Eπιβάρυνση που σε ετήσια βάση θα φτάσει τα 1,5 δισ. ευρώ ως αποτέλεσμα των νέων «απαιτήσεων» της ΕΕ για τους κλιματικούς στόχους, αναμένει ο Όμιλος VW.
Το ποσό δεν είναι αυθαίρετο. Θα είναι η επιβάρυνση απο τα πιθανά πρόστιμα που θα οφείλονται εάν η VW δεν επιτύχει τον στόχο εκπομπών ρύπων, εξήγησε ο Ρολφ Γούλερ, επικεφαλής του τμήματος επενδύσεων της VW, σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές την Τετάρτη.
Η εταιρεία αναμένει επίσης να χάσει κέρδη επειδή θα πρέπει να πουλήσει περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα σε βάρος των πιο κερδοφόρων μοντέλων κινητήρων εσωτερικής καύσης, αναφέρει η γερμανική οικονομική εφημεριδα Handelsblatt.
Η ευρωπαική αυτοκινητοβιομηχανία και ειδικά ο γίγαντας της VW βρίσκεται σε δύσκολη κατάσταση λόγω της απογοητευτικής ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα και του κινεζικού ανταγωνισμού και δεν πρέπει να τεθεί υπό καμία πρόσθετη επιβάρυνση.
Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία Tesla είναι πιθανό να επωφεληθεί από τους κανόνες της ΕΕ για τις εκπομπές ρύπων. Πρόσφατα ανακοίνωσε συνεργασία με Toyota, Stellantis και Ford.
Η «σωτηρία»
Η VW, από την άλλη πλευρά, πρέπει να βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην υπάρχουσα γκάμα μοντέλων ηλεκτρικών οχημάτων. Ο όμιλος αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε αναδιάρθρωση και θέλει να μειώσει σημαντικά το κόστος.
Σημειώνεται επίσης ότι η Volkswagen και τα συνδικάτα συνήψαν μια συμφωνία ορόσημο τον Δεκέμβριο για να μειώσουν το κόστος της αυτοκινητοβιομηχανίας, δεσμευόμενοι να μειώσουν το προσωπικό κατά 35.000 έως το 2030 και να μειώσουν την παραγωγική ικανότητα στα γερμανικά εργοστάσιά της κατά 734.000 μονάδες.
Η ιστορική συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών, που ονομάστηκε «Zukunft Volkswagen» (Μέλλον της Volkswagen), προβλέπει την περικοπή 35.000 θέσεων εργασίας και τη διατήρηση σε λειτουργία των εργοστασίων της VW στη Γερμανία.
Προβλέπει επίσης το «κλείδωμα» των υπολοίπων θέσεων εργασίας, αλλά και μείωση της παραγωγικής δυνατότητας στα εργοστάσια του κολοσσού σε γερμανικό έδαφος, ενώ ερμηνεύεται ως το σημαντικότερο βήμα για την εξασφάλιση της βιωσιμότητας και μακροπρόθεσμης ανταγωνιστικότητας της μάρκας.
Latest News
Γιατί ο Τραμπ κατηγορεί την Bank of America και την JPMorgan
Οι δυο τράπεζες αρνήθηκαν την κατηγορία λέγοντας ότι ακολουθούν το νόμο και τις οδηγίες από τις ρυθμιστικές αρχές
Σε νέα αύξηση των επιτοκίων προχωρά η κεντρική τράπεζα της Ιαπωνίας
Το διοικητικό συμβούλιο της κεντρικής τράπεζας στην Ιαπωνία είναι πιθανό να αυξήσει τα βραχυπρόθεσμα επιτόκια στο 0,5% από 0,25%
«Καμπάνα» στην PayPal από την Νέα Υόρκη για αποτυχίες στον κυβερνοχώρο
Πρόστιμο 2 εκατομμυρίων δολαρίων καλείται να πληρώσει η PayPal στην πολιτεία της Νέας Υόρκης για αστοχίες στον κυβερνοχώρο
Ο Ρούμπιο πάει Παναμά, ο Τραμπ μεθοδεύει «επιστροφή» της διώρυγας
Ο Ρούμπιο αναμένεται να αναχωρήσει στις 31 Ιανουαρίου και να ταξιδέψει την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου
Τραμπ στο Νταβός: Η Αμερική επέστρεψε και είναι έτοιμη για business!
Ο πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών μίλησε στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ στο Νταβός
Απολύσεις στο CNN λόγω ανανέωσης προγράμματος - Τι νέο φέρνει η αλλαγή στρατηγικής
Η μητρική εταιρεία του CNN Warner Bros. Discovery επενδύει 70 εκατομμύρια δολάρια στα ψηφιακά σχέδια του CNN
Η ByteDance αναζητά εναλλακτικές για το TikTok
«Είμαστε αισιόδοξοι ότι θα βρούμε μια λύση» για το TikTok , λέει ο B.Ford , μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ByteDance
Adidas vs Puma: Η αντίθετη πορεία δύο μετοχών με έναν κοινό παρονομαστή
Το χάσμα στις αποδόσεις των μετοχών Adidas-Puma διευρύνεται σημαντικά - Ο ρόλος του Bjorn Gulden
Η Ευρώπη τείνει κλάδον ελαίας στον Τραμπ για να αποφύγει τους δασμούς
Προσπαθώντας να αποφύγει τους κοστοβόρους δασμούς του Τραμπ η Ευρώπη προτίθεται να αγοράσει περισσότερα αμερικανικά προϊόντα
Αισιοδοξία Κίνας για «σωστή διαχείριση των διαφορών» με τις ΗΠΑ στο εμπόριο
Η Κίνα επαναλαμβάνει τη διάθεσή της να διαπραγματευτεί με τις ΗΠΑ για την αποτροπή επιβολής αυξημένων δασμών στις εξαγωγές