Η Ταϊβάν μπλόκαρε την αγορά της Foodpanda της Delivery Hero από την Uber Technologies για 950 εκατομμύρια δολάρια, λόγω ανησυχιών ότι θα ήταν αντιανταγωνιστική, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της Επιτροπής Δίκαιου Εμπορίου (FTC).
Η Delivery Hero ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι η Uber μπορεί είτε να ασκήσει έφεση κατά της απόφασης της επιτροπής είτε να τερματίσει την εξαγορά.
Σε ενημέρωση των ΜΜΕ, η Επιτροπή δήλωσε ότι ο αρνητικός αντίκτυπος της συγχώνευσης θα υπερέβαινε τα συνολικά οικονομικά οφέλη και ότι τα διορθωτικά μέτρα δεν θα ήταν σε θέση να αντιμετωπίσουν τις ανησυχίες για τον ανταγωνισμό.
Γιατί οι οδηγοί των Uber και Lyft ανεξαρτητοποιούνται
Το σκεπτικό της επιτροπής ανταγωνισμούς της Ταϊβάν
«Στην αγορά της πλατφόρμας παράδοσης φαγητού, η κύρια ανταγωνιστική πίεση της UberEats προέρχεται από την Foodpanda. Η συγχώνευση θα εξαλείψει αυτή την ανταγωνιστική πίεση», δήλωσε ο Chen Chih-min, αντιπρόεδρος της FTC της Ταϊβάν.
«Μετά τη συγχώνευση, η UberEats θα περιορίζεται λιγότερο από τον ανταγωνισμό, δίνοντάς της περισσότερα κίνητρα για να αυξήσει τις τιμές για τους καταναλωτές και να αυξήσει ακόμη και τις προμήθειες για τους επιχειρηματίες εστιατορίων».
Ο Chen πρόσθεσε ότι μετά τη συγχώνευση, το συνδυασμένο μερίδιο αγοράς των δύο εταιρειών στην Ταϊβάν θα ξεπεράσει το 90%.
Η Uber και η Delivery Hero ανακοίνωσαν τον Μάιο τη συμφωνία για την Ταϊβάν, η οποία περιλάμβανε μια ξεχωριστή συμφωνία για την αγορά από την Uber νεοεκδοθεισών μετοχών της γερμανικής εταιρείας παράδοσης φαγητού αξίας 300 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η αμερικανική εταιρεία ανέμενε ότι η εξαγορά θα συνεισέφερε τουλάχιστον 150 εκατ. δολάρια ετησίως στα προσαρμοσμένα βασικά κέρδη της επιχείρησης delivery εντός ενός έτους από την ολοκλήρωση της συμφωνίας, η οποία θεωρήθηκε πιθανή το πρώτο εξάμηνο του 2025.
Οι διαδικτυακές πλατφόρμες παράδοσης τροφίμων αντιπροσωπεύουν ένα μικρό κλάσμα της ανταγωνιστικής αγοράς παράδοσης τροφίμων της Ταϊβάν. Οι δραστηριότητες της Foodpanda στο νησί ήταν ισοσκελισμένες όσον αφορά τα προσαρμοσμένα βασικά κέρδη για τους 12 μήνες που έληξαν στις 31 Μαρτίου 2024, ανέφεραν οι εταιρείες.
Latest News
Τι εξόργισε το Μπέζος λίγο πριν τον γάμο του - Τι είπε ο Μασκ
Ο Τζεφ Μπέζος φημολογείται ότι θα παντρευτεί την εκλεκτή του στο Άσπεν μετά τα Χριστούγεννα
Απόσχιση της μονάδας εμπορευμάτων της FedEx - Προχωρά η αναδιάρθρωσή της
Αυτό το τμήμα της FedEx μπορεί να αξίζει περισσότερα από 30 δισ. δολάρια, λένε οι αναλυτές
Ένας δισεκατομμυριούχος δημιουργεί έναν οικολογικό ταξιδιωτικό παράδεισο
Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας που δημιούργησε το λειτουργικό σύστημα Ubuntu, Μαρκ Σατλγουόρθ, έψαχνε ένα μέρος να ξεφύγει. Τελικά βρήκε έναν παράδεισο και αποφάσισε να τον αξιοποιήσει
Προσφορά εξαγοράς 1,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τα αποκλειστικά κλαμπ Soho House
Στα τέλη του περασμένου έτους, η Soho House είχε περισσότερα από 42 κλαμπ, εννέα χώρους εργασίας και ένα παραλιακό θέρετρο στη Μύκονο
Η φετινή περίοδος Χριστουγέννων βλέπει ρεκόρ αεροπορικών ταξιδιών
Οι καταναλωτές σε Βρετανία και ΗΠΑ συνεχίζουν να δίνουν προτεραιότητα στις διακοπές και στα ταξίδια σε σχέση με άλλες δαπάνες και οι αερομεταφορείς χαμογελούν
Η Γερμανία στο κλαμπ της «εξαιρετικά χαμηλής υπογεννητικότητας»
Η πολυπληθέστερη χώρα της Ευρώπης απειλείται πλέον από το δημογραφικό, καθώς τα ποσοστά γονιμότητας πέφτουν κάτω από το κρίσιμο όριο του 1,4
Η Airbnb θέλει να κατακτήσει τον κόσμο - Οι νέες αγορές όπου στοχεύει
Σε νέες αγορές σε Ευρώπη και Ασία προσανατολίζεται η Airbnb, εν μέσω διαμαρτυριών σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις
«Τσεκούρι» στα έξοδα από την Deloitte μετά από μια χρονιά αναταραχής
Εσωτερική έκθεση της Deloitte ανέφερε ότι σχεδίαζε να μειώσει τα ταξίδια και τα έξοδα του προσωπικού κατά περισσότερο από 50% μέχρι τον Μάιο
Το μεγάλο στοίχημα για τη γαλλική οικονομία το α' εξάμηνο του 2025
Τα μάτια των αγορών στραμμένα στον προϋπολογισμό για μείωση χρεών και ελλειμμάτων
Economist: Η ζαριά της… ευτυχίας – Το χρήμα και ένα αιώνιο δίλημμα
Μπορούν τα χρήματα να αγοράσουν την ευτυχία;