
Το πρώτο εξάμηνο του 2025 τοποθετεί την επόμενη μείωση των επιτοκίων ο διοικητής της Fed Κρίστοφερ Γουόλερ, εάν τα στοιχεία για τον πληθωρισμό συνεχίσουν να είναι ευνοϊκά.
«Τα στοιχεία για τον πληθωρισμό που πήραμε χθες ήταν πολύ καλά» σχολίασε κατά την διάρκεια συνέντευξης στο CNBC, αναφερόμενος τα τελευταία στοιχεία για τον πληθωρισμό που έδειξαν υποχώρηση των υποκείμενων πιέσεων στις τιμές τον περασμένο μήνα.
Fed: Μία μόνο μείωση των επιτοκίων το 2025 βλέπουν οι traders
«Αν συνεχίσουμε να λαμβάνουμε τέτοια νούμερα, είναι λογικό να σκεφτούμε ότι η μείωση των επιτοκίων θα μπορούσε να συμβεί το πρώτο εξάμηνο του έτους», είπε, προσθέτοντας ότι δεν θα απέκλειε εντελώς μια μείωση τον Μάρτιο.
Εάν τα μελλοντικά στοιχεία για τον πληθωρισμό είναι ανάλογα με τη θετική έκθεση του Δεκεμβρίου εξήγησε ότι η Fed μπορεί να μειώσει περισσότερο φέτος και νωρίτερα από ό,τι περιμένουν σήμερα οι επενδυτές.
«Είμαι αισιόδοξος ότι αυτή η αποπληθωριστική τάση θα συνεχιστεί και θα επιστρέψουμε πιο κοντά στο 2% λίγο πιο γρήγορα από ό,τι ίσως σκέφτονται άλλοι», είπε.
Η ευαίσθητη στις αλλαγές της νομισματικής πολιτικής απόδοση των διετών κρατικών ομολόγων υποχώρησε στο χαμηλό της συνεδρίασης του 4,25% μετά τα σχόλια του και οι traders αναμένουν λίγο περισσότερη χαλάρωση στις συνεδριάσεις της Fed.
Η συνεδρίαση του Μαΐου είναι πλέον ένα παιχνίδι κορώνα γράμματα στα μάτια των επενδυτών. Η πρώτη πλήρης μείωση του τρέχοντος έτους έχει τιμολογηθεί για τη συνεδρίαση της Fed τον Ιούλιο, ενώ για το σύνολο του 2025 έχουν τιμολογηθεί τώρα μειώσεις περίπου 40 μονάδων βάσης, από 34 μονάδες βάσης νωρίτερα.
Εξαρτάται από τα δεδομένα
Ο Γουόλερ επεσήμανε ότι η μέση εκτίμηση των αξιωματούχων για το λεγόμενο ουδέτερο επιτόκιο πολιτικής, ένα επιτόκιο που ούτε ενθαρρύνει ούτε εμποδίζει την οικονομική ανάπτυξη, υποδηλώνει ότι είναι πιθανές τρεις ή τέσσερις μειώσεις φέτος, ανάλογα με τα εισερχόμενα δεδομένα.
«Εξαρτάται απλώς από τα δεδομένα», είπε. «Αν τα δεδομένα δεν συνεργαστούν, τότε θα επιστρέψουμε σε δύο, ίσως και σε μια, αν απλά έχουμε πολύ κολλώδη πληθωρισμό».


Latest News

Αν «υπαναχωρήσει» θα έχει μεγάλα προβλήματα - Η απειλή Τραμπ στον Ζελένσκι για σπάνιες γαίες
«Προσπαθεί να υπαναχωρήσει από τη συμφωνία για τις σπάνιες γαίες κι αν το κάνει θα έχει μεγάλα προβλήματα, πολύ μεγάλα προβλήματα», δηλώνει ο Τραμπ για τον πρόεδρο της Ουκρανίας.

Η ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει το Switch 2
Η Nintendo στοιχηματίζει στη μετατόπιση της παραγωγής παιχνιδομηχανών από την Κίνα στο Βιετνάμ για να αμτιμετωπίσει τους αμερικανικούς δασμούς

Οδηγοί των Uber – Lyft στην Καλιφόρνια διεκδικούν απλήρωτους μισθούς
Οι οδηγοί των Uber και Lyft πραγματοποίησαν διαδηλώσεις από το Σαν Φρανσίσκο στο Σαν Ντιέγκο εν μέσω συνεχιζόμενων διαπραγματεύσεων

Ρεκόρ κερδών για τον μεγαλύτερο παραγωγό πετρελαίου και αερίου της Ασίας
Η PetroChina ελέγχεται από το κινεζικό κράτος παρήγαγε 941,8 εκατομμύρια βαρέλια αργού πετρελαίου το 2024

Με την εκλογή Τραμπ, οι αυταρχικοί ηγέτες έχουν αναθαρρέψει
Οι αυταρχικοί ηγέτες παγκοσμίως φαίνεται ότι έχουν πάρει θάρρος από τις πράξεις και τις πολιτικές του Ντόναλντ Τραμπ

Το αντιαμερικανικό αίσθημα ανεβαίνει στην Ευρώπη, ο Τραμπ πυροδοτεί την οργή
Αυξάνεται το ποσοστό των Ευρωπαίων που αρνούνται να αγοράσουν αμερικανικά προϊόντα λόγω των πολιτικλων του προέδρου Τραμπ

Επιστροφή σε... δοκιμασμένες συνταγές για τη Volvo - Eνας βετεράνος στο τιμόνι
Ο Hakan Samuelsson, 74 ετών, θα διαδεχθεί τον Jim Rowan στο τιμόνι της Volvo Cars, ο οποίος θα παραιτηθεί στις 31 Μαρτίου

Oι ΗΠΑ «κόβουν» τις πληρωμές πετρελαίου από Βενεζουέλα - Eπιβεβαίωση από Eni
Οι ΗΠΑ είχε ενημερώσει την Eni για την επικείμενη ακύρωση των αδειών που τους επιτρέπουν να εξάγουν πετρέλαιο και υποπροϊόντα της Βενεζουέλας

Η Ευρώπη είναι έτοιμη να απαντήσει στους δασμούς Τραμπ, δηλώνει ο Σολτς
Οι εμπορικοί πόλεμοι πληγώνουν όλες τις πλευρές
![Τουρκία: Μεγάλες βλέψεις για παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/ot_turkish_autos-600x352.png)
Τουρκικές βλέψεις για παραγωγή EV [γράφημα]
Η Τουρκία επιδιώκει να αξιοποιήσει τη γεωγραφική της θέση προσπαθώντας να γίνει πύλη αυτοκινητοβιομηχανιών, εκτός ΕΕ κυρίως, προς την ευρωπαϊκή αγορά