
Μετά το φαγητό, τον καφέ και τα είδη σούπερ μάρκετ, το efood δίνει έμφαση και στην αγορά του online delivery προϊόντων φαρμακείου, ενώ η επέκταση και σε άλλους κλάδους, όπως αυτός της μόδας, προς το παρόν βρίσκεται υπό σκέψη.
Σούπερ μάρκετ: Efood και Wolt παίρνουν τον «αφρό» των online πωλήσεων
Συνεχίζοντας να αναπτύσσεται με εκθετικό ρυθμό και έχοντας ξεπεράσει το ψυχολογικό όριο των 200 εκατ. ευρώ σε επίπεδο κύκλου εργασιών, η Online Delivery, η ελληνική θυγατρική της γερμανικής Delivery Hero η οποία λειτουργεί στην εγχώρια αγορά τη ψηφιακή πλατφόρμα efood, «βλέπει» ένα νέο «growth story» στην ευρύτερη αγορά των προϊόντων φαρμακείου με άξονα την παράδοση σε λίγα λεπτά της ώρας (quick delivery).
«Απλώνεται» στο quick delivery προϊόντων φαρμακείου το efood
Η διοίκηση της Online Delivery, με συνδιευθύνοντες συμβούλους τα αδέλφια Παμίνο και Κωνσταντίνο Κυρκίνη, θεωρεί ότι το ενδιαφέρον των καταναλωτών για ηλεκτρονικές παραγγελίες προϊόντων φαρμακείου αυξάνεται εξ ου και η μεγαλύτερη έμφαση στο τομέα αυτόν το τελευταίο διάστημα.
Το efood συνεργάζεται τόσο με φαρμακεία που διαθέτουν φυσικά καταστήματα όσο και με online φαρμακεία, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να παραλάβουν τις παραγγελίες τους (υπάρχει ελάχιστο ποσό σε κάθε παραγγελία) σε λιγότερο από μία ώρα.
Με βάση τα στοιχεία της Convert Group, ο κλάδος των online φαρμακείων μετά από διψήφια ποσοστά ανάπτυξης τα προηγούμενα χρόνια, λόγω των μεγάλων εκπτώσεων σε σχέση με το φυσικό σημείο, πλέον έχει πατήσει φρένο με τον τζίρος να καταγράφει αύξηση μόλις κατά 1% το πρώτο εξάμηνο του 2024 αγγίζοντας στα 145 εκατ. ευρώ.
Οι κατηγορίες που μονοπωλούν το ενδιαφέρον των καταναλωτών είναι τα καλλυντικά και τα είδη περιποίησης, τα συμπληρώματα διατροφής και οι βιταμίνες, τα βρεφικά είδη, τα είδη υγείας και διάφορες μεμονωμένες κατηγορίες.
Υπό σκέψη ο χώρος της μόδας
Σε ό,τι αφορά τον κλάδο του fashion, πηγές από την εταιρεία αναφέρουν στον ΟΤ πως αυτή τη στιγμή δεν αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα.
Ωστόσο δεν αποκλείεται κάποιοι fashion vendors να μπουν στην πλατφόρμα μελλοντικά μιας και το industry είναι δυναμικό και αλλάζει συνέχεια, όπως επισημαίνεται, άλλωστε ορισμένες εταιρείες από τον ευρύτερο χώρο της μόδας βρίσκονται ήδη στο efood.
Σε κάθε περίπτωση η αγορά της μόδας και των καλλυντικών –και όχι μόνο- είναι ένας τομέας που εντάσσεται στις βλέψεις των ψηφιακών πλατφορμών.
Άλλωστε ποντάρουν στην ταχέως αναπτυσσόμενη τάση να έχουν οι καταναλωτές ένα shopping mall στο κινητό τους.
Μάλιστα η Wolt που ανήκει στην αμερικανική εταιρεία τεχνολογίας DoorDash, έχει κάνει περισσότερα βήματα στην ελληνική αγορά προς αυτή την κατεύθυνση.
Πώς πάει το project της μικρής λιανικής
Σχετικά με το νέο concept που προωθεί το efood στη μικρή λιανική, τα καταστήματα efood local, η εταιρεία ακόμη βρίσκεται σε φάση σχεδιασμού για τη βέλτιστη ανάπτυξη του σήματος, με τα πρώτα δείγματα γραφής να είναι ενθαρρυντικά.
Προς το παρόν η αλυσίδα διαθέτει δύο εταιρικά καταστήματα, στην περιοχή Γουδή, πολύ κοντά στα παιδιατρικά νοσοκομεία, και στο Χαλάνδρι, επί της λεωφόρου Πεντέλης.
Ας σημειωθεί ότι η ανάπτυξη του δικτύου του efood local θα πραγματοποιηθεί τόσο με ιδιόκτητα καταστήματα όσο και με τη μέθοδο franchise, που θα αποτελέσει και το βασικό μοντέλο δημιουργίας νέων καταστημάτων.
Πάντως σύμφωνα με τη διοίκηση θα δοθεί προτεραιότητα στη σωστή λειτουργία των καταστημάτων έναντι στη μεγέθυνση του δικτύου, κάτι που θα ξεκινήσει ουσιαστικά το πρώτο εξάμηνο του 2025, ενώ σε πρώτη φάση η ανάπτυξη θα επικεντρωθεί σε κεντρικές περιοχές της Αθήνας.


Latest News

Οι δασμοί Τραμπ και οι άλλες προκλήσεις για τον κλάδο του καφέ
Οι δασμοί Τραμπ αναμένεται να είναι μία ακόμα πρόκληση για τον κλάδο του καφέ, που ήδη δοκιμάζεται από τις συνεχείς ανατιμήσεις και την κλιματική αλλαγή

Οι 2+1 καταλύτες που φέρνουν deals στην Πληροφορική
Τα πολλαπλά έργα ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, η ψηφιοποίηση της αγοράς και η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι οι καταλύτες που γεννούν νέα deals στην Πληροφορική - Ποιες είναι οι αβεβαιότητες που παραμένουν
![Επιχειρήσεις: Με τι επιτόκιο δανείζονται – Πώς θα ξεκλειδώσει περισσότερη ρευστότητα [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/daneia-trapezes-768x432-1-600x338.jpg)
Με τι επιτόκιο δανείζονται οι ελληνικές επιχειρήσεις - Πώς θα ξεκλειδώσει περισσότερη ρευστότητα [γράφημα]
Η υποχώρηση των επιτοκίων δημιουργεί αυξημένες ευκαιρίες για τις τράπεζες

Πώς «εθίστηκε» η αγορά στις προσφορές – Από τα προϊόντα κράχτες στο… ζύγι
Οι προσφορές και το χρονικό της γιγάντωσης των προσφορών στην ελληνική αγορά – Ο ρόλος των φθηνών ανώνυμων προϊόντων

Πώς θα λειτουργήσουν καταστήματα και σούπερ μάρκετ το Μ. Σάββατο
Αναλυτικά οι ώρες λειτουργίας - Οι συστάσεις του ΕΦΕΤ

Worldline: Το μέλλον των ψηφιακών πληρωμών είναι ανθρώπινο και προσωποποιημένο
«Το μέλλον των πληρωμών δεν είναι απλώς ψηφιακό. Είναι έξυπνο, ανθρώπινο και εξατομικευμένο» επισήμανε ο κ. Κιτιξής, Country Head and Managing Director της Worldline

Πώς επηρεάζονται οι τραπεζικές συναλλαγές από τις αργίες
Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσω web banking και mobile apps θα λειτουργούν κανονικά

Ποιοι χάνουν, ποιοι κερδίζουν από τη μείωση των επιτοκίων της ΕΚΤ
Νέα εποχή φθηνού χρήματος στην Ελλάδα με τη βούλα της ΕΚΤ - Η μείωση στα επιτόκια ρίχνει τα έσοδα στις τράπεζες και τις αποδόσεις στις καταθέσεις

Δωδώνη: Τριάντα χρόνια συγκρούσεων, 3 ιδιοκτήτες και ο νικητής
Μετά από 13 χρόνια και μεγάλη προσπάθεια τα αδέλφια Σαράντη αποκτούν το ισχυρότερο εξαγωγικό brand name στην φέτα, την Δωδώνη

Με 1,7 δισ. χτίζει εργοστάσια και αποθήκευση ενέργειας - Το deal με Κοπελούζο
Η ΔΕΗ ολοκληρώνει την απόκτηση του μεριδίου του Κοπελούζου στο CCGT Αλεξανδρούπολης - Οι νέες επενδύσεις για ευέλικτη παραγωγή συνολικής ισχύος περίπου 2,3 GW