![Τουρισμός: Απογείωσε Sephora, Zara, H&M και έμαθε… ξένες γλώσσες στην Ερμού](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/ot_ermou-_street.png)
Με θετικό πρόσημο έκλεισε η χρονιά για αλυσίδες, όπως η Sephora, Zara και H&M, που σκαρφάλωσαν στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων των καταναλωτών, καθώς η εμπορική κίνηση και οι τζίροι κινήθηκαν ανοδικά κατά τη διάρκεια των γιορτών σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Αυτό αποδείχθηκε και από τους χιλιάδες επισκέπτες που κατηφόρησαν την οδό Ερμού, με τους Ισραηλινούς, τους Κινέζους και τους Σαουδάραβες να κερδίζουν τα πρωτεία και στις αγορές, καθώς οι επισκέψεις τους σε καταστήματα μεγάλων αλυσίδων μόδας και ομορφιάς άφησαν υψηλό αποτύπωμα στους τζίρους, με τα καλάθια τους να γεμίζουν με προϊόντα, που πολλές φορές ξεπερνούσαν ακόμη και τα 400 ευρώ ανά επίσκεψη.
Από τη Sephora στην Kiko Milano: Όλοι στη μάχη για τους… Zalphas
Το retail σε Sephora, Zara, H&M είναι… πολύγλωσσο
Η εξοικείωσή τους με τα είδη και τις κολλεξιόν που προσέφεραν οι συγκεκριμένες μάρκες, αποτέλεσε το πρώτο βήμα και το βασικό λόγο ενίοτε που τους οδήγησε στα κεντρικά καταστήματά τους επί της οδού Ερμού.
Εκεί όμως βρέθηκαν μπροστά σε ένα concept εξυπηρέτησης που ακολουθεί μια συγκεκριμένη στρατηγική, όπως φάνηκε από τα ταμπελάκια -«language pins» όπως τα χαρακτηρίζουν οι αντίστοιχες πολιτικές του εξωτερικού-, όπου αναγράφονται οι γλώσσες που μιλά ο εκάστοτε πωλητής.
Πρόκειται για δεξιότητα και γνώση η οποία εξάλλου αποτελεί πρόσθετο πλεονέκτημα για όσους προσλαμβάνονται να εργαστούν στα δημοφιλή καταστήματα των αλυσίδων σε εμπορικά καταστήματα, malls ή πιάτσες που προσελκύσουν τουρίστες και επισκέπτες από το εξωτερικό.
Όπως έχει διαμορφωθεί η σημερινή αγορά, η πολύγλωσση υποστήριξη δεν αποτελεί πλέον πολυτέλεια αλλά αναγκαιότητα για τους λιανοπωλητές προκειμένου να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες πελατών, να εξυπηρετούν και να αυξάνουν επιτυχώς την πελατειακή τους βάση, να αυξάνουν τις πωλήσεις και να ευδοκιμούν σε ένα ανταγωνιστικό τοπίο.
Σύμφωνα με έρευνα της PwC, σχεδόν τρεις στους τέσσερις πελάτες (70%) αισθάνονται πιο πιστοί στις εταιρείες που προσφέρουν υποστήριξη στη μητρική τους γλώσσα
Η πολύγλωσση υποστήριξη ενισχύει τελικά τα κέρδη
Αυτή η εστίαση στην καταναλωτική εμπειρία δεν είναι απλώς μια περαστική τάση που «καλοπιάνει» τους πελάτες, αλλά μάλλον μια θεμελιώδης αλλαγή στη συμπεριφορά των brands προς τους πελάτες τους.
Εξάλλου, σύμφωνα με έρευνα της PwC, το 32% των πελατών θα απομακρυνθούν για πάντα από μια μάρκα μετά από μία μόνο κακή εμπειρία. Οι επιχειρήσεις που ενστερνίζονται τη συγκεκριμένη τάση ως στρατηγική επιταγή τοποθετούνται σε θέση μακροπρόθεσμης επιτυχίας. Ένα κρίσιμο μέρος αυτής της θετικής καταναλωτικής εμπειρίας είναι η παροχή υπηρεσιών σε πολλές γλώσσες – ιδανικά και στη μητρική γλώσσα του πελάτη.
Από την άλλη πλευρά, οι επιχειρήσεις που παρέχουν πολύγλωσση υποστήριξη βλέπουν απτά οφέλη, όπως η ενίσχυση της αφοσίωσης που βελτιώνει τη συνολική διατήρηση των πελατών.
Σχεδόν τρεις στους τέσσερις πελάτες (70%) αισθάνονται πιο πιστοί στις εταιρείες που προσφέρουν υποστήριξη στη μητρική τους γλώσσα, ενώ η απόκτηση ενός νέου πελάτη κοστίζει πέντε φορές περισσότερο από ό,τι η πώληση σε έναν ήδη υπάρχοντα.
Επιπλέον, οι επιχειρήσεις έχουν έως και 70% πιθανότητα να πραγματοποιήσουν μια πώληση με έναν καθιερωμένο πελάτη, ενώ η πραγματοποίηση μιας πώλησης με έναν νέο πελάτη είναι επιτυχής μόνο σε ποσοστό 5-20% των περιπτώσεων.
Το παράδειγμα του εξωτερικού
Και αυτό δεν ισχύει μόνο για τη μόδα και την ομορφιά. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση των σούπερ μάρκετ και φαρμακείων της καναδικής Loblaw, που αφού «έτρεξαν» ένα πιλοτικό πρόγραμμα πολύγλωσσης υποστήριξης από ένα κατάστημα στο Winnipeg στις αρχές του περασμένου Απριλίου, το επέκτειναν σε ακόμη περισσότερα καταστήματα σε όλη τη χώρα με επιπλέον δυνατότητες.
Η εικόνα αφορά 119 τα Superstores και 3.800 εργαζομένους που χάρη στα language pins, ενημερώνουν τους πελάτες για τις 54 συνολικά γλώσσες που μιλούν, συμπεριλαμβανομένων των αραβικών, των φλαμανδικών, των ιαπωνικών, του έθνους Nlaka’pamux, των σερβικών, των ουκρανικών και άλλων, ενώ άλλες 51 γλώσσες, συμπεριλαμβανομένων της αμερικανικής νοηματικής γλώσσας, της συριακής, της κανάντα, των Ojibwe, είναι οι επόμενες.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Nexi Ελλάδος: Αναβαθμίζεται η e-Commerce πλατφόρμα online πληρωμών Nexi XPay](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/11/nexi-about-us.jpg)
Αναβαθμίζεται η e-Commerce πλατφόρμα online πληρωμών της Nexi Ελλάδος
Στην πλατφόρμα online πληρωμών Nexi XPay προστίθενται Apple Pay και Google Pay
![Τράπεζες: Πώς θωρακίζουν την κερδοφορία τους από τη μείωση του κόστους χρήματος](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/ot_banking_euros22-768x450-1-1-1-1-600x352.jpg)
Πώς οι τράπεζες θωρακίζουν την κερδοφορία τους - Το ανάχωμα στη μείωση του κόστους χρήματος
Ποιες κινήσεις δρομολογούν οι τράπεζες για να διατηρήσουν υψηλά την κερδοφορία τους - Ο ρόλος των επιτοκίων
![Εθνική Τράπεζα: Αμείωτες οι επενδύσεις στην ενέργεια – Ο στόχος για 30% στα δάνεια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/12/Karamouzis-Vasilis-ETE-Delfoi-600x469.jpg)
Καραμούζης (ΕΤΕ): Η Εθνική είναι η τράπεζα της Ενέργειας – Δάνεια 3 δισ. στις ΑΠΕ
Η Εθνική Τράπεζα σύμφωνα με τον Β. Καραμούζη γεν. διευθυντή Εταιρικής και Επενδυτικής Τραπεζικής στοχεύει έως το 2030 να διατηρήσει το 30% στις ΑΠΕ
![Limnos Resort: Η επένδυση των 171 εκατ. ευρώ που θα αλλάξει την εικόνα της Λήμνου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/thumbnail_boubouras-3-600x438.jpg)
Βίλες, 2 πεντάστερα και μαρίνα - Η μέγα επένδυση της οικογένειας Μπούμπουρα στη Λήμνο
Σε διαβούλευση η επένδυση Limnos Resort - Τι περιλαμβάνει - Ποια είναι η οικογένεια Μπούμπουρα
![Παπαδόπουλος (Witside): Μας ενδιαφέρουν οι στρατηγικές συνεργασίες, όχι η εξαγορά](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Xristos-Papadopoulos-WITSIDE_image-1-600x494.jpeg)
Παπαδόπουλος (Witside): Μας ενδιαφέρουν οι στρατηγικές συνεργασίες, όχι η εξαγορά
Οι εξαγορές στην ευρύτερη αγορά της Πληροφορικής θα συνεχιστούν, εκτίμησε ο Χρήστος Παπαδόπουλος, CEO και ιδιοκτήτης της Witside
![Βενέτης: Πόσο κόστισε η αναγέννηση του Jackson Hall – Ποιο project πάγωσε](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/thumbnail_Veneti_Jackson_Hall_GiorgosSfakianakis-16-600x400.jpg)
Πόσο κόστισε στην «Βενέτης» η αναγέννηση του φημισμένου Jackson Hall
Πως ξετυλίχθηκε το project της Βενέτης στο φημισμένο στέκι του Κολωνακίου – Τι είπε ο Π. Μονεμβασιώτης για τα Παγωτά Δωδώνη, τις ανατιμήσεις στον καφέ και τις εξαγορές αρτοποιιών
![Τράπεζες: Αγοράζουν ξανά «ασημικά»](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/bl29bankingvirtualpix-600x375.jpg)
Αγοράζουν ξανά «ασημικά» οι τράπεζες
Αντιστρέφοντας τις τάσεις εσωστρέφειας προχωρούν σε επεκτατικές ενέργειες με συνεχή αναζήτηση ευκαιριών - Η Πειραιώς προχωρεί σε deal με το CVC για την εξαγορά του 70% της Εθνικής Ασφαλιστικής - Τα σχέδια των άλλων συστημικών ομίλων
![HELLENiQ ENERGY: «Κύμα ζεστασιάς» για μαθητές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/HELLENIQ-ENERGY-1024x683-1-600x400.jpg)
«Κύμα ζεστασιάς» από την HELLENiQ ENERGY
Για 16η συνεχή χρονιά προσφέρει δωρεάν πετρέλαιο θέρμανσης σε περισσότερα από 160 σχολεία σε Δυτ. Αττική, Δυτ. Θεσσαλονίκη και Κοζάνη
![Lamda Developement: Στηρίζει τους μαθητές των νησιών που πλήττονται από τις σεισμικές δονήσεις στις Κυκλάδες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/santorini-416136_1920-1-600x378.jpg)
Στήριξη LAMDA στους μαθητές που πλήττονται από τους σεισμούς στις Κυκλάδες
Από τις αρχές του 2025, η LAMDA Development διαθέτει συνδρομές του brainy σε μαθητές και μαθήτριες Δημοτικού και Γυμνασίου, μονοθέσιων και διθέσιων σχολείων ανά την Ελλάδα
![BENETH: Ανοίγει ξανά το Jackson Hall στο Κολωνάκι](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/εξω-600x400.jpg)
Ανοίγει πάλι το Jackson Hall στο Κολωνάκι - Το σχέδιο της «ΒΕΝΕΤΗ»
Η εταιρεία ΒΕΝΕΤΗ μίσθωσε το κτήριο συνολικής επιφάνειας 845 τ.μ. το 2015 - H συνολική επένδυση ανήλθε στα 7 εκατ. ευρώ