
Μετά το φαγητό, τον καφέ και τα είδη σούπερ μάρκετ, το efood δίνει έμφαση και στην αγορά του online delivery προϊόντων φαρμακείου, ενώ η επέκταση και σε άλλους κλάδους, όπως αυτός της μόδας, προς το παρόν βρίσκεται υπό σκέψη.
Σούπερ μάρκετ: Efood και Wolt παίρνουν τον «αφρό» των online πωλήσεων
Συνεχίζοντας να αναπτύσσεται με εκθετικό ρυθμό και έχοντας ξεπεράσει το ψυχολογικό όριο των 200 εκατ. ευρώ σε επίπεδο κύκλου εργασιών, η Online Delivery, η ελληνική θυγατρική της γερμανικής Delivery Hero η οποία λειτουργεί στην εγχώρια αγορά τη ψηφιακή πλατφόρμα efood, «βλέπει» ένα νέο «growth story» στην ευρύτερη αγορά των προϊόντων φαρμακείου με άξονα την παράδοση σε λίγα λεπτά της ώρας (quick delivery).
«Απλώνεται» στο quick delivery προϊόντων φαρμακείου το efood
Η διοίκηση της Online Delivery, με συνδιευθύνοντες συμβούλους τα αδέλφια Παμίνο και Κωνσταντίνο Κυρκίνη, θεωρεί ότι το ενδιαφέρον των καταναλωτών για ηλεκτρονικές παραγγελίες προϊόντων φαρμακείου αυξάνεται εξ ου και η μεγαλύτερη έμφαση στο τομέα αυτόν το τελευταίο διάστημα.
Το efood συνεργάζεται τόσο με φαρμακεία που διαθέτουν φυσικά καταστήματα όσο και με online φαρμακεία, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να παραλάβουν τις παραγγελίες τους (υπάρχει ελάχιστο ποσό σε κάθε παραγγελία) σε λιγότερο από μία ώρα.
Με βάση τα στοιχεία της Convert Group, ο κλάδος των online φαρμακείων μετά από διψήφια ποσοστά ανάπτυξης τα προηγούμενα χρόνια, λόγω των μεγάλων εκπτώσεων σε σχέση με το φυσικό σημείο, πλέον έχει πατήσει φρένο με τον τζίρος να καταγράφει αύξηση μόλις κατά 1% το πρώτο εξάμηνο του 2024 αγγίζοντας στα 145 εκατ. ευρώ.
Οι κατηγορίες που μονοπωλούν το ενδιαφέρον των καταναλωτών είναι τα καλλυντικά και τα είδη περιποίησης, τα συμπληρώματα διατροφής και οι βιταμίνες, τα βρεφικά είδη, τα είδη υγείας και διάφορες μεμονωμένες κατηγορίες.
Υπό σκέψη ο χώρος της μόδας
Σε ό,τι αφορά τον κλάδο του fashion, πηγές από την εταιρεία αναφέρουν στον ΟΤ πως αυτή τη στιγμή δεν αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα.
Ωστόσο δεν αποκλείεται κάποιοι fashion vendors να μπουν στην πλατφόρμα μελλοντικά μιας και το industry είναι δυναμικό και αλλάζει συνέχεια, όπως επισημαίνεται, άλλωστε ορισμένες εταιρείες από τον ευρύτερο χώρο της μόδας βρίσκονται ήδη στο efood.
Σε κάθε περίπτωση η αγορά της μόδας και των καλλυντικών –και όχι μόνο- είναι ένας τομέας που εντάσσεται στις βλέψεις των ψηφιακών πλατφορμών.
Άλλωστε ποντάρουν στην ταχέως αναπτυσσόμενη τάση να έχουν οι καταναλωτές ένα shopping mall στο κινητό τους.
Μάλιστα η Wolt που ανήκει στην αμερικανική εταιρεία τεχνολογίας DoorDash, έχει κάνει περισσότερα βήματα στην ελληνική αγορά προς αυτή την κατεύθυνση.
Πώς πάει το project της μικρής λιανικής
Σχετικά με το νέο concept που προωθεί το efood στη μικρή λιανική, τα καταστήματα efood local, η εταιρεία ακόμη βρίσκεται σε φάση σχεδιασμού για τη βέλτιστη ανάπτυξη του σήματος, με τα πρώτα δείγματα γραφής να είναι ενθαρρυντικά.
Προς το παρόν η αλυσίδα διαθέτει δύο εταιρικά καταστήματα, στην περιοχή Γουδή, πολύ κοντά στα παιδιατρικά νοσοκομεία, και στο Χαλάνδρι, επί της λεωφόρου Πεντέλης.
Ας σημειωθεί ότι η ανάπτυξη του δικτύου του efood local θα πραγματοποιηθεί τόσο με ιδιόκτητα καταστήματα όσο και με τη μέθοδο franchise, που θα αποτελέσει και το βασικό μοντέλο δημιουργίας νέων καταστημάτων.
Πάντως σύμφωνα με τη διοίκηση θα δοθεί προτεραιότητα στη σωστή λειτουργία των καταστημάτων έναντι στη μεγέθυνση του δικτύου, κάτι που θα ξεκινήσει ουσιαστικά το πρώτο εξάμηνο του 2025, ενώ σε πρώτη φάση η ανάπτυξη θα επικεντρωθεί σε κεντρικές περιοχές της Αθήνας.


Latest News

Νέα σελίδα για τη Μπάρμπα Στάθης - Ολοκληρώθηκε η εξαγορά της από την IDEAL Holdings
Στον όμιλο IDEAL περνά και επισήμως η Μπάρμπα Στάθης, μετά τη χρηματιστηριακή ανακοίνωση της εισηγμένης - Στα 130 εκατ. ευρώ το τίμημα της εξαγοράς

Μεγάλος ο κίνδυνος εθισμού από τον παράνομο διαδικτυακό τζόγο - Οι δράσεις της ΕΕΕΠ
Στην έκθεσή της για το 2024, η ΕΕΕΠ επικεντρώνεται στη μεγιστοποίηση του θετικού αποτυπώματος της αγοράς τυχερών παιγνίων στην κοινωνία

Μεγάλου (Πειραιώς): Χρειαζόμαστε περισσότερη Ευρώπη, όχι περισσότερη γραφειοκρατία
Ο κ. Μεγάλου συμμετείχε στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο του IIF, όπου ανέδειξε τη θετική πορεία της ελληνικής οικονομίας, τη σημασία της ευρωπαϊκής σύγκλισης και τις προοπτικές για το μέλλον

UBS: Η Τράπεζα Πειραιώς στις τοπ επιλογές μεταξύ των ευρωπαϊκών τραπεζών
Γιατί οι αναλυτές της UBS παραμένουν αγοραστές ελληνικών τραπεζών

Στάσσης: «Κόμβος ενέργειας και data centers η ΔΕΗ για τη ΝΑ Ευρώπη»
Ο Γιώργος Στάσσης πρόεδρος και CEO της ΔΕΗ στη διάρκεια συζήτησης που διοργάνωσε το GMF στην Αθήνα μίλησε για τις επενδύσεις 10 δισ. του ομίλου το 2025 -2027

Ολοκληρώθηκε το Rebrain Greece στο Λονδίνο με συμμετοχή της AKTOR
Στελέχη του Ομίλου AKTOR πραγματοποίησαν δεκάδες συνεντεύξεις με στελέχη της αγοράς, που εργάζονται στο Ηνωμένο Βασίλειο και τα οποία αξιολογούν την επιστροφή τους στην Ελλάδα

Τι βλέπει η Eurobank Equities για τις ελληνικές τράπεζες - Οι νέες τιμές στόχοι
Οι ελληνικές τράπεζες ήδη έχουν σημειώσει ράλι άνω του 25% από την αρχή του έτους, σχεδόν κλείνοντας τη διαφορά με τις περιφερειακές τράπεζες

Δωρεάν ξεναγήσεις στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης για την τρίτη ηλικία διοργανώνει η Motor Oil
Ξεναγήσεις και δωρεάν εργαστήρια για την τρίτη ηλικία
![ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 2,5% στον τζίρο του λιανικού εμπορίου τον Ιανουάριο [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/ot_ermou-_street-1024x600-1-600x352.png)
Με άνοδο τζίρου 2,5% ξεκίνησε το 2025 για το λιανεμπόριο [γράφημα]
Ο Γενικός Δείκτης Όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές), κατά τον μήνα Ιανουάριο 2025, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2024, παρουσίασε αύξηση 1,9%, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ

Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση της ΕΣΕΕ: Πιο ισχυρό Εμπόριο και ανθεκτικότερη οικονομία
Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Σταύρος Καφούνης τόνισε πως το Εμπόριο είναι ο ισχυρότερος κλάδος της οικονομίας και το μεγάλο στοίχημα είναι να διατηρήσει πρωταγωνιστικό ρόλο