
Σχέδιο για την προσέλκυση πελατών από την ηλικιακή ομάδα 18 – 35 ετών έχουν θέσει σε εφαρμογή οι συστημικές τράπεζες, οι οποίες μέχρι στιγμής φαίνεται πως χάνουν σε αυτό το πεδίο τη μάχη με τις διεθνείς digital banks.
Οι τελευταίες βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων των νέων, οι οποίοι τις χρησιμοποιούν κατά κόρον στις καθημερινές τους συναλλαγές.
Όπως επισημαίνει τραπεζική πηγή, «μέχρι πρότινος οι ψηφιακές τράπεζες υπερείχαν σε σχέση με τα παραδοσιακά πιστωτικά ιδρύματα, λόγω της λιγότερης γραφειοκρατίας κατά το άνοιγμα νέου λογαριασμού».
Τράπεζες: Δημιουργούν ανεξάρτητες digital banks
Σημειώνει όμως πως «πλέον η σχετική διαδικασία έχει απλοποιηθεί, συνθήκη αναγκαία για την αντιστροφή της τάσης απομάκρυνσης των νέων από τους ελληνικούς ομίλους».
«Αυτή τη στιγμή είναι δυνατή η δημιουργία τραπεζικής σχέσης από το κινητό τηλέφωνο του ενδιαφερόμενου μέσα σε λίγα λεπτά, αλλά και η άμεση χρήση βασικών υπηρεσιών, όπως το m-banking και η χρεωστική κάρτα», τονίζει σχετικά.
Συμπληρώνει ωστόσο ότι «ο ψηφιακός μετασχηματισμός από μόνος του δεν είναι αρκετός για τη διεύρυνση του πελατολογίου μας σε αυτήν την ομάδα του πληθυσμού. Πρωταγωνιστικό πλέον ρόλο στη μάχη με τις digital banks παίζει το marketing».
Τα νέα εγχειρήματα
Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα της νέας στρατηγικής των τραπεζών για διεύρυνση του πελατολογίου τους στη συγκεκριμένη ηλικιακή κατηγορία, αποτελεί το εγχείρημα της Snappi που τρέχει η Πειραιώς.
Πρόκειται για μία αμιγώς ψηφιακή τράπεζα, με ξεχωριστή άδεια λειτουργίας, η οποία σύμφωνα με τη διοίκηση του συστημικού ομίλου θα στοχεύσει στις γενιές Millennials και Gen Ζ, όσους δηλαδή έχουν γεννηθεί από το 1981 έως το 2012.
Σύμφωνα με τον τρέχοντα προγραμματισμό, η Snappi θα ανοίξει τις online πύλες της στο β΄ τρίμηνο του 2025 και μετά την πρώτη φάση ανάπτυξης των εργασιών της στην Ελλάδα, θα εξετάσει την επέκτασή της σε 3 – 4 ευρωπαϊκές αγορές.
Δράσεις για την προσέλκυση νέων ηλιακά πελατών έχουν αναλάβει και οι υπόλοιποι συστημικοί όμιλοι.
Η Εθνική Τράπεζα λάνσαρε πρόσφατα μία νέα εφαρμογή με την ονομασία «Next» για κινητά τηλέφωνα, που απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε νέους. Πρόκειται για ένα app με μοντέρνο σχεδιασμό που είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες της νέας γενιάς.
Διευκολύνει τις καθημερινές συναλλαγές και προάγει την αποταμίευση. Μάλιστα, πριν λίγες ημέρες η τράπεζα αποκλειστικά μέσω του Next προσφέρει το υψηλότερο επιτόκιο στην ελληνική αγορά μέσω λογαριασμού ταμιευτηρίου.
Συγκεκριμένα, όσοι είναι έως 30 ετών εξασφαλίζουν επιτόκιο 2,5% για τα πρώτα 10.000 ευρώ, κερδίζουν τόκους κάθε μήνα και έχουν τα χρήματά τους ανοιχτά.
Από την άλλη πλευρά, η Eurobank έχει δημιουργήσει το πρόγραμμα «Eurobank Youth Project» για ηλικίες 18 – 28 ετών.
Μέσου αυτού διατίθενται λογαριασμοί πρώτης ζήτησης, χρεωστικές, πιστωτικές και προπληρωμένες κάρτες, καθώς και φοιτητικά δάνεια, ενώ κάθε χρόνο διοργανώνονται κληρώσεις με χρηματικά έπαθλα για όσους αποταμιεύουν.
Τέλος η Alpha Bank προσφέρει τη σειρά προϊόντων με την ονομασία «Alpha 1|2|3», για νέους από 18 έως 27 ετών.
Το πρόγραμμα πέραν του καταθετικού λογαριασμού με προνομιακό επιτόκιο, προσφέρει τη δυνατότητα λήψης δανείου για σπουδές, με ευνοϊκούς όρους, αλλά και πλήρη εξυπηρέτηση μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της τράπεζας.
Ψηφιακό χαρτζιλίκι
Εξάλλου, σε εξέλιξη βρίσκεται η μάχη των τραπεζών για τη διεκδίκηση μεριδίων και στον τομέα του ψηφιακού χαρτζιλικιού.
Πρόκειται για μία συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά, η οποία συμβάλει στην ενίσχυση των εσόδων από προμήθειες.
Η υπηρεσία έρχεται να καλύψει την ανάγκη των γονιών να δίνουν χρήματα στα παιδιά τους, τα οποία δαπανώνται αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο, μέσω προπληρωμένων καρτών.
Με τον τρόπο αυτό, όχι μόνο διευκολύνεται η όλη διαδικασία, αλλά υπάρχει διαρκής έλεγχος των συναλλαγών και είναι δυνατός ο ορισμός ανώτατου ορίου στις δαπάνες.


Latest News

Μπροστά στην «τέλεια καταιγίδα» τα σούπερ μάρκετ - Τι φέρνει η συρρίκνωση των κερδών
Τι συμβαίνει με τους λιανέμπορους σε Ευρώπη και ΗΠΑ - Οι νέοι στόχοι των σούπερ μάρκετ και το «ιερό δισκοπότηρο» της αγοράς

Ασφαλιστικά μέτρα κατά της JP Morgan κατέθεσε ο Καρώνης – Τι επιδιώκει
Ο βρετανικός ιστότοπος sifted.eu αναφέρει πως ο διευθύνων σύμβουλος της Viva επιχειρεί να εμποδίσει την αμερικάνικη τράπεζα να προχωρήσει σε περαιτέρω αγωγές ή προσπάθειες εξαγοράς

Ανατροπή στα σούπερ μάρκετ μετά από 30 χρόνια – Το φρένο στις προσφορές και η δύναμη πυρός του 1 δισ.
Νέο τοπίο στις προσφορές – Η στρατηγική των πολυεθνικών και ο ανταγωνισμός των σούπερ μαρκετ – Πάνω από 4.000 κωδικοί σε έκπτωση

Το «σαφάρι» για νέες IPOs πάει… Θεσσαλία – Αντίστροφη μέτρηση για Φάις και Qualco
Εκδήλωση στην Λάρισα πραγματοποιεί στις 12 Μαρτίου το Χρηματιστήριο Αθηνών – Κεντρικός ομιλητής ο CEO της Aktor Αλέξανδρος Εξάρχου – Όλες οι λεπτομέρειες για την IPO του ομίλου Φάις

Τα σινεμά που έγιναν σούπερ μάρκετ – Από το Μενίδι και την Καλλιθέα μέχρι τη Γλυφάδα και το Παγκράτι
Από κινηματογραφικές αίθουσες… σάλες με ράφια - Ποια σινεμά μετατράπηκαν σε καταστήματα Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, Lidl, My Market και Γαλαξίας

HELLENiQ ENERGY: Επεκτείνει τον Πολυχώρο Εκπαίδευσης Ευάλωτων Γυναικών του ΣΕΓΕ στη Θεσσαλονίκη
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας η HELLENiQ ENERGY ανέλαβε να ολοκληρώσει όλες τις απαιτούμενες εργασίες για την άρτια διαμόρφωση του Κέντρου Ενδυνάμωσης Γυναικών “WEHub - Female Empowerment Hub” που λειτουργεί ο Σύνδεσμος

Ημέρα της Γυναίκας: H Alpha Bank στηρίζει την ισότιμη συμμετοχή των γυναικών στην οικονομική ζωή
«Μαθήματα Οικονομίας», μια δράση ανοιχτή σε όλες τις γυναίκες

Viohalco: Οχυρωμένη στους δασμούς Τραμπ – Πώς ντύνει… με αλουμίνιο Porsche, Audi και BMW
Τα όπλα της Viohalco απέναντι στους δασμούς Τραμπ – Το κρυφό «διαμάντι» της Βουλγαρίας με νέα έργα σε ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
![Ξένες Άμεσες Επενδύσεις: Το πρόβλημα στην Ελλάδα – Σχεδόν μία στις δύο αφορά ακίνητα [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/businessdaily-deals-symfwnies-ependyseis-sygxwneyseis-600x336.jpg)
Το πρόβλημα με τις Άμεσες Ξένες Επενδύσεις στην Ελλάδα - Σχεδόν μία στις δύο αφορά ακίνητα [γραφήματα]
Τι δείχνει η ανάλυση για τις καθαρές Ξένες Άμεσες Επενδύσεις (ΞΑΕ) στην Ελλάδα από το ΚΕΠΕ ανά ομάδα κλάδων - Ποιοι έχουν την πρωτοκαθεδρία - Ποιες χώρες προτιμούν την Ελλάδα

Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο: Στην τελική ευθεία η Αναπτυξιακή Διάσκεψη της Κρήτης
Το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο διοργανώνει στις 12 και 13 Μαρτίου την πρώτη Αναπτυξιακή Διάσκεψη της Κρήτης στο Ηράκλειο