Εξαγορά αφορά η επόμενη επιχειρηματική κίνηση της Vivartia μετά το exit από την Μπάρμπα Στάθης, με το πλάνο του βασικού μετόχου CVC Capital Partners να περιλαμβάνει χειρουργικές κινήσεις, οι οποίες εκτείνονται σε ορίζοντα τριετίας σχετικά με το μέλλον των εναπομεινάντων κλάδων του ομίλου, ήτοι ζύμες, γαλακτοκομικά και εστίαση.

Vivartia: Ποιος είναι ο νέος «Μπάρμπα Στάθης» του ομίλου – Το asset της κατεψυγμένης ζύμης

Έτσι, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του ΟΤ, προς τα τέλη Φεβρουαρίου αναμένεται να υπογραφεί η τελική συμφωνία μεταξύ Vivartia και του Μιχάλη Ματζουράνη, ιδρυτή της Jackaroo, για την εξαγορά του 60% της αλυσίδας street food.

Το χρονικό του deal μεταξύ Vivartia και Jackaroo

Η προσέγγιση των δύο πλευρών ξεκίνησε πέρσι και τον Νοέμβριο υπογράφηκε το προσύμφωνο εξαγοράς του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της αλυσίδας Jackaroo, με τον Μιχάλη Ματζουράνη να παραμένει ως μέτοχος μειοψηφίας στην εταιρεία, διατηρώντας το management.

Το τελευταίο τρίμηνο η Vivartia διενεργεί τον σχετικό έλεγχο σε οικονομικό, λογιστικό και φορολογικό επίπεδο (due diligence) της Jackaroo, μια διαδικασία η οποία φέρεται να απαιτεί αρκετό χρόνο.

Ήδη πάντως οι τέσσερις εταιρείες: Blue House E.E., Jackdeli E.E., Εκμετάλλευση Εστιατορίων Hoagies Ετερόρρυθμη Εταιρεία, και Sandwiches E.E., που ελέγχουν τα πέντε υφιστάμενα καταστήματα της Jackaroo σε Πειραιά (δύο καταστήματα), Φωκίωνος Νέγρη, Νέο Κόσμο και Περιστέρι, συγχωνεύθηκαν και απορροφήθηκαν από την ΙΚΕ Red Meat με μετοχικό κεφάλαιο 61 χιλ. ευρώ.

Η Vivartia, που έκανε το μεγάλο comeback στην κερδοφορία το 2023, με τον κλάδο της εστίασης να εμφανίζει –για δεύτερη χρονιά- τη μεγαλύτερη ανάπτυξη, αποκτώντας το πλειοψηφικό πακέτο της Jackaroo ενισχύει την παρουσία της στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά του street food με ένα καινοτομικό σήμα, που έχει μεγάλη απήχηση το νεανικό κοινό (ηλικίες 15-25 ετών).

Μάλιστα ο όμιλος επενδύει και οργανικά στο street food λανσάροντας πριν λίγους μήνες το πρώτο κατάστημα La Pasteria Urban στο Μαρούσι, που φέρνει την αυθεντική γεύση της Ιταλίας… on the go.

Σήμερα η Vivartia στην εστίαση έχει παρουσία με τα σήματα Goody’s Burger House, Everest, Flocafé Espresso Room και La Pasteria. Ο κλάδος λειτουργεί δύο σύγχρονες μονάδες παραγωγής, ενώ εξυπηρετεί καθημερινά χιλιάδες πελάτες σε περισσότερα από 560 σημεία πώλησης στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Το success story της Jackaroo και το νέο κατάστημα

Η επιτυχημένη επιχειρηματική ιστορία της αλυσίδας Jackaroo, που έχει φτάσει να χαρακτηρίζεται πλέον ως η ελληνική KFC, ξεκίνησε το 2018 από τον Πειραιά.

Με «όπλο» το ποιοτικό και πρωτότυπο μενού, πλην όμως value for money τιμολογιακά, η αλυσίδα αρχικά βασίστηκε στα burger, ωστόσο μετά την πανδημία έριξε το βάρος της στο κοτόπουλο, εξ ου και η σύγκριση με τα KFC.

Η Jackaroo, που έχει σπάσει τρεις φορές παγκόσμια ρεκόρ παραγγελιών στην πλατφόρμα της Wolt, είναι το δεύτερο επιτυχημένο εγχείρημα του Μιχάλη Ματζουράνη, καθώς είχε προηγηθεί η αλυσίδα burger «Μπαρ Μπεε Κιου» η οποία το 2017 εξαγοράστηκε από την L’Artigiano.

Η είσοδος της Vivartia στο μετοχικό κεφάλαιο της Jackaroo αναμένεται να δώσει περαιτέρω ώθηση στα αναπτυξιακά πλάνα της αλυσίδας που ήδη προβλέπουν την δημιουργία νέου καταστήματος στην Αγία Παρασκευή, τα εγκαίνια του οποίου θα γίνουν μέσα στο επόμενο τρίμηνο, καθώς και η επέκτασή της στην συμπρωτεύουσα αλλά και σε άλλες περιοχές της περιφέρειας που συγκεντρώνουν φοιτητόκοσμο.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις