Κατά την συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου για το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΝΕΕ) της 16ης Ιανουαρίου 2025 διεξήχθησαν αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέου Προέδρου.
Reuters: Τι εξετάζει ο ΟΛΠ μετά την απόφαση των ΗΠΑ να βάλουν στη «μαύρη λίστα» την Cosco
Πρόεδρος εξελέγη ο κ. Γεώργιος Σπ. Αλεξανδράτος ενώ στην κενή θέση Αντιπροέδρου εξελέγη ο κ. Γεώργιος Γαβριήλ. Νέο μέλος της Διοικούσας Επιτροπής εξελέγη η κα Αντωνία Λουδάρου ενώ ο κ. Γεώργιος Ζαφειρούδης αποτελεί νέο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου στην Α’ Κατηγορία πλοίων.
Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος: Η πρώτη δήλωση του νέου προέδρου
Μετά την εκλογή του ο νέος πρόεδρος που εξελέξη στο Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος θέλησε να ευχαριστήσει «ναυτιλιακή κοινότητα για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό του, εκλέγοντάς τον νέο πρόεδρο του ΝΕΕ ενώ υπογράμμισε ότι το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος θα συνεχίσει να εργάζεται και να συνεργάζεται στενά με την Πολιτεία, ακολουθώντας τις θεσμικές αρχές του ως σύμβουλος σε θέματα ναυτιλίας και ενίσχυσης της εθνικής οικονομίας μέσω της ναυτιλίας».
Έσπευσε δε να τονίσει ότι είναι «χρεός όλων μας να προασπίζουμε τα δίκαια και τα συμφέροντα του εθνικού μας θησαυρού, της ελληνικής ναυτιλίας και των σχετιζόμενων δραστηριοτήτων της», τονίζοντας ότι «με σεβασμό στις αξίες και τις ανάγκες της ναυτιλιακής κοινότητας οφείλουμε με πνεύμα ενωτικό, η στρατηγική μας να είναι πλήρως εναρμονισμένη με τις ανάγκες της χώρας».
Κλείνοντας επισημαίνει ότι «πάντα σε απόλυτη συνεννόηση με τις ναυτιλιακές ενώσεις και τους αρμοδίους φορείς, προκειμένου να προάγουμε την ανάπτυξη του κλάδου που αποτελεί πυλώνα της εθνικής μας οικονομίας και να ενδυναμώσουμε από κοινού την παγκόσμια ανταγωνιστικότητα της ελληνικής ναυτιλίας».
Ελληνική ναυτιλία και κοινωνική προσφορά
Να σημειωθεί ότι η άμεση και έμμεση συνεισφορά της στην ελληνική οικονομία εκτιμάται ότι κυμαίνεται μεταξύ 6,5% έως 8% του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος (ΑΕΠ). Οι έλληνες πλοιοκτήτες επενδύουν επίσης σε κλάδους της εθνικής οικονομίας εκτός ναυτιλίας, όπως οι νέες τεχνολογίες, οι υπηρεσίες, τα ακίνητα και ο τουρισμός.
Επιπλέον, σημαντική είναι η κοινωνική προσφορά τους διαχρονικά στην Ελλάδα τόσο σε ατομικό όσο και σε συλλογικό επίπεδο. Εκτός από τη δημιουργία εκατοντάδων χιλιάδων θέσεων εργασίας άμεσα και έμμεσα, οι θαλάσσιες μεταφορές συνεισφέρουν σταθερά δισεκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο στο ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών της χώρας. Τα τελευταία 20 χρόνια, οι εισπράξεις από τη ναυτιλία ξεπέρασαν τα 263 δισεκατομμύρια ευρώ, μετριάζοντας το εμπορικό έλλειμμα της χώρας.
Latest News
Στο ΕΣΠΑ με χρηματοδότηση 11,4 εκατ. ευρώ η επέκταση του λιμένα Ίου
Το έργο αποτελεί μέρος από μια σειρά παρεμβάσεων, οι οποίες υλοποιούνται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού του Υπουργείου Ναυτιλίας
Συμφωνία Χαμάς - Ισραήλ: Πότε θα επιστρέψουν τα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα
Τι λένε στελέχη και αναλυτές της ναυτιλιακής βιομηχανίας για την επιστροφή των εμπορικών πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα μετά τη συμφωνία Χαμάς – Ισραήλ – Το μήνυμα των Χούθι
Μάχες χαρακωμάτων στον ΟΛΘ; – Γιατί αγοράζει μετοχές και ο Σαββίδης
Το σήμα που έστειλε η πλευρά Σαββίδη στους μετόχους του ΟΛΘ - Ο πήχης των 27 ευρώ της δημόσιας πρότασης και η αντίδραση των Ντρέιφους
ΟΛΘ: Σε αγορές μετοχών μετά την Dreyfus προχωρά και η πλευρά Σαββίδη
Η Belterra αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ πάνω από την τιμή των 27 ευρώ ανά μετοχή που έχει προτείνει η Dreyfus στη δημόσια πρόταση
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες