Εννέα μήνες μετά το λουκέτο του εργοστασίου της Tupperware στη Θήβα, σταματάει και η διανομή για τα θρυλικά ταπεράκια στην Ελλάδα, καθώς όπως ανακοίνωσε η εταιρεία θα δέχεται παραγγελίες για αγορά των προϊόντων της μέχρι και την 8η Ιανουαρίου 2025.

Tupperware: Ολοταχώς για τη νέα εταιρεία, που θα σώσει τα θρυλικά τάπερ

«Σήμερα μοιραζόμαστε μαζί σας μία πολύ δύσκολη ανακοίνωση. Ως Tupperware Ελλάδος, στα πλαίσια των ευρύτερων αποφάσεων που έχουν ληφθεί από τη μητρική εταιρεία για όλες τις χώρες της Ευρώπης -αποφάσεις που καλούμαστε και εμείς με τη σειρά μας να ακολουθήσουμε- θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι θα είμαστε σε θέση να δεχόμαστε παραγγελίες για αγορά των προϊόντων της εταιρείας μέχρι και την 8η Ιανουαρίου 2025», αναφέρει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της.

Η κατάρρευση του ελληνικού τζίρου μετά το λουκέτο

Αν και η Tupperware Greece, με τζίρο 18,44 εκατ. ευρώ το 2023 από 38,85 εκατ. ευρώ το 2022 και ζημιές 25 χιλ. ευρώ από κέρδη 2,13 εκατ., στον επίλογο της ανακοίνωσης αφήνει να εννοηθεί ότι μπορεί να υπάρξει επαναφορά του love brand στην ελληνική αγορά, η κατάσταση για τον μητρικό όμιλο μόνο εύκολη δεν είναι.

Από τα τέλη Νοεμβρίου του 2024, η Tupperware Brands Corporation αποφεύγοντας τα χειρότερα, όπως η δημοπρασία των περιουσιακών της στοιχείων σε ανοικτή αγορά, ανήκει στην Party Products LLC, εταιρεία που δημιουργήθηκε από μια ομάδα εξασφαλισμένων δανειστών της.

Συγκεκριμένα η Party Products LLC απέκτησε ορισμένα περιουσιακά στοιχεία της αμερικανικής εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων των παγκόσμιων δικαιωμάτων για την επωνυμία Tupperware και τη σχετική πνευματική ιδιοκτησία καθώς και δραστηριότητες σε βασικές γεωγραφικές αγορές.

Η εταιρεία των δανειστών, που αποτελείται από τη Stonehill Capital Management και την Alden Global Capital, θα επικεντρωθεί αρχικά στην προσφορά προϊόντων Tupperware σε ορισμένες βασικές αγορές σε όλο τον κόσμο. Οι εργασίες σε αυτές τις παγκόσμιες βασικές αγορές θα συνεχιστούν χωρίς διακοπή και οι πελάτες θα μπορούν να αγοράζουν προϊόντα από ανεξάρτητους συμβούλους πωλήσεων Tupperware, ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου Tupperware και συνεργάτες λιανικής.

Tupperware

Η (πολύ) δύσκολη επόμενη μέρα της Tupperware

«Η συμφωνία διασφαλίζει ότι η επωνυμία Tupperware θα συνεχίσει να λειτουργεί και ότι οι εργασίες θα συνεχιστούν, τουλάχιστον προς το παρόν», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας δεδομένων και ανάλυσης GlobalData, Neil Saunders. «Ωστόσο, η εταιρεία εξακολουθεί να αντιμετωπίζει μια δύσκολη μάχη για μακροπρόθεσμη επιβίωση», σημείωσε.

Ενώ η εμβληματική μάρκα, διάσημη για τα πάρτι των απευθείας πωλήσεων, έχει βρει νέους ιδιοκτήτες, μπορεί να χρειαστεί να γίνουν περισσότερα, σύμφωνα με τον Saunders.

«Πρέπει να απομακρυνθεί από τις άμεσες πωλήσεις καθώς το μοντέλο πιέζεται όλο και περισσότερο και να βρει μια ισχυρότερη και πιο σταθερή στρατηγική διανομής», είπε. «Χρειάζεται επίσης να διπλασιάσει την καινοτομία και τον σχεδιασμό, ώστε να μπορεί να δικαιολογήσει τις τιμές υψηλότερες από το μέσο όρο. Αυτά τα πράγματα ουσιαστικά σημαίνουν να ξαναγράψουμε το βιβλίο κανόνων για την Tupperware, κάτι που δεν θα είναι εύκολο». tupperware

Παραγωγή από το 1966 στην Ελλάδα

Στην Ελλάδα η Tupperware ήρθε το 1966 με ίδρυση εταιρείας στην Αθήνα και από το 1967 -μέχρι και το περσινό λουκέτο- διέθετε βιομηχανική μονάδα στη Θήβα.

Η μονάδα της Θήβας κατασκεύαζε προϊόντα για λογαριασμό του ομίλου αλλά επίσης εισήγαγε και εμπορευόταν πλαστικά σκεύη, συσκευές και άλλα συναφή είδη οικιακής χρήσεως από πλαστικές ύλες, που αφορούσαν κυρίως την αποθήκευση, τη συντήρηση και την προετοιμασία φαγητού.

Το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής της ελληνικής εταιρείας διατίθεντο σε τρίτες χώρες, όπως το Ισραήλ, η Κύπρος και το Κουβέιτ, διαμέσου συγγενικών επιχειρήσεων.

Μέτοχος της ελληνικής βιομηχανίας είναι η εδρεύουσα στην Ολλανδία Tupperware Nederland BV, η οποία με τη σειρά της ανήκει στον αμερικανικό όμιλο Tupperware Brands Corporation.

Προίκα… τάπερ

Παρότι ζούμε στην εποχή της AI στην Ελλάδα, αλλά και σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, οι επιδείξεις τάπερ δεν είχαν ατονήσει όσο θα περίμενε κάποιος. Το αντίθετο. Μάλιστα υπάρχουν προϊόντα της εταιρείας που δίνονται ως προίκα ακόμη και σήμερα.

Για παράδειγμα κάποια «κλασικά» κομμάτια, όπως το περίφημο «ντεζιρέ», ένα παραλληλόγραμμο σκεύος «που χωράει ακριβώς το γλυκό ψυγείου, μια πίτα, ή ένα παστίτσιο», μέχρι τα νέα προϊόντα που αντέχουν από τους -40°C έως τους 230 °C θεωρούνται hot trend για τις νοικοκυρές και τους νοικοκύρηδες.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις