«Η Αγγελάκης ΑΕ, μία από τις κορυφαίες ελληνικές εταιρείες στον κλάδο της πτηνοτροφίας, είναι και επίσημα μέλος του ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, αποτελώντας πλέον αναπόσπαστο κομμάτι μιας πρωτοβουλίας που στοχεύει στην ανάδειξη και την προώθηση του επιχειρηματικού και παραγωγικού πλούτου της χώρας μας», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.

Ακόμη, στην ίδια προστίθεται ότι «Με γνώμονα τον καταναλωτή και την αειφόρο ανάπτυξη, ήθος και υπευθυνότητα, η Αγγελάκης ΑΕ εντάσσεται σε μια κοινότητα εξωστρεφών, παραγωγικών επιχειρήσεων, ελληνικής ιδιοκτησίας, που δημιουργούν υπεραξία για την εθνική οικονομία. Τα προϊόντα Αγγελάκης, που ξεχωρίζουν για την άριστη γεύση, ποιότητα, ασφάλεια και διατροφική αξία τους, θα φέρουν πλέον το σήμα ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, αποτελώντας πρεσβευτές της ελληνικής παραγωγής και του ελληνικού κοτόπουλου στις διεθνείς αγορές».

ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ και σούπερ μάρκετ Θανόπουλος: Η πρώτη συνεργασία στο λιανεμπόριο για το 2025

Επιπρόσθετα, η εταιρεία Αγγελάκης έλαβε και την πιστοποίηση ETHOS, ένα Πρότυπο Αξιολόγησης Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που αναπτύχθηκε από κοινού από το Ελληνικό Δίκτυο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR HELLAS) και τον φορέα EUROCERT. «Η συγκεκριμένη πιστοποίηση εντάσσεται στο πλαίσιο της γενικότερης ESG στρατηγικής που εφαρμόζει η εταιρεία με απόλυτο σεβασμό στους εργαζομένους της, την κοινωνία και το περιβάλλον», σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση.

Αγγελάκης; Ταυτιζόμαστε με τις αξίες της κοινότητας

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αγγελάκης ΑΕ, κ. Θάνος Αγγελάκης, δήλωσε «Είμαστε ευτυχείς που πλέον αποτελούμε μέλος μιας συλλογικής προσπάθειας για την ενίσχυση της εξωστρέφειας και την ανάδειξη της υπεροχής των ελληνικών προϊόντων. Ταυτιζόμαστε απόλυτα με τις αξίες της κοινότητας  ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ με όραμα να τοποθετήσουμε την ελληνική παραγωγή στο επίκεντρο της παγκόσμιας αγοράς, καθιστώντας τη χώρα μας έναν ισχυρό και ανταγωνιστικό παίκτη. Την ίδια στιγμή, είμαστε πραγματικά περήφανοι και για την πιστοποίηση ETHOS που λάβαμε πρόσφατα, καθώς το Ήθος βρισκόταν ανέκαθεν στον πυρήνα των αξιών της Αγγελάκης, διέποντας κάθε λειτουργία της εταιρείας και αποτελώντας ταυτόχρονα κύριο χαρακτηριστικό των ανθρώπων της.»

Ποια είναι η εταιρεία Αγγελάκης Α.Ε.

Η ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΑΕ έχει συμπληρώσει 60 χρόνια επιτυχημένης πορείας στον κλάδο της πτηνοτροφίας, παραμένοντας πιστή στις ίδιες αξίες και αρχές που είχαν ο Νικόλαος και η Παναγιώτα Αγγελάκη όταν δημιούργησαν, το 1962, μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση στη Χαλκίδα. Σήμερα, με αφοσίωση, μεράκι και συνέπεια, η επιχείρηση αυτή έχει εξελιχθεί σε μια καθετοποιημένη μονάδα παραγωγής κοτόπουλου, με έδρα τον Πούρνο Ευβοίας, που προσφέρει άμεσα πάνω από 200 θέσεις εργασίας και έμμεσα εκατοντάδες ακόμη θέσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα, αποτελώντας έναν σταθερό πυλώνα ανάπτυξης της τοπικής και εθνικής οικονομίας.

Συνεχιστές της φιλοσοφίας και της οικογενειακής παράδοσης της επιχείρησης, εδώ και 20 χρόνια, είναι ο Θάνος και ο Ταξιάρχης Αγγελάκης, η δεύτερη γενιά της οικογένειας. Σταθερή επιδίωξη όλα αυτά τα χρόνια είναι η ανάπτυξη και δημιουργία καινοτόμων προϊόντων, έχοντας πάντα στο επίκεντρο τον άνθρωπο και τις σύγχρονες διατροφικές ανάγκες. Παράλληλα, μία από τις κορυφαίες προτεραιότητες της ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ είναι η αειφόρος ανάπτυξη, με στόχο να καταφέρει να γίνει, σε βάθος δεκαετίας, μια ανθρακικά ουδέτερη πτηνοτροφική εταιρεία.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Θάνος Αγγελάκης, μένει σταθερός στο όραμά του: η ποιότητα να μην θυσιάζεται ποτέ στον βωμό της ποσότητας, με τα προϊόντα της εταιρείας να παραμένουν κορυφαία σε γεύση και διατροφική αξία και να μη θυμίζουν σε τίποτα τυποποιημένα προϊόντα χωρίς φαντασία.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
«Χτίζοντας το Αύριο»: Εκδήλωση της Ricardo για τις προκλήσεις στην ενεργειακή αγορά
Επιχειρήσεις |

«Χτίζοντας το Αύριο»: Εκδήλωση της Ricardo για τις προκλήσεις στην ενεργειακή αγορά

Η εκδήλωση συγκέντρωσε κορυφαία στελέχη του ενεργειακού κλάδου, επενδυτές και εκπροσώπους των ΜΜΕ, δημιουργώντας μια δυναμική πλατφόρμα συζήτησης για το μέλλον της αγοράς ενέργειας