Το μεγαλύτερο απόθεμα διαμαντιών από την οικονομική κρίση του 2008 έχει συγκεντρώσει η De Beers, αποκαλύπτοντας την πρόκληση του ομίλου να αναζωογονήσει τη ζήτηση για κοσμήματα που θεωρούνταν από καιρό ως η κορυφή της πολυτέλειας.

Η πτώση της κινεζικής ζήτησης, ο εντεινόμενος ανταγωνισμός από λίθους που καλλιεργούνται στο εργαστήριο και η κληρονομιά των πανδημικών lockdown, όταν μειώθηκε ο αριθμός των γάμων, άφησε τον μεγαλύτερο παραγωγό διαμαντιών στον κόσμο με ένα απόθεμα αξίας περίπου 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

«Ήταν μια κακή χρονιά για τις πωλήσεις ακατέργαστων διαμαντιών», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Al Cook.

Η μείωση της ζήτησης που ξεκίνησε με την πανδημία ανάγκασε την De Beers να λάβει μέτρα για να περιορίσει την προσφορά των πολύτιμων λίθων. Μείωσε την παραγωγή από τα ορυχεία της κατά περίπου 20% από τα περυσινά επίπεδα και έριξε τις τιμές της στην πιο πρόσφατη δημοπρασία της αυτόν τον μήνα.

De Beers: Ο βασιλιάς των διαμαντιών εκπέμπει SOS

Οι δημοπρασίες χρησιμοποιούνται για την πώληση ακατέργαστων ή άκοπων διαμαντιών σε μια ομάδα περίπου 50 πιστοποιημένων αγοραστών γνωστών ως sightholders, οι οποίοι είναι οι πιο ισχυροί έμποροι του κλάδου.

Με εργατικό δυναμικό 20.000 ατόμων, η De Beers είναι κυρίαρχη δύναμη στην αγορά κοσμημάτων με διαμάντια 80 δισεκατομμυρίων δολαρίων από τότε που ιδρύθηκε στα τέλη του 19ου αιώνα. Τα έσοδα του ομίλου μειώθηκαν στα 2,2 δισ. δολάρια το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, από 2,8 δισ. δολάρια την ίδια περίοδο το 2023.

Ο μεγαλύτερος αντίπαλός της, η ρωσική Alrosa, επλήγη από κυρώσεις που επιβλήθηκαν στα ρωσικά διαμάντια από τα έθνη της G7 φέτος μετά την πλήρη εισβολή στην Ουκρανία το 2022.

Το μέλλον για την De Beers

Υπενθυμίζεται ότι η De Beers πρόκειται να διασπαστεί σε ξεχωριστή εταιρεία από τον ιδιοκτήτη της, την Anglo American. Ο όμιλος εξόρυξης που είναι εισηγμένος στον FTSE 100 υποσχέθηκε να αποεπενδύσει από την De Beers αφού απέρριψε μια προσφορά εξαγοράς ύψους 39 δισ. λιρών από την BHP.

Σε μια προσπάθεια να αυξήσει τις πωλήσεις, η De Beers ξεκίνησε μια ώθηση μάρκετινγκ τον Οκτώβριο που επικεντρώθηκε στα «φυσικά διαμάντια», επαναλαμβάνοντας τις διάσημες διαφημιστικές της καμπάνιες του δεύτερου μισού του 20ου αιώνα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή