Η αυτοκινητοβιομηχανία Stellantis πέτυχε τον στόχο της να μειώσει τα αποθέματα στις ΗΠΑ κατά περισσότερο από 100.000 οχήματα στα τέλη του περασμένου έτους, δήλωσε ο επικεφαλής της στη Βόρεια Αμερική, στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ την Παρασκευή.
Ο Αντόνιο Φιλόσα, ο οποίος ηγείται των δραστηριοτήτων της αυτοκινητοβιομηχανίας στη Βόρεια Αμερική από τον περασμένο Οκτώβριο, περιέγραψε τις προσπάθειές της να αναστρέψει την ύφεση της επιχείρησης στην περιοχή μετά την αιφνίδια αποχώρηση του πρώην διευθύνοντος συμβούλου Κάρλος Ταβάρες.
Αυτοκίνητα: Μόνο οι μεγάλοι θα επιβιώσουν – Τεχνολογία και οικονομία οδηγούν σε συνενώσεις
«(Αυτό) αντιπροσωπεύει μια πολύ μεγάλη βελτίωση. Αυτό μας κόστισε πολύ, αλλά ήταν απαραίτητο», δήλωσε ο Filosa.
Τον Σεπτέμβριο, η Stellantis δήλωσε ότι στοχεύει σε απόθεμα αντιπροσώπων που δεν υπερβαίνει τα 330.000 οχήματα μέχρι το τέλος του 2024.
Στη πρώτη του συνέντευξη μετά την παραίτησή του, στη πορτογαλική εφημερίδα Expresso, το πρωην αφεντικό της Stellantis , δεν αναφέρθηκε σε λεπτομέρειες για τις διαφορές που είχε με το διοικητικό συμβούλιο της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά είπε ότι η απόφαση για την αποχώρησή του είχε ληφθεί από κοινού μεταξύ του ίδιου και του προέδρου της Stellantis, Τζον Έλκαν.
Διαφορές απόψεων
Σύμφωνα με το Reuters, η ξαφνική απομάκρυνσή του προκλήθηκε από τους στόχους που έθεσε ο Κάρλος Ταβάρες, οι οποίοι θεωρήθηκαν μη ρεαλιστικοί ή και καταστροφικοί από ορισμένα μέλη του διοικητικού συμβουλίου.
Ο Κάρλος Ταβάρες είπε στην εφημερίδα ότι το κύριο μέλημά του ήταν η «προστασία της εταιρείας και πως δεν ήθελε μια διαφορά απόψεων να δημιουργήσει κίνδυνο στην επιβίωση και στην ανάπτυξή της και πως πρέπει να υπάρχει ευθυγράμμιση των απόψεων για να επιτευχθούν οι στόχοι».
«Μια εταιρεία που έχει 250.000 υπαλλήλους, έσοδα 190 δισ. ευρώ, 15 μάρκες που πουλά αυτοκίνητα και υπηρεσίες σε όλο τον κόσμο, δεν είναι μια εταιρεία που μπορεί να διαχειριστεί με έλλειψη ευθυγράμμισης – κάτι που έχει άμεσα αντίκτυπο στην στρατηγική διαχείριση», πρόσθεσε.
Ερωτηθείς αν νιώθει πληγωμένος από το αποτέλεσμα, απάντησε: «Όχι, καθόλου». Είπε ότι θα ενεργούσε με τον ίδιο τρόπο αν μπορούσε να γυρίσει τον χρόνο πίσω.
Latest News
Πόλος έλξης των Αμερικανών η Ισπανία - Τι γίνεται με τη χρυσή βίζα
Τον Απρίλιο τελειώνει το πρόγραμμα golden visa στην Ισπανία και οι Αμερικανοί σπεύδουν να εξασφαλίσουν τη διαμονή τους
Ποιοι θέλουν να εξαγοράσουν το Tik Tok - Μήπως όμως δεν... πωλείται;
Ο Κέβιν Ο' Λίρι του ριάλιτι «Shark Tank» και ο δισεκατομμυριούχος Φραν ΜακΚορτ θέλουν να αγοράσουν την TikTok στις ΗΠΑ
ΕΕ: Καμπανάκι για την οικονομία – Επιβεβαιώνεται η έκθεση Ντράγκι
Τι αναφέρει έκθεση που περιγράφει τις μελλοντικές προκλήσεις για την ανταγωνιστικότητα της ΕΕ
Μία μόνο μείωση των επιτοκίων από την Fed βλέπουν οι traders για το 2025
Τα στοιχεία για την αγορά εργασίας που ενισχύουν την εκτίμηση για λιγότερες μειώσεις επιτοκίων από την Fed
Mega deal 16,4 δισ. δολ στον ενεργειακό τομέα των ΗΠΑ - Η Constellation Energy αποκτά την Calpine
Για την Constellation Energy, με τον συνυπολογισμό του χρέους, η συναλλαγή αποτιμά την Calpine στα 26,6 δισ. δολάρια.
ESG: Γιατί δικαστής στο Τέξας έβγαλε παράνομες τις επενδύσεις για συνταξιοδοτικά προγράμματα
Η αγωγή των πιλότων έναντι της American Airlines και τις επενδύσεις με κριτήρια ESG
Ανησυχητικά χαμηλά τα επίπεδα αποθέματος φυσικού αερίου στη Βρετανία, λέει η Centrica
Τα επίπεδα αποθήκευσης φυσικού αεριου στη Βρετανία είναι 26% χαμηλότερα απο την αντίστοιχη περυσινή περίοδο
Το sell off στα ομόλογα απειλεί να τινάξει στον αέρα τον προϋπολογισμό των Εργατικών
Το ξεπούλημα των βρετανικών ομολόγων οδηγεί υψηλά το κόστος δανεισμού
Ξεπέρασε τις προσδοκίες η απασχόληση στις ΗΠΑ - Στο 4,1% η ανεργία
Οι αποδόσεις των ομολόγων αυξάνονται καθώς οι επενδυτές στοιχηματίζουν ότι η Fed στις ΗΠΑ θα καθυστερήσει να μειώσει τα επιτόκια
«Ανεβαίνει» ο ανταγωνισμος ανάμεσα στη Blue Origin και τη SpaceX - Την Κυριακή η εκτόξευση του πυραύλου New Glenn
Με ύψος 30 ορόφων, ο New Glenn αποτέλεσε βασικό στόχο της Blue Origin και επιδιώκει να αποσπάσει μερίδιο αγοράς από τον Falcon 9 της SpaceX