
Όπως έχει καθιερώσει τα τελευταία χρόνια έτσι και φέτος ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Telekom Tim Höttges επισκέφτηκε τη χώρα μας, συναντήθηκε με τον πρωθυπουργό ενώ επιθεώρησε και δύο από τα έργα που έχει δρομολογήσει και αναβαθμίσει πρόσφατα ο Όμιλος ΟΤΕ, το 112 και το πληροφοριακό σύστημα ENGAGE για το υπουργείο Πολιτικής Προστασίας.
Ειδικά φέτος όμως η επίσκεψη Höttges συνοδεύεται από την έντονη φημολογία περί επικείμενης μετάβασης του brand Cosmote σε «κάτι» που θα είναι πιο κοντά στο ευρέως αναγνωρίσιμο στο εξωτερικό «T» της Telekom. Προφανώς ανακοινώσεις δεν έγιναν κατά την τελευταία επίσκεψη, ωστόσο πολλά είναι τα σημάδια ότι η αλλαγή του brand είναι κάτι που δεν θα αργήσουμε να δούμε.
Πώς αλλάζει το voucher τη μάχη στην οπτική ίνα – Τι αναμένει η αγορά
Επίσημα βέβαια τα στελέχη του ΟΤΕ επιμένουν ότι δεν υπάρχει καμία απόφαση που θα σημάνει την εγκατάλειψη του brand Cosmote ενώ παραπέμπουν σε πρόσφατη δήλωση του Κώστα Νεμπή, επικεφαλής του Ομίλου ΟΤΕ, ότι «θα αξιοποιηθεί περαιτέρω η μάρκα Telekom».
«Η Telekom είναι ένας Όμιλος με παρουσία σε πάνω από 50 χώρες. Έχει πάνω από 300 εκατ. πελάτες και απασχολεί πάνω από 200.000 εργαζόμενους. Το μέγεθός της, της επιτρέπει να έχει περισσότερες ευκαιρίες συνεργασίας από οποιονδήποτε άλλο. Google, Apple, SpaceX, Perplexity, OpenAI, Nvidia και Netflix είναι μόνο μερικά από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα συνεργασιών της Telekom. Όπως κάναμε με το Netflix, έτσι θέλουμε να κινηθούμε για να αξιοποιήσουμε όσες περισσότερες συνεργασίες μπορούμε προς όφελος των πελατών μας», είχε πει ο κ. Νεμπής κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης.
Παρόλα αυτά οι ενδείξεις είναι πολλές: καταρχήν το λογότυπο T που έχει αναρτηθεί εδώ και καιρό στο μέγαρο της Κηφισίας. Ακολουθεί η καθιέρωση της προσθήκης του ίδιου λογότυπου σε κάθε ανακοίνωση του Ομίλου σε συνδυασμό με την φράση «μέλος του Ομίλου Telekom» να συνοδεύει παντού το brand Cosmote.
Επιπλέον, παντού όπου δραστηριοποιείται η Deutsche Telekom χρησιμοποιεί για τις θυγατρικές της ή για τις ελεγχόμενες από αυτή εταιρείες το brand Telekom ή απλά Τ. Ακόμη και η θυγατρική του ΟΤΕ στη Ρουμανία, της οποίας η πώληση επίκειται, η επίσημη ονομασία της είναι Telekom Romania Mobile.
Πέρα όμως από τα του ονόματος η επίσκεψη Höttges είχε και ουσία. Κατά τη συνάντησή του με τον πρωθυπουργό ενημέρωσε για την πορεία υλοποίησης του στρατηγικού επενδυτικού πλάνου του Ομίλου, ύψους 3 δισ. ευρώ μέχρι το 2027, κυρίως για την επέκταση των δικτυών οπτικών ινών και 5G. Παράλληλα, συζητήθηκε η περαιτέρω συμβολή της εταιρείας στον ψηφιακό μετασχηματισμό της Ελλάδας.
Μάλιστα, ο Tim Höttges δεν παρέλειψε να αποδώσει και τα εύσημα στην ελληνική πλευρά λέγοντας ότι «στην Ελλάδα είστε πλέον πιο μπροστά από τη Γερμανία στην ψηφιοποίηση. Και η ψηφιοποίηση είναι προϋπόθεση για την ευημερία της επόμενης γενιάς».
Μπορεί οι τοποθετήσεις Höttges να ακούγονται γενικόλογες ωστόσο είναι οι συνεχείς ανακοινώσεις επενδύσεων για νέα data centers και η άφιξη καλωδίων δεδομένων που επιβεβαιώνουν ότι η Ελλάδα καθίσταται κόμβος μεταφοράς δεδομένων από και προς την Ευρώπη. Ενδεικτικά, μόνο ο Όμιλος ΟΤΕ λειτουργεί έξι κέντρα δεδομένων με συνολική ισχύ 2,85MW, τα οποία καλύπτουν τις ανάγκες τόσο του ΟΤΕ όσο και των πελατών του, ενώ διαθέτει και το μεγαλύτερο δίκτυο υποθαλάσσιων καλωδίων.

Κώστας Νεμπής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου ΟΤΕ
Άλλωστε, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής, δεν έχει κρύψει τις «φιλοδοξίες» του για την εξέλιξη της εταιρείας. «Θέλουμε ο Όμιλος ΟΤΕ να εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης, οδηγώντας παράλληλα και την Ελλάδα προς στις κορυφαίες θέσεις ψηφιακοποίησης στην Ευρώπη», έχει δηλώσει.
Η στρατηγική του ΟΤΕ για να επιτευχθεί ο συγκεκριμένος στόχος περιλαμβάνει καταρχήν την επέκταση του δικτύου Fiber-to-the-Home (FTTH), της οπτικής ίνας δηλαδή, ώστε να καλύψει το 65% της χώρας έως το 2027, αύξηση της πληθυσμιακής κάλυψης του δικτύου 5G σε πάνω από 80% με ταυτόχρονη αύξηση της διείσδυσης των 5G συσκευών, αύξηση διείσδυσης της συνδρομητικής τηλεόρασης από το περίπου 30% που είναι σήμερα κοντά στο μέσο όρο της Ε.Ε. δηλαδή στο 50%, παροχή νέων ψηφιακών υπηρεσιών προς τους εταιρικούς πελάτες και τέλος επιτάχυνση της ανάπτυξης των υπηρεσιών στις νέες αγορές που δραστηριοποιείται ο ΟΤΕ (COSMOTE insurance, Box, Payzy) και ενδεχόμενη επέκταση σε ακόμη περισσότερες.


Latest News

Πώς θα λειτουργήσουν καταστήματα και σούπερ μάρκετ το Μ. Σάββατο
Αναλυτικά οι ώρες λειτουργίας - Οι συστάσεις του ΕΦΕΤ

Worldline: Το μέλλον των ψηφιακών πληρωμών είναι ανθρώπινο και προσωποποιημένο
«Το μέλλον των πληρωμών δεν είναι απλώς ψηφιακό. Είναι έξυπνο, ανθρώπινο και εξατομικευμένο» επισήμανε ο κ. Κιτιξής, Country Head and Managing Director της Worldline

Πώς επηρεάζονται οι τραπεζικές συναλλαγές από τις αργίες
Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσω web banking και mobile apps θα λειτουργούν κανονικά

Ποιοι χάνουν, ποιοι κερδίζουν από τη μείωση των επιτοκίων της ΕΚΤ
Νέα εποχή φθηνού χρήματος στην Ελλάδα με τη βούλα της ΕΚΤ - Η μείωση στα επιτόκια ρίχνει τα έσοδα στις τράπεζες και τις αποδόσεις στις καταθέσεις

Δωδώνη: Τριάντα χρόνια συγκρούσεων, 3 ιδιοκτήτες και ο νικητής
Μετά από 13 χρόνια και μεγάλη προσπάθεια τα αδέλφια Σαράντη αποκτούν το ισχυρότερο εξαγωγικό brand name στην φέτα, την Δωδώνη

Με 1,7 δισ. χτίζει εργοστάσια και αποθήκευση ενέργειας - Το deal με Κοπελούζο
Η ΔΕΗ ολοκληρώνει την απόκτηση του μεριδίου του Κοπελούζου στο CCGT Αλεξανδρούπολης - Οι νέες επενδύσεις για ευέλικτη παραγωγή συνολικής ισχύος περίπου 2,3 GW

Πώς θα λειτουργήσουν καταστήματα και σούπερ μάρκετ Μ. Παρασκευή και Μ. Σάββατο
Αναλυτικά οι ώρες λειτουργίας - Οι συστάσεις του ΕΦΕΤ

Δωδώνη: Στα Ελληνικά Γαλακτοκομεία με 110 εκατ. ευρώ η ηπειρώτικη γαλακτοβιομηχανία
Τα Ελληνικά Γαλακτοκομεία αναλαμβάνουν τον δανεισμό, 95 εκατ. ευρώ, της «Δωδώνη» - Είσοδος με επώνυμο προϊόν στη φέτα για τους Αφούς Σαράντη

Παρελθόν ο Μαρινόπουλος από τη Marks & Spencer - Πέρασε στα χέρια του μητρικού ομίλου
Μονομετοχική πλέον η Marks & Spencer στην Ελλάδα - Μέσα σε ένα μόλις μήνα, άλλαξε το ΔΣ της εταιρείας - Εκτός ο Στέφανος Μαρινόπουλος

Κατασκευή φράγματος στον Ασωπό από τον όμιλο AKTOR
Το έργο είναι συμβατό με το Σχέδιο Διαχείρισης Λεκανών Απορροής Ποταμών του Υδατικού Διαμερίσματος Βόρειας Πελοποννήσου.