Το χαρτοφυλάκιο των εμπορικών σημάτων ομορφιάς της επανεξετάζει η Estée Lauder, καθώς η εταιρεία καλλυντικών μετέβη σε μια νέα φάση από 1η Ιανουαρίου, υπό τον CEO Stéphane de la Faverie και αναζητά τρόπους να ενισχύσει την τιμή της μετοχής της.

Για το λόγο αυτό η Estée Lauder με έδρα τη Νέα Υόρκη αποφάσισε να συνεργαστεί με την Evercore Inc., η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει στην πώληση ορισμένων εμπορικών σημάτων.

Estée Lauder: Αλλάζει τις ετήσιες προβλέψεις της – Ο ρόλος της Κίνας

Το πρόβλημα της Estée Lauder

Η Estée Lauder, της οποίας τα εμπορικά σήματα περιλαμβάνουν τις Clinique, Smashbox, Tom Ford και Aveda, έχει χάσει μερίδιο αγοράς στην πατρίδα της από αντιπάλους όπως η L’Oréal SA, καθώς και από νεοσύστατους οίκους ομορφιάς που είναι πιο ευέλικτοι στην πλοήγηση στις τάσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Εν τω μεταξύ, η ζήτηση από την Κίνα αργεί να ανακάμψει από την πανδημία.

Οι μετοχές της Estée Lauder έχουν υποχωρήσει σχεδόν 40% τους τελευταίους 12 μήνες, δίνοντας στην εταιρεία μια χρηματιστηριακή αξία περίπου 29,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Η μετοχή της Estée Lauder έχει χάσει σχεδόν 40% της αξίας της τον τελευταίο χρόνο

Η οικογένεια Lauder συνεχίζει να κατέχει περίπου το 38% του συνόλου των κοινών μετοχών της Estée Lauder και περίπου το 86% της δύναμης ψήφου, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρείας. Ο William Lauder παραμένει πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Estée Lauder.

Οι διαβουλεύσεις βρίσκονται σε εξέλιξη και δεν είναι βέβαιο ότι θα καταλήξουν σε οποιαδήποτε πώληση από την Estée Lauder, σύμφωνα με το Bloomberg.

Τι θα αλλάξει ο de La Faverie

Τον Οκτώβριο, ανακοινώθηκε από τον οίκο πως ο Stéphane de La Faverie θα πάρει τη θέση του CEO, κάτι που ίσχυσε από την 1η Ιανουαρίου 2025, διαδεχόμενος τον Fabrizio Freda, ο οποίος αποσύρθηκε μετά από 15 χρόνια ηγεσίας στον αμερικανικό όμιλο ομορφιάς.

Ο de la Faverie, ο οποίος υπηρετούσε ως εκτελεστικός πρόεδρος του ομίλου, κατευθύνει από το 2020 τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό και τις επιχειρηματικές δραστηριότητες της εταιρείας, στο χαρτοφυλάκιο της οποίας περιλαμβάνονται εταιρείες όπως Estée Lauder, Aerin Beauty, Jo Malone London, Kilian και Deciem που «τρέχει» τα σήματα  The Ordinary και Niod.

Πριν από την ένταξή του στον όμιλο, ο de la Faverie ηγήθηκε της ανάπτυξης των αρωμάτων Giorgio Armani της L’Oréal στις ΗΠΑ μεταξύ 2008 και 2010 ως γενικός διευθυντής της εταιρείας.

Έχει επίσης ειπωθεί ότι ο de la Faverie θα αξιοποιήσει την τεχνογνωσία που έχει αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια στην περιποίηση της επιδερμίδας για να προωθήσει τη διαφοροποίηση σε ολόκληρο τον όμιλο και να αξιοποιήσει την αγορά της ανδρικής περιποίησης – μια στρατηγική που ήδη εφαρμόζεται με την ανδρική μάρκα περιποίησης της επιδερμίδας Lab Series, η οποία κυκλοφόρησε στην Amazon τον Αύγουστο. Estée Lauder

Αλλαγή στρατηγικής

Ο de la Faverie πρέπει να αλλάξει τη στρατηγική της Estée Lauder Companies, καθώς τα τελευταία κέρδη της εταιρείας αντανακλούν τις δυσκολίες που χρειάστηκε να αντιμετωπίσει ο αμερικανικός όμιλος ομορφιάς τα τελευταία χρόνια.

Εν μέσω της μείωσης των καθαρών πωλήσεων ομορφιάς κύρους στην Κίνα και των μετριοπαθών επιδόσεων στον τομέα της περιποίησης δέρματος και του μακιγιάζ -που σημείωσε πρωτοφανή μείωση 3% για το 2024-, η Estée Lauder θα προσπαθήσει να επαναπροσδιορίσει την επιτυχία της τελευταίας εξαγοράς της, της Tom Ford Beauty.

Υπάρχει επίσης η ανάγκη για καινοτομία και επενδύσεις. «Η Estée Lauder χρειάζεται μια πολύ πιο ξεκάθαρη στρατηγική όσον αφορά την προσέλκυση των καταναλωτών – συμπεριλαμβανομένης της απόκτησης νέων σε όλες τις διάφορες μάρκες της. Επί του παρόντος, ο όμιλος φαίνεται να είναι πολύ μπερδεμένος όσον αφορά τις μάρκες του, τη θέση τους στην αγορά και τη στρατηγική διανομής. Συνολικά, η εταιρεία μοιάζει δυσκίνητη», εξηγούσε ο Neil Saunders, διευθύνων σύμβουλος και αναλυτής λιανικής στην εταιρεία ερευνών δεδομένων Globaldata.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή