
Οι πωλήσεις του Ομίλου JUMBO κατά τη διάρκεια του 2024, αυξήθηκαν κατά +6,3% περίπου σε σχέση με το 2023, ξεπερνώντας την αναθεωρημένη πρόβλεψη που είχε θέσει η διοίκηση, για ελάχιστη αύξηση των πωλήσεων +4%.
Ο παραδοσιακά ισχυρός λόγω των γιορτών τελευταίος μήνας του 2024, έκλεισε με αύξηση των πωλήσεων κατά +2% περίπου, σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2023, για τον Όμιλο JUMBO.
Η εταιρεία κάνει λόγο για επιβεβαίωση της στρατηγικής για το 2024, καθώς όπως σημειώνει «από την πρώτη μέρα εκδήλωσης των σοβαρών επιπλοκών της αναστάτωσης της παγκόσμιας τροφοδοτικής αλυσίδας από το «κλείσιμο του Σουέζ», η διοίκηση τoυ Ομίλου JUMBO δεσμεύτηκε απέναντι στο καταναλωτικό κοινό και απέφυγε να προσφέρει στα ράφια των καταστημάτων, προϊόντα με συγκυριακή ή καιροσκοπική αύξηση τιμής. Η στρατηγική αυτή απέδωσε καθώς ενίσχυσε τον δεσμό εμπιστοσύνης των JUMBO με τους καταναλωτές οδηγώντας σε αύξηση του όγκου των πωλήσεων».
Τι λέει για το «φάντασμα» των εμπορικών δασμών η Jumbo – Γιατί παγώνει το guidance
Όπως σημειώνει η JUMBO είναι ξεκάθαρο ότι τα ασύμμετρα προβλήματα στην τροφοδοτική αλυσίδα και η αδυναμία παράδοσης προϊόντων εντός των συγκεκριμένων χρονοδιαγραμμάτων επηρέασαν όλο το έτος και κυρίως τον Δεκέμβριο.
Εντωμεταξύ, η αστάθεια στην Ερυθρά Θάλασσα και τη Μέση Ανατολή συνεχίζεται, ένας νέος ιός και μια πιθανή νέα δασμολογική πολιτική από τις Η.Π.Α. προσθέτουν νέα προβλήματα στο παγκόσμιο εμπόριο.
Υπό αυτές τις συνθήκες, κάθε προσπάθεια διατύπωσης προβλέψεων και εκτιμήσεων για την πορεία των μεγεθών της νέας χρονιάς είναι δύσκολη και στερείται φερεγγυότητας.
Η διοίκηση του Ομίλου JUMBO θεωρεί ότι μία πρώτη εκτίμηση για το 2025, θα ήταν χρήσιμο να δοθεί μετά το πρώτο τετράμηνο.
Μόνιμη δέσμευση της διοίκησης του Ομίλου Jumbo, αποτελεί η έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση των μετόχων – συνεταίρων και θα συνεχίσει να παρέχει ενημέρωση σε μηνιαία βάση για την πορεία των πωλήσεων.
Οι πωλήσεις της Jumbo ανά χώρα
Ελλάδα
Τον Δεκέμβριο του 2024, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν αύξηση +3% περίπου.
Συνολικά για το 2024, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση +6% περίπου σε σχέση με το 2023.
Κύπρος
Οι πωλήσεις των καταστημάτων κατά τον Δεκέμβριο του 2024, ήταν αυξημένες +1% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Συνολικά οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο για το 2024 είναι αυξημένες +2% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Βουλγαρία
Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν μείωση κατά -4% περίπου τον Δεκέμβριο του 2024, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Συνολικά οι πωλήσεις στη Βουλγαρία για το 2024 είναι αυξημένες κατά +6% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Ρουμανία
Οι πωλήσεις του δικτύου καθώς και του ηλεκτρονικού καταστήματος (www.e-jumbo.ro) σημείωσαν αύξηση της τάξης του +4% περίπου τον Δεκέμβριο του 2024, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Συνολικά οι πωλήσεις στη Ρουμανία για το 2024 είναι αυξημένες κατά +9% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Οι στόχοι για το 2025
Για το 2025 στόχος του Ομίλου είναι να λειτουργήσει ένα ακόμα υπερ-κατάστημα στη Ρουμανία. Υπενθυμίζεται ότι κατά το 2024 λειτούργησαν το νέο ιδιόκτητο υπερ-κατάστημα στην πόλη Oradea (Ρουμανία), το νέο ιδιόκτητο υπερκατάστημα στο Βουκουρέστι (Ρουμανία) και το νέο ιδιόκτητο υπερκατάστημα στην Λευκωσία (Κύπρο).
Επιπλέον, επαναλειτούργησαν τα πλήρως ανακαινισμένα υπερκατάστημα Jumbo στην Καρδίτσα και στην Λάρισα που παρέμειναν κλειστά λόγω του πρωτοφανούς πλημμυρικού φαινομένου στις αρχές Σεπτεμβρίου του 2023.
Κατά την 31η Δεκεμβρίου 2024, ο Όμιλος JUMBO αριθμούσε 88 καταστήματα από τα οποία 53 στην Ελλάδα, 6 στην Κύπρο, 10 στη Βουλγαρία και 19 στη Ρουμανία. Επιπλέον, ο Όμιλος διαθέτει ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα, στην Κύπρο και στην Ρουμανία.
Μέσω συνεργασιών, ο Όμιλος έχει παρουσία με 39 καταστήματα που φέρουν το σήμα JUMBO, σε 7 χώρες (Αλβανία, Κόσοβο, Σερβία, Βόρεια Μακεδονία, Βοσνία, Μαυροβούνιο και Ισραήλ).


Latest News

Worldline: Το μέλλον των ψηφιακών πληρωμών είναι ανθρώπινο και προσωποποιημένο
«Το μέλλον των πληρωμών δεν είναι απλώς ψηφιακό. Είναι έξυπνο, ανθρώπινο και εξατομικευμένο» επισήμανε ο κ. Κιτιξής, Country Head and Managing Director της Worldline

Πώς επηρεάζονται οι τραπεζικές συναλλαγές από τις αργίες
Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσω web banking και mobile apps θα λειτουργούν κανονικά

Ποιοι χάνουν, ποιοι κερδίζουν από τη μείωση των επιτοκίων της ΕΚΤ
Νέα εποχή φθηνού χρήματος στην Ελλάδα με τη βούλα της ΕΚΤ - Η μείωση στα επιτόκια ρίχνει τα έσοδα στις τράπεζες και τις αποδόσεις στις καταθέσεις

Δωδώνη: Τριάντα χρόνια συγκρούσεων, 3 ιδιοκτήτες και ο νικητής
Μετά από 13 χρόνια και μεγάλη προσπάθεια τα αδέλφια Σαράντη αποκτούν το ισχυρότερο εξαγωγικό brand name στην φέτα, την Δωδώνη

Με 1,7 δισ. χτίζει εργοστάσια και αποθήκευση ενέργειας - Το deal με Κοπελούζο
Η ΔΕΗ ολοκληρώνει την απόκτηση του μεριδίου του Κοπελούζου στο CCGT Αλεξανδρούπολης - Οι νέες επενδύσεις για ευέλικτη παραγωγή συνολικής ισχύος περίπου 2,3 GW

Πώς θα λειτουργήσουν καταστήματα και σούπερ μάρκετ Μ. Παρασκευή και Μ. Σάββατο
Αναλυτικά οι ώρες λειτουργίας - Οι συστάσεις του ΕΦΕΤ

Δωδώνη: Στα Ελληνικά Γαλακτοκομεία με 110 εκατ. ευρώ η ηπειρώτικη γαλακτοβιομηχανία
Τα Ελληνικά Γαλακτοκομεία αναλαμβάνουν τον δανεισμό, 95 εκατ. ευρώ, της «Δωδώνη» - Είσοδος με επώνυμο προϊόν στη φέτα για τους Αφούς Σαράντη

Παρελθόν ο Μαρινόπουλος από τη Marks & Spencer - Πέρασε στα χέρια του μητρικού ομίλου
Μονομετοχική πλέον η Marks & Spencer στην Ελλάδα - Μέσα σε ένα μόλις μήνα, άλλαξε το ΔΣ της εταιρείας - Εκτός ο Στέφανος Μαρινόπουλος

Κατασκευή φράγματος στον Ασωπό από τον όμιλο AKTOR
Το έργο είναι συμβατό με το Σχέδιο Διαχείρισης Λεκανών Απορροής Ποταμών του Υδατικού Διαμερίσματος Βόρειας Πελοποννήσου.

Χατζηθεοδοσίου: Ανεβασμένοι οι τζίροι, μικρότερες οι ποσότητες στην αγορά
Επίσκεψη του Γ. Χατζηθεοδοσίου στην Κεντρική Λαχαναγορά Αθηνών και συζητήσεις με εμπόρους για την κίνηση στην αγορά