Eπεκτείνει την παρουσία του στον κλάδο των παιχνιδιών το Netflix κλείνοντας την πρώτη του κύρια συμφωνία αδειοδότησης με την εταιρεία που βρίσκεται πίσω από τα δημοφιλή βελούδινα παιχνίδια Squishmallows, καθώς η εταιρεία επιδιώκει να αναπτύξει μια σειρά προϊόντων εμπνευσμένη από την επιτυχημένη της σειρά επιστημονικής φαντασίας «Stranger Things».

Netflix: Ρεκόρ νέων συνδρομών – Στα 1,87 δισ. δολάρια τα κέρδη

Ο γίγαντας του streaming παραχώρησε στην εταιρεία σχεδιασμού και κατασκευής παιχνιδιών, Jazwares, το δικαίωμα να αναπτύξει μια συλλογή “Stranger Things” – που περιλαμβάνει φιγούρες, σετ παιχνιδιών, παιδικά αυτοκινητάκια, κοστούμια και λούτρινα – βασισμένη στη σειρά, η οποία επιστρέφει για την πέμπτη και τελευταία σεζόν αργότερα φέτος. Η συμφωνία αδειοδότησης βασίζεται στη σχέση του Netflix με τη βιομηχανία παιχνιδιών, η οποία πέρυσι παρουσίασε τα πρώτα της Squishmallows με θέμα “Stranger Things”.

Η συμφωνία αδειοδότησης βασίζεται στη σχέση του Netflix με τη βιομηχανία παιχνιδιών, η οποία πέρυσι παρουσίασε τα πρώτα της Squishmallows με θέμα “Stranger Things”

Squishmallows με θέμα “Stranger Things” από την Jazwares

«Οι Duffer Brothers δημιούργησαν έναν τόσο απίστευτα πλούσιο κόσμο που είναι γεμάτος με νοσταλγικές αναφορές και ποπ κουλτούρα της δεκαετίας του ’80 και υπέροχους χαρακτήρες», δήλωσε ο Josh Simon, αντιπρόεδρος καταναλωτικών προϊόντων του Netflix, αναφερόμενος στους Matt και Ross Duffer που δημιούργησαν τη σειρά.

«Από άποψη εμπορευμάτων και από άποψη δημιουργίας προϊόντων, θέλουμε πραγματικά να προσφέρουμε το ίδιο επίπεδο αφήγησης και προσοχής στη λεπτομέρεια στους θαυμαστές της σειράς».

Στήριξη του Netflix στις επιτυχημένες σειρές

Το Netflix, το οποίο πυροδότησε την επανάσταση του streaming video που αναστάτωσε το Χόλιγουντ, υιοθέτησε μια παραδοσιακή στρατηγική της βιομηχανίας ψυχαγωγίας για την πώληση καταναλωτικών προϊόντων και εμπειριών με βάση τις πιο δημοφιλείς σειρές του. Η πρώτη επιτυχία του franchise, “Stranger Things”, λειτούργησε ως μοντέλο.

Το «Stranger Things» διαδραματίζεται στην πόλη Χόκινς της Ιντιάνα της Μεσοδυτικής Αμερικής, όπου ένα υπερφυσικό μυστήριο κρύβεται κάτω από την επιφάνεια. Οι νοσταλγικές αναφορές του στο φαγητό, τη μουσική και τη μόδα της δεκαετίας του 1980 το εκτόξευσαν σε τηλεθέαση, καθιστώντας το μια από τις πιο δημοφιλείς σειρές του Netflix. Αυτό οδήγησε σε μια σειρά από προσφορές καταναλωτικών προϊόντων, όπως το παγωτό Scoops Ahoy, την παγωμένη πίτσα Surfer Boy και ρετρό υποδήματα από την Clarks.

Η σειρά έχει επίσης εμπνευσμένα spinoffs, όπως μια σειρά βιβλίων, ένα βραβευμένο με Olivier θεατρικό έργο, το «Stranger Things: The First Shadow», που ανεβαίνει στο Μπρόντγουεϊ τον Μάρτιο, και μια σειρά κινουμένων σχεδίων στα σκαριά.

Το Netflix έχει εφαρμόσει τη στρατηγική εμπορευματοποίησης «Stranger Things» σε άλλα franchise ψυχαγωγίας, συμπεριλαμβανομένων των «Squid Game» και «Brigerton». Στην Έκθεση Παιχνιδιών της Νυρεμβέργης στις 23 Ιανουαρίου, ανακοίνωσε μια συνεργασία με την LEGO Group για την ανάπτυξη νέων σειρών παιχνιδιών που βασίζονται στο «One Piece», τη ζωντανή προσαρμογή του Netflix της σειράς manga του Eiichiro Oda.

Η εταιρεία δεν αποκαλύπτει πόσα χρήματα βγάζει από τις πωλήσεις εμπορευμάτων ή τις ζωντανές εμπειρίες που δημιουργεί με βάση τους δημοφιλείς χαρακτήρες και τις ιστορίες της, όπως το “Stranger Things: The Experience”, που έφερε τον κόσμο «ανάποδα» στη Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες.

«Πραγματικά ενισχύει κάπως τα brands και τονώνει τον ενθουσιασμό για τα πράγματα που παρακολουθούν οι άνθρωποι στο Netflix και τα ερωτεύονται», είπε ο συν-διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Τεντ Σαράντος, στους επενδυτές τον Οκτώβριο του 2023.

Κάντο όπως η… Walt Disney

Στη Walt Disney, την εταιρεία ψυχαγωγίας της οποίας ο ομώνυμος ιδρυτής έκανε το merchandising αναπόσπαστο μέρος της εταιρικής στρατηγικής της, οι πωλήσεις καταναλωτικών προϊόντων αντιπροσώπευαν το 14% των λειτουργικών εσόδων της εταιρείας στο τέταρτο οικονομικό της τρίμηνο.

Η δημοτικότητα του “Stranger Things” είναι αυτό που προσέλκυσε την Jazwares, εταιρεία που διαχειρίζεται η Berkshire Hathaway, και η οποία κατασκευάζει προϊόντα εμπνευσμένα από άλλα δημοφιλή brand ψυχαγωγίας, συμπεριλαμβανομένων των Pokemon, Hello Kitty και Star Wars.

«Γνωρίζουμε καλά πόσο μεγάλο είναι το «Stranger Things»», δήλωσε ο Gerhard Runken, εκτελεστικός αντιπρόεδρος brand και μάρκετινγκ της Jazwares. «Προφανώς, είμαστε όλοι σε αυτό για να βεβαιωθούμε ότι μπορούμε να αντικατοπτρίσουμε την επιτυχία που είχαν στη σειρά μέσω των καταναλωτικών προϊόντων».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή