
Την απόφασή της να επικεντρωθεί στην περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας των προϊόντων Costa Coffee στο κανάλι του HoReCa, αναφέρουν πηγές της Coca-Cola στον ΟΤ, σχολιάζοντας πληροφορίες της αγοράς που την ήθελαν να σταματά τη διάθεση της κάψουλας από τα ράφια του σούπερ μάρκετ.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η Coca-Cola εστιάζει το ενδιαφέρον της στην επισιτιστική και ξενοδοχειακή αγορά, που αποτελεί και βασικό κανάλι ανάπτυξης για την κατηγορία του καφέ, τόσο με το Caffè Vergnano όσο και με το Costa Coffee.
Καφές: Η «μάχη» της κάψουλας στο ράφι – Το μπρα ντε φερ των εταιρειών για τα 60 εκατ.
Στόχος της Coca-Cola που έφερε για πρώτη φορά στα ελληνικά ράφια τον Costa Coffee τον Ιούλιο του 2020, είναι να αξιοποιήσει τα καινοτόμα εργαλεία και υπηρεσίες που διαθέτει, ώστε να μπορεί να προσφέρει προστιθέμενη αξία τόσο στους πελάτες όσο και στους καταναλωτές της.
Η επιστροφή της Costa Coffee στην Ελλάδα
Tότε η Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Coca-Cola Hellas, άνοιξαν μια νέα σελίδα στην αγορά του καφέ στην Ελλάδα, επαναφέροντας ένα brand που είχε αποχωρήσει το 2012 όταν η εταιρεία «The Greek Coffee Company» με βασικό μέτοχο τον Άρη Βωβό, έκλεισε και το τελευταίο ομώνυμο cafe.
Η κίνηση αυτή εμπλούτισε το χαρτοφυλάκιο προϊόντων τους, με μια διεθνή μάρκα με διαφορετικά χαρμάνια στην κατηγορία του αλεσμένου espresso και με επιλογές σε κάψουλες, ενώ σταδιακά έκανε και την είσοδό του στην αγορά HoReCa.
Ομοίως κινήθηκε και η εταιρεία το 2023, όταν πραγματοποίησε την είσοδό του με το 30% στον premium ιταλικό espresso Caffè Vergnano, που μέχρι τότε είχε παρουσία στην εγχώρια αγορά από την εταιρεία TRK.
Η Coca-Cola εστιάζει το ενδιαφέρον της στην επισιτιστική και ξενοδοχειακή αγορά, που αποτελεί και βασικό κανάλι ανάπτυξης για την κατηγορία του καφέ, τόσο με το Caffè Vergnano όσο και με το Costa Coffee
Πόλεμος στο ράφι
Στο ράφι κονταροχτυπιούνται οι εδραιωμένες συσκευασμένες κάψουλες Lavazza, L’ Or, Jacobs, illy και Dimello της Kafea Τerra, ενώ δίπλα τους εμφανίστηκαν οι κάψουλες των Starbucks, των οποίων τα νόμιμα δικαιώματα απέκτησε το 2019 η Nestlé.
Παρουσία είχε εκτός από την Costa Coffee, η ελληνική Coffeeway, η Coffee Island, όπως και κάψουλες και pods για άλλα συστήματα μηχανών, όπως Dolce Gusto και Tassimo, που έχουν μικρότερη διείσδυση, αλλά συμπληρώνουν τη μεγάλη εικόνα στην οργανωμένη λιανική.
Η ταχύτατη πορεία έχει προσελκύσει και τους μεγάλους παίκτες της αγοράς, οι οποίοι επενδύουν και στη συγκεκριμένη κατηγορία για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, όπως τα Bonora της Σκλαβενίτης και MrGrand της Μασούτης.
Η price-oriented φιλοσοφία του καταναλωτικού κοινού ωστόσο είναι εκείνη που ουσιαστικά κινεί τα νήματα, ανεβοκατεβάζει τα μερίδια των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ ανάλογα με το ποσοστό της προσφοράς και της έκπτωσης, καταδεικνύοντας ένα βασικό πρόβλημα: όσο υποκειμενική και να είναι η αγορά ενός καφέ -καθώς βασίζεται σε προσωπικά κριτήρια γεύσης- δεν διαφαίνεται σε μεγάλο βαθμό η πιστότητα του καταναλωτή σε μια μάρκα και η δέσμευσή του.


Latest News

Τράπεζα Κύπρου: Εξαγοράζει την Εθνική Ασφαλιστική Κύπρου
Το τίμημα για τη Συναλλαγή ανέρχεται σε 29,5 εκατ. ευρώ σε μετρητά - Η Συναλλαγή υπόκειται στη λήψη εποπτικών εγκρίσεων και αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του β’ εξάμηνου 2025.

HELLENiQ ENERGY: Πού και γιατί επενδύει 4 δισ. την επόμενη πενταετία
Ο Όμιλος HELLENiQ ENERGY χτίζει στο διυλιστήριο της Θεσσαλονίκης το «Green Hub North», αναπτύσσει μονάδα αεροπορικών βιοκαυσίμων και έργα ΑΠΕ

Ακάθεκτο το real estate κόντρα στις αναταράξεις – Το μήνυμα Dimand και Premia
Σε δημιουργικό αναβρασμό παραμένουν οι εγχώριες εταιρείες real estate κόντρα στην αβεβαιότητα που φέρνουν οι δασμοί Τραμπ – Οι ευκαιρίες που αναζητούν και οι προβληματισμοί για το κόστος

Επί ποδός τα σούπερ μάρκετ για τον «στενό κορσέ» του πλαφόν - Τι εξετάζει το υπουργείο Ανάπτυξης
Με ιδιαίτερη αγωνία περιμένουν οι διοικήσεις των σούπερ μάρκετ την άρση του μέτρου για το περιθώριο κέρδους - Ποιοι μπαίνουν στο μικροσκόπιο

Καταφύγιο στην... καταιγίδα Τραμπ - Οι Έλληνες τραπεζίτες «ανοίγουν τα χαρτιά τους»
Η ανατροπή σκηνικού φέρνει τις ελληικές τράπεζες μπροστά σε νέα δεδομένα - Οι πρώτες εμφανίσεις

Μάρκος Βερέμης (Big Pi Ventures): Nα αλλάξουμε τον τρόπο που δανείζουν οι τράπεζες
«Υπάρχει σοβαρό χρηματοδοτικό κενό. Πρέπει να είμαστε πρωτότυποι για να το κλείσουμε», είπε στο πλαίσιο του Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών ο Μάρκος Βερέμης, εταίρος της Big Pi Ventures

Τι έδειξε το ταμείο των σούπερ μάρκετ το πρώτο δίμηνο - Πόσο αυξήθηκαν οι τιμές
Τα τελευταία στοιχεία της Circana καταγράφουν αύξηση του τζίρου των σούπερ μάρκετ κατά 7,5% και άνοδο των τιμών κατα 1,9%

Πώς θα λειτουργήσουν μαγαζιά και σούπερ μάρκετ τη Μεγάλη Εβδομάδα
Πού αναμένεται να κινηθεί ο πασχαλινός τζίρος

Μελέτη ΙΟΒΕ: Ισχυρά τα οφέλη της επένδυσης της Ελληνικός Χρυσός για το ΑΕΠ, την απασχόληση και τις εξαγωγές
Από τη μελέτη του ΙΟΒΕ αναδεικνύεται η συνεισφορά της εταιρείας Ελληνικός Χρυσός στα δημόσια έσοδα, που προσεγγίζει ετησίως τα 200 εκατ. ευρώ

Οι Έλληνες μαθητές πιο πρόθυμοι να ανακαλύψουν τα οφέλη της AI
Η έρευνα του Ιδρύματος Vodafone παρουσιάστηκε στο 10ο Οικονομικό Φόρουμ Δελφών με τη συμμετοχή της υπουργού Παιδείας