Σε μια αλλαγή στρατηγικής σημασίας και μάρκετινγκ σχεδιάζει να προχωρήσει η Costco στα εστιατόριά της, όπως αποκάλυψε ο διευθύνων σύμβουλός της, Ron Vachris.

Το ελληνικής καταγωγής ανώτατο στέλεχος εξήγησε στην ετήσια συνέλευση των μετόχων της εταιρείας πως ήρθε η στιγμή ο κολοσσός του retail, να επαναφέρει την Coca-Cola στους σταθμούς του refill των αναψυκτικών που υπάρχουν στα εστιατόριά της, ολοκληρώνοντας έναν κύκλο συνεργασίας με το αντίπαλον δέος, την Pepsi, ύστερα από μια ολόκληρη δεκαετία.

Walmart, Amazon και Costco: Οι μεγάλοι γίνονται μεγαλύτεροι

Η ανακοίνωση αυτή δεν προκάλεσε έκπληξη καθώς οι φήμες είχαν κυκλοφορήσει ότι η Costco σχεδίαζε να κάνει την αλλαγή. Στο πλαίσιο αυτό, ένας εκ των μετόχων ρώτησε τον Vachris αν το food court «πραγματικά επιστρέφει στα προϊόντα της Coca-Cola».

Σύμφωνα με το CNN, η Costco ζητά τώρα προσφορές από εταιρείες για το συγκεκριμένο τομέα στα food courts, καθώς η Pepsi είχε αναλάβει τη σχετική σύμβαση το 2013, η οποία δεν αφορούσε μόνο τα μηχανήματα και το προϊόν (αναψυκτικά), αλλά και τα ποτήρια, τα καλαμάκια και άλλα περιφερειακά προϊόντα.

Τότε όλοι μιλούσαν επίσης για μια μεγάλη αλλαγή, καθώς μέχρι τότε και για δεκαετίες η Coca-Cola αποτελούσε τον βασικό πυλώνα των χώρων εστίασης της Costco.

Costco

O CEO της Costco, Ron Vachris

Η αξία ενός χοτ ντογκ για την Costco

Εκείνη την εποχή, η Costco εξηγούσε ότι προχώρησε στην κίνηση αυτή για να «διατηρήσει την ακεραιότητα» της συνδυαστικής προσφοράς αναψυκτικού με χοτ ντογκ αξίας 1,50 δολαρίων της Costco. Η τιμή έχει παραμείνει η ίδια από το 1985 και η Costco πούλησε περίπου 150 εκατομμύρια συνδυασμούς χοτ ντογκ-αναψυκτικού πέρυσι.

Η τιμή του χοτ ντογκ των 1,50 δολαρίων είναι ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ για την Costco και έχει γίνει συνώνυμο με το εμπορικό σήμα της. Η Costco χάνει χρήματα από τη συμφωνία, αλλά η εταιρεία αντισταθμίζει αυτές τις απώλειες αυξάνοντας τις τιμές σε άλλα αγαθά που πωλεί, όπως οι πίτσες.

«Ξέρω ότι ακούγεται τρελό να κάνουμε μεγάλο θέμα για ένα χοτ ντογκ, αλλά ξοδεύουμε πολύ χρόνο σε αυτό», παραδεχόταν ο συνιδρυτής της Costco Jim Sinegal στους Seattle Times το μακρινό 2009. «Είμαστε γνωστοί για το χοτ ντογκ. Αυτό είναι κάτι με το οποίο δεν παίζεις».

Ο οικονομικός διευθυντής της Costco διαβεβαίωσε πέρυσι τους πελάτες που φοβούνται τον πληθωρισμό να μην ανησυχούν για την τιμή του combo, λέγοντας ότι η τιμή των 1,50 δολαρίων είναι «ασφαλής».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή