Διαψεύστηκαν τα δυσοίωνα σενάρια για τη Burberry, καθώς η πτώση των πωλήσεων τριμήνου αποδείχθηκε χαμηλότερη από την αναμενόμενη, γεγονός που της δίνει τη δυνατότητα να ενισχύσει κι άλλο την επιχείρηση μεταστροφής του μέχρι σήμερα κλίματος.

Η Burberry ανακοίνωσε πτώση 4% στις τριμηνιαίες συγκρίσιμες πωλήσεις καταστημάτων, καθώς μειώθηκαν λιγότερο από ό,τι φοβόταν κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, χάρη στους αγοραστές στις ΗΠΑ.

Burberry: Οι επενδυτές της ψάχνουν σημάδια ανάκαμψης των πωλήσεων

Η βρετανική μάρκα πολυτελείας, η οποία βρίσκεται στη μέση του σχεδίου ανάκαμψης, ανακοίνωσε την Παρασκευή πτώση 4% στις τριμηνιαίες συγκρίσιμες πωλήσεις καταστημάτων, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών που ανέμεναν πτώση 12%.

Ο διευθύνων σύμβουλος Τζόσουα Σούλμαν, ο οποίος στοχεύει στην πώληση περισσότερων εμβληματικών ενδυμάτων, όπως οι καμπαρντίνες, σχολίασε στους FT: «Αναγνωρίζουμε ότι είναι ακόμη πολύ νωρίς στη μεταμόρφωσή μας και ότι υπάρχουν ακόμη πολλά να κάνουμε».

Η Burberry δήλωσε ότι είναι πλέον πιο πιθανό να αποφύγει μια λειτουργική ζημία για ολόκληρο το έτος.

Οι Αμερικανοί αγοραστές φαίνεται πως τελικά ήταν όντως εκείνοι που βοήθησαν την Burberry να σημειώσει μικρότερη πτώση στις πωλήσεις από ό,τι φοβόταν

Η συμβολή των Αμερικανών

Οι Αμερικανοί αγοραστές φαίνεται πως τελικά ήταν όντως εκείνοι που βοήθησαν την Burberry να σημειώσει μικρότερη πτώση στις πωλήσεις από ό,τι φοβόταν και να αποτελέσουν καταλύτη για την πορεία του βρετανικού οίκου πολυτέλειας – κάτι που ο επικεφαλής της εταιρείας Τζόσουα Σούλμαν, έχει αφήσει να εννοηθεί ότι είναι στα σχέδιά του, όπως εξάλλου είχε επισημάνει στους επενδυτές τον Νοέμβριο λέγοντας πως υπάρχει «μεγάλη εστίαση στην Αμερική», όπου η μάρκα είχε μια ήπια παρουσία.

Η τιμολογιακή στρατηγική της Burberry αντανακλά την προσδοκία για ισχυρότερη ζήτηση στις ΗΠΑ. Αύξησε το ακριβότερο σημείο τιμής της κατά 115% στις ΗΠΑ κατά το έτος έως τον Νοέμβριο του 2024, πολύ περισσότερο από ό,τι στην Ιταλία ή την Κίνα, σύμφωνα με την εταιρεία δεδομένων τιμολόγησης Luxurynsight.

Ωστόσο, δεν θα είναι οι μόνοι: οι μάρκες πολυτελείας παντού ελπίζουν ότι οι Αμερικανοί καταναλωτές θα δαπανήσουν περισσότερα χρήματα σε επώνυμη μόδα και ακριβές τσάντες, καθώς οι μειώσεις φόρων και το ισχυρό χρηματιστήριο δίνουν ώθηση στους πλούσιους Αμερικανούς.

burberry

Ο CEO της Burberry, Τζόσουα Σούλμαν

To «Burberry Forward»

Η Burberry στοχεύει να κερδίσει ξανά τους πελάτες της και να τονώσει τις μειωμένες πωλήσεις εστιάζοντας εκ νέου σε σχέδια και statement κομμάτια στο πλαίσιο σαρωτικών σχεδίων ανανέωσης που έχουν σχεδιαστεί για να αναβιώσουν τον πολυτελή οίκο μόδας.

Υπενθυμίζεται πως η στρατηγική αναμόρφωση «Burberry Forward», που ανακοινώθηκε τον Νοέμβριο, σκοπεύει να επανασυνδέσει τη μάρκα με τον «αρχικό της σκοπό», ενώ ακολουθεί μια πιο πειθαρχημένη προσέγγιση στην επιλογή προϊόντων, με έμφαση στα βασικά παλτό και κασκόλ της, είπε η εταιρεία.

«Σήμερα, ενεργούμε επειγόντως για να διορθώσουμε, να σταθεροποιήσουμε την επιχείρηση και να θέσουμε τη Burberry σε τροχιά για μια βιώσιμη, κερδοφόρα ανάπτυξη», ανέφερε τότε ο Σούλμαν, με τους αναλυτές να ανταποκρίνονται θετικά.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή