
Με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση 11.400.000,00 €, πραγματοποιήθηκε η ένταξη του έργου «Επέκταση – Ολοκλήρωση Λιμενικών Εγκαταστάσεων Ν. Ίου» στο Πρόγραμμα ΕΣΠΑ «Μεταφορές 2021-2027».
Το έργο αποτελεί μέρος από μια σειρά παρεμβάσεων, οι οποίες υλοποιούνται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και της Γενικής Γραμματείας Ναυτιλίας και Λιμένων σε 32 νησιωτικούς λιμένες. Μέσω των παρεμβάσεων αυτών διασφαλίζεται η συνδεσιμότητα και προσβασιμότητα των νησιών, η ασφάλεια των επιβατών και η εξυπηρέτηση της ακτοπλοΐας.
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ειδικότερα, με την ολοκλήρωση του έργου θα παραδοθεί:
– προβλήτας ακτοπλοΐας που θα εξυπηρετεί, με ασφάλεια, την πρυμνοδέτηση δύο (2) πλοίων μεταφοράς επιβατών και οχημάτων αντίστοιχα, καθώς και την πλαγιοδέτηση ενός (1) ταχύπλοου μεταφοράς επιβατών και
– πρόσθετος χερσαίος χώρος επιφάνειας, περίπου 4 στρεμμάτων, στον οποίο θα λαμβάνουν χώρα όλες οι λιμενικές λειτουργίες της ακτοπλοΐας καθώς και η ασφαλής πρόσβαση/αποχώρηση των οχημάτων από και προς το λιμένα.
Αξιοποιώντας ενωσιακούς πόρους του ΕΣΠΑ 2021-2027 και του Ταμείου Ανάκαμψης, προϋπολογισμού 468 εκατομμυρίων ευρώ, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής προσβλέπει στη δημιουργία κατάλληλων και ασφαλών λιμενικών υποδομών, με στόχο να βελτιωθεί σημαντικά η διανησιωτική και διαπεριφερειακή σύνδεση των νησιωτικών περιοχών η οποία θα διασφαλίζει την περιφερειακή και εδαφική συνοχή.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.