Με μια λιτή ανακοίνωση, οι διοικήσεις του ομίλου Intrafashion και της Axel Accessories, γνωστοποίησαν την από κοινού απόφασή τους για τη μη ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% των μετοχών της δεύτερης από την πρώτη.
Η ανακοίνωση ήρθε έξι μήνες μετά την κίνηση-ματ στην οποία είχε προχωρήσει ο όμιλος Intrafashion με την εξαγορά της Axel Accessories τον Ιούλιο του 2024, μετά το ναυάγιο των δραπραγματεύσεων με την Med τον περασμένο Ιούνιο.
Ματεμτζής (Pink Woman) στον ΟΤ: Είμαστε έτοιμοι και για άλλες εξαγορές
Τι είχε δηλώσει στον ΟΤ ο Δημήτρης Ματεμτζής
Μιλώντας τότε στον ΟΤ, ο πρόεδρος και CEO του ομίλου, Δημήτρης Ματεμτζής είχε αποκαλύψει πως «οι συζητήσεις με την Axel είχαν ξεκινήσει πολύ πρόσφατα και είχαν ευτυχή κατάληξη, ανοίγοντας στον όμιλο Intrafashion ένα νέο κεφάλαιο.
Για την εταιρεία που έχει ως κορυφαίο σήμα την Pink Woman, ο χώρος των αξεσουάρ αποτέλεσε ένα μέρος της αγοράς που δεν κάλυπτε τη δική της επιχειρηματική δραστηριότητα και ήταν η ιδανική ευκαιρία να επεκταθεί σε έναν τομέα συμπληρωματικό της ένδυσης. «Προχωρήσαμε στην εξαγορά καθώς εντοπίσαμε πως για την ελληνική αγορά υπάρχει σημαντικό κομμάτι για ανάπτυξη και υπήρχαν οι δυνατότητες», είχε προσθέσει ο κ. Ματεμτζής.
Μάλιστα είχε επισημανθεί πως πήρχαν τα κεφαλαιικά διαθέσιμα για μια τέτοια απόφαση, ενώ χάρη στη διαφορετική φύση των δύο κατηγοριών δεν υπήρχε καμία εμπλοκή ή επικάλυψη μεταξύ των brands του ομίλου. «Διασφαλίζουμε την αυτόνομη πορεία της Axel Acessories τόσο με το κομμάτι της χονδικής όσο και της λιανικής, όπως πράττουμε και με όλες τις μάρκες μας», συμπλήρωνε τ΄τοε ο κ. Ματεμτζής.
Η συμφωνία με την ιταλική Teddy
Υπενθυμίζεται πως οι εξαγορές βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος του ομίλου Intrafashion, όπως εξάλλου αποδείχθηκε το προηγούμενο χρονικό διάστημα όταν ανακοίνωσε την στρατηγική συνεργασία με τον διεθνώς αναγνωρισμένο ιταλικό όμιλο Teddy για τα σήματα Terranova και Calliope, o οποίος διαθέτει παρουσία σε 40 χώρες με 1.000 περίπου καταστήματα.
Η πολυετής συμφωνία προβλέπει τα αποκλειστικά δικαιώματα ανάπτυξης δικτύου καταστημάτων για τις περιοχές της Αττικής, της Πελοποννήσου, της Κρήτης, των Ιονίων Νήσων και της Εύβοιας καθώς και τα μη αποκλειστικά για το σύνολο της ελληνικής επικράτειας.
Στο πλαίσιο αυτό η Intrafashion άνοιξε στα τέλη Απριλίου το πρώτο νέο flagship store της Terranova, στο πλέον κεντρικό σημείο του εμπορικότερου δρόμου της χώρας μας, στην οδό Ερμού 26.
Κι άλλο «ναυάγιο» για την Axel Accessories
Παρόμοια ήταν η τροπή που έλαβε το μνημόνιο συνεργασίας για τη συγχώνευση Axel Accessories με MED ΑΒΕΕ, το οποίο είχε ανακοινωθεί μόλις τον περασμένο Απρίλιο, με την εισηγμένη να προχωρά στην απορρόφηση της δεύτερης.
Οι συμβαλλόμενες εταιρίες επρόκειτο να προβούν σε πράξη συγχώνευσης διά απορροφήσεως, με αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, κατά την οποία η Axel, ύστερα από λύση της και χωρίς να τεθεί σε εκκαθάριση, θα μεταβίβαζε στη Med το σύνολο των περιουσιακών στοιχείων και των υποχρεώσεών της.
Οι δε μέτοχοι της Axel θα γίνονταν μέτοχοι επί του καταβεβλημένου κεφαλαίου της απορροφώσας Med, σε ποσοστό από 6,95% έως 7,05%, αναλαμβάνοντας την υποχρέωση να διατηρήσουν το σύνολο των μετοχών τους για διάστημα ενός έτους από την κτήση τους και τουλάχιστον το 50% κατά το δεύτερο έτος.
Ωστόσο, οι διαπραγματεύσεις σταμάτησαν τον Ιούνιο, η Axel βρέθηκε να συνομιλεί με την Intrafashion, ενώ η MED έστρεψε το ενδιαφέρον της στον τουριστικό κλάδο.
Η Axel Accessories ΑΕΒΕ, που ιδρύθηκε το 1999 στη Θεσσαλονίκη, ανήκει στον επιχειρηματία Κωνσταντίνο Λαγουμάκη, με ένα δίκτυο που κατέχει σημαντική θέση στην αγορά λιανικής και χονδρικής γυναικείων ρούχων, διαθέτοντας καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Ισπανία, Σερβία, Σαουδική Αραβία.
Latest News
Εκδόθηκε η απόφαση στη διαμάχη των μετόχων της Viva – Τι λέει ο Καρώνης
Ο Χάρης Καρώνης με ανάρτηση στο LinkedIn καλωσόρισε την απόφαση του Αγγλικού Δικαστηρίου – Το χρονικό της διαμάχης τη Viva με τη JP Morgan
Κερδίζει τις διεθνείς αγορές η AQUA Carpatica - Τα σχέδια για το 2025 και η συνεργασία με την Pepsico
Η AQUA Carpatica σχεδιάζει αύξηση της παραγωγής το 2025 - Πώς βλέπει την ελληνική αγορά
«Χτίζοντας το Αύριο»: Εκδήλωση της Ricardo για τις προκλήσεις στην ενεργειακή αγορά
Η εκδήλωση συγκέντρωσε κορυφαία στελέχη του ενεργειακού κλάδου, επενδυτές και εκπροσώπους των ΜΜΕ, δημιουργώντας μια δυναμική πλατφόρμα συζήτησης για το μέλλον της αγοράς ενέργειας
H Motor Oil «μπαίνει» και στον καφέ - Εξαγόρασε την Taresso Artisan Coffee Roasters
Η Taresso λειτουργεί μια σύγχρονη μονάδα παραγωγής στην Κόρινθο, ενώ διαθέτει γραφεία και αποθήκες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Πώς θα διαμορφωθούν οι ηλεκτρονικές συναλλαγές το 2025
Η Mastercard αναλύει πώς θα διαμορφωθούν οι ηλεκτρονικές συναλλαγές το 2025 και προβλέπει τις αλλαγές που έρχονται έως το 2030
Η Η&M ανοίγει το πρώτο Arket στην Αθήνα
Tο ARKET είναι μια σύγχρονη αγορά και lifestyle προορισμός που διαθέτει συλλογές για γυναίκες, άνδρες, παιδιά, αλλά και το σπίτι
«Απάντηση» της Hellenic Train: Τι μετέφερε το τρένο που εκτροχιάστηκε στα Τέμπη
Μέσω ανακοίνωσης που εξέδωσε η Hellenic Train επανέλαβε ότι το 12ο και 13ο βαγόνι της εμπορικής αμαξοστοιχίας ήταν κενά
Πρεμιέρα στην Ελλάδα για την πλατφόρμα υπηρεσιών μετακίνησης Bolt
Η πλατφόρμα αστικής μετακίνησης στην Ευρώπη ενώνει τις δυνάμεις της με οδηγούς ταξί στην Ελλάδα
Αλλαγές προσώπων, επενδύσεις και στο βάθος... rebranding στις τηλεπικοινωνίες
Στην αρχή του νέου έτους βλέπουμε να εξελίσσεται η αναμόρφωση της αγοράς στις τηλεπικοινωνίες που είχε εκκινήσει από το 2024
Costa Coffee: Γιατί η Coca-Cola HBC «βλέπει» ευκαιρίες στο HoReCa
Πόσο υποχώρησε το μερίδιο του Costa Coffee στα σούπερ μάρκετ - Με +30% «τρέχουν» οι πωλήσεις καφέ της Coca-Cola στο HoReCa