Μετά το φαγητό, τον καφέ και τα είδη σούπερ μάρκετ, το efood δίνει έμφαση και στην αγορά του online delivery προϊόντων φαρμακείου, ενώ η επέκταση και σε άλλους κλάδους, όπως αυτός της μόδας, προς το παρόν βρίσκεται υπό σκέψη.
Σούπερ μάρκετ: Efood και Wolt παίρνουν τον «αφρό» των online πωλήσεων
Συνεχίζοντας να αναπτύσσεται με εκθετικό ρυθμό και έχοντας ξεπεράσει το ψυχολογικό όριο των 200 εκατ. ευρώ σε επίπεδο κύκλου εργασιών, η Online Delivery, η ελληνική θυγατρική της γερμανικής Delivery Hero η οποία λειτουργεί στην εγχώρια αγορά τη ψηφιακή πλατφόρμα efood, «βλέπει» ένα νέο «growth story» στην ευρύτερη αγορά των προϊόντων φαρμακείου με άξονα την παράδοση σε λίγα λεπτά της ώρας (quick delivery).
«Απλώνεται» στο quick delivery προϊόντων φαρμακείου το efood
Η διοίκηση της Online Delivery, με συνδιευθύνοντες συμβούλους τα αδέλφια Παμίνο και Κωνσταντίνο Κυρκίνη, θεωρεί ότι το ενδιαφέρον των καταναλωτών για ηλεκτρονικές παραγγελίες προϊόντων φαρμακείου αυξάνεται εξ ου και η μεγαλύτερη έμφαση στο τομέα αυτόν το τελευταίο διάστημα.
Το efood συνεργάζεται τόσο με φαρμακεία που διαθέτουν φυσικά καταστήματα όσο και με online φαρμακεία, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να παραλάβουν τις παραγγελίες τους (υπάρχει ελάχιστο ποσό σε κάθε παραγγελία) σε λιγότερο από μία ώρα.
Με βάση τα στοιχεία της Convert Group, ο κλάδος των online φαρμακείων μετά από διψήφια ποσοστά ανάπτυξης τα προηγούμενα χρόνια, λόγω των μεγάλων εκπτώσεων σε σχέση με το φυσικό σημείο, πλέον έχει πατήσει φρένο με τον τζίρος να καταγράφει αύξηση μόλις κατά 1% το πρώτο εξάμηνο του 2024 αγγίζοντας στα 145 εκατ. ευρώ.
Οι κατηγορίες που μονοπωλούν το ενδιαφέρον των καταναλωτών είναι τα καλλυντικά και τα είδη περιποίησης, τα συμπληρώματα διατροφής και οι βιταμίνες, τα βρεφικά είδη, τα είδη υγείας και διάφορες μεμονωμένες κατηγορίες.
Υπό σκέψη ο χώρος της μόδας
Σε ό,τι αφορά τον κλάδο του fashion, πηγές από την εταιρεία αναφέρουν στον ΟΤ πως αυτή τη στιγμή δεν αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα.
Ωστόσο δεν αποκλείεται κάποιοι fashion vendors να μπουν στην πλατφόρμα μελλοντικά μιας και το industry είναι δυναμικό και αλλάζει συνέχεια, όπως επισημαίνεται, άλλωστε ορισμένες εταιρείες από τον ευρύτερο χώρο της μόδας βρίσκονται ήδη στο efood.
Σε κάθε περίπτωση η αγορά της μόδας και των καλλυντικών –και όχι μόνο- είναι ένας τομέας που εντάσσεται στις βλέψεις των ψηφιακών πλατφορμών.
Άλλωστε ποντάρουν στην ταχέως αναπτυσσόμενη τάση να έχουν οι καταναλωτές ένα shopping mall στο κινητό τους.
Μάλιστα η Wolt που ανήκει στην αμερικανική εταιρεία τεχνολογίας DoorDash, έχει κάνει περισσότερα βήματα στην ελληνική αγορά προς αυτή την κατεύθυνση.
Πώς πάει το project της μικρής λιανικής
Σχετικά με το νέο concept που προωθεί το efood στη μικρή λιανική, τα καταστήματα efood local, η εταιρεία ακόμη βρίσκεται σε φάση σχεδιασμού για τη βέλτιστη ανάπτυξη του σήματος, με τα πρώτα δείγματα γραφής να είναι ενθαρρυντικά.
Προς το παρόν η αλυσίδα διαθέτει δύο εταιρικά καταστήματα, στην περιοχή Γουδή, πολύ κοντά στα παιδιατρικά νοσοκομεία, και στο Χαλάνδρι, επί της λεωφόρου Πεντέλης.
Ας σημειωθεί ότι η ανάπτυξη του δικτύου του efood local θα πραγματοποιηθεί τόσο με ιδιόκτητα καταστήματα όσο και με τη μέθοδο franchise, που θα αποτελέσει και το βασικό μοντέλο δημιουργίας νέων καταστημάτων.
Πάντως σύμφωνα με τη διοίκηση θα δοθεί προτεραιότητα στη σωστή λειτουργία των καταστημάτων έναντι στη μεγέθυνση του δικτύου, κάτι που θα ξεκινήσει ουσιαστικά το πρώτο εξάμηνο του 2025, ενώ σε πρώτη φάση η ανάπτυξη θα επικεντρωθεί σε κεντρικές περιοχές της Αθήνας.
Latest News
Ψήφος εμπιστοσύνης στο ΧΑ η επιτυχημένη IPO της Alter Ego Media - Τι είπαν Κοντόπουλος – Λαζαράκου
Τη σημασία της υπερκάλυψης της IPO της Alter Ego Media τόνισαν η πρόεδρος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς Βασιλική Λαζαράκου και ο CEO της ΕΧΑΕ Γιάννος Κοντόπουλος
Ντεμπούτο στο ΧΑ με άλμα 8,75% για την Alter Ego Media
H Alter Ego Media έκλεισε την πρώτη μέρα διαπραγμάτευσης στο ΧΑ με τζίρο 10,38 εκατ. ευρώ ή 2,4 εκατ. τεμάχια
Στα 56,9 εκ. ευρώ το μετοχικό κεφάλαιο της Alter Ego Media
Τα 56.996.000 ευρώ, που άντλησε η Alter Ego Media, θα αποτελέσουν κεφάλαια για το επενδυτικό της πρόγραμμα
Δάνεια έως 25.000 ευρώ για γυναικεία επιχειρηματικότητα - Η συμμετοχή του ΤΜΕΔΕ
Η ΤΜΕΔΕ Microfinance Solutions αξιοποιεί το νέο χρηματοδοτικό μέσο, υπογράφοντας την Επιχειρησιακή Συμφωνία με την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
Protergia: Σταθερές τιμές για όγδοο συνεχόμενο μήνα
Οι τιμές της Protergia παραμένουν ανταγωνιστικές για τα προϊόντα ηλεκτρικής ενέργειας
Έναρξη διαπραγμάτευσης των μετοχών της Alter Ego Media στην Κύρια Αγορά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Χρηματιστηρίου Αθηνών κ. Γιάννος Κοντόπουλος καλωσόρισε τους εκπροσώπους της Alter Ego Media
Αλλαγή φρουράς στην Vodafone Ελλάδας - Αποχωρεί ο CEO Χάρης Μπρουμίδης
Στον Χάρη Μπρουμίδη πιστώνεται η μεταμόρφωση της Vodafone Ελλάδος από μία αμιγώς τηλεπικοινωνιακή εταιρεία σε οργανισμό τεχνολογίας
Ολοκληρώθηκε το deal Motor Oil - ΤΕΝΕΡΓ για το πρώτο off shore αιολικό στην Ελλάδα
Το πρωτοπόρο αυτό έργο-ορόσημο, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας, θα είναι το πρώτο στο είδος του στην Ελλάδα
Hellenic Healthcare: Το CVC πουλά το 60% στην PureHealth του Αμπού Ντάμπι
Η συμφωνία αποτιμά την Hellenic Healthcare Group σε περίπου 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια
Νέο εργοστάσιο και εξαγορές σχεδιάζει η Ideal Holdings για την Μπάρμπα Στάθης
Όλο το business plan της Ideal Holdings για την Μπάρμπα Στάθης – Τι σχεδιάζει ο Λάμπρος Παπακωνσταντίνου