
Διαψεύστηκαν τα δυσοίωνα σενάρια για τη Burberry, καθώς η πτώση των πωλήσεων τριμήνου αποδείχθηκε χαμηλότερη από την αναμενόμενη, γεγονός που της δίνει τη δυνατότητα να ενισχύσει κι άλλο την επιχείρηση μεταστροφής του μέχρι σήμερα κλίματος.
Η Burberry ανακοίνωσε πτώση 4% στις τριμηνιαίες συγκρίσιμες πωλήσεις καταστημάτων, καθώς μειώθηκαν λιγότερο από ό,τι φοβόταν κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, χάρη στους αγοραστές στις ΗΠΑ.
Burberry: Οι επενδυτές της ψάχνουν σημάδια ανάκαμψης των πωλήσεων
Η βρετανική μάρκα πολυτελείας, η οποία βρίσκεται στη μέση του σχεδίου ανάκαμψης, ανακοίνωσε την Παρασκευή πτώση 4% στις τριμηνιαίες συγκρίσιμες πωλήσεις καταστημάτων, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών που ανέμεναν πτώση 12%.
Ο διευθύνων σύμβουλος Τζόσουα Σούλμαν, ο οποίος στοχεύει στην πώληση περισσότερων εμβληματικών ενδυμάτων, όπως οι καμπαρντίνες, σχολίασε στους FT: «Αναγνωρίζουμε ότι είναι ακόμη πολύ νωρίς στη μεταμόρφωσή μας και ότι υπάρχουν ακόμη πολλά να κάνουμε».
Η Burberry δήλωσε ότι είναι πλέον πιο πιθανό να αποφύγει μια λειτουργική ζημία για ολόκληρο το έτος.
Οι Αμερικανοί αγοραστές φαίνεται πως τελικά ήταν όντως εκείνοι που βοήθησαν την Burberry να σημειώσει μικρότερη πτώση στις πωλήσεις από ό,τι φοβόταν
Η συμβολή των Αμερικανών
Οι Αμερικανοί αγοραστές φαίνεται πως τελικά ήταν όντως εκείνοι που βοήθησαν την Burberry να σημειώσει μικρότερη πτώση στις πωλήσεις από ό,τι φοβόταν και να αποτελέσουν καταλύτη για την πορεία του βρετανικού οίκου πολυτέλειας – κάτι που ο επικεφαλής της εταιρείας Τζόσουα Σούλμαν, έχει αφήσει να εννοηθεί ότι είναι στα σχέδιά του, όπως εξάλλου είχε επισημάνει στους επενδυτές τον Νοέμβριο λέγοντας πως υπάρχει «μεγάλη εστίαση στην Αμερική», όπου η μάρκα είχε μια ήπια παρουσία.
Η τιμολογιακή στρατηγική της Burberry αντανακλά την προσδοκία για ισχυρότερη ζήτηση στις ΗΠΑ. Αύξησε το ακριβότερο σημείο τιμής της κατά 115% στις ΗΠΑ κατά το έτος έως τον Νοέμβριο του 2024, πολύ περισσότερο από ό,τι στην Ιταλία ή την Κίνα, σύμφωνα με την εταιρεία δεδομένων τιμολόγησης Luxurynsight.
Ωστόσο, δεν θα είναι οι μόνοι: οι μάρκες πολυτελείας παντού ελπίζουν ότι οι Αμερικανοί καταναλωτές θα δαπανήσουν περισσότερα χρήματα σε επώνυμη μόδα και ακριβές τσάντες, καθώς οι μειώσεις φόρων και το ισχυρό χρηματιστήριο δίνουν ώθηση στους πλούσιους Αμερικανούς.

Ο CEO της Burberry, Τζόσουα Σούλμαν
To «Burberry Forward»
Η Burberry στοχεύει να κερδίσει ξανά τους πελάτες της και να τονώσει τις μειωμένες πωλήσεις εστιάζοντας εκ νέου σε σχέδια και statement κομμάτια στο πλαίσιο σαρωτικών σχεδίων ανανέωσης που έχουν σχεδιαστεί για να αναβιώσουν τον πολυτελή οίκο μόδας.
Υπενθυμίζεται πως η στρατηγική αναμόρφωση «Burberry Forward», που ανακοινώθηκε τον Νοέμβριο, σκοπεύει να επανασυνδέσει τη μάρκα με τον «αρχικό της σκοπό», ενώ ακολουθεί μια πιο πειθαρχημένη προσέγγιση στην επιλογή προϊόντων, με έμφαση στα βασικά παλτό και κασκόλ της, είπε η εταιρεία.
«Σήμερα, ενεργούμε επειγόντως για να διορθώσουμε, να σταθεροποιήσουμε την επιχείρηση και να θέσουμε τη Burberry σε τροχιά για μια βιώσιμη, κερδοφόρα ανάπτυξη», ανέφερε τότε ο Σούλμαν, με τους αναλυτές να ανταποκρίνονται θετικά.


Latest News

Το σχέδιο του Κρετίνσκι πίσω από εξαγορά της Daily Mail - Πώς σκοπεύει να την μεταμορφώσει
Η Royal Mail αναμένεται -εκτός απροόπτου- να περάσει στα χέρια του Τσέχου μεγιστάνα, Ντάνιελ Κρετίνσκι, στα τέλη Απριλίου

Με καθυστέρηση οι προπαραγγελίες του Nintendo Switch 2 λόγω δασμών
Η προπαραγγελίες για το Nintendo Switch 2 θα ξεκινήσουν στις 24 Απριλίου - Οι προπαραγγελίες είχαν αρχικά προγραμματιστεί για τις 9 Απριλίου

Επένδυση 256 εκατ. ευρώ από την τουρκική αυτοκινητοβιομηχανία Tofas
Η Αρχή Ανταγωνισμού στην Τουρκία ενέκρινε την πώληση της επιχείρησης τοπικής διανομής από την Stellantis στην Tofas

Οι ΗΠΑ ήταν ο μεγαλύτερος παραγωγός σπάνιων γαιών - Υστερα ήρθε... η Κίνα
Μέχρι τη δεκαετία του 1980 οι ΗΠΑ ήταν στην πραγματικότητα ο μεγαλύτερος παραγωγός για σπάνιες γαίες

Δύσκολο στοίχημα το Made in USA- Πώς θα γυρίσει η παραγωγή στις ΗΠΑ
Η αισιοδοξία των CEO's για την ενίσχυση της μεταποιητικής δραστηριότητας αλλά και οι επιφυλάξεις τους

Η διπλή «απειλή» Τραμπ για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες [γραφήματα]
Σε κρίσιμο σταυροδρόμι οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες από την Stellantis έως την BMW - Σε συνομιλίες ΕΕ και Κίνα για να αποφευχθούν τα χειρότερα

Η βιομηχανία διατηρεί την ανοδική της τάση στην οικονομία της Κίνας
Η Κίνα είναι σίγουρη και ικανή να σταθεροποιήσει την εκτεταμένη βιομηχανική της οικονομία, δηλώνουν αξιωματούχοι της χώρας

Βιετνάμ: Ο «μοναδικός δεσμός» με τις ΗΠΑ – Οι ασκήσεις ισορροπίας
Το Βιετνάμ είναι από τις πρώτες χώρες που έσπευσαν να διαπραγματευτούν με τις ΗΠΑ τους δασμούς - Η επίσκεψη του Σι Τζινπίνγκ

Ιαπωνία: Εξετάζει παραχωρήσεις σε σόγια και ρύζι στις συνομιλίες για τους δασμούς των ΗΠΑ
Οι ΗΠΑ ανέβαλαν για 90 μέρες τους «αμοιβαίους δασμούς» 24% στα Ιαπωνικά προϊόντα, ενώ σε ισχύ είναι ο καθολικός δασμός 10% και 25% για τα αυτοκίνητα

H Volvo «λύνει το χειρόφρενο» των απολύσεων στις ΗΠΑ - Περικοπές 800 θέσεων εργασίας
Οι απολύσεις στη Volvo είναι η πιο πρόσφατη απάντηση από τη βιομηχανία αυτοκινήτων και φορτηγών που πλήττεται από τους δασμούς