Οι πωλήσεις του Ομίλου JUMBO κατά τη διάρκεια του 2024, αυξήθηκαν κατά +6,3% περίπου σε σχέση με το 2023, ξεπερνώντας την αναθεωρημένη πρόβλεψη που είχε θέσει η διοίκηση, για ελάχιστη αύξηση των πωλήσεων +4%.
Ο παραδοσιακά ισχυρός λόγω των γιορτών τελευταίος μήνας του 2024, έκλεισε με αύξηση των πωλήσεων κατά +2% περίπου, σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2023, για τον Όμιλο JUMBO.
Η εταιρεία κάνει λόγο για επιβεβαίωση της στρατηγικής για το 2024, καθώς όπως σημειώνει «από την πρώτη μέρα εκδήλωσης των σοβαρών επιπλοκών της αναστάτωσης της παγκόσμιας τροφοδοτικής αλυσίδας από το «κλείσιμο του Σουέζ», η διοίκηση τoυ Ομίλου JUMBO δεσμεύτηκε απέναντι στο καταναλωτικό κοινό και απέφυγε να προσφέρει στα ράφια των καταστημάτων, προϊόντα με συγκυριακή ή καιροσκοπική αύξηση τιμής. Η στρατηγική αυτή απέδωσε καθώς ενίσχυσε τον δεσμό εμπιστοσύνης των JUMBO με τους καταναλωτές οδηγώντας σε αύξηση του όγκου των πωλήσεων».
Τι λέει για το «φάντασμα» των εμπορικών δασμών η Jumbo – Γιατί παγώνει το guidance
Όπως σημειώνει η JUMBO είναι ξεκάθαρο ότι τα ασύμμετρα προβλήματα στην τροφοδοτική αλυσίδα και η αδυναμία παράδοσης προϊόντων εντός των συγκεκριμένων χρονοδιαγραμμάτων επηρέασαν όλο το έτος και κυρίως τον Δεκέμβριο.
Εντωμεταξύ, η αστάθεια στην Ερυθρά Θάλασσα και τη Μέση Ανατολή συνεχίζεται, ένας νέος ιός και μια πιθανή νέα δασμολογική πολιτική από τις Η.Π.Α. προσθέτουν νέα προβλήματα στο παγκόσμιο εμπόριο.
Υπό αυτές τις συνθήκες, κάθε προσπάθεια διατύπωσης προβλέψεων και εκτιμήσεων για την πορεία των μεγεθών της νέας χρονιάς είναι δύσκολη και στερείται φερεγγυότητας.
Η διοίκηση του Ομίλου JUMBO θεωρεί ότι μία πρώτη εκτίμηση για το 2025, θα ήταν χρήσιμο να δοθεί μετά το πρώτο τετράμηνο.
Μόνιμη δέσμευση της διοίκησης του Ομίλου Jumbo, αποτελεί η έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση των μετόχων – συνεταίρων και θα συνεχίσει να παρέχει ενημέρωση σε μηνιαία βάση για την πορεία των πωλήσεων.
Οι πωλήσεις της Jumbo ανά χώρα
Ελλάδα
Τον Δεκέμβριο του 2024, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν αύξηση +3% περίπου.
Συνολικά για το 2024, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση +6% περίπου σε σχέση με το 2023.
Κύπρος
Οι πωλήσεις των καταστημάτων κατά τον Δεκέμβριο του 2024, ήταν αυξημένες +1% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Συνολικά οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο για το 2024 είναι αυξημένες +2% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Βουλγαρία
Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν μείωση κατά -4% περίπου τον Δεκέμβριο του 2024, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Συνολικά οι πωλήσεις στη Βουλγαρία για το 2024 είναι αυξημένες κατά +6% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Ρουμανία
Οι πωλήσεις του δικτύου καθώς και του ηλεκτρονικού καταστήματος (www.e-jumbo.ro) σημείωσαν αύξηση της τάξης του +4% περίπου τον Δεκέμβριο του 2024, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Συνολικά οι πωλήσεις στη Ρουμανία για το 2024 είναι αυξημένες κατά +9% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Οι στόχοι για το 2025
Για το 2025 στόχος του Ομίλου είναι να λειτουργήσει ένα ακόμα υπερ-κατάστημα στη Ρουμανία. Υπενθυμίζεται ότι κατά το 2024 λειτούργησαν το νέο ιδιόκτητο υπερ-κατάστημα στην πόλη Oradea (Ρουμανία), το νέο ιδιόκτητο υπερκατάστημα στο Βουκουρέστι (Ρουμανία) και το νέο ιδιόκτητο υπερκατάστημα στην Λευκωσία (Κύπρο).
Επιπλέον, επαναλειτούργησαν τα πλήρως ανακαινισμένα υπερκατάστημα Jumbo στην Καρδίτσα και στην Λάρισα που παρέμειναν κλειστά λόγω του πρωτοφανούς πλημμυρικού φαινομένου στις αρχές Σεπτεμβρίου του 2023.
Κατά την 31η Δεκεμβρίου 2024, ο Όμιλος JUMBO αριθμούσε 88 καταστήματα από τα οποία 53 στην Ελλάδα, 6 στην Κύπρο, 10 στη Βουλγαρία και 19 στη Ρουμανία. Επιπλέον, ο Όμιλος διαθέτει ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα, στην Κύπρο και στην Ρουμανία.
Μέσω συνεργασιών, ο Όμιλος έχει παρουσία με 39 καταστήματα που φέρουν το σήμα JUMBO, σε 7 χώρες (Αλβανία, Κόσοβο, Σερβία, Βόρεια Μακεδονία, Βοσνία, Μαυροβούνιο και Ισραήλ).
Latest News
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Μειώνει τα ασφάλιστρα υγείας η Interamerican
Ο μέσος όρος της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων των μακροχρόνιων προγραμμάτων υγείας διαμορφώνεται σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ
Ίδρυση αστικού συνεταιρισμού μέσα από την e-υπηρεσία μιας «στάσης»
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Εγκρίθηκε το ενημερωτικό δελτίο της Alter Ego Media για εισαγωγή στο ΧΑ
Με απόφαση του το διοικητικό συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου της Alter Ego Media
Εθνική Ασφαλιστική: Προσαρμογή προς τα...κάτω στα ισόβια ασφάλιστρα υγείας - Στο 7% η αύξηση
Η Εθνική Ασφαλιστική υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας στην διασφάλιση του οφέλους των ασφαλισμένων
Κορυφαία επιλογή της BofA η Eurobank - Οι τιμές στόχοι για τις τράπεζες [γραφήματα]
Μετά από βελτιωμένη καθοδήγηση σχετικά με τα αποτελέσματα του 3ου τριμήνου, η BofA αναμένει άνοδο των χορηγήσεων στην Ελλάδα κατά 7-10%
Μειώνει τις...αυξήσεις και η Generali: Υψηλότερα 6,9% τα ασφάλιστρα υγείας το 2025
Η Generali σημειώνει πως οι αυξήσεις τίθενται σε ισχύ από την 01.01.2025 και έως το τέλος του τρέχοντος έτους
«Ψαλιδίζει» τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας η Eurolife
Η μείωση αναμένεται να φτάσει σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ, σύμφωνα με την ασφαλιστική εταιρεία Eurolife
Η Παπουτσάνης μπαίνει στην αγορά των μαλακτικών με τα Aromatics
Τα μπουκάλια της σειράς μαλακτικών της Παπουτσάνης περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό