
Την απόφασή της να επικεντρωθεί στην περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας των προϊόντων Costa Coffee στο κανάλι του HoReCa, αναφέρουν πηγές της Coca-Cola στον ΟΤ, σχολιάζοντας πληροφορίες της αγοράς που την ήθελαν να σταματά τη διάθεση της κάψουλας από τα ράφια του σούπερ μάρκετ.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η Coca-Cola εστιάζει το ενδιαφέρον της στην επισιτιστική και ξενοδοχειακή αγορά, που αποτελεί και βασικό κανάλι ανάπτυξης για την κατηγορία του καφέ, τόσο με το Caffè Vergnano όσο και με το Costa Coffee.
Καφές: Η «μάχη» της κάψουλας στο ράφι – Το μπρα ντε φερ των εταιρειών για τα 60 εκατ.
Στόχος της Coca-Cola που έφερε για πρώτη φορά στα ελληνικά ράφια τον Costa Coffee τον Ιούλιο του 2020, είναι να αξιοποιήσει τα καινοτόμα εργαλεία και υπηρεσίες που διαθέτει, ώστε να μπορεί να προσφέρει προστιθέμενη αξία τόσο στους πελάτες όσο και στους καταναλωτές της.
Η επιστροφή της Costa Coffee στην Ελλάδα
Tότε η Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Coca-Cola Hellas, άνοιξαν μια νέα σελίδα στην αγορά του καφέ στην Ελλάδα, επαναφέροντας ένα brand που είχε αποχωρήσει το 2012 όταν η εταιρεία «The Greek Coffee Company» με βασικό μέτοχο τον Άρη Βωβό, έκλεισε και το τελευταίο ομώνυμο cafe.
Η κίνηση αυτή εμπλούτισε το χαρτοφυλάκιο προϊόντων τους, με μια διεθνή μάρκα με διαφορετικά χαρμάνια στην κατηγορία του αλεσμένου espresso και με επιλογές σε κάψουλες, ενώ σταδιακά έκανε και την είσοδό του στην αγορά HoReCa.
Ομοίως κινήθηκε και η εταιρεία το 2023, όταν πραγματοποίησε την είσοδό του με το 30% στον premium ιταλικό espresso Caffè Vergnano, που μέχρι τότε είχε παρουσία στην εγχώρια αγορά από την εταιρεία TRK.
Η Coca-Cola εστιάζει το ενδιαφέρον της στην επισιτιστική και ξενοδοχειακή αγορά, που αποτελεί και βασικό κανάλι ανάπτυξης για την κατηγορία του καφέ, τόσο με το Caffè Vergnano όσο και με το Costa Coffee
Πόλεμος στο ράφι
Στο ράφι κονταροχτυπιούνται οι εδραιωμένες συσκευασμένες κάψουλες Lavazza, L’ Or, Jacobs, illy και Dimello της Kafea Τerra, ενώ δίπλα τους εμφανίστηκαν οι κάψουλες των Starbucks, των οποίων τα νόμιμα δικαιώματα απέκτησε το 2019 η Nestlé.
Παρουσία είχε εκτός από την Costa Coffee, η ελληνική Coffeeway, η Coffee Island, όπως και κάψουλες και pods για άλλα συστήματα μηχανών, όπως Dolce Gusto και Tassimo, που έχουν μικρότερη διείσδυση, αλλά συμπληρώνουν τη μεγάλη εικόνα στην οργανωμένη λιανική.
Η ταχύτατη πορεία έχει προσελκύσει και τους μεγάλους παίκτες της αγοράς, οι οποίοι επενδύουν και στη συγκεκριμένη κατηγορία για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, όπως τα Bonora της Σκλαβενίτης και MrGrand της Μασούτης.
Η price-oriented φιλοσοφία του καταναλωτικού κοινού ωστόσο είναι εκείνη που ουσιαστικά κινεί τα νήματα, ανεβοκατεβάζει τα μερίδια των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ ανάλογα με το ποσοστό της προσφοράς και της έκπτωσης, καταδεικνύοντας ένα βασικό πρόβλημα: όσο υποκειμενική και να είναι η αγορά ενός καφέ -καθώς βασίζεται σε προσωπικά κριτήρια γεύσης- δεν διαφαίνεται σε μεγάλο βαθμό η πιστότητα του καταναλωτή σε μια μάρκα και η δέσμευσή του.


Latest News

Ο Κωστής Μουσουρούλης αναλαμβάνει επικεφαλής διεθνών σχέσεων της ΕΣΕΕ
Στη συνάντηση του κ. Καφούνη με τον κ. Μουσουρούλη συμφωνήθηκε ο Οδικός Χάρτης των επόμενων ενεργειών της ΕΣΕΕ σε διεθνές επίπεδο

Henkel: Στα 2,1 δισ. ευρώ οι πωλήσεις το 2024 – Πρόταση για μέρισμα 2,04 ευρώ
«Τα αποτελέσματα του περασμένου έτους αποτελούν σαφή απόδειξη ότι ο μετασχηματισμός της Henkel προχωρά με επιτυχία» ο CEO της εταιρείας Κάρστεν Νόμπελ

Το «παρών» Πάιατ και οι πρωτοβουλίες Αυγενάκη στην «Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης»
Συντονιστής της Διάσκεψης είναι ο Λευτέρης Αυγενάκης, πρόεδρος της Επιτροπής Κρήτης του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου

EY Ελλάδος: Συμβουλευτική για την ανάπτυξη πωλήσεων
Οι εξατομικευμένες υπηρεσίες Sales Enablement της EY Ελλάδος, στοχεύουν να βελτιώσουν την απόδοση των ομάδων πωλήσεων

Στηρίζει το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης η Sunlight Group
Στην ανάπτυξη νανοδορυφόρου για την προστασία του υδάτινου περιβάλλοντος

Άλλαξε χέρια το 4,4% της ΑΒΑΞ - Ποιοι επενδυτές αγόρασαν μετοχές της εταιρείας
Το placement πραγματοποιήθηκε σε μία περίοδο με βάσιμες προσδοκίες από το επενδυτικό κοινό

Ιστορικό υψηλό κερδοφορίας για την Autohellas το 2024 - Πρόταση για μέρισμα 0,85 ευρώ/μετοχή
Ο Όμιλος Autohellas είχε σημαντικό όφελος από τη μείωση του κόστους χρηματοδότησης από την πορεία των επιτοκίων

Λέανδρος Καρακατσάνης: Από τρεις χρεοκοπίες στο success story της Dust+Cream
H Dust+Cream «χτυπάει» τζίρο 20 εκατ. και κοιτάει στα μάτια τους μεγάλους παίκτες - Η επέκταση στα Βαλκάνια και οι επενδύσεις των 4 εκατ.

Elpedison: Κατασκευάζει ηλιοθερμικό σύστημα παραγωγής ατμού
Το έργο αναμένεται να συμβάλλει σημαντικά στην επίτευξη των στρατηγικών στόχων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, σχετικά με τη βελτίωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος

Μυτιληναίος: Σημαντική η συμμετοχή της ελληνικής βιομηχανίας στο ευρωπαϊκό ReArm
Τι αναφέρει σε ανάρτησή στο LinkedIn o ο πρόεδρος και CEO της METLEN Energy & Metals, Ευάγγελος Μυτιληναίος