Επενδυτικό μαραθώνιο στην Ελλάδα σχεδιάζει η γαλλική Accor, στοχεύοντας στην αύξηση του μεριδίου της στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ξενοδοχειακός όμιλος δρομολογεί την προσθήκη δυο νέων μονάδων μέσα στο 2025 και μιας στο τέλος του 2026, ανεβάζοντας σε 11 τον αριθμό των τουριστικών μονάδων που διατηρεί στην εγχώρια αγορά.

Τα σχέδια δεν τελειώνουν εδώ. Σύντομα, όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες θα ανακοινωθούν νέες συνεργασίες καθώς δέσμευση του γαλλικού ομίλου είναι να τροφοδοτήσει τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Ελλάδα, συνεργαζόμενος με τοπικούς ξενοδοχειακούς εταίρους.

Στον όμιλο Accor το management του Elatos Resort

Η Accor και οι νέες συνεργασίες

Η γαλλική αλυσίδα επανεξέτασε την στάση της στην ελληνική αγορά και τώρα είναι στις προτεραιότητες της αναφέρει στον ot.gr παράγοντας του τουρισμού που γνωρίζει καλά τα γαλλικά ξενοδοχειακά πράγματα. Αν και κρατούν κλειστά τα χαρτιά τους σύμφωνα με παλαιότερες δηλώσεις ανώτερων στελεχών της, η Accor ανεβάζει ταχύτητα και σχεδιάζει τουλάχιστον δέκα συνεργασίες το τρέχον έτος στην Ελλάδα, με κορυφαίους τοπικούς συνεργάτες.

Προς επίρρωση των παραπάνω ο Frank Reul, αντιπρόεδρος Ανάπτυξης Accor Eco – Midscale & Premium Brands σε Ανατολική Ευρώπη, Βαλκάνια, Ιταλία και Ελλάδα, είχε δηλώσει πέρυσι στο πλαίσιο του 7ου Διεθνούς Φόρουμ Φιλοξενίας, ότι οι επενδύσεις της Accor στην Ελλάδα βρίσκονται σε αρχικό στάδιο, επισημαίνοντας ότι η χώρα μας βρίθει ευκαιριών για τον ξενοδοχειακό κολοσσό.

Τα νέα ανοίγματα

Το 2024 ήταν ιδιαίτερα παραγωγικό για την Accor καθώς έκλεισε νέες συμφωνίες με την είσοδο νέων brands στη χώρα μας. Συγκεκριμένα προσέθεσε τρεις νέες μονάδες στο portfolio της, εκ των οποίων οι δυο θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους φέτος και η τρίτη το 2026.

Ειδικότερα, στο χαρτοφυλάκιο της Accor προστέθηκαν το 2022 το NIKO Seaside Resort Crete – MGallery και το Athens Capital Suites-MGallery Collection σε συνεργασία με τον Όμιλο Λάμψα στην Οδό Κριεζιώτου, στο Σύνταγμα. Πριν λίγες ημέρες ανακοίνωσε το λανσάρισμα των «Emblems Collection» και Mövenpick.

Η αλυσίδα ξενοδοχειακών μονάδων πολυτελείας «Emblems Collection» θα συνεργασθεί με τον Όμιλο «Εταιρεία Ελληνικών Ξενοδοχείων ΛΑΜΨΑ Α.Ε.» για τη διαχείριση του θερέτρου «Elatos Resort» στον Παρνασσό και η Mövenpick θα συνεργασθεί με την Pitoulis S.A. στο Mövenpick Resort Agios Nikolaos Sivota, στη Θεσπρωτία.

Σημειώνεται ότι τα ξενοδοχεία της «Emblems Collection» βρίσκονται σε προνομιακές τοποθεσίες πόλεων ή σε μαγευτικά φυσικά περιβάλλοντα, συνδυάζοντας τη ζεστασιά μιας οικείας διαμονής με φιλοξενία παγκοσμίου κλάσης, όπως αναφέρει η Accor. Τα πρώτα ξενοδοχεία Emblems θα κάνουν το ντεμπούτο τους στην Ευρώπη το 2025, με στόχο την δημιουργία 60 καταλυμάτων παγκοσμίως έως το 2032.

Το πρώτο Mövenpick και τα Ibis στο Αρχαιολογικό Μουσείο

Όσον αφορά τη Mövenpick διαθέτει περισσότερα από 120 ξενοδοχεία και resorts σε 35 χώρες, και σύμφωνα με τον Patrick Mendes, CEO, Premium, Midscale & Economy, Accor Europe & North Africa, «το πρώτο Mövenpick στην Ελλάδα σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στη φιλοδοξία μας να επεκταθούμε εντός αυτής της δυναμικής και πολιτιστικά πλούσιας χώρας. Αποτελεί επίσης απόδειξη της δέσμευσής μας να φέρουμε τα premium brands μας σε περισσότερους προορισμούς στην περιοχή και όχι μόνο».

Μέχρι τώρα το χαρτοφυλάκιο της Accor στην Ελλάδα περιλαμβάνει τα Angsana Corfu Resort and Spa, Athens Capital Hotel – MGallery Collection, Athens Capital Suites-MGallery Collection, Novotel Athenes, ibis Styles Athens Routes, Sofitel Athens Airport, NIKO Seaside Resort Crete – MGallery Collection, ibis Styles Heraklion Central και Mercure Rhodes Alexia Hotel & Spa. Σε εκκρεμότητα λόγω προσφυγών παραμένει η επένδυση για δυο Ibis ξενοδοχεία σε δυο κτίρια απέναντι από το Αρχαιολογικό Μουσείο.

Αύξηση 19,6% στα έσοδα ανά δωμάτιο

Όσον αφορά στα αποτελέσματα της Accor στην Ελλάδα το 2023, τα έσοδα ανά δωμάτιο (room revenue) αυξήθηκε κατά 19,6% σε σύγκριση με το 2022, κυρίως λόγω της αύξησης της μέσης τιμής. Η θετική επίδοση προερχόταν κυρίως από ταξιδιώτες αναψυχής που αντιπροσώπευαν το 68,3% της πελατειακής βάσης του Ομίλου μέσα στο έτος, αλλά επίσης τροφοδοτήθηκε από μια ισχυρή αύξηση του business ταξιδιού κατά 34% σε σύγκριση με το 2022.

Τα ξενοδοχεία υποδέχτηκαν κυρίως Ευρωπαίους επισκέπτες, αποτελώντας περίπου το 41% του room revenue ενώ ισχυρή αύξηση παρατηρήθηκε στη ζήτησης από Κινέζους και Αμερικανούς ταξιδιώτες. Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, οι χώρες που αύξησαν τη ζήτηση για τα ξενοδοχεία της Accor στην Ελλάδα ήταν από την Ανατολική Ευρώπη και την Ιβηρική Χερσόνησο.Μια άλλη τάση που καταγράφηκε το 2023 ήταν η συνεχιζόμενη αύξηση στο μέσο χρόνο μεταξύ της κράτησης και της άφιξης κατά 48,5 ημέρες το 2023 έναντι 44,3 ημερών το 2022.

Ο Fabiano Aouad, VP Operations Accor Ιταλίας και Ελλάδας δήλωσε πρόσφατα πως «η θετική μας δυναμική στην Ελλάδα μαρτυρεί την παρουσία μας στη χώρα μέσω των αναγνωρισμένων Premium, Midscale και Economy brands, τα οποία συνεχίζουν να τροφοδοτούν την έντονη ζήτηση από διεθνείς ταξιδιώτες, ειδικά κατά την καλοκαιρινή περίοδο. Κατανοώντας τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των ταξιδιωτών, η Accor συνεχίζει να προσφέρει επιλογές διαμονής σε αντιστοιχία με τους επισκέπτες της στην Ελλάδα αλλά και σε όλο τον κόσμο».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός