Τον τελευταίο εναπομείναντα ενοικιαστή του φαίνεται πως έχασε το εμπορικό κέντρο του Σαν Φρανσίσκο, καθώς το πολυκατάστημα Bloomingdale’s του ομίλου Macy’s, ανακοίνωσε ότι θα κλείσει τη ναυαρχίδα του στην Market Street τον Απρίλιο.

Όπως αναφέρει η The San Francisco Standard, το πολυκατάστημα καταλαμβάνει πέντε ορόφους στο εμπορικό κέντρο, το οποίο έχει μαζικά κενά από την εποχή της πανδημίας. Σύμφωνα με τα στοιχεία για τα δάνεια εμπορικών ενυπόθηκων τίτλων, το Bloomingdale’s είχε μισθωτήριο συμβόλαιο που υποτίθεται ότι θα διαρκούσε μέχρι το 2046. Κάτι που σημαίνει πως δεν είναι άμεσα σαφές εάν ή και πώς θα βγει ο λιανοπωλητής από αυτή τη μίσθωση.

Macy’s: Ποια είναι τα εξτρίμ μέτρα για το παρόν και το μέλλον τους

Οι εργαζόμενοι του καταστήματος στο κέντρο του Σαν Φρανσίσκο ενημερώθηκαν για το οριστικό κλείσιμο του καταστήματος, πριν ανοίξει το εμπορικό κέντρο την τελευταία εργάσιμη της εβδομάδας – χωρίς ωστόσο να εκλπήσσονται για την εξέλιξη αυτή, καθώς ήδη μάρκες όπως η Louis Vuitton, είχαν αποχωρήσει.

Το συγκεκριμένο εμπορικό του Σαν Φρανσίσκο διοικείται από διαχειριστή, αφού οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες του, η Unibail Rodamco Westfield και η Brookfield Properties, αποχώρησαν από το ακίνητο το 2023. Το εμπορικό κέντρο 800.000 τετραγωνικών μέτρων επρόκειτο να πωληθεί σε δημόσιο πλειστηριασμό στα τέλη του περασμένου έτους, αλλά η διαδικασία καθυστέρησε δύο φορές από τους δανειστές.

Η μητρική Macy’s, η οποία έχει δει μειωμένες πωλήσεις, βρίσκεται σε διαδικασία κλεισίματος 150 καταστημάτων μέχρι το τέλος του 2026

Η αναδιάρθρωση από τον όμιλο Μacy’s

Η μητρική Macy’s, η οποία έχει δει μειωμένες πωλήσεις, βρίσκεται σε διαδικασία κλεισίματος 150 καταστημάτων μέχρι το τέλος του 2026. Η ναυαρχίδα της εταιρείας στο Σαν Φρανσίσκο, στην Union Square, δεν περιλαμβάνεται στη λίστα κλεισίματος, αλλά διατίθεται προς πώληση.

«Δεν παίρνουμε αυτά τα νέα ελαφρά τη καρδία, αλλά είμαι βέβαιος ότι οι καλύτερες μέρες του Σαν Φρανσίσκο είναι μπροστά μας», ανέφερε σε δήλωσή του ο δήμαρχος Daniel Lurie. «Συμβαίνουν τεράστιες αλλαγές σε όλη τη χώρα στο λιανικό εμπόριο και γνωρίζουμε ότι υπάρχει πολλή δουλειά να γίνει στην πόλη μας».

Το κλείσιμο του Bloomingdale’s αναφέρθηκε για πρώτη φορά από την εφημερίδα San Francisco Chronicle.

«Αυτή η ζωντανή πόλη αποτέλεσε το σπίτι της μάρκας για σχεδόν δύο απίστευτες δεκαετίες», δήλωσε εκπρόσωπος του Bloomingdale’s. «Ενώ είμαστε δεσμευμένοι σε αυτή την απόφαση… ελπίζουμε να επιστρέψουμε για να εξυπηρετήσουμε την κοινότητα του Σαν Φρανσίσκο στο μέλλον και ανυπομονούμε να παρουσιάσουμε νέους τρόπους για να προσφέρουμε βελτιωμένες υπηρεσίες στους πελάτες μας στην πόλη». Bloomingdale’s

Το παράδειγμα των Bloomingdale’s

Η αλλαγή ξεκίνησε όταν τον Φεβρουάριο του 2024 τα ηνία του μητρικού ομίλου, πέρασαν στα χέρια του Tony Spring, ο οποίος παραμένει βέβαιος ότι το πολυκατάστημα ως έννοια και ύπαρξη, εξακολουθεί να κατέχει σημαντικό ρόλο στη ζωή των καταναλωτών, παρά τις αλλαγές στο retail.

Η τακτική που υιοθέτησε ο Spring ως πρώην επικεφαλής του Bloomingdale’s αφορά στο γεγονός ότι επέκτεινε τις πολυτελείς προσφορές του, βελτίωσε την ποιότητα των προϊόντων του και αποσυμφόρησε τον χώρο των πωλήσεων. Έφερε επίσης περισσότερες εκδηλώσεις στο κατάστημα και πρόσθεσε περισσότερη θεατρικότητα στην επιχείρηση. Σε κάθε περίπτωση, αυτές οι προσπάθειες ενίσχυσαν την αξία του εμπορικού σήματος και την δέσμευση των πελατών του.

«Αυτό που κάναμε στο Bloomingdale’s παρέχει έναν οδικό χάρτη για το τι μπορούμε να κάνουμε στο Macy’s», εξήγησε ο Spring.

Ένα πρόσθετο στοιχείο της στρατηγικής ανάκαμψης της εταιρείας είναι η απλοποίηση και ο εκσυγχρονισμός της εφοδιαστικής αλυσίδας και της διαχείρισης αποθεμάτων, διασφαλίζοντας ότι τα αποθέματα κατανέμονται αποτελεσματικότερα σε όλα τα κανάλια.

Το σχέδιο εξυγίανσης του πολυκαταστήματος που ονομάζεται «Bold New Chapter» θα βασιστεί σε μεγάλο βαθμό σε αλλαγές στην εφοδιαστική αλυσίδα, οι οποίες αναμένεται να αποφέρουν εξοικονόμηση κόστους 100 εκατομμυρίων δολαρίων κατά το τρέχον οικονομικό έτος. Περιλαμβάνουν το κλείσιμο κέντρων διανομής, την αύξηση της αυτοματοποίησης και άλλες στρατηγικές για τη βελτίωση των αποθεμάτων, της παραγωγικότητας και των πωλήσεων.

Το πολυκατάστημα επεξεργάζεται το σχέδιο μετασχηματισμού του καθώς αντιμετωπίζει το ενδιαφέρον επενδυτών με τη μορφή προσφορών εξαγοράς, τις οποίες η Macy’s έχει απορρίψει στο παρελθόν. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Arkhouse Management και η Brigade Capital Management αύξησαν την προηγούμενη προσφορά εξαγοράς κατά 800 εκατομμύρια δολάρια, ανεβάζοντάς την στα 6,6 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Arkhouse Management και η Brigade έχουν επίσης μπει και σε ένα proxy fight, με εννέα υποψηφιότητες για το διοικητικό συμβούλιο του λιανεμπόρου.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή