Αυξάνονται οι επιδόσεις στον τομέα της κρουαζιέρας του ΟΛΠ, ο οποίος καλωσόρισε το VIKING SATURN, πρώτο κρουαζιερόπλοιο για τη νέα χρονιά, διοργανώνοντας ειδική εκδήλωση με ανταλλαγή τιμητικών πλακετών, αλλά και κεράσματα, τα οποία δόθηκαν σε όλους τους επιβάτες κατά τη διέλευσή τους στον Σταθμό Κρουαζιέρας.
H εταιρεία Viking δραστηριοποιείται σταθερά στο λιμάνι του Πειραιά καθ’ όλη τη διάρκεια κάθε έτους, πραγματοποιώντας κρουαζιέρες αποεπιβίβασης και το 2025 αναμένεται να αφιχθεί στον λιμένα 41 φορές με 10 πλοία της, έναντι 28 αφίξεων το 2024 με 7 πλοία.
ΤΑΙΠΕΔ: Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Τα στοιχεία για την κρουαζιέρα
Σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία, όπως αναφέρει ανακοίνωση του ΟΛΠ, το έτος 2024 επιτεύχθηκαν ιστορικά ρεκόρ επιβατών κρουαζιέρας τόσο στο σύνολο, καθώς εξυπηρετήθηκαν περισσότεροι από 1,7 εκατ. επιβάτες έναντι 1,5 εκατ. επιβάτες το 2023 όσο και στους επιβάτες αποεπιβίβασης (homeport) που ξεπέρασαν το 1 εκατ. έναντι 800.000 το 2023.
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023, εκ των οποίων πάνω από 600 ήταν homeport. Ωστόσο, ακόμα πιο δυναμική φαίνεται να είναι η νέα χρονιά για τον κλάδο της κρουαζιέρας στο λιμάνι Πειραιά, καθώς οι προκρατήσεις σημειώνουν μεγάλη αύξηση και πλέον ανέρχονται σε περίπου 940 αφίξεις πλοίων.
Ο CEO της ΟΛΠ Α.Ε. κ. Su Xudong εξέφρασε τη μεγάλη του ικανοποίηση για τη σημαντική και συνεχή άνοδο της κρουαζιέρας στον Πειραιά, τονίζοντας ότι η θέση του λιμένα και της χώρας σε συνδυασμό με τις επενδύσεις και την αναβάθμιση των υποδομών και των υπηρεσιών από μέρους της ΟΛΠ Α.Ε. αποδίδουν και φέρνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Το πολυτελές πλοίο Viking Saturn, χωρητικότητας 930 επιβατών το οποίο πρόκειται να καταπλεύσει στον λιμένα Πειραιά πέντε ακόμη φορές μέσα στη νέα χρονιά, έχει μήκος 228 μέτρα και διαθέτει 9 καταστρώματα.
Latest News
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια
Κρουαζιέρα: Τρεις διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ για Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,