
Όταν η Pip Durell δούλευε ως στυλίστρια στη βρετανική Vogue, δυσκολευόταν να βρει ένα καλό πουκάμισο σε λογική τιμή. «Δεν υπήρχε αυτό το μεσαίο πουκάμισο των 100 λιρών που να ήταν καλοσχεδιασμένο κα με ωραίο ύφασμα», λέει η ίδια. «Όταν επρόκειτο για το δικό μου στυλ, δεν με ενδιέφερε πραγματικά τι φοράω από μέσα και τι από έξω – με ενδιέφερε μόνο να φορέσω ένα τζιν και ένα αντρικό πουκάμισο».
Έτσι αποφάσισε να φτιάξει το δικό της. Τα κλασικά και boyfriend πουκάμισα της With Nothing Underneath, που κυκλοφόρησαν το 2017, έγιναν λατρεία για την άριστη εφαρμογή και τις «δημοκρατικές» τους τιμές που ξεκινούσαν από 95 στερλίνες, γράφουν οι FT.
Sephora: Πώς το body care στα καταστήματά της οδηγεί την κούρσα της ομορφιάς το 2025
Πώς κέρδισε το στοίχημα
Ράβονται σε εργοστάσια που διευθύνονται κυρίως από γυναίκες στην Πορτογαλία και στην Τουρκία, από φυσικά υφάσματα, όπως οργανικό βαμβάκι και βουρτσισμένο βαμβάκι και μαλλί και έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την πρακτικότητα. «Δεν κάνουμε εκπτώσεις, επομένως πρέπει να επιτύχουμε υψηλές πωλήσεις, πράγμα που σημαίνει ότι φροντίζουμε να είμαστε έξυπνοι», λέει η Durell.
Είναι ένα μοτίβο που κερδίζει: πέρυσι, τα έσοδα της WNU αυξήθηκαν κατά 130%, ενισχυμένα από το στυλ της λευκής ποπλίνας με τις μεγαλύτερες πωλήσεις και τις συνεργασίες με επωνυμίες όπως η Collagerie αλλά και… οι Financial Times.
Οι πελάτες ψωνίζουν ξανά και ξανά και οι επιστροφές δεν ξεπερνούν το 17%, έναντι μέσου όρου 30% στον κλάδο συνολικά.
«Υπάρχουν πολλά κακά προϊόντα εκεί έξω και οι άνθρωποι τα έχουν βαρεθεί», λέει η ιδιοκτήτρια της εταιρείας. «Ακριβώς επειδή κάποιος δεν μπορεί να αντέξει οικονομικά τον σχεδιαστή -συμπεριλαμβανομένου του εαυτού μου- δεν σημαίνει ότι δεν θέλει ποιοτικά ρούχα», πρόσθεσε.
Επεκτείνεται και σε άλλες κατηγορίες
Το brand επεκτείνεται τώρα και σε άλλες κατηγορίες. Το καπέλο του μπέιζμπολ με το λογότυπό του έχει ήδη βρει το δρόμο του στους ηθοποιούς Florence Pugh και Nicholas Galitzine.
Τα ασορτί μπόξερ και τα καλοκαιρινά σαρούνγκ του είναι ιδανικά για διακοπές.
Πέρυσι, λάνσαρε ένα ψηλόμεσο, φαρδύ παντελόνι εμπνευσμένο από τη Charlotte Rampling και αυτόν τον μήνα θα παρουσιάσει ένα μπλέιζερ. Φτιαγμένο από γκρι μαλλί ψαροκόκαλο, θυμίζει την κομψότητα γυναικών όπως η Lauren Hutton, με κοφτερούς, ελαφρώς παραγεμισμένους ώμους, γενναιόδωρα πέτα και κοκάλινα κουμπιά. Με την τιμή στα 350 £, θα μεταποιηθεί εκ νέου με διαφορετικά υλικά «έτσι όταν ο πελάτης βρει το μέγεθος και το σχήμα που του αρέσει, μπορεί να το αποκτήσει ξανά», λέει η Durell.
Η μάρκα επεκτείνει επίσης την παρουσία της σε αγορές του εξωτερικού, όπως οι ΗΠΑ, οι οποίες επί του παρόντος αντιπροσωπεύουν το 12% των δραστηριοτήτων της. Αλλά το πουκάμισο θα παραμένει πάντα ο ακρογωνιαίος λίθος. «Είναι μια ευρεία και ζωτικής σημασίας κατηγορία στη γυναικεία γκαρνταρόμπα», τονίζει η Durell, η οποία έχει «περίπου 30» στην ντουλάπα της.


Latest News

Η DHL αναστέλλει αποστολές δεμάτων υψηλής αξίας προς τις ΗΠΑ
Η DHL διευκρίνισε όμως ότι οι αποστολές αξίας κάτω των 800 δολαρίων, είτε είναι προς επιχειρήσεις είτε προς καταναλωτές, δεν επηρεάζονται από τις αλλαγές

Οι δασμοί Τραμπ και οι άλλες προκλήσεις για τον κλάδο του καφέ
Οι δασμοί Τραμπ αναμένεται να είναι μία ακόμα πρόκληση για τον κλάδο του καφέ, που ήδη δοκιμάζεται από τις συνεχείς ανατιμήσεις και την κλιματική αλλαγή

Μεγάλη, έως και επικίνδυνη, η έκθεση των ξένων στις αγορές των ΗΠΑ
H προειδοποίηση που απευθύνει η Deutsche Bank σε όσους έχουν επενδύσει στα αμερικανικά περιουσιακά στοιχεία

Το σχέδιο του Κρετίνσκι πίσω από εξαγορά της Daily Mail - Πώς σκοπεύει να την μεταμορφώσει
Η Royal Mail αναμένεται -εκτός απροόπτου- να περάσει στα χέρια του Τσέχου μεγιστάνα, Ντάνιελ Κρετίνσκι, στα τέλη Απριλίου

Με καθυστέρηση οι προπαραγγελίες του Nintendo Switch 2 λόγω δασμών
Η προπαραγγελίες για το Nintendo Switch 2 θα ξεκινήσουν στις 24 Απριλίου - Οι προπαραγγελίες είχαν αρχικά προγραμματιστεί για τις 9 Απριλίου

Επένδυση 256 εκατ. ευρώ από την τουρκική αυτοκινητοβιομηχανία Tofas
Η Αρχή Ανταγωνισμού στην Τουρκία ενέκρινε την πώληση της επιχείρησης τοπικής διανομής από την Stellantis στην Tofas

Οι ΗΠΑ ήταν ο μεγαλύτερος παραγωγός σπάνιων γαιών - Υστερα ήρθε... η Κίνα
Μέχρι τη δεκαετία του 1980 οι ΗΠΑ ήταν στην πραγματικότητα ο μεγαλύτερος παραγωγός για σπάνιες γαίες

Δύσκολο στοίχημα το Made in USA- Πώς θα γυρίσει η παραγωγή στις ΗΠΑ
Η αισιοδοξία των CEO's για την ενίσχυση της μεταποιητικής δραστηριότητας αλλά και οι επιφυλάξεις τους

Η διπλή «απειλή» Τραμπ για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες [γραφήματα]
Σε κρίσιμο σταυροδρόμι οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες από την Stellantis έως την BMW - Σε συνομιλίες ΕΕ και Κίνα για να αποφευχθούν τα χειρότερα

Η βιομηχανία διατηρεί την ανοδική της τάση στην οικονομία της Κίνας
Η Κίνα είναι σίγουρη και ικανή να σταθεροποιήσει την εκτεταμένη βιομηχανική της οικονομία, δηλώνουν αξιωματούχοι της χώρας