Η εργασία αλλά κυρίως οι συνθήκες που υπάρχουν και επικρατούν σε πολλούς εργασιακούς χώρους δεν ικανοποιούν τους εργαζόμενους.

Πολλοί απο αυτούς δεν είναι ευχαριστημένοι με τη δουλειά τους και οι περιορισμένες επιλογές τους για να βρουν μια νέα συμβάλλουν σε μια εποχή που η Gallup αποκαλεί «The Great Detachment», σύμφωνα με μια νέα έκθεση από τη συμβουλευτική εταιρεία στο χώρο εργασίας.

Επιστροφή στο γραφείο: Θα είναι το 2025 χρονιά ορόσημο για την μεγάλη επιστροφή;

Το ποσοστό των Αμερικανών που παρακολουθούν ή αναζητούν ενεργά μια νέα δουλειά έχει αυξηθεί στο 51% σήμερα, σε σύγκριση με 45% το 2020.

Εν τω μεταξύ, η ευτυχία των Αμερικανών στην εργασία έχει διαβρωθεί: μόλις το 18% είναι εξαιρετικά ικανοποιημένο με τη δουλειά του σήμερα, από 26% πριν από την πανδημία, αναφέρει το CNBC.

Οι ερευνητές της Gallup επισημαίνουν μερικούς σημαντικούς παράγοντες για τους οποίους οι Αμερικανοί δεν είναι ευχαριστημένοι με τη δουλειά τους σήμερα και τι θα μπορούσε να αλλάξει πραγματικά τα πράγματα.

Διαταραχές στο χώρο εργασίας

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, πολλές εταιρείες έχουν υποστεί δραματικές αλλαγές στο εργατικό τους δυναμικό: απολύσεις κατά την έναρξη της πανδημίας, επαναπροσλήψεις όταν η οικονομία ανέκαμψε, αυξημένος τζίρος κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Παραίτησης και τώρα, επιβράδυνση προσλήψεων λόγω εν μέρει της αστάθειας του χρηματιστηρίου και υψηλός πληθωρισμός.

Σήμερα, 7 στους 10 εργαζομένους λένε ότι η οργάνωσή τους έχει διαταραχθεί το περασμένο έτος, σύμφωνα με την Gallup, και αυτό οδήγησε σε αναδιαρθρώσεις ομάδων, άτομα να παιρνουν περισσότερες ευθύνες στις δουλειές τους και περικοπές προϋπολογισμών.

Οι μελέτες σχετικά με το εάν η εξ αποστάσεως εργασία βοηθά ή εμποδίζει την παραγωγικότητα είναι μικτές, αλλά μερικά πράγματα είναι ξεκάθαρα: οι εργαζόμενοι θέλουν την επιλογή να εργάζονται εξ αποστάσεως περισσότερο από ό,τι επιτρέπει η εταιρεία τους και οι αυστηρές εντολές επιστροφής στο γραφείο μπορεί να οδηγήσουν σε απογοήτευση και εναλλαγή.

Τούτου λεχθέντος, οι πλήρως απομακρυσμένοι εργαζόμενοι είναι λιγότερο συνδεδεμένοι με την αποστολή ή το σκοπό του οργανισμού τους σε σύγκριση με τους υβριδικούς συνομηλίκους, σύμφωνα με την Gallup, κάτι που μπορεί να πυροδοτήσει τη δυσαρέσκεια και την παραίτηση.

«Μια αναντιστοιχία μεταξύ αυτού που προσδοκούν οι εργαζόμενοι και αυτού που προσφέρουν οι εργοδότες μπορεί να κάνει τους εργαζόμενους να αισθάνονται υποτιμημένοι και να αμφισβητούν το μέλλον τους».

Αλλαγή των ιδανικών και των εμπειριών των εργαζομένων

Ένα άλλο σημαντικό σημείο πόνου είναι ότι οι εργαζόμενοι έχουν διαφορετικές προσδοκίες από τον χώρο εργασίας τους σε σύγκριση με τα πρότυπα πριν από την πανδημία.

«Η ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής και τα καλύτερα πακέτα αποδοχών έγιναν πιο σημαντικά για τους εργαζόμενους, μαζί με τις προσδοκίες για ευελιξία στην εξ αποστάσεως εργασία», γράφουν οι ερευνητές της Gallup. «Μια αναντιστοιχία μεταξύ αυτού που προσδοκούν οι εργαζόμενοι και αυτού που προσφέρουν οι εργοδότες μπορεί να κάνει τους εργαζόμενους να αισθάνονται υποτιμημένοι και να αμφισβητούν το μέλλον τους».

Οι εργαζόμενοι μπορεί επίσης να αντιμετωπίζουν νέες πιέσεις μεταξύ των πελατών που εξυπηρετούν. Η πλειοψηφία, το 56% των εργαζομένων λέει ότι έχει παρατηρήσει αλλαγές στις προσδοκίες των πελατών μετά την πανδημία, σύμφωνα με την Gallup, με πολλούς εργαζόμενους να αναφέρουν ότι οι πελάτες είναι πιο απαιτητικοί σήμερα από ό,τι πριν από την πανδημία.

Οι εργαζόμενοι δεν ξέρουν τι περιμένουν από αυτούς

Οι αναδιαρθρώσεις ομάδων και οι απολύσεις έχουν επηρεάσει δυσανάλογα τη μεσαία διοίκηση, δίνοντάς τους περισσότερη δουλειά με λιγότερους πόρους. Την ίδια στιγμή, οι ηγέτες έχουν μικρή εμπιστοσύνη στα συστήματα διαχείρισης της απόδοσής τους, σύμφωνα με την Gallup.

Αυτό σημαίνει ότι οι οργανισμοί δεν έχουν έναν αξιόπιστο τρόπο για να αποσαφηνίσουν τις προσδοκίες, να αναγνωρίσουν την καλή απόδοση και να αναπτύξουν τους εργαζόμενους.

Αυτοί οι παράγοντες συμβάλλουν στο να αισθάνονται οι εργαζόμενοι ότι δεν ξέρουν τι αναμένεται από αυτούς στη δουλειά ή ότι έχουν σημαντικό αντίκτυπο ή συνδέονται με την επιτυχία της εταιρείας, και τα δύο είναι ζωτικής σημασίας για να αισθάνονται πληροί στην εργασία, σύμφωνα με την Gallup.

Μόλις το 45% των εργαζομένων δηλώνουν ότι γνωρίζουν τι αναμένεται από αυτούς στη δουλειά και το 30% πιστεύουν ότι η αποστολή της εταιρείας τους , τους κάνει να νιώθουν ότι η δουλειά τους είναι σημαντική.

Οι νεότεροι εργαζόμενοι, οι νέοι εργαζόμενοι, οι υβριδικοί εργαζόμενοι και οι επαγγελματίες είναι πιο πιθανό να αναφέρουν ότι δεν έχουν σαφείς προσδοκίες για την εργασία τους. Και η σύνδεση είναι χαμηλή μεταξύ των νεότερων εργαζομένων, των πλήρως απομακρυσμένων εργαζομένων και των εργαζομένων πρώτης γραμμής.

Προσδοκίες – Τι θα σταματούσε τη «Μεγάλη Αποσύνδεση»

Οι ερευνητές της Gallup λένε ότι μία από τις σημαντικότερες λύσεις για να νιώσουν οι εργαζόμενοι πιο ικανοποιημένοι στην εργασία τους είναι να τους δώσουν σαφείς προσδοκίες. Οι ξεκάθαρες προσδοκίες καθορίζονται με συνεργασία, ευθυγραμμίζονται με τους ευρύτερους στόχους της ομάδας, συζητούνται τακτικά και εξετάζονται παράλληλα με τον φόρτο εργασίας και την ευημερία.

Οι εταιρείες θα πρέπει επίσης να κάνουν καλύτερη δουλειά συνδέοντας τη δουλειά κάθε ατόμου με την αποστολή της εταιρείας τους, προσθέτουν οι ερευνητές της Gallup.

Οι ηγέτες παίζουν ρόλο σε αυτό ξεκαθαρίζοντας και διαμορφώνοντας την αποστολή και τις αξίες της επιχείρησης, βοηθώντας τους εργαζόμενους να δουν πώς συμβάλλουν σε κάτι μεγαλύτερο, ζητώντας από τους εργαζόμενους να μοιραστούν τι τους κάνει περήφανους για τη δουλειά τους και διασφαλίζοντας ότι η εμπειρία των εργαζομένων ευθυγραμμίζεται με τις αξίες της εταιρείας.

Τελικά, λέει η Gallup, οι εταιρείες που εργάζονται πάνω σε αυτούς τους δύο παράγοντες μπορούν να δημιουργήσουν ένα ισχυρότερο brand εργοδότη, όπου οι άνθρωποι θέλουν να εργάζονται και να πετυχαίνουν.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Executive
Παραπληροφόρηση: Η «καταιγίδα» που πλήττει τώρα περισσότερο τις εταιρείες
Executive |

Η καταιγίδα της παραπληροφόρησης πλήττει τώρα περισσότερο τις εταιρείες

Οι κυβερνήσεις διαμαρτύρονται εδώ και καιρό για την παραπληροφόρηση που υπονομεύει τις εκλογές, υποκινεί αναταραχές και βαθαίνει τις κοινωνικές διαιρέσεις - Οι επιχειρήσεις βρίσκονται τώρα επίσης στο στόχαστρο