Όπως έχει καθιερώσει τα τελευταία χρόνια έτσι και φέτος ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Telekom Tim Höttges επισκέφτηκε τη χώρα μας, συναντήθηκε με τον πρωθυπουργό ενώ επιθεώρησε και δύο από τα έργα που έχει δρομολογήσει και αναβαθμίσει πρόσφατα ο Όμιλος ΟΤΕ, το 112 και το πληροφοριακό σύστημα ENGAGE για το υπουργείο Πολιτικής Προστασίας.
Ειδικά φέτος όμως η επίσκεψη Höttges συνοδεύεται από την έντονη φημολογία περί επικείμενης μετάβασης του brand Cosmote σε «κάτι» που θα είναι πιο κοντά στο ευρέως αναγνωρίσιμο στο εξωτερικό «T» της Telekom. Προφανώς ανακοινώσεις δεν έγιναν κατά την τελευταία επίσκεψη, ωστόσο πολλά είναι τα σημάδια ότι η αλλαγή του brand είναι κάτι που δεν θα αργήσουμε να δούμε.
Πώς αλλάζει το voucher τη μάχη στην οπτική ίνα – Τι αναμένει η αγορά
Επίσημα βέβαια τα στελέχη του ΟΤΕ επιμένουν ότι δεν υπάρχει καμία απόφαση που θα σημάνει την εγκατάλειψη του brand Cosmote ενώ παραπέμπουν σε πρόσφατη δήλωση του Κώστα Νεμπή, επικεφαλής του Ομίλου ΟΤΕ, ότι «θα αξιοποιηθεί περαιτέρω η μάρκα Telekom».
«Η Telekom είναι ένας Όμιλος με παρουσία σε πάνω από 50 χώρες. Έχει πάνω από 300 εκατ. πελάτες και απασχολεί πάνω από 200.000 εργαζόμενους. Το μέγεθός της, της επιτρέπει να έχει περισσότερες ευκαιρίες συνεργασίας από οποιονδήποτε άλλο. Google, Apple, SpaceX, Perplexity, OpenAI, Nvidia και Netflix είναι μόνο μερικά από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα συνεργασιών της Telekom. Όπως κάναμε με το Netflix, έτσι θέλουμε να κινηθούμε για να αξιοποιήσουμε όσες περισσότερες συνεργασίες μπορούμε προς όφελος των πελατών μας», είχε πει ο κ. Νεμπής κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης.
Παρόλα αυτά οι ενδείξεις είναι πολλές: καταρχήν το λογότυπο T που έχει αναρτηθεί εδώ και καιρό στο μέγαρο της Κηφισίας. Ακολουθεί η καθιέρωση της προσθήκης του ίδιου λογότυπου σε κάθε ανακοίνωση του Ομίλου σε συνδυασμό με την φράση «μέλος του Ομίλου Telekom» να συνοδεύει παντού το brand Cosmote.
Επιπλέον, παντού όπου δραστηριοποιείται η Deutsche Telekom χρησιμοποιεί για τις θυγατρικές της ή για τις ελεγχόμενες από αυτή εταιρείες το brand Telekom ή απλά Τ. Ακόμη και η θυγατρική του ΟΤΕ στη Ρουμανία, της οποίας η πώληση επίκειται, η επίσημη ονομασία της είναι Telekom Romania Mobile.
Πέρα όμως από τα του ονόματος η επίσκεψη Höttges είχε και ουσία. Κατά τη συνάντησή του με τον πρωθυπουργό ενημέρωσε για την πορεία υλοποίησης του στρατηγικού επενδυτικού πλάνου του Ομίλου, ύψους 3 δισ. ευρώ μέχρι το 2027, κυρίως για την επέκταση των δικτυών οπτικών ινών και 5G. Παράλληλα, συζητήθηκε η περαιτέρω συμβολή της εταιρείας στον ψηφιακό μετασχηματισμό της Ελλάδας.
Μάλιστα, ο Tim Höttges δεν παρέλειψε να αποδώσει και τα εύσημα στην ελληνική πλευρά λέγοντας ότι «στην Ελλάδα είστε πλέον πιο μπροστά από τη Γερμανία στην ψηφιοποίηση. Και η ψηφιοποίηση είναι προϋπόθεση για την ευημερία της επόμενης γενιάς».
Μπορεί οι τοποθετήσεις Höttges να ακούγονται γενικόλογες ωστόσο είναι οι συνεχείς ανακοινώσεις επενδύσεων για νέα data centers και η άφιξη καλωδίων δεδομένων που επιβεβαιώνουν ότι η Ελλάδα καθίσταται κόμβος μεταφοράς δεδομένων από και προς την Ευρώπη. Ενδεικτικά, μόνο ο Όμιλος ΟΤΕ λειτουργεί έξι κέντρα δεδομένων με συνολική ισχύ 2,85MW, τα οποία καλύπτουν τις ανάγκες τόσο του ΟΤΕ όσο και των πελατών του, ενώ διαθέτει και το μεγαλύτερο δίκτυο υποθαλάσσιων καλωδίων.
Άλλωστε, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής, δεν έχει κρύψει τις «φιλοδοξίες» του για την εξέλιξη της εταιρείας. «Θέλουμε ο Όμιλος ΟΤΕ να εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης, οδηγώντας παράλληλα και την Ελλάδα προς στις κορυφαίες θέσεις ψηφιακοποίησης στην Ευρώπη», έχει δηλώσει.
Η στρατηγική του ΟΤΕ για να επιτευχθεί ο συγκεκριμένος στόχος περιλαμβάνει καταρχήν την επέκταση του δικτύου Fiber-to-the-Home (FTTH), της οπτικής ίνας δηλαδή, ώστε να καλύψει το 65% της χώρας έως το 2027, αύξηση της πληθυσμιακής κάλυψης του δικτύου 5G σε πάνω από 80% με ταυτόχρονη αύξηση της διείσδυσης των 5G συσκευών, αύξηση διείσδυσης της συνδρομητικής τηλεόρασης από το περίπου 30% που είναι σήμερα κοντά στο μέσο όρο της Ε.Ε. δηλαδή στο 50%, παροχή νέων ψηφιακών υπηρεσιών προς τους εταιρικούς πελάτες και τέλος επιτάχυνση της ανάπτυξης των υπηρεσιών στις νέες αγορές που δραστηριοποιείται ο ΟΤΕ (COSMOTE insurance, Box, Payzy) και ενδεχόμενη επέκταση σε ακόμη περισσότερες.
Latest News
Η νάρκη στην ελληνική οικονομία – Η απειλή των επιχειρήσεων ζόμπι [γραφήματα]
Σύμφωνα με το ΙΟΒΕ οι επιδράσεις είναι τόσο άμεσες σε επίπεδο εταιρείας, όσο και ευρύτερες σε επίπεδο συνολικής οικονομίας - Τι ισχύει στους κλάδους
Από τα Orchestra και τα DP...am στα Cool Club - Είναι τα παιδικά ο «κρυμμένος θησαυρός» της αγοράς;
Έντονο είναι το αποτύπωμα της ψηφιακής παρουσίας των brands με e-shops, αλλά και της στοχευμένης ανάπτυξης του δικτύου πωλήσεων
Η μάχη των τιμών και ποιος θα γίνει game changer στα ράφια
Το στοίχημα των τιμών στα ράφια των σούπερ μάρκετ – Πώς θα αλλάξουν οι συσχετισμοί δυνάμεων
Τα σπάνε… τα αμοιβαία κεφάλαια – Γιατί τα επιλέγουν οι αποταμιευτές
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών στο πρώτο μισό του Ιανουαρίου οι εισροές στα ομολογιακά αμοιβαία κεφάλαια έφτασαν τα 132 εκατ. ευρώ
Πού επένδυσαν πάνω από 2 δισ. τα 35 μεγαλύτερα σούπερ μάρκετ
Οι επενδύσεις των 35 μεγαλύτερων σούπερ μάρκετ - Τι πλήρωσαν σε μισθούς- Τα σχέδια Σκλαβενίτη, ΑΒ Βασιλόπουλου, Lidl, My Market και Μασούτη
Με αστερίσκους η ανοδική πορεία της Prada - Η στρατηγική του 2025 και για την Ελλάδα
Ο ιταλικός όμιλος Prada ακολουθεί ανοδική πορεία, αντίθετα με τους κολοσσούς της πολυτέλειας - Τι συμβαίνει στην ελληνική αγορά
Η κρίσιμη «παρτίδα» για το turn around της ΑΒ Βασιλόπουλος – Οι 2 κινήσεις
Η ΑΒ Βασιλόπουλος ποντάρει στα PL και τα franchise για να γυρίσει σε θετικά αποτελέσματα – Η αισιοδοξία για το 2025
ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ: Μέχρι τις 24 Φεβρουαρίου η περίοδος αποδοχής της δημόσιας πρότασης από τη Masdar
Η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το πληροφοριακό δελτίο - Στα 20 ευρώ η τιμή απόκτησης των μετοχών
Υπερκαλύφθηκε η ΑΜΚ του Ομίλου AKTOR
H AMK του Ομίλου AKTOR η οποία υπερκαλύφθηκε θα υποστηρίξει σημαντικές επενδύσεις ύψους 2 δισ., σε υφιστάμενους, αλλά και καινούριους τομείς δραστηριοτήτων
Alter Ego Media: Τη Δευτέρα 27 Ιανουαρίου αρχίζει η διαπραγμάτευση της μετοχής
Το διοικητικό συμβούλιο της Alter Ego Media ευχαριστεί το επενδυτικό κοινό για την ανταπόκριση που έδειξε στη δημόσια προσφορά