Στις κυρίαρχες θέσεις στην κατηγορία όπου δραστηριοποιούνται, οδήγησαν οι επικεφαλής τις Rare Beauty, Sourced By, Mytheresa και Watches of Switzerland, κατακτώντας έτσι μια θέση στην λίστα των 50 πιο επιδραστικών προσωπικοτήτων στη διεθνή αγορά για το 2024.

Από τον Μπρίαν Ντάφυ, CEO της Watches of Switzerland, τη Σελένα Γκόμεζ της Rare Beauty, μέχρι τον Μίκαελ Κλίγκερ της Mytheresa και την Γκαμπ Γουόλερ της Sourced By, το Top 50 του Glossy, περιλαμβάνει την κορυφαία τετράδα των επιχειρηματιών στο χώρο της μόδας, της πολυτέλειας, της ομορφιάς και του e-commerce, που αναδείχθηκαν σε μοναδικές ηγετικές φυσιογνωμίες – καθένας για διαφορετικό λόγο.

Γαλλία: Οι δισεκατομμυριούχοι της πολυτέλειας ήταν μεγάλοι χαμένοι του 2024

Watches of Switzerland

Ο Μπρίαν Ντάφυ, CEO της Watches of Switzerland

Σπάνε τα ρεκόρ ο Μπρίαν Ντάφυ και η Watches of Switzerland

Τα τελευταία τρία χρόνια, η βρετανική εταιρεία λιανικής πώλησης ρολογιών Watches of Switzerland έχει προβεί σε διάφορες εξαγορές: από τα πέντε διαφορετικά κοσμηματοπωλεία το 2021 έως την καταβολή 130 εκατομμυρίων δολαρίων φέτος για τα δικαιώματα διανομής στις ΗΠΑ της μάρκας ρολογιών Roberto Coin, αλλά και την εξαγορά της πλατφόρμας ανδρικών ρολογιών Hodinkee τον Οκτώβριο.

Σύμφωνα με τον Μπρίαν Ντάφυ, διευθύνοντα σύμβουλο της Watches of Switzerland, όλες οι εξαγορές της εταιρείας αποτέλεσαν μέρος της συνεχιζόμενης στρατηγικής της για διεθνή ανάπτυξη. Το Hodinkee, για παράδειγμα, βοηθά τη Watches of Switzerland να στοχεύσει στους εμμονικούς με τα ανδρικά ρολόγια που είναι συνηθισμένοι στην αμερικανική αγορά – τα ενημερωτικά άρθρα του Hodinkee για τα μοντέλα ρολογιών μπορούν να διοχετεύσουν τους ενδιαφερόμενους καταναλωτές απευθείας στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας.

Η Watches of Switzerland διαθέτει σήμερα πάνω από 200 καταστήματα σε Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ και  Ευρώπη και συνεχίζει τις στρατηγικές της κινήσεις. Το 2024 τη βρήκε να έχει διπλασιάσει το μέγεθος του καταστήματός της στην Τάμπα και να έχει τριπλασιάσει αυτό στην Ατλάντα, ενώ εγκαινίασε ένα νέο κατάστημα-ναυαρχίδα της Rolex στο Λονδίνο.

Για τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους, τα έσοδα της Watches of Switzerland ανήλθαν σε σχεδόν 2 δισεκατομμύρια δολάρια. Οι ΗΠΑ αποτέλεσαν το 45% αυτών των εσόδων, σηματοδοτώντας το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας της περιοχής μέχρι σήμερα. Η Watches of Switzerland συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων λιανοπωλητών ρολογιών στον κόσμο, μαζί με ανταγωνιστές όπως η Bucherer. Είναι επίσης επίσημος αντιπρόσωπος για μερικές από τις μεγαλύτερες μάρκες ρολογιών, όπως η Rolex.

Watches of Switzerland

Η Σελένα Γκόμεζ, δημιουργός της Rare Βeauty

Η αλλαγή της Σελένα Γκόμεζ με τη Rare Βeauty

Το 2024, υπήρξε μεγάλη συζήτηση για τη Rare Beauty και το κατά πόσο θα βρεθεί στα χέρια μιας πολυεθνικής, από την ηθοποιό και Nickelodeon Kid Σελένα Γκόμεζ που προσπαθεί να χτίσει ένα εμπορικό σήμα ομορφιάς και ενσυναίσθησης ταυτόχρονα από το Σεπτέμβριο του 2020.

Τον Οκτώβριο, η Rare Beauty έτρεξε τις πρώτες της τηλεοπτικές διαφημίσεις, στο πλαίσιο μιας καμπάνιας που ονομάστηκε «Love Your Rare». Συνοψίζοντας το μήνυμά της, η Γκόμεζδήλωσε: «Θέλω απλώς να καταλάβουν οι άνθρωποι ότι δεν έχει πάντα να κάνει με το μακιγιάζ – έχει να κάνει με το ποιοι είμαστε και να το γιορτάζουμε αυτό».

Για να πουλήσει προϊόν, τα προϊόντα πρέπει να είναι καλά – αλλά η Rare πάντα έδινε εξίσου μεγάλη έμφαση στην κοινότητα και την αποστολή της να συγκεντρώσει 100 εκατομμύρια δολάρια για την υποστήριξη της ψυχικής υγείας των νέων. Η δεύτερη ετήσια φιλανθρωπική εκδήλωση Rare Impact Fund Benefit, στα τέλη Οκτωβρίου, πρόσθεσε 2 εκατομμύρια δολάρια σε αυτόν τον στόχο. Και την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας, η Sephora δώρισε το 100% των παγκόσμιων πωλήσεών της τόσο από τα καταστήματα όσο και από τις ηλεκτρονικές αγορές στο Ταμείο, προσθέτοντας άλλα 2 εκατομμύρια δολάρια.

Τον Σεπτέμβριο, το Bloomberg ανέφερε ότι η Γκόμεζ ήταν επίσημα δισεκατομμυριούχος, χάρη, σε μεγάλο βαθμό, στη μάρκα. Στα τέλη του περασμένου έτους, η Rare Beauty εισήλθε στην κατηγορία της περιποίησης σώματος με τη συλλογή Find Comfort. Και τελειώνει φέτος με μια νέα συλλογή αρωμάτων, με την ονομασία Awaken Confidence που περιλαμβάνει body mists και γαλάκτωμα σώματος.

Watches of Switzerland

Ο Μίκαελ Κλίγκερ, CEO της Mytheresa

Το success story του Μίκαελ Κλίγκερ και της Mytheresa

Σε μια χρονιά που σημαδεύτηκε από σημαντικές αλλαγές στο λιανεμπόριο ειδών πολυτελείας, ο Μίκαελ Κλίγκερ, διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής Mytheresa, κατάφερε να ηγηθεί αξιοσημείωτης ανάπτυξης και μετασχηματιστικών κινήσεων.

Η Mytheresa, ένα από τα μεγαλύτερα success story του ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας, υψλής ραπτικής και ειδών πολυτελείας, έχει αντισταθεί στην τάση επιβράδυνσης των πωλήσεων του κλάδου, αναφέροντας συνεχή ανάπτυξη κάθε τρίμηνο το 2024. Τον Οκτώβριο, η μητρική εταιρεία των Gucci, Balenciaga και Saint Laurent, Kering, προειδοποίησε για πτώση των κερδών της, καθώς οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 16% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ η LVMH – στην οποία ανήκουν μάρκες όπως Dior, Louis Vuitton, Fendi, Loewe και Bulgari – ανακοίνωσε επίσης μείωση, με τις πωλήσεις να μειώνονται κατά 3%.

Αντίθετα, στο οικονομικό έτος που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2024, η Mytheresa σημείωσε αύξηση των καθαρών πωλήσεων κατά 9,8% στα 840,9 εκατομμύρια ευρώ (889,5 εκατομμύρια δολάρια), γεγονός που αποδεικνύει την εστίαση του Κλίγκερ στην πελατεία υψηλών προδιαγραφών και στις αποκλειστικές εμπειρίες, που όπως επισημαίνει και ο ίδιος, έχει φέρει τη Μέση Ανατολή στην κορυφαία αγορά για την εταιρεία.

Ενώ λίγο αργότερα ανακοίνωσε ότι εξαγοράζει τον όμιλο Yoox Net-a-Porter, που αποτελείται από τη Yoox, έναν ιταλικό εκπτωτικό ιστότοπο, όπως και το Net-a-Porter, μια πλατφόρμα για πολυτελή προϊόντα υψηλών προδιαγραφών – δύο τελείως διαφορετικές επιχειρήσεις που συγχωνεύτηκαν το 2015.

Watches of Switzerland

Η Γκαμπ Γουόλερ της Sourced By

Η εξειδίκευση της Γκαμπ Γουόλερ από την Sourced By

Η Γκαμπ Γουόλερ έχει φέρει επανάσταση στις αγορές πολυτελούς μόδας, κερδίζοντας τη φήμη του ειδικού για τον εντοπισμό σπάνιων αντικειμένων, όπως η τσάντα Margaux της The Row και τα αθλητικά παπούτσια Dries Van Noten.

Εξυπηρετώντας πελάτες υψηλού προφίλ, όπως η Sofia Richie Grainge, η Hailey Bieber και η Rosie Huntington-Whiteley, η Γουόλερ αύξησε τα κέρδη της επιχείρησής της κατά περισσότερο από 305% από το 2022 έως το 2024.

Σύμφωνα με την ίδια, το συνολικό πελατολόγιό της είναι ποικίλο, καθώς κυμαίνεται από αγοραστές που δεν διαθέτουν χρόνο, υπερπλούσιους αγοραστές έως καταναλωτές της Gen Ζ που προτιμούν να κάνουν αγορές χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ενδεικτικό είναι εξάλλου ότι οι ενδιαφερόμενοι επικοινωνούν με τη Γουόλερ μέσω DMs (σ.σ. προσωπικά μηνύματα) στο Instagram. «Όλα όσα κάνουν είναι online», επισήμανε η επιχειρηματίας. «Τους συναντάμε εκεί που βρίσκονται και αυτό δημιουργεί μια πιο άμεση, εξατομικευμένη σχέση».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή