
Eπιβάρυνση που σε ετήσια βάση θα φτάσει τα 1,5 δισ. ευρώ ως αποτέλεσμα των νέων «απαιτήσεων» της ΕΕ για τους κλιματικούς στόχους, αναμένει ο Όμιλος VW.
Το ποσό δεν είναι αυθαίρετο. Θα είναι η επιβάρυνση απο τα πιθανά πρόστιμα που θα οφείλονται εάν η VW δεν επιτύχει τον στόχο εκπομπών ρύπων, εξήγησε ο Ρολφ Γούλερ, επικεφαλής του τμήματος επενδύσεων της VW, σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές την Τετάρτη.
Η εταιρεία αναμένει επίσης να χάσει κέρδη επειδή θα πρέπει να πουλήσει περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα σε βάρος των πιο κερδοφόρων μοντέλων κινητήρων εσωτερικής καύσης, αναφέρει η γερμανική οικονομική εφημεριδα Handelsblatt.
Η ευρωπαική αυτοκινητοβιομηχανία και ειδικά ο γίγαντας της VW βρίσκεται σε δύσκολη κατάσταση λόγω της απογοητευτικής ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα και του κινεζικού ανταγωνισμού και δεν πρέπει να τεθεί υπό καμία πρόσθετη επιβάρυνση.
Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία Tesla είναι πιθανό να επωφεληθεί από τους κανόνες της ΕΕ για τις εκπομπές ρύπων. Πρόσφατα ανακοίνωσε συνεργασία με Toyota, Stellantis και Ford.
Η «σωτηρία»
Η VW, από την άλλη πλευρά, πρέπει να βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην υπάρχουσα γκάμα μοντέλων ηλεκτρικών οχημάτων. Ο όμιλος αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε αναδιάρθρωση και θέλει να μειώσει σημαντικά το κόστος.
Σημειώνεται επίσης ότι η Volkswagen και τα συνδικάτα συνήψαν μια συμφωνία ορόσημο τον Δεκέμβριο για να μειώσουν το κόστος της αυτοκινητοβιομηχανίας, δεσμευόμενοι να μειώσουν το προσωπικό κατά 35.000 έως το 2030 και να μειώσουν την παραγωγική ικανότητα στα γερμανικά εργοστάσιά της κατά 734.000 μονάδες.
Η ιστορική συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών, που ονομάστηκε «Zukunft Volkswagen» (Μέλλον της Volkswagen), προβλέπει την περικοπή 35.000 θέσεων εργασίας και τη διατήρηση σε λειτουργία των εργοστασίων της VW στη Γερμανία.
Προβλέπει επίσης το «κλείδωμα» των υπολοίπων θέσεων εργασίας, αλλά και μείωση της παραγωγικής δυνατότητας στα εργοστάσια του κολοσσού σε γερμανικό έδαφος, ενώ ερμηνεύεται ως το σημαντικότερο βήμα για την εξασφάλιση της βιωσιμότητας και μακροπρόθεσμης ανταγωνιστικότητας της μάρκας.


Latest News

Νέα κρτική Βανς στην ΕΕ για τις αμυντικές δαπάνες - Τι είπε για τη Γροιλανδία
«Απόλυτη αναγκαιότητα» για την ασφάλεια της Γροιλανδίας χαρακτήρισε ο αμερικανός αντιπρόεδρος Τζέι Ντι Βανς την απόκτηση του ελέγχου της από τις ΗΠΑ

Πράσινο φως από την ΕΚΤ για την εξαγορά της Banco BPM από τη UniCredit
Τόσο η ΕΚΤ όσο και η Τράπεζα της Ιταλίας ενέκριναν την πρόταση για τον άμεσο έλεγχο της Banco BPM και τον έμμεσο έλεγχο των μονάδων της και της Anima Holding

Κλιμακώνει τον εμπορικό πόλεμο στη Βενεζουέλα ο Τραμπ - Η νέα εντολή που δόθηκε
Την Παρασκευή, η κυβέρνηση Τραμπ διέταξε την εταιρεία εμπορίας πετρελαίου του μεγιστάνα Harry Sargeant III να εγκαταλείψει τη Βενεζουέλα

Ο Πούτιν δοκιμάζει πόσο μακριά θα πάει ο Τραμπ κατά της ΕΕ για τις κυρώσεις
Ο Βλαντίμιρ Πούτιν ελέγχει τι είναι δυνατόν να πετύχει με τον Τραμπ, σύμφωνα με πηγές που μίλησαν στο Bloomberg

Ο Μάσκ αγόρασε... Μασκ - Η xAI αγόρασε το Χ έναντι 45 δισ. δολ.
«Το μέλλον του xAI και του X είναι αλληλένδετα», ανέφερε ο Μασκ σε μια ανάρτηση στο X

Πώς η δισεκατομμυριούχος κληρονόμος της Walmart έγινε talk of the town
Η κληρονόμος της Walmart δημοσίευσε στους New York Times μια «μη πολιτική διαφήμιση» αλλά πολλοί λένε ότι το μήνυμά της ήταν πολιτικό

Το «δεξί χέρι» του Μακρόν σε ρόλο κλειδί στη Société Générale
Ο Αλέξις Κόλερ εγκαταλείπει τη θέση του επιτελάρχη που είχε στο Μέγαρο των Ηλυσίων από το 2017 γαι κορυφαίο ρόλο στη Société Générale

Ποιος επιχειρηματίας εγκαταλείπει κι αυτός την Βρετανία λόγω αλλαγής της φορολογίας;
Ο μεγιστάνας του χάλυβα Λάκσμι Μιτάλ φαίνεται ότι θα προστεθεί και αυτός στη λίστα των επιχειρηματιών που σκέφτονται σοβαρά να εγκατελείψουν το Ηνωμένο Βασίλειο, ύστερα από την φορολογική μεταρρύθμιση των εργατικών

ΗΠΑ: Αύξηση της εγχώριας παραγωγής ορυκτών
Τι αναφέρει ειδικό σημείωμα της ελληνικής πρεσβείας στην Ουάσιγκτον

Ο Μασκ τα γυρίζει τώρα για το DOGE - «Σχεδόν κανένας δεν έχει απολυθεί»
Ο Μασκ και η ομάδα του αναφέρθηκαν στο όραμα του DOGE για την ομοσπονδιακή κυβέρνηση να είναι «σαν την Apple Store»