύτερος αντίπαλός της, η ρωσική Alrosa, επλήγη από κυρώσεις που επιβλήθηκαν στα ρωσικά διαμάντια από τα έθνη της G7 φέτος μετά την πλήρη εισβολή στην Ουκρανία το 2022.
Το μέλλον για την De Beers
Υπενθυμίζεται ότι η De Beers πρόκειται να διασπαστεί σε ξεχωριστή εταιρεία από τον ιδιοκτήτη της, την Anglo American. Ο όμιλος εξόρυξης που είναι εισηγμένος στον FTSE 100 υποσχέθηκε να αποεπενδύσει από την De Beers αφού απέρριψε μια προσφορά εξαγοράς ύψους 39 δισ. λιρών από την BHP.
Σε μια προσπάθεια να αυξήσει τις πωλήσεις, η De Beers ξεκίνησε μια ώθηση μάρκετινγκ τον Οκτώβριο που επικεντρώθηκε στα «φυσικά διαμάντια», επαναλαμβάνοντας τις διάσημες διαφημιστικές της καμπάνιες του δεύτερου μισού του 20ου αιώνα.
Latest News
Economist: Η ζαριά της… ευτυχίας – Το χρήμα και ένα αιώνιο δίλημμα
Μπορούν τα χρήματα να αγοράσουν την ευτυχία;
«Στοπ» της Ταϊβάν στο deal 950 εκατ. της Uber με την Foodpanda
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ταϊβάν σημείωσε ότι δημιουργούνταν ανησυχίες για αντιανταγωνιστικές πρακτικές
Θα μπορούσαν οι δυσκολίες της Nike να δώσουν ώθηση στην Foot Locker;
Ο γίγαντας των αθλητικών ειδών αγωνίζεται για ακόμη ένα τρίμηνο υπό το βάρος της στρατηγικής DTC
Πώς φτάσαμε από το πρώτο γραπτό «Merry Christmas» του 1992 στα 20 δισ. SMS ημερησίως
Τα SMS στο ξεκίνημα τους είχαν όριο 160 χαρακτήρων
Πόση είναι η «χρηματιστηριακή» αξία του Αγίου Βασίλη
Όλα όσα γνωρίζουμε και μπορούμε να υπολογίσουμε
Η Saks μεγαλώνει - Από την επένδυση 2,7 δισ. δολαρίων στην Neiman Marcus στους μετόχους
Η κίνηση αυτή φέρνει αρκετές εταιρείες λιανικής πώλησης ειδών πολυτελείας κάτω από την εταιρική στέγη της Saks Global
Αγορές μετά... μουσικής - Ο κρυφός άσος των εορταστικών αγορών
Καταστήματα, γυμναστήρια, ξενοδοχεία και εστιατόρια επιμελούνται λίστες με μουσική, ειδικά σχεδιασμένες για... αγορές
Αλλάζει σελίδα το Nordstrom - Τι συμβαίνει με το πολυκατάστημα ύστερα από 123 χρόνια
Μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής, η οικογένεια Nordstrom θα είναι ο κύριος ιδιοκτήτης της αλυσίδας και η Liverpool θα κατέχει το 49,9%
Χριστουγεννιάτικα παιχνίδια made in... - Ποιος είναι ο μεγαλύτερος προμηθευτής παιχνιδιών της ΕΕ;
Την τιμητική τους, τα Χριστούγεννα, έχουν τα παιδιά που ανυπομονούν να ανοίξουν τα δώρα τους. Από ποιές όμως χώρες προέρχονται;
Στροφή στη νομισματική πολιτική της Τουρκίας - Έρχεται μείωση στα επιτόκια
Οι αναλυτές είναι διχασμένοι για το μέγεθος της μείωσης των επιτοκίων στην Τουρκία