Καθώς η αγορά ειδών πολυτελείας ανθίζει παρά τα όποια προβλήματα, η Ralph Lauren Corporation ξεχωρίζει μεταξύ των ελίτ μετοχών που προτιμούν τα hedge funds. Το 2024, η αγορά ειδών πολυτελείας προβλέπεται να αξίζει το ιλιγγιώδες ποσό των 103,10 δισεκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο θα αυξηθεί σε 145,08 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2029, σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες του κλάδου.

Ενώ την ίδια στιγμή, ένας αναπάντεχος τομέας δείχνει πως βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Ο τομέας των πολυτελών συσκευασιών εμφανίζει επίσης ισχυρή ανάπτυξη, καθώς αναμένεται να αυξηθεί από 17,2 δισ. δολάρια το 2023 σε 25,8 δισ. δολάρια έως το 2032.

Πολυτέλεια: Πώς οι εταιρείες θα ενισχύσουν τις πωλήσεις τους – Οι τιμές και ο ρόλος της Κίνας

Τα στοιχεία από το CNBC NRF Retail Monitor δείχνουν ότι οι Αμερικανοί καταναλωτές ξοδεύουν περισσότερα, με αξιοσημείωτη αύξηση 21,5% σε ετήσια βάση στο λιανικό εμπόριο εκτός καταστημάτων.

Η Βόρεια Αμερική παραμένει μια κρίσιμη αγορά για τα είδη πολυτελείας, λόγω της αύξησης του διαθέσιμου εισοδήματος. Οι αναλυτές επισημαίνουν μια αξιοσημείωτη άνοδο των καταναλωτικών δαπανών, ιδίως κατά την περίοδο των διακοπών, όπου η εμπιστοσύνη στη σπατάλη σε είδη πολυτελείας είναι όλο και πιο εμφανής.

Η τάση αυτή υποστηρίζεται από τις χαμηλότερες τιμές της βενζίνης και τα πιο προσιτά αγαθά, δίνοντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να επιδοθούν κατά τη διάρκεια των εορταστικών αγορών.

Ισχυρές επιδόσεις της Ralph Lauren

Με υψηλή βαθμολογία μεταξύ των επιλογών των hedge funds, η Ralph Lauren έχει αναφέρει εντυπωσιακή αύξηση των εσόδων της, η οποία αποδίδεται στη στρατηγική εστίαση στην ενίσχυση του εμπορικού της σήματος και στην επέκταση σε νέες αγορές.

Το μοντέλο άμεσης πώλησης της εταιρείας προς τον καταναλωτή (DTC) αποδείχθηκε επίσης καθοριστικό, με σημαντική αύξηση τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και στα ψηφιακά κανάλια πωλήσεων, εδραιώνοντας τη θέση της στον τομέα της πολυτέλειας σε μια ακμάζουσα αγορά.

Κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους που έληξε στις 30 Μαρτίου, οι λιανικές πωλήσεις – αυτές που δημιουργήθηκαν από καταστήματα λιανικής, στο διαδίκτυο και σε καθορισμένα σημεία πώλησης Ralph Lauren σε πολυκαταστήματα – αντιστοιχούσαν στο 66% των καθαρών εσόδων της εταιρείας, από περίπου 63% ένα χρόνο νωρίτερα. Το υπόλοιπο παρήχθη σε μεγάλο βαθμό μέσω των καναλιών χονδρικής της εταιρείας.

Συνολικά, τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, στα 6,6 δισεκατομμύρια δολάρια. Το καθαρό εισόδημα κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους αυξήθηκαν κατά 24%, στα 646,3 εκατομμύρια δολάρια.

Η Ralph Lauren έχει επιδείξει ιδιαίτερη ικανότητα τα τελευταία χρόνια να αυξάνει τις τιμές, σύμφωνα και με τον Ντέιβιντ Σβαρτζ, ανώτερος αναλυτής μετοχών της Morningstar. Κατά την τελευταία χρήση, το μικτό περιθώριο κέρδους της εταιρείας αυξήθηκε στο 66,8%, σε σύγκριση με 64,6% ένα χρόνο νωρίτερα.

Ανάπτυξη του τομέα των πολυτελών συσκευασιών

Ένα εξίσου αξιοσημείωτο τμήμα είναι ο τομέας των πολυτελών συσκευασιών, ο οποίος αναμένεται να αυξηθεί από 17,2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023 σε 25,8 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2032. Οι μάρκες αναγνωρίζουν όλο και περισσότερο τη σημασία της συσκευασίας στην ενίσχυση της εμπειρίας των καταναλωτών και της αντίληψης της μάρκας, τροφοδοτώντας περαιτέρω την επέκταση της αγοράς.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
ΕΕ: Οι οικονομολόγοι προειδοποιούν πως αν δεν «βάλει τάξη» έρχεται «συνεχής παρακμή»
Διεθνή |

Καμπανάκι οικονομολόγων για ΕΕ: Βάλτε τάξη στα του οίκου σας ή ετοιμαστείτε για «συνεχή παρακμή»

Οι οικονομολόγοι δηλώνουν κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για αλυσιδωτές επιπτώσεις από τις εξελίξεις στη Γερμανία και στη Γαλλία που θα συμπαρασύρουν ολόκληρη την ΕΕ