Η γερμανική ThyssenKrupp και η συνεργαζόμενη ινδική εταιρεία Mazagon , «παιρνούν» τις δοκιμές πεδίου για την κατασκευή έξι προηγμένων συμβατικών υποβρυχίων για το ινδικό ναυτικό και αναδεικνύονται η μοναδική κοινοπραξία για το έργο με συνολικό ύψος 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ο δυνητικός τους αντίπαλος, η ισπανική κρατική ναυπηγική Navantia, η οποία συνεργάζεται με την ινδική Larsen & Toubro, δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του Πολεμικού Ναυτικού στις δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν το 2024 για τη δοκιμή βασικών τεχνολογιών, δήλωσε ινδική αμυντική πηγή.

Ισπανία: Αγώνας δρόμου με τη Γερμανία για το συμβόλαιο των νέων υποβρυχίων της Ινδίας

Το έργο είναι ζωτικής σημασίας για την προσπάθεια της Ινδίας να εκσυγχρονίσει τον στρατό της και να ενισχύσει τις ναυτικές της ικανότητες απέναντι στην αυξανόμενη παρουσία της Κίνας στην περιοχή του Ινδικού Ωκεανού, σημειώνει το Reuters.

Ο ινδός εταίρος της ThyssenKrupp, η κρατική Mazagon Dock Shipbuilders Ltd , δήλωσε σε χρηματιστηριακή κατάθεση την Πέμπτη ότι οι δοκιμές πεδίου για το έργο ήταν επιτυχείς και το ινδικό υπουργείο Άμυνας κάλεσε την εταιρεία για εμπορικές διαπραγματεύσεις την επόμενη εβδομάδα.

Αναερόβια πρόωση

Βασική απαίτηση για το έργο ήταν η τεχνολογία ανεξάρτητης πρόωσης από τον αέρα (AIP), η οποία θα επέτρεπε στα ντιζελοηλεκτρικά επιθετικά υποβρύχια να παραμένουν κάτω από το νερό για πάνω από δύο εβδομάδες. Ένα συμβατικό υποβρύχιο χωρίς τεχνολογία AIP θα έπρεπε να αναδύεται κάθε λίγες ημέρες για να φορτίζει τις μπαταρίες του.

Επί του παρόντος, τα 17 συμβατικά υποβρύχια που διαθέτει το ινδικό ναυτικό δεν διαθέτουν τεχνολογία AIP, την οποία διαθέτουν οι γείτονες της Ινδίας Κίνα και Πακιστάν, σύμφωνα με τη μη κερδοσκοπική οργάνωση Nuclear Threat Initiative.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή