Την απόφασή της να επικεντρωθεί στην περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας των προϊόντων Costa Coffee στο κανάλι του HoReCa, αναφέρουν πηγές της Coca-Cola στον ΟΤ, σχολιάζοντας πληροφορίες της αγοράς που την ήθελαν να σταματά τη διάθεση της κάψουλας από τα ράφια του σούπερ μάρκετ.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η Coca-Cola εστιάζει το ενδιαφέρον της στην επισιτιστική και ξενοδοχειακή αγορά, που αποτελεί και βασικό κανάλι ανάπτυξης για την κατηγορία του καφέ, τόσο με το Caffè Vergnano όσο και με το Costa Coffee.
Καφές: Η «μάχη» της κάψουλας στο ράφι – Το μπρα ντε φερ των εταιρειών για τα 60 εκατ.
Στόχος της Coca-Cola που έφερε για πρώτη φορά στα ελληνικά ράφια τον Costa Coffee τον Ιούλιο του 2020, είναι να αξιοποιήσει τα καινοτόμα εργαλεία και υπηρεσίες που διαθέτει, ώστε να μπορεί να προσφέρει προστιθέμενη αξία τόσο στους πελάτες όσο και στους καταναλωτές της.
Η επιστροφή της Costa Coffee στην Ελλάδα
Tότε η Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Coca-Cola Hellas, άνοιξαν μια νέα σελίδα στην αγορά του καφέ στην Ελλάδα, επαναφέροντας ένα brand που είχε αποχωρήσει το 2012 όταν η εταιρεία «The Greek Coffee Company» με βασικό μέτοχο τον Άρη Βωβό, έκλεισε και το τελευταίο ομώνυμο cafe.
Η κίνηση αυτή εμπλούτισε το χαρτοφυλάκιο προϊόντων τους, με μια διεθνή μάρκα με διαφορετικά χαρμάνια στην κατηγορία του αλεσμένου espresso και με επιλογές σε κάψουλες, ενώ σταδιακά έκανε και την είσοδό του στην αγορά HoReCa.
Ομοίως κινήθηκε και η εταιρεία το 2023, όταν πραγματοποίησε την είσοδό του με το 30% στον premium ιταλικό espresso Caffè Vergnano, που μέχρι τότε είχε παρουσία στην εγχώρια αγορά από την εταιρεία TRK.
Η Coca-Cola εστιάζει το ενδιαφέρον της στην επισιτιστική και ξενοδοχειακή αγορά, που αποτελεί και βασικό κανάλι ανάπτυξης για την κατηγορία του καφέ, τόσο με το Caffè Vergnano όσο και με το Costa Coffee
Πόλεμος στο ράφι
Στο ράφι κονταροχτυπιούνται οι εδραιωμένες συσκευασμένες κάψουλες Lavazza, L’ Or, Jacobs, illy και Dimello της Kafea Τerra, ενώ δίπλα τους εμφανίστηκαν οι κάψουλες των Starbucks, των οποίων τα νόμιμα δικαιώματα απέκτησε το 2019 η Nestlé.
Παρουσία είχε εκτός από την Costa Coffee, η ελληνική Coffeeway, η Coffee Island, όπως και κάψουλες και pods για άλλα συστήματα μηχανών, όπως Dolce Gusto και Tassimo, που έχουν μικρότερη διείσδυση, αλλά συμπληρώνουν τη μεγάλη εικόνα στην οργανωμένη λιανική.
Η ταχύτατη πορεία έχει προσελκύσει και τους μεγάλους παίκτες της αγοράς, οι οποίοι επενδύουν και στη συγκεκριμένη κατηγορία για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, όπως τα Bonora της Σκλαβενίτης και MrGrand της Μασούτης.
Η price-oriented φιλοσοφία του καταναλωτικού κοινού ωστόσο είναι εκείνη που ουσιαστικά κινεί τα νήματα, ανεβοκατεβάζει τα μερίδια των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ ανάλογα με το ποσοστό της προσφοράς και της έκπτωσης, καταδεικνύοντας ένα βασικό πρόβλημα: όσο υποκειμενική και να είναι η αγορά ενός καφέ -καθώς βασίζεται σε προσωπικά κριτήρια γεύσης- δεν διαφαίνεται σε μεγάλο βαθμό η πιστότητα του καταναλωτή σε μια μάρκα και η δέσμευσή του.
Latest News
Εκδόθηκε η απόφαση στη διαμάχη των μετόχων της Viva – Τι λέει ο Καρώνης
Ο Χάρης Καρώνης με ανάρτηση στο LinkedIn καλωσόρισε την απόφαση του Αγγλικού Δικαστηρίου – Το χρονικό της διαμάχης τη Viva με τη JP Morgan
Κερδίζει τις διεθνείς αγορές η AQUA Carpatica - Τα σχέδια για το 2025 και η συνεργασία με την Pepsico
Η AQUA Carpatica σχεδιάζει αύξηση της παραγωγής το 2025 - Πώς βλέπει την ελληνική αγορά
«Χτίζοντας το Αύριο»: Εκδήλωση της Ricardo για τις προκλήσεις στην ενεργειακή αγορά
Η εκδήλωση συγκέντρωσε κορυφαία στελέχη του ενεργειακού κλάδου, επενδυτές και εκπροσώπους των ΜΜΕ, δημιουργώντας μια δυναμική πλατφόρμα συζήτησης για το μέλλον της αγοράς ενέργειας
H Motor Oil «μπαίνει» και στον καφέ - Εξαγόρασε την Taresso Artisan Coffee Roasters
Η Taresso λειτουργεί μια σύγχρονη μονάδα παραγωγής στην Κόρινθο, ενώ διαθέτει γραφεία και αποθήκες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Πώς θα διαμορφωθούν οι ηλεκτρονικές συναλλαγές το 2025
Η Mastercard αναλύει πώς θα διαμορφωθούν οι ηλεκτρονικές συναλλαγές το 2025 και προβλέπει τις αλλαγές που έρχονται έως το 2030
Η Η&M ανοίγει το πρώτο Arket στην Αθήνα
Tο ARKET είναι μια σύγχρονη αγορά και lifestyle προορισμός που διαθέτει συλλογές για γυναίκες, άνδρες, παιδιά, αλλά και το σπίτι
«Απάντηση» της Hellenic Train: Τι μετέφερε το τρένο που εκτροχιάστηκε στα Τέμπη
Μέσω ανακοίνωσης που εξέδωσε η Hellenic Train επανέλαβε ότι το 12ο και 13ο βαγόνι της εμπορικής αμαξοστοιχίας ήταν κενά
Πρεμιέρα στην Ελλάδα για την πλατφόρμα υπηρεσιών μετακίνησης Bolt
Η πλατφόρμα αστικής μετακίνησης στην Ευρώπη ενώνει τις δυνάμεις της με οδηγούς ταξί στην Ελλάδα
Αλλαγές προσώπων, επενδύσεις και στο βάθος... rebranding στις τηλεπικοινωνίες
Στην αρχή του νέου έτους βλέπουμε να εξελίσσεται η αναμόρφωση της αγοράς στις τηλεπικοινωνίες που είχε εκκινήσει από το 2024
Costa Coffee: Γιατί η Coca-Cola HBC «βλέπει» ευκαιρίες στο HoReCa
Πόσο υποχώρησε το μερίδιο του Costa Coffee στα σούπερ μάρκετ - Με +30% «τρέχουν» οι πωλήσεις καφέ της Coca-Cola στο HoReCa