Το 2024 ήταν μια σημαντική χρονιά για την AQUA Carpatica, με αυξημένη υψηλή ζήτηση για τα προϊόντα της, οδηγώντας την εταιρεία σε επένδυση 20 εκατ. ευρώ για την κατασκευή έκτου εργοστασίου.
Όπως αναφέρει στο ot.gr ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Γιάννης Βάλβης , η συνεργασία με την Pepsico ενισχύει την παγκόσμια παρουσία της εταιρείας σε 17 αγορές, ενώ σημαντικός στόχος παραμένει η εκπαίδευση των καταναλωτών για τα οφέλη του φυσικού μεταλλικού νερού, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ και στις Αραβικές χώρες.
Παράλληλα, όπως σημειώνει, η εταιρεία παρά τις προκλήσεις που αντιμετώπισε στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω παγκόσμιων γεγονότων, σχεδιάζει να αυξήσει την παραγωγική ικανότητα, να επενδύσει σε νέες τεχνολογίες και να συνεχίσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό για το 2025
Το μοναδικό στην ελληνική αγορά, φυσικώς ανθρακούχο νερό της εταιρείας και τα νέα προϊόντα AQUA Carpatica FLAVOURS, που συνδυάζουν φυσικές γεύσεις και χαμηλές θερμίδες, έχουν ήδη θετική αποδοχή, ενώ στις προκλήσεις συγκαταλέγονται η ενημέρωση του κοινού για τη διαφορά φυσικώς ανθρακούχων και σοδόνερων και η προώθηση του μηνύματος για νερό χωρίς νιτρικά άλατα και η κρίσιμη σημασία του για την υγεία.
Πώς θα χαρακτηρίζατε τη χρονιά που πέρασε για την εταιρεία σας;
Τόσο οι κλιματολογικές συνθήκες όσο και οι παρατεταμένες υψηλές θερμοκρασίες σχεδόν σε όλες τις χώρες όπου έχουμε παρουσία οδήγησαν σε σημαντική αύξηση της ζήτησης του AQUA Carpatica που μας οδήγησε και στην απόφαση να προχωρήσουμε άμεσα σε επένδυση 20,0 εκ ευρώ για την έκτη μονάδα μας.
Επίσης ήταν μια χρονιά με σημαντικά γεγονότα παγκοσμίως, που προκάλεσαν σημαντικές διαταραχές στην αλυσίδα εφοδιασμού, όπως για παράδειγμα η ένταση στη Μέση Ανατολή. Όλα μαζί μας οδήγησαν στο να είμαστε οριακά σε θέση να ανταποκρινόμαστε στην ζήτηση των αγορών. Το 2025 θα διορθώσουμε σίγουρα την παραγωγική μας ικανότητα !
Μιλήστε μας για τα πλάνα επέκτασης του AQUA Carpatica και για τις νέες κατηγορίες προϊόντων. Πως εξελίσσεται η συνεργασία σας με την Pepsico;
Είχαμε πάντα ένα σαφές όραμα: να εκπαιδεύσουμε, να καινοτομήσουμε και να ενημερώσουμε για την κατανάλωση νερού γενικά και για τα μεταλλικά νερά ειδικότερα. Συμβάλλουμε ώστε να κατανοήσουν οι καταναλωτές, σ’ όποιο σημείο του κόσμου κι αν βρίσκονται, πόσο ευεργετικό είναι να καταναλώνουν ένα φυσικό προϊόν. Έτσι, σε αυτό το πλαίσιο, συνεχίζουμε τα αναπτυξιακά μας πλάνα με τους υφιστάμενους συνεργάτες μας αλλά και με νέους, που πιστεύουν ότι η ποιότητα είναι αυτή που μετράει και ότι τα premium προϊόντα οδηγούν σε μια υγιή ανάπτυξη.
Είμαστε πρώτοι στην προτίμηση των καταναλωτών στη Ρουμανία ενώ εξάγουμε το AQUA Carpatica σε άλλες 17 αγορές σε όλο τον κόσμο. Στο σχέδιο αυτό της επέκτασης ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η υποχρέωση μας να επενδύσουμε στην εκπαίδευση των καταναλωτών στις Ηνωμένες Πολιτείες και στις Αραβικές χώρες σ’ ότι αφορά τον ρόλο των ηλεκτρολυτών (Ασβέστιο, Μαγνήσιο κλπ) στην υγεία καθώς και την επίδραση των Διττανθρακικών στην διαδικασία της πέψης.
Σε τι ενέργειες προβλέπετε να προχωρήσετε το 2025;
Όπως σας ανάφερα και παραπάνω, η σημαντική ζήτηση των προϊόντων AQUA Carpatica, στις διεθνείς αγορές όπου έχουμε παρουσία, μας οδήγησαν να προχωρήσουμε σε μια νέα επένδυση για τη δημιουργία του έκτου εργοστασίου μας (της 10ης γραμμής εμφιάλωσης), επεκτείνοντας έτσι την παραγωγή της. Οι εργασίες έχουν ξεκινήσει και προχωράμε βάση του πλάνου υλοποίησης.
Επίσης συνεχίζουμε μια σειρά επενδύσεων τις οποίες δρομολογούμε! Εστιάζουμε σε επενδύσεις, που στοχεύουν στην ενίσχυσης της ποσότητας και της αποδοτικότητας της παραγωγής. Επενδύουμε σε νέες τεχνολογίες και διαδικασίες για τον εξορθολογισμό των λειτουργιών μας και την ενίσχυση της παραγωγής. Βελτιστοποιούμε την αλυσίδα εφοδιασμού: αυτό περιλαμβάνει επενδύσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα και συνεργασία με εταίρους για τη διασφάλιση αξιόπιστης και αποτελεσματικής ροής των προϊόντων μας. Ταυτόχρονα, βρισκόμαστε σε διαδικασία ψηφιακού μετασχηματισμού ώστε να γίνουμε πιο ευέλικτοι και να βελτιστοποιήσουμε τη λήψη αποφάσεων και την εμπειρία των πελατών μας.
Συνολικές επενδύσεις για το 2024 ανήλθαν στα 20 εκατ. ευρώ (παραγωγή, ψηφιακός μετασχηματισμός και αειφόρος ανάπτυξη)
Αναφορικά με την Ελληνική αγορά θέλουμε να συνεχίσουμε την ανάπτυξή μας μέσα από την βελτίωση της διανομής μας. Το γεγονός ότι το Φυσικώς Ανθρακούχο Φυσικό Μεταλλικό νερό μας είναι το ΜΟΝΟ Φυσικώς Ανθρακούχο που κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Επίσης θέλουμε να βελτιώσουμε και την παρουσία των AQUA Carpatica FLAVOURS που πριν μερικούς μήνες λανσάραμε και ήδη δείχνουν ιδιαίτερα θετικά στοιχεία αποδοχής.
Πώς βλέπετε να κινήστε στην Ελληνική αγορά;
Οι Έλληνες καταναλωτές συνειδητοποιούν όλο και περισσότερο τη σημασία που πρέπει να δίνουν στην υγεία τους κι ως εκ τούτου αναζητούν εναλλακτικές και πιο υγιεινές λύσεις από τα προϊόντα που περιέχουν ζάχαρη. Έτσι ενώ κάποιοι μπορεί να βρίσκουν το φυσικώς ανθρακούχο νερό πολύ απλό, τώρα, το AQUA Carpatica FLAVOURS ήρθε να προσφέρει μια υπέροχη εναλλακτική στηριγμένη καθολικά σε φυσικά συστατικά.
Αυτό το νέο προϊόν συνδυάζει αγνό φυσικό μεταλλικό νερό με πιστοποιημένες βιολογικές γεύσεις φρούτων και δροσιστικές φυσαλίδες. Είναι απαλλαγμένο από πρόσθετη ζάχαρη, χρησιμοποιεί μόνο μια στάλα σιροπιού βιολογικής αγαύης για γλυκύτητα και είναι χαμηλό σε θερμίδες. Το AQUA Carpatica FLAVOURS είναι η τέλεια απόλαυση χωρίς ενοχές για όσους θέλουν ένα υγιεινό και γευστικό αφρώδες προϊόν.
Το νέο προϊόν έχει αρχίσει να τοποθετείται στην ελληνική αγορά από τον Μάϊο. Είμαστε σίγουροι ότι οι γεύσεις θα πείσουν και τους Έλληνες καταναλωτές.
Ποιες είναι οι προκλήσεις που έχετε σήμερα;
Η πρωταρχική πρόκληση έγκειται στην προσέγγιση πολλών καταναλωτών με τις πρωτοβουλίες μας σχετικά με την κατανάλωση νερού, ώστε να γνωρίζουν πόσο σημαντικό είναι για την υγεία τους και τις διακρίσεις μεταξύ των διαφόρων τύπων νερού που διατίθενται στην αγορά. Θέλω πάντα να επισημαίνω το αντικειμενικό γεγονός ότι το ελληνικό υπέδαφος δεν παρέχει πολλαπλές πηγές φυσικά ανθρακούχου μεταλλικού νερού. Δεν υπάρχουν αποθέσεις από ανενεργά ηφαίστεια για να τροφοδοτήσουν τους υπόγειους υδροφόρους ορίζοντες με φυσικά διττανθρακικά άλατα και CO2. Ως αποτέλεσμα, το κοινό τείνει να συγχέει δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα: Τα φυσικώς ανθρακούχα νερά με τα λεγόμενα “σοδόνερα” (μεταλλικά ή όχι νερά με βιομηχανική προσθήκη τεχνητού διοξειδίου του άνθρακα).
Διαπιστώσαμε ότι ο Έλληνας καταναλωτής δεν γνωρίζει ούτε πόσο επιβλαβές είναι για την υγεία του να πίνει νερό με Νιτρικά ούτε πόσο επιθετικά στο στομάχι είναι τα σοδόνερα της βιομηχανίας. Κι έτσι έχουμε αναλάβει την πρωτοβουλία και την ευθύνη να τον ενημερώσουμε όσο μπορούμε, να τον εκπαιδεύσουμε γι’ αυτά και να επενδύσουμε σοβαρά στην σωστή επικοινωνία. Καλούμε κάθε καταναλωτή να γνωρίζει τι πίνει και να μάθει περισσότερα για τη σημασία της κατανάλωσης νερού χωρίς νιτρικά άλατα, το οποίο είναι βασική προϋπόθεση για τα βρέφη και τις εγκύους.
Latest News
Η πρώτη Tech Bank στην Ευρώπη για επιχειρήσεις γίνεται η Viva.com
H Viva.com θα παρέχει υπηρεσίες Πληρωμών, Έκδοσης Καρτών, Δανειακών Προϊόντων και Καταθέσεων, με στόχο να ενισχύσει την ανάπτυξη των επιχειρήσεων
Premia Properties: Απόκτηση κτηρίου γραφείων στη Θεσσαλονίκη
Το ακίνητο αποκτήθηκε πλήρως μισθωμένο στο «Ελληνικό Κτηματολόγιο» με διάρκεια μίσθωσης έως το 2034
Alter Ego Media: Γνωστοποίηση διορισμού Ειδικού Διαπραγματευτή
Η Alter Ego Media έχει συνάψει σχετική σύμβαση ειδικής διαπραγμάτευσης με τη Euroxx Χρηματιστηριακή
ΣτΕ: Προθεσμία 6 μηνών για να κατεδαφιστούν οι αυθαίρετοι όροφοι στο Coco Mat στην περιοχή Μακρυγιάννη
Το ΣτΕ έδωσε εκ νέου προθεσμία έξι μηνών στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση και το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας, τόσο για τη χρηματοδότηση όσο και για την προκήρυξη του διαγωνισμού ανάθεσης της μελέτης κατεδάφισης
Viva vs JP Morgan: Απόφαση με δύο «νικητές» - Τι λένε Καρώνης και JP Morgan
Ο Χάρης Καρώνης με ανάρτηση στο LinkedIn καλωσόρισε την απόφαση του Αγγλικού Δικαστηρίου – Το χρονικό της διαμάχης τη Viva με τη JP Morgan
«Χτίζοντας το Αύριο»: Εκδήλωση της Ricardo για τις προκλήσεις στην ενεργειακή αγορά
Η εκδήλωση συγκέντρωσε κορυφαία στελέχη του ενεργειακού κλάδου, επενδυτές και εκπροσώπους των ΜΜΕ, δημιουργώντας μια δυναμική πλατφόρμα συζήτησης για το μέλλον της αγοράς ενέργειας
H Motor Oil «μπαίνει» και στον καφέ - Εξαγόρασε την Taresso Artisan Coffee Roasters
Η Taresso λειτουργεί μια σύγχρονη μονάδα παραγωγής στην Κόρινθο, ενώ διαθέτει γραφεία και αποθήκες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Πώς θα διαμορφωθούν οι ηλεκτρονικές συναλλαγές το 2025
Η Mastercard αναλύει πώς θα διαμορφωθούν οι ηλεκτρονικές συναλλαγές το 2025 και προβλέπει τις αλλαγές που έρχονται έως το 2030
Η Η&M ανοίγει το πρώτο Arket στην Αθήνα
Tο ARKET είναι μια σύγχρονη αγορά και lifestyle προορισμός που διαθέτει συλλογές για γυναίκες, άνδρες, παιδιά, αλλά και το σπίτι
«Απάντηση» της Hellenic Train: Τι μετέφερε το τρένο που εκτροχιάστηκε στα Τέμπη
Μέσω ανακοίνωσης που εξέδωσε η Hellenic Train επανέλαβε ότι το 12ο και 13ο βαγόνι της εμπορικής αμαξοστοιχίας ήταν κενά