
Χθες το απόγευμα πραγματοποιήθηκε η πολυσυζητημένη διαδικτυακή συζήτηση μεταξύ Ίλον Μασκ και Αλίς Βάιντελ, με την κουβέντα να θίγει… ποικίλα ζητήματα: από τον «κομμουνιστή» Χίτλερ στην ενεργειακή πολιτική, τη γερμανική γραφειοκρατία και τον αποικισμό του διαστήματος.
«Η Αλίς Βάιντελ χρειάστηκε λίγο παραπάνω από μισή ώρα, έως ότου να αναφερθεί στον Αδόλφο Χίτλερ», παρατηρεί η Stuttgarter Zeitung. «Και ιδίως στην οικονομική του πολιτική, εξηγώντας πως ο Χίτλερ “κρατικοποιούσε επιχειρήσεις σαν τρελός”, αλλά και ότι “οι εθνικοσοσιαλιστές, όπως λέει και η ίδια η λέξη, ήταν σοσιαλιστές”. Ο Χίτλερ ήταν ένας “κομμουνιστής”. Και η AfD είναι “το αντίθετο” από αυτό». Ο Μασκ και η Βάιντελ συζητήσαν επιπλέον πολύ «για την ελευθερία της έκφρασης, με τη Βάιντελ να επισημαίνει πως δεν έχει συνηθίσει “να μπορεί να κάνει απλώς μία κανονική συζήτηση”, χωρίς να τη διακόπτουν ή να της προσάπτουν κάποιον αρνητικό χαρακτηρισμό. Στην πραγματικότητα βέβαια ο Μασκ δεν της έθεσε ούτε μία κριτική ερώτηση».
«Η Βάιντελ χαχάνιζε. Ξανά και ξανά. Ήταν μία συζήτηση χωρίς συντονιστή – γι’ αυτό και υπήρχαν συνεχώς παύσεις και στιγμές που η κουβέντα κολλούσε», σχολιάζει από την πλευρά της η tagesschau. «Επρόκειτο για μία συζήτηση χωρίς δομή». Οι συνομιλητές αναφέρονταν τη μία στην ενεργειακή πολιτική, την άλλη η Βάιντελ άρχιζε «να μιλάει για μετανάστες που πετούν τα διαβατήριά τους και να εξηγεί στον Μασκ πως στα γερμανικά σχολεία δεν μαθαίνει κανείς τίποτα – εκτός από τις Σπουδές Φύλου (Gender Studies)».
Η πολιτική επιστήμονας Ζανέτ Χόφμαν, που ασχολείται ιδίως με τη δημοκρατία και την ψηφιοποίηση, περιγράφει στην tagesschau τη συζήτηση ως αδέξια, πως «δημιουργεί στον ακροατή την εντύπωση ότι οι δύο συμμετέχοντες δεν έχουν στην πραγματικότητα τίποτα να πουν. Σε καμία φάση της συζήτησης δεν υπήρξε αντίλογος».
Σε κάθε περίπτωση πάντως «η προσοχή του κόσμου είναι κάτι που ωφελεί την AfD», ιδίως σε περίοδο προεκλογικής εκστρατείας. «Η προσοχή αυτή ενισχύεται μέσω των μέσων ενημέρωσης. Στο X υπάρχουν λίγοι Γερμανοί, πολλοί εγκαταλείπουν την πλατφόρμα. Καθώς όμως γίνεται πολλή συζήτηση για τον Μασκ και τη Βάιντελ, αυτό αποτελεί κέρδος», καταλήγει το γερμανικό μέσο.


Latest News

Δένδιας – Πιτσιλής υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας: Στόχος η διαφάνεια στις αγορές των εξοπλιστικών
Πρέπει «να προστατεύσουμε τελικά το υστέρημα του Έλληνα φορολογούμενου» τόνισε ο Δένδιας

Μποϊκοτάζ της Κίνας στην Boeing - Σταματά να παραλαμβάνει αεροσκάφη
Κλιμακώνεται η εμπορική διαμάχη μεταξύ Κίνας και Ηνωμένων Πολιτειών

Μητσοτάκης: Χτίζουμε πάνω στα θεμέλια της δημοσιονομικής πειθαρχίας
Αισιόδοξος για τις προοπτικές της οικονομίας εμφανίστηκε ο Κ. Μητσοτάκης κατά την πρώτη του συνάντηση με τον νέο Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κ .Τασούλα

Από 16 Απριλίου σε ισχύ η επιστροφή πινακίδων - Ποιοι περιπτώσεις εξαιρούνται
Τι ισχύει με την επιστροφή πινακίδων σε ιδιοκτήτες οχημάτων που προέβησαν σε αντικοινωνική στάθμευση

Μικρή πτώση της θερμοκρασίας και αφρικανική σκόνη – Πού θα βρέξει
Τοπικές βροχές αναμένονται στην Αττική κυρίως τις μεσημβρινές ώρες οπότε είναι πιθανό να σημειωθεί μικρής διάρκειας καταιγίδα. Ο καιρός σήμερα

Αντίστροφη μέτρηση για τον Προσωπικό Αριθμό: Πότε έρχεται, πώς θα τον αποκτήσετε
Έρχεται να αντικαταστήσει τον ΑΦΜ και τον ΑΜΚΑ που χρησιμοποιούνταν μέχρι σήμερα – Σύμφωνα με τον νόμο, ο Προσωπικός Αριθμός θα εμφανίζεται στις νέες ψηφιακές ταυτότητες

Απεργία στα ταξί σήμερα για τη διέλευση από τις λεωφορειολωρίδες
Το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί ζητά να ισχύσουν όσα αναφέρονται στο τελικό κείμενο του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας

Τραμπ: Ο Ζελένσκι και ο «απατεώνας» Μπάιντεν, υπεύθυνοι για τον πόλεμο στην Ουκρανία
«Δεν είχα καμία σχέση με αυτόν τον πόλεμο, αλλά εργάζομαι επιμελώς για να σταματήσει ο θάνατος και η καταστροφή», είπε ο Ντόναλντ Τραμπ

Στο πλευρό 98 μαθητών και μαθητριών που φοιτούν σε σχολεία τυφλών η αλυσίδα Μασούτης
H οικογένεια της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. «αγκαλιάζει με αγάπη και ευαισθησία τα παιδιά με οπτική αναπηρία, αναλαμβάνοντας έναν ιδιαίτερο ρόλο: αυτόν του νονού και της νονάς»

Ξεκίνησε το Ψηφιακό Πελατολόγιο Οχημάτων από την ΑΑΔΕ - Όλα τα βήματα εγγραφής
Με απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή, ξεκίνησε η εφαρμογή για το Ψηφιακό Πελατολόγιο Οχημάτων