Περίπου 10.000 νέες προσλήψεις σχεδιάζει για το τρέχον έτος ο αεροπορικός όμιλος Lufthansa, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι ο κλάδος της ταξιδιωτικής βιομηχανίας γνωρίζει νέα άνθηση μετά την πανδημία του κορονοϊού. Στο ίδιο πλαίσιο αναμένεται να οριστικοποιηθεί και η εξαγορά του ιταλικού αερομεταφορέα ITA (φωτογραφία, επάνω, από το Reuters/Jon Nazca).
Αερομεταφορές: Τα πιο πολυσύχναστα αεροπορικά δρομολόγια παγκοσμίως το 2024 ήταν στην Ασία
Ενόψει της επέκτασης των δραστηριοτήτων της, η Lufthansa πρόκειται να προσλάβει εντός του 2025 περίπου 10.000 νέους υπαλλήλους. Μόνο στη Lufthansa Technik θα προστεθούν 2.000 θέσεις, ενώ αναζητούνται περίπου 800 πιλότοι.
O κλάδος της ταξιδιωτικής βιομηχανίας γνωρίζει νέα άνθηση μετά την πανδημία του κορονοϊού
Ευκαιρίες απασχόλησης θα υπάρχουν επίσης για πληρώματα καμπίνας, τεχνικά επαγγέλματα, διοίκηση και υπηρεσίες εδάφους. Περισσότερες από τις μισές θέσεις αφορούν το εσωτερικό της Γερμανίας.
Μετά την περικοπή 30.000 θέσεων εργασίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ο μεγαλύτερος όμιλος αεροπορικών εταιριών στην Ευρώπη έκανε γνωστό ότι κατά το 2024 έλαβε 350.000 αιτήσεις και προσέλαβε τελικά 13.000 υπαλλήλους και θα συνεχίσει ν’ αυξάνει το προσωπικό του.
Συνολικά απασχολεί σήμερα περισσότερους από 100.000 εργαζόμενους σε 90 χώρες.
Στο ίδιο πνεύμα, η Γερμανική Ταξιδιωτική Ενωση (DRV) προβλέπει ότι οι καταναλωτικές ταξιδιωτικές δαπάνες θα συνεχίσουν φέτος ν’ αυξάνονται, παρά τη δύσκολη οικονομική κατάσταση.
Η εξαγορά της ITA
Σημαντικές επιδόσεις αναμένεται να καταγράψει και πάλι ο Νότος και την προσεχή Δευτέρα, σύμφωνα με το γερμανικό πρακτορείο ειδήσεων dpa, εκτιμάται ότι θα οριστικοποιηθεί και η εξαγορά της ITA από την Lufthansa, με στόχο την ενίσχυση της δραστηριότητας στην νοτιοευρωπαϊκή αγορά.
Οπως μεταδίδει πάντως η γερμανική δημόσια τηλεόραση ARD, η επικείμενη εξαγορά εξετάζεται προσεκτικά από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η οποία έχει θέσει ήδη όρους προκειμένου να μην αποκλειστούν οι ανταγωνιστές της Lufthansa, Easyjet, Air France-KLM και British Airways με Iberia.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Τι περιμένουν οι ευρωπαικές εταιρείες αεοδιαστημικής απο την αλλαγή στο Λευκό Οίκο
Η Airbus αναμένεται να ανακοινώσει την παράδοση 766 αεροσκαφών το 2024, αύξηση κατά 4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος
Ένα εκατομμύριο δολ. από την Google στο ταμείο ορκωμοσίας του Τραμπ
Ο διευθύνων σύμβουλος της Google, Sundar Pichai συναντήθηκε με τον Τραμπ μετά τις εκλογές και τον συνεχάρη για την εκλογή του
Μνήμες της κρίσης χρέους του 1976 ξυπνά η αναταραχή στα βρετανικά ομόλογα
Η σπάνια περίπτωση ανόδου των αποδόσεων και υποχώρησης της λίρας
Λιανεμπόριο: Αύξηση 1,2% στην ευρωζώνη τον Νοέμβριο
Τον Οκτώβριο του 2024, ο όγκος στο λιανεμπόριο μειώθηκε κατά 0,3% στη ζώνη του ευρώ και κατά 0,1% στην ΕΕ
Για ζημιές 10 δισ. δολ. από τις φωτιές στην Καλιφόρνια ετοιμάζονται οι ασφαλιστικές
Η υψηλή αξία κατοικιών και επιχειρήσεων στο Pacific Palisades στην Καλιφόρνια ανεβάζει την αξία των ζημιών σε δισεκατομμύρια
Αυξημένες πωλήσεις αναφέρει η σουηδική Polestar
Αυξημένες λιανικές πωλήσεις και παραγγελιες για το τέταρτο τρίμηνο ανακοίνωσε την Πέμπτη η σουηδική Polestar, αυξάνοντας την αισιοδοξία των νευρικών επενδυτών σχετικά με τη ζήτηση για τα μοντέλα υψηλότερων τιμών του σουηδικού κατασκευαστή ηλεκτρικών οχημάτων (EV). Η εταιρεία ανακοίνωσε λιανικές πωλήσεις 12.256 για το τέταρτο τρίμηνο του 2024 ,έναντι 11.640 κατα το ίδιο διάστημα του […]
Απώλειες 200.000 θέσεων εργασίας φέρνει η AI στη Wall Street
Ποια τμήματα των παγκόσμιων τραπεζών θα επηρεαστούν περισσότερο από την Τεχνητή Νοημοσύνη
Capital Economics: Ο ευρωπαϊκός Νότος θα συνεχίσει να υπεραποδίδει - Οι 3 λόγοι
O ρυθμός της ανάπτυξης σύμφωνα με την Capital Economics θα υποχωρήσει ελαφρώς, κυρίως λόγω της υποαπόδοσης του πυρήνα της Γηραιάς Ηπείρου
Ποιες είναι οι 10 τάσεις που θα διαμορφώσουν τον παγκόσμιο εργασιακό χάρτη το 2025
H υβριδική εργασία προσφέρει τη δυνατότητα στους εργαζόμενους να δουλεύουν με τον τρόπο και από τον τόπο που επιθυμούν, δπισατώνει έρευνα της IWG για την αγορά εργασίας
CEO Διώρυγας Παναμά: Η ικανοποίηση των αξιώσεων Τραμπ θα προκαλέσει χάος
Η Κίνα δεν ελέγχει τη διαδρομή και τα αμερικανικά πλοία δεν μπορούν να έχουν καλύτερες τιμές από άλλα ξεκαθαρίζει ο CEO της Διώρυγας του Παναμά