Στην ανατροπή των κανόνων για τα cafe της στη Βόρεια Αμερική, ανακοίνωσε ότι προχωρά η Starbucks, βάζοντας τέλος στη δυνατότητα επισκεπτών-πελατών να χρησιμοποιούν τις εγκαταστάσεις τους ακόμη και αν δεν είχαν αγοράσει… τίποτα.

Οι αλλαγές, οι οποίες πρόκειται να τεθούν σε ισχύ από τις 27 Ιανουαρίου, αποτελούν στροφή από μια πολιτική που εισήχθη πριν από έξι χρόνια και επέτρεπε στο κοινό να παραμένει στα καταστήματα Starbucks και να χρησιμοποιεί για παράδειγμα τις τουαλέτες τους, χωρίς να κάνουν κάποια αγορά.

Starbucks: Άλλα είπε, άλλα κάνει – Πού θα κινηθούν οι αυξήσεις μισθών

Η… επιστροφή στα Starbucks

Η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος της στρατηγικής «back to Starbucks» – ένα σχέδιο που ανακοίνωσε ο νέος επικεφαλής της εταιρείας, καθώς προσπαθεί να αντιμετωπίσει την πτώση των πωλήσεων.

Η μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ στον κόσμο επισημαίνει ότι ο νέος κώδικας συμπεριφοράς της – ο οποίος αντιμετωπίζει επίσης την παρενόχληση και απαγορεύει το κάπνισμα και το αλκοόλ εκτός καταστήματος – έχει ως στόχο να κάνει τα καταστήματά της πιο φιλόξενα.

Υπενθυμίζεται πως το 2018, η Starbucks αποφάσισε να επιτρέψει την ελεύθερη πρόσβαση στα καφενεία και τις τουαλέτες της μετά την αμφιλεγόμενη σύλληψη δύο ανδρών σε ένα από τα cafe της Φιλαδέλφειας.

«Η εφαρμογή ενός Κώδικα Δεοντολογίας Καφετέριας… είναι ένα πρακτικό βήμα που μας βοηθά να δώσουμε προτεραιότητα στους πελάτες μας που πληρώνουν και θέλουν να καθίσουν και να απολαύσουν τα καφέ μας», δήλωσε εκπρόσωπος της Starbucks στο BBC News. Starbucks

Αλλαγές και βελτιώσεις

«Αυτές οι βελτιώσεις, αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου συνόλου αλλαγών που κάνουμε για να βελτιώσουμε την εμπειρία των καφέ καθώς εργαζόμαστε για να επιστρέψουμε στα Starbucks».

Η εταιρεία δήλωσε ότι οι νέοι κανόνες θα αναρτηθούν σε κάθε κατάστημα και το προσωπικό θα λάβει οδηγίες να ζητά από όποιον παραβιάζει τον κώδικα συμπεριφοράς, να αποχωρήσει. Αυτό περιλαμβάνει τη δυνατότητα στους υπαλλήλους να καλούν την αστυνομία όταν είναι απαραίτητο.

Άλλες αλλαγές που πρόκειται να εισαχθούν αργότερα αυτό το μήνα περιλαμβάνουν την προσφορά ενός δωρεάν ξαναγεμίσματος ζεστού ή παγωμένου καφέ για τους πελάτες που αγοράζουν ένα ποτό για να το καταναλώσουν στις εγκαταστάσεις του εκάστοτε Starbucks.

Η αμερικανική αλυσίδα προσπαθεί να ενισχύσει τις φθίνουσες πωλήσεις της, καθώς αντιμετωπίζει τις αντιδράσεις από τις αυξήσεις των τιμών και τα μποϊκοτάζ που προκάλεσε ο πόλεμος Ισραήλ-Γάζας.

Ο Μπράιαν Νίκολ, ο οποίος προηγουμένως ήταν επικεφαλής της μεξικανικής αλυσίδας τροφίμων Chipotle, προσελήφθη πέρυσι στα Starbucks για να βοηθήσει να αλλάξει η επιχείρηση, να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών στα καφέ της Starbucks, αναμορφώνοντας τα μενού και τα ίδια τα καταστήματα της.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή