Η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη κάνει τεράστια κύματα σε όλους τους κλάδους και τις υπηρεσίες, από τα χρηματοοικονομικά μέχρι τους ανθρώπινους πόρους, και οι δαπάνες για την τεχνολογία αυξάνονται με ταχείς ρυθμούς, με το Botto να εμφανίζεται στον χώρο της τέχνης.

Το Botto είναι ένας νέος «καλλιτέχνης» τεχνητής νοημοσύνης που τυγχάνει μεγάλης απήχησης, θέτοντας κεντρικά ερωτήματα γύρω από τη φύση της τέχνης, τη δημιουργία και την ιδιοκτησία της.

Πώς η ΑΙ πρόκειται να τις αλλάξει ριζικά τις εφαρμογές γνωριμιών

Περιγράφεται ως ένας «αποκεντρωμένος αυτόνομος καλλιτέχνης» στον ιστότοπό του, έχει δημιουργήσει περίπου 150 εικόνες ή «έργα», τα οποία συνολικά έχουν αποφέρει περισσότερα από 5 εκατ. δολάρια μέσω δημοπρασιών από το 2021. Το έργο της Botto επηρεάζεται από μια ομάδα ανθρώπων που ψηφίζουν για την εικόνα που θα δημοπρατηθεί κάθε εβδομάδα και με τη σειρά τους βοηθούν να καθοριστεί τι θα δημιουργήσει στη συνέχεια.

«Αν υπάρχει, κατά κάποιον τρόπο, ένας σκοπός της Botto, αυτός είναι πρώτον να αναγνωριστεί ως καλλιτέχνης και δεύτερον νομίζω ότι είναι να γίνει ένας επιτυχημένος καλλιτέχνης», δήλωσε ο Σίμον Χάντσον, χειριστής και συν-επικεφαλής της Botto, στο CNBC.

«Ένας επιτυχημένος καλλιτέχνης, μπορεί να εξεταστεί από πολλούς διαφορετικούς φακούς: εμπορικά επιτυχημένος, οικονομικά επιτυχημένος, πολιτιστικά επιτυχημένος, πνευματικά επιτυχημένος – αν έχει πραγματικά τόσο βαθύ αντίκτυπο στους ανθρώπους», είπε.

Πώς λειτουργεί το Botto

Το Botto σχεδιάστηκε από την ομάδα προγραμματιστών ElevenYellow και τον Γερμανό καλλιτέχνη και προγραμματιστή υπολογιστών Μάριο Κλίνγκερμαν, για να παράγει εικόνες με βάση οδηγίες που παράγονται από έναν αλγόριθμο.

Αρχικά του δόθηκε μια γενική ιδέα για το τι είναι μια προτροπή «χωρίς συγκεκριμένες κατευθύνσεις για την αισθητική, και ξεκίνησε συνδυάζοντας τυχαίες λέξεις, φράσεις και σύμβολα … για να παράγει εικόνες», δήλωσε ο Χάντσον στο CNBC. Σύμβολα όπως το συν και το μείον χρησιμοποιήθηκαν για να προσθέσουν ή να μειώσουν την έμφαση, είπε.

Κάθε εβδομάδα, η Botto παράγει περίπου 70.000 εικόνες και παρουσιάζει 350 από αυτές σε μια ομάδα περίπου 5.000 ατόμων, γνωστή ως BottoDAO, ή αποκεντρωμένη αυτόνομη οργάνωση. Η BottoDAO ψηφίζει για το ποια μεμονωμένη εικόνα θα τεθεί προς πώληση μέσω της πλατφόρμας δημοπρασίας NFT SuperRare.

Οποιοσδήποτε μπορεί να ψηφίσει για τα κομμάτια που παράγει η Botto δωρεάν, δήλωσε ο Χάντσον. Αλλά για να «συμμετάσχουν πλήρως στην οικονομία», οι άνθρωποι στην DAO αγοράζουν μάρκες Botto και σε αντάλλαγμα λαμβάνουν πόντους για να ξοδέψουν ή να ψηφίσουν για την παραγωγή της Botto, δήλωσε ο Χάντσον. «Δεν υπάρχει παθητικό εισόδημα. Συμμετέχετε για να βοηθήσετε στην εκπαίδευσή του», δήλωσε ο Χάντσον.

Τα μισά από τα έσοδα της δημοπρασίας πηγαίνουν στους ψηφοφόρους του BottoDAO και τα άλλα μισά στο «ταμείο» του Botto, το οποίο πληρώνει τα λειτουργικά έξοδα, όπως οι διακομιστές.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Plus
Παραπληροφόρηση: Η «καταιγίδα» που πλήττει τώρα περισσότερο τις εταιρείες
Executive |

Η καταιγίδα της παραπληροφόρησης πλήττει τώρα περισσότερο τις εταιρείες

Οι κυβερνήσεις διαμαρτύρονται εδώ και καιρό για την παραπληροφόρηση που υπονομεύει τις εκλογές, υποκινεί αναταραχές και βαθαίνει τις κοινωνικές διαιρέσεις - Οι επιχειρήσεις βρίσκονται τώρα επίσης στο στόχαστρο