Οι 255 εκατομμύρια πελάτες που επισκέπτονται τη Walmart κάθε εβδομάδα πρόκειται να δουν κάτι νέο -και ακόμη πιο μπλε- επειδή η Walmart παρουσιάζει την πρώτη ανανέωση της μάρκας της εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες.

Πολλά συνέβησαν από τότε που η Walmart παρουσίασε την τελευταία της επωνυμία και ταυτότητα το 2008, όπου κυριαρχούσαν μικρότερα γράμματα και η επίπεδη γραφική παράσταση στον ψηφιακό μαξιμαλισμό της δεκαετίας του 2000. Στο γύρισμα του Millenium, τα smartphones μόλις είχαν απογειωθεί και κολοσσοί του retail, όπως η Walmart, θα εισερχόταν σε μια δεκαετία νέου ανταγωνισμού από τον αυξανόμενο αντίπαλό του, την Amazon.

Walmart: Ανταγωνίζεται στα ίσια την Amazon – Οι νέες υπηρεσίες και τα τρικ

H ανθεκτικότητα της Walmart

Αλλά η Walmart εξελίχθηκε αρκετά ώστε να παραμείνει κυρίαρχη. Επένδυσε στη δική της εξαιρετική εφαρμογή και στη συνδρομητική παράδοση Walmart+, επεκτάθηκε σε υπηρεσίες όπως η διαφήμιση και η υγειονομική περίθαλψη και αύξησε το δίκτυο των κέντρων εκπλήρωσης για να ανταγωνιστεί την ταχύτητα αποστολής της Amazon.

Η εταιρεία έβγαλε 158 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024, με τα έσοδα να αυξάνονται κατά 7% και τα έσοδα από το ηλεκτρονικό εμπόριο να ξεπερνούν πλέον τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια (με άγρια αύξηση 27% μόνο το τρίτο τρίμηνο του 2024). Η σημερινή Walmart -που εξακολουθεί να είναι ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής στον κόσμο- φαίνεται εκπληκτικά ανθεκτική σε μια εποχή παγκόσμιας αβεβαιότητας.

Walmart

Από το πρώτο της ξεκίνημα στο Μπέντονβιλ του Αρκάνσας, το 1951, η Walmart έχει εξελιχθεί σε έναν παγκόσμιο ηγέτη αφιερωμένο στο να βοηθά τους ανθρώπους να εξοικονομούν χρήματα και να ζουν καλύτερα.

Καθώς η Walmart μεγάλωσε, η δέσμευση αυτή επεκτείνεται από την παροχή προσιτών τιμών στα προϊόντα μέχρι την εξυπηρέτηση των πελατών και των μελών της με τρόπους που κάνουν την εμπειρία των αγορών πιο ευχάριστη. Στόχος της εταιρείας είναι να εξοικονομεί χρόνο στους πελάτες και τα μέλη της, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα στους ανθρώπους να είναι πιο υγιείς, να αυξάνουν τον πλούτο τους και να ενισχύουν τις κοινότητες και τον πλανήτη.

Δεσμεύσεις και στόχοι

«Στόχος της Walmart είναι να είναι ένας εμπνευσμένος, ψηφιακός λιανοπωλητής που παρέχει όλα τα προϊόντα, τις μάρκες και τις υπηρεσίες που χρειάζονται και θέλουν οι πελάτες μας. Αυτή η ανανέωση, που έχει τις ρίζες της στην κληρονομιά του ιδρυτή μας, Σαμ Γουόλτον, καταδεικνύει τις εξελισσόμενες ικανότητές μας και τη μακροχρόνια δέσμευσή μας να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας του σήμερα και του αύριο», δήλωσε ο Γουίλιαμ Γουάιτ, ανώτερος αντιπρόεδρος και Chief Marketing Officer.

Walmart

Η επικαιροποιημένη ταυτότητα του εμπορικού σήματος θα βοηθήσει τη Walmart να οικοδομήσει αξιοπιστία και σύνδεση, να γίνει γνωστή για τις βολικές ψηφιακές υπηρεσίες της και να θεωρηθεί ως ένα πιο σύγχρονο, πολιτισμικά δυναμικό εμπορικό σήμα.

Για να το εκφράσει αυτό ως ένα νέο εμπορικό σήμα, η Walmart συνεργάστηκε ακρετές επιχειρήσεις, με την Jones Knowles Ritchie (JKR), γνωστή για τις ανακαινίσεις της στα Burger King, Chobani και Impossible, για να αναφέρουμε μερικές, μαζί με την Landor για κάποιες εργασίες εντός των καταστημάτων.

H νέα ταυτότητα της Walmart

Η ομάδα δημιούργησε τη δική της γραμματοσειρά από το πιο λεπτό παραλλαγμένο Myriad Pro που χρησιμοποιούσε η Walmart από το 2008.

Ταυτόχρονα, η Walmart επανασχεδίασε τη «σπίθα», η οποία εμφανίζεται συνολικά πιο αναλογικά και πιο οργανικά, χάρη στο παχύτερο αποτύπωμα και τις λιγότερο επεξεργασμένες καμπύλες. Walmart

«Θέλαμε να του δώσουμε περισσότερο βάθος και αντίκτυπο, ώστε να αποπνέει λίγο περισσότερη ενέργεια της Walmart και να λειτουργεί ως φάρος για τη μάρκα», λέει ο Γουάιτ. «Μπορεί να είναι ένα αυτόνομο σύμβολο της μάρκας μας».

Το χρώμα True Blue -που επιλέχθηκε κυρίως για το πόσο αβίαστα εμφανίζεται μαζί με τις κατηγορίες Fashion και Home- συνδυάζεται με τα παρόμοια Bentonville Blue (που φτάνει σε blue navy τόνους) και δίνει έμφαση στο Sky Blue και το Everyday Blue. Ο συνδυασμός των μπλε έχει σκοπό να κόψει την υπερβολική μονοτονία και να προσθέσει βάθος.

Σύμφωνα με το Fast Company, το νέο concept θυμίζει τη φωτεινή αλλά λιτή ατμόσφαιρα της ΙΚΕΑ, με το μινιμαλισμό των διαφημίσεων της Walmart να αποτελούν μέρος αυτού του συστήματος – δεν είναι τυχαίο πως έχουν μια καθαρή και μίνιμαλ παρουσίαση που θυμίζει σκόπιμα… έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή