Οι 255 εκατομμύρια πελάτες που επισκέπτονται τη Walmart κάθε εβδομάδα πρόκειται να δουν κάτι νέο -και ακόμη πιο μπλε- επειδή η Walmart παρουσιάζει την πρώτη ανανέωση της μάρκας της εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες.
Πολλά συνέβησαν από τότε που η Walmart παρουσίασε την τελευταία της επωνυμία και ταυτότητα το 2008, όπου κυριαρχούσαν μικρότερα γράμματα και η επίπεδη γραφική παράσταση στον ψηφιακό μαξιμαλισμό της δεκαετίας του 2000. Στο γύρισμα του Millenium, τα smartphones μόλις είχαν απογειωθεί και κολοσσοί του retail, όπως η Walmart, θα εισερχόταν σε μια δεκαετία νέου ανταγωνισμού από τον αυξανόμενο αντίπαλό του, την Amazon.
Walmart: Ανταγωνίζεται στα ίσια την Amazon – Οι νέες υπηρεσίες και τα τρικ
H ανθεκτικότητα της Walmart
Αλλά η Walmart εξελίχθηκε αρκετά ώστε να παραμείνει κυρίαρχη. Επένδυσε στη δική της εξαιρετική εφαρμογή και στη συνδρομητική παράδοση Walmart+, επεκτάθηκε σε υπηρεσίες όπως η διαφήμιση και η υγειονομική περίθαλψη και αύξησε το δίκτυο των κέντρων εκπλήρωσης για να ανταγωνιστεί την ταχύτητα αποστολής της Amazon.
Η εταιρεία έβγαλε 158 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024, με τα έσοδα να αυξάνονται κατά 7% και τα έσοδα από το ηλεκτρονικό εμπόριο να ξεπερνούν πλέον τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια (με άγρια αύξηση 27% μόνο το τρίτο τρίμηνο του 2024). Η σημερινή Walmart -που εξακολουθεί να είναι ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής στον κόσμο- φαίνεται εκπληκτικά ανθεκτική σε μια εποχή παγκόσμιας αβεβαιότητας.
Από το πρώτο της ξεκίνημα στο Μπέντονβιλ του Αρκάνσας, το 1951, η Walmart έχει εξελιχθεί σε έναν παγκόσμιο ηγέτη αφιερωμένο στο να βοηθά τους ανθρώπους να εξοικονομούν χρήματα και να ζουν καλύτερα.
Καθώς η Walmart μεγάλωσε, η δέσμευση αυτή επεκτείνεται από την παροχή προσιτών τιμών στα προϊόντα μέχρι την εξυπηρέτηση των πελατών και των μελών της με τρόπους που κάνουν την εμπειρία των αγορών πιο ευχάριστη. Στόχος της εταιρείας είναι να εξοικονομεί χρόνο στους πελάτες και τα μέλη της, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα στους ανθρώπους να είναι πιο υγιείς, να αυξάνουν τον πλούτο τους και να ενισχύουν τις κοινότητες και τον πλανήτη.
Δεσμεύσεις και στόχοι
«Στόχος της Walmart είναι να είναι ένας εμπνευσμένος, ψηφιακός λιανοπωλητής που παρέχει όλα τα προϊόντα, τις μάρκες και τις υπηρεσίες που χρειάζονται και θέλουν οι πελάτες μας. Αυτή η ανανέωση, που έχει τις ρίζες της στην κληρονομιά του ιδρυτή μας, Σαμ Γουόλτον, καταδεικνύει τις εξελισσόμενες ικανότητές μας και τη μακροχρόνια δέσμευσή μας να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας του σήμερα και του αύριο», δήλωσε ο Γουίλιαμ Γουάιτ, ανώτερος αντιπρόεδρος και Chief Marketing Officer.
Η επικαιροποιημένη ταυτότητα του εμπορικού σήματος θα βοηθήσει τη Walmart να οικοδομήσει αξιοπιστία και σύνδεση, να γίνει γνωστή για τις βολικές ψηφιακές υπηρεσίες της και να θεωρηθεί ως ένα πιο σύγχρονο, πολιτισμικά δυναμικό εμπορικό σήμα.
Για να το εκφράσει αυτό ως ένα νέο εμπορικό σήμα, η Walmart συνεργάστηκε ακρετές επιχειρήσεις, με την Jones Knowles Ritchie (JKR), γνωστή για τις ανακαινίσεις της στα Burger King, Chobani και Impossible, για να αναφέρουμε μερικές, μαζί με την Landor για κάποιες εργασίες εντός των καταστημάτων.
H νέα ταυτότητα της Walmart
Η ομάδα δημιούργησε τη δική της γραμματοσειρά από το πιο λεπτό παραλλαγμένο Myriad Pro που χρησιμοποιούσε η Walmart από το 2008.
Ταυτόχρονα, η Walmart επανασχεδίασε τη «σπίθα», η οποία εμφανίζεται συνολικά πιο αναλογικά και πιο οργανικά, χάρη στο παχύτερο αποτύπωμα και τις λιγότερο επεξεργασμένες καμπύλες.
«Θέλαμε να του δώσουμε περισσότερο βάθος και αντίκτυπο, ώστε να αποπνέει λίγο περισσότερη ενέργεια της Walmart και να λειτουργεί ως φάρος για τη μάρκα», λέει ο Γουάιτ. «Μπορεί να είναι ένα αυτόνομο σύμβολο της μάρκας μας».
Το χρώμα True Blue -που επιλέχθηκε κυρίως για το πόσο αβίαστα εμφανίζεται μαζί με τις κατηγορίες Fashion και Home- συνδυάζεται με τα παρόμοια Bentonville Blue (που φτάνει σε blue navy τόνους) και δίνει έμφαση στο Sky Blue και το Everyday Blue. Ο συνδυασμός των μπλε έχει σκοπό να κόψει την υπερβολική μονοτονία και να προσθέσει βάθος.
Σύμφωνα με το Fast Company, το νέο concept θυμίζει τη φωτεινή αλλά λιτή ατμόσφαιρα της ΙΚΕΑ, με το μινιμαλισμό των διαφημίσεων της Walmart να αποτελούν μέρος αυτού του συστήματος – δεν είναι τυχαίο πως έχουν μια καθαρή και μίνιμαλ παρουσίαση που θυμίζει σκόπιμα… έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου.
Latest News
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Πώς η ΑΙ αυξάνει την χρήση του φυσικού αερίου
Οι κλιματικοί στόχοι κινδυνεύουν καθώς η Big Tech στρέφεται στο φυσικό αέριο για να τροφοδοτήσει τη ζήτηση ενέργειας
Οι θεριακλήδες της Κίνας και τα φορολογικά έσοδα του Σι Τζινπίνγκ
Το 7% των εσόδων της κεντρικής κυβέρνησης προέρχονται από την φορολόγηση της China National Tobacco Corporation, η οποία κατέχει το μονοπώλιο καπνού
Οι «χρησμοί» του πανίσχυρου CEO της BofA για το 2025 - Τραμπ, τράπεζες και κλίμα
Ο CEO της BofA, Μπράιαν Μόινιχαν, έχει αναδειχθεί σε μια ήρεμη δύναμη της Wall Street
Γιατί η ισορροπία δυνάμεων στην αγορά εργασίας γέρνει και πάλι προς τα αφεντικά
Με την αγορά εργασίας λιγότερο σφιχτή, οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν εντολές επιστροφής στο γραφείο, μικρότερα μπόνους και όχι άλλες ημέρες ασθενείας για κατοικίδια
Μια νέα Berkshire Hathaway του Warren Buffett θέλει να «χτίσει» ο Bill Ackman
Πολλοί οπαδοί του Ackman περίμεναν εδώ και καιρό ότι είτε θα συγχωνεύσει το hedge fund του με την Howard Hughes ή απλώς θα το αποκτήσει
Ο νέος πονοκέφαλος στις αεροπορικές εταιρείες - Ψάχνουν και δεν βρίσκουν αεροπλάνα
Έρευνα της PwC αποκαλύπτει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια ξεπερνά τη δυνατότητα των αερομεταφορέων να αυξήσουν τον στόλο τους
Τραμπ: Ανακοίνωσε την δημιουργία ειδικής υπηρεσίας για τη συλλογή δασμών
Η ανάρτηση του Ντόναλντ Τραμπ στο Truth Social
Jack Daniel's: Ο λόγος που απολύει 600 εργαζόμενους
Τα σχέδια για απολύσεις του παραγωγού ουίσκι έρχονται λίγες ημέρες μετα την «σύσταση» του Γενικού Χειρουργού των ΗΠΑ ότι τα αλκοολούχα θα πρέπει να φέρουν προειδοποίηση για τους κινδύνους καρκίνου