
Μετά το φαγητό, τον καφέ και τα είδη σούπερ μάρκετ, το efood δίνει έμφαση και στην αγορά του online delivery προϊόντων φαρμακείου, ενώ η επέκταση και σε άλλους κλάδους, όπως αυτός της μόδας, προς το παρόν βρίσκεται υπό σκέψη.
Σούπερ μάρκετ: Efood και Wolt παίρνουν τον «αφρό» των online πωλήσεων
Συνεχίζοντας να αναπτύσσεται με εκθετικό ρυθμό και έχοντας ξεπεράσει το ψυχολογικό όριο των 200 εκατ. ευρώ σε επίπεδο κύκλου εργασιών, η Online Delivery, η ελληνική θυγατρική της γερμανικής Delivery Hero η οποία λειτουργεί στην εγχώρια αγορά τη ψηφιακή πλατφόρμα efood, «βλέπει» ένα νέο «growth story» στην ευρύτερη αγορά των προϊόντων φαρμακείου με άξονα την παράδοση σε λίγα λεπτά της ώρας (quick delivery).
«Απλώνεται» στο quick delivery προϊόντων φαρμακείου το efood
Η διοίκηση της Online Delivery, με συνδιευθύνοντες συμβούλους τα αδέλφια Παμίνο και Κωνσταντίνο Κυρκίνη, θεωρεί ότι το ενδιαφέρον των καταναλωτών για ηλεκτρονικές παραγγελίες προϊόντων φαρμακείου αυξάνεται εξ ου και η μεγαλύτερη έμφαση στο τομέα αυτόν το τελευταίο διάστημα.
Το efood συνεργάζεται τόσο με φαρμακεία που διαθέτουν φυσικά καταστήματα όσο και με online φαρμακεία, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να παραλάβουν τις παραγγελίες τους (υπάρχει ελάχιστο ποσό σε κάθε παραγγελία) σε λιγότερο από μία ώρα.
Με βάση τα στοιχεία της Convert Group, ο κλάδος των online φαρμακείων μετά από διψήφια ποσοστά ανάπτυξης τα προηγούμενα χρόνια, λόγω των μεγάλων εκπτώσεων σε σχέση με το φυσικό σημείο, πλέον έχει πατήσει φρένο με τον τζίρος να καταγράφει αύξηση μόλις κατά 1% το πρώτο εξάμηνο του 2024 αγγίζοντας στα 145 εκατ. ευρώ.
Οι κατηγορίες που μονοπωλούν το ενδιαφέρον των καταναλωτών είναι τα καλλυντικά και τα είδη περιποίησης, τα συμπληρώματα διατροφής και οι βιταμίνες, τα βρεφικά είδη, τα είδη υγείας και διάφορες μεμονωμένες κατηγορίες.
Υπό σκέψη ο χώρος της μόδας
Σε ό,τι αφορά τον κλάδο του fashion, πηγές από την εταιρεία αναφέρουν στον ΟΤ πως αυτή τη στιγμή δεν αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα.
Ωστόσο δεν αποκλείεται κάποιοι fashion vendors να μπουν στην πλατφόρμα μελλοντικά μιας και το industry είναι δυναμικό και αλλάζει συνέχεια, όπως επισημαίνεται, άλλωστε ορισμένες εταιρείες από τον ευρύτερο χώρο της μόδας βρίσκονται ήδη στο efood.
Σε κάθε περίπτωση η αγορά της μόδας και των καλλυντικών –και όχι μόνο- είναι ένας τομέας που εντάσσεται στις βλέψεις των ψηφιακών πλατφορμών.
Άλλωστε ποντάρουν στην ταχέως αναπτυσσόμενη τάση να έχουν οι καταναλωτές ένα shopping mall στο κινητό τους.
Μάλιστα η Wolt που ανήκει στην αμερικανική εταιρεία τεχνολογίας DoorDash, έχει κάνει περισσότερα βήματα στην ελληνική αγορά προς αυτή την κατεύθυνση.
Πώς πάει το project της μικρής λιανικής
Σχετικά με το νέο concept που προωθεί το efood στη μικρή λιανική, τα καταστήματα efood local, η εταιρεία ακόμη βρίσκεται σε φάση σχεδιασμού για τη βέλτιστη ανάπτυξη του σήματος, με τα πρώτα δείγματα γραφής να είναι ενθαρρυντικά.
Προς το παρόν η αλυσίδα διαθέτει δύο εταιρικά καταστήματα, στην περιοχή Γουδή, πολύ κοντά στα παιδιατρικά νοσοκομεία, και στο Χαλάνδρι, επί της λεωφόρου Πεντέλης.
Ας σημειωθεί ότι η ανάπτυξη του δικτύου του efood local θα πραγματοποιηθεί τόσο με ιδιόκτητα καταστήματα όσο και με τη μέθοδο franchise, που θα αποτελέσει και το βασικό μοντέλο δημιουργίας νέων καταστημάτων.
Πάντως σύμφωνα με τη διοίκηση θα δοθεί προτεραιότητα στη σωστή λειτουργία των καταστημάτων έναντι στη μεγέθυνση του δικτύου, κάτι που θα ξεκινήσει ουσιαστικά το πρώτο εξάμηνο του 2025, ενώ σε πρώτη φάση η ανάπτυξη θα επικεντρωθεί σε κεντρικές περιοχές της Αθήνας.


Latest News

Με 8 δισ. ευρώ θέλουν να επιβραβεύσουν έως το 2027 οι τράπεζες τους μετόχους τους
Όπως επισημαίνουν αναλυτές, «οι εγχώριοι όμιλοι έχουν αυτήν τη στιγμή το προβάδισμα σε σχέση με τις περισσότερες ευρωπαϊκές τράπεζες σε δύο πεδία»

Επενδύσεις 620 εκατ. για το 2025 από τον ΟΤΕ - Πώς χτίζει υψηλότερο EBITDA
Ο Κώστα Νεμπής προανήγγειλε επενδύσεις έως και 620 εκατ. ευρώ για το 2025 - Πώς σχολίασε την επικείμενη είσοδο της ΔΕΗ στην τηλεπικοινωνιακή αγορά

Πόλσον: Η Πειραιώς και οι άλλες business του Αμερικανού επενδυτή
Πώς έχτισε τον μύθο του το 2007 - Η Goldman Sachs, το Πουέρτο Ρίκο, ο Ντόναλντ Τραμπ και η Τράπεζα Πειραιώς

Τα θέλω του ΣΕΒ για υψηλότερους μισθούς – Τα προαπαιτούμενα Θεοδωρόπουλου
Γιατί οι μισθοί στην Ελλάδα έχουν μείνει πίσω και τι θα πρέπει να γίνει από εδώ και στο εξής – Οι συλλογικές διαπραγματεύσεις και η Ουγκάντα

Στοπ στις παραπλανητικές προσφορές - Τι αλλάζει στα σούπερ μάρκετ
Τι αλλάζει στις προσφορές των σούπερ μάρκετ 1+1 δώρο, πολυσυσκευασίες και stickers - Οι εξαιρέσεις και τι θα συμβεί με τις κάρτες πιστότητας – Παραδείγματα

Θεοδωρόπουλος: Οι δύο ελέφαντες στο δωμάτιο της ελληνικής οικονομίας - Οι αιχμές για το κυβερνητικό έργο
«Είστε καλή κυβέρνηση, αλλά συγκρινόμενοι με τις προηγούμενες αδικείτε τον εαυτό σας», είπε ο πρόεδρος του ΣΕΒ Σπύρος Θεοδωρόπουλος στον υπουργό Επικρατείας κ. Σκέρτσο κατά τη διάρκεια εκδήλωση της ΕΑΣΕ

«Κλείνει» εντός του 2025 η πώληση της Telekom Romania από τον ΟΤΕ
Η διοίκηση του ΟΤΕ κατά το σημερινό conference call ξεκαθάρισε ότι αναμένει ολοκλήρωση της πώλησης της θυγατρικής της στη Ρουμανία εντός του α' εξαμήνου του έτους - Στα 70 εκατ. ευρώ οι επιπτώσεις σε περίπτωση μη ολοκλήρωσης

Μαύρος: Στόχος τα 2GW εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ στη Ρουμανία
Τι είπε από το Βουκουρέστι ο Κωνσταντίνος Μαύρος

Πτώση πωλήσεων για το 55% των εμπόρων στις εκπτώσεις – Τι διαφορετικό έκαναν οι καταναλωτές
Τι αποκαλύπτει η έρευνα της ΕΣΕΕ για τις χειμερινές εκπτώσεις – Να μειωθεί η διάρκεια της εκπτωτικής περιόδου ζητούν οι μισοί έμποροι

Βρεττού (Αttica Bank): Τον Οκτώβριο η λειτουργική συγχώνευση με την Παγκρήτια
Η CEO της Attica Bank Ελένη Βρεττού είπε ότι μέσα στο καλοκαίρι, θα γίνει γνωστό το όνομα της νέας τράπεζας