Μετά από επενδυτική «σιωπή» αρκετών χρόνων η H&M επιστρέφει στην ανάπτυξη και ενισχύει το δίκτυο των φυσικών καταστημάτων στην ελληνική αγορά, φέρνοντας το brand Arket μέσα στο 2025.
IKEA: «Έπεσε» το e-shop – Τι λέει η εταιρεία για τα προβλήματα σε φυσικά καταστήματα
Το πρώτο κατάστημα Arket πρόκειται να ανοίξει το επόμενο διάστημα στην Αθήνα, την ώρα που το αντίπαλο δέος, η Zara, του ομίλου Inditex, ετοιμάζεται να ανοίξει ακόμη ένα εμβληματικό κατάστημα στο αναγεννημένο Μινιόν.
Με έδρα την Στοκχόλμη, το ARKET είναι μια σύγχρονη αγορά και lifestyle προορισμός που διαθέτει συλλογές για γυναίκες, άνδρες, παιδιά, αλλά και το σπίτι, καθώς και το καφέ με εποχιακές και vegetarian επιλογές
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία διατηρεί φυσικό δίκτυο 35 καταστημάτων στην Ελλάδα (34 H&M και ένα κατάστημα της συνδεδεμένης φίρμας COS στο Golden Hall) αλλά και ηλεκτρονικά καταστήματα που εξυπηρετούν την ελληνική επικράτεια για όλες τις φίρμες της (Η&Μ, Monki, Weekday, COS, Arket, &OtherStories).
«Είμαστε ενθουσιασμένοι»
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε το επερχόμενο άνοιγμα του πρώτου καταστήματος ARKET στην Ελλάδα. Η Αθήνα, μια πόλη που συνδυάζει με έναν μοναδικό τρόπο την αρχαία κληρονομιά με τη σύγχρονη, γεμάτη ενέργεια κουλτούρα, είναι το τέλειο σκηνικό για τον νέο προορισμό του brand μας. Ανυπομονούμε να γνωρίσουμε από κοντά τους πελάτες μας στην Ελλάδα και να τους προσκαλέσουμε να εξερευνήσουν όλα όσα έχει να προσφέρει το ARKET», λέει η Managing Director του Arket, Pernilla Wohlfahrt.
Το αποτύπωμα του Arket
Με έδρα τη Στοκχόλμη το brand λανσαρίστηκε από τον όμιλο H&M το 2017 και σήμερα διαθέτει 40 καταστήματα σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες και συνεχίζει να επεκτείνεται. Ταυτόχρονα με την επέκταση στην Ελλάδα θα ανοίξουν καταστήματα Arket στη Νορβηγία, στην Αυστρία και στην Ιρλανδία.
Το brand διαθέτει συλλογές για γυναίκες, άνδρες, παιδιά, αλλά και το σπίτι, καθώς και το καφέ με εποχιακές και vegetarian επιλογές.
Το μενού του café βασίζεται στο New Nordic Food Manifesto που περιλαμβάνει ποιοτικές πρώτες ύλες με στόχο τη υγιεινή ζωή.
Latest News
Η πρώτη Tech Bank στην Ευρώπη για επιχειρήσεις γίνεται η Viva.com
H Viva.com θα παρέχει υπηρεσίες Πληρωμών, Έκδοσης Καρτών, Δανειακών Προϊόντων και Καταθέσεων, με στόχο να ενισχύσει την ανάπτυξη των επιχειρήσεων
Premia Properties: Απόκτηση κτηρίου γραφείων στη Θεσσαλονίκη
Το ακίνητο αποκτήθηκε πλήρως μισθωμένο στο «Ελληνικό Κτηματολόγιο» με διάρκεια μίσθωσης έως το 2034
Alter Ego Media: Γνωστοποίηση διορισμού Ειδικού Διαπραγματευτή
Η Alter Ego Media έχει συνάψει σχετική σύμβαση ειδικής διαπραγμάτευσης με τη Euroxx Χρηματιστηριακή
ΣτΕ: Προθεσμία 6 μηνών για να κατεδαφιστούν οι αυθαίρετοι όροφοι στο Coco Mat στην περιοχή Μακρυγιάννη
Το ΣτΕ έδωσε εκ νέου προθεσμία έξι μηνών στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση και το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας, τόσο για τη χρηματοδότηση όσο και για την προκήρυξη του διαγωνισμού ανάθεσης της μελέτης κατεδάφισης
Viva vs JP Morgan: Απόφαση με δύο «νικητές» - Τι λένε Καρώνης και JP Morgan
Ο Χάρης Καρώνης με ανάρτηση στο LinkedIn καλωσόρισε την απόφαση του Αγγλικού Δικαστηρίου – Το χρονικό της διαμάχης τη Viva με τη JP Morgan
Κερδίζει τις διεθνείς αγορές η AQUA Carpatica - Τα σχέδια για το 2025 και η συνεργασία με την Pepsico
Η AQUA Carpatica σχεδιάζει αύξηση της παραγωγής το 2025 - Πώς βλέπει την ελληνική αγορά
«Χτίζοντας το Αύριο»: Εκδήλωση της Ricardo για τις προκλήσεις στην ενεργειακή αγορά
Η εκδήλωση συγκέντρωσε κορυφαία στελέχη του ενεργειακού κλάδου, επενδυτές και εκπροσώπους των ΜΜΕ, δημιουργώντας μια δυναμική πλατφόρμα συζήτησης για το μέλλον της αγοράς ενέργειας
H Motor Oil «μπαίνει» και στον καφέ - Εξαγόρασε την Taresso Artisan Coffee Roasters
Η Taresso λειτουργεί μια σύγχρονη μονάδα παραγωγής στην Κόρινθο, ενώ διαθέτει γραφεία και αποθήκες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Πώς θα διαμορφωθούν οι ηλεκτρονικές συναλλαγές το 2025
Η Mastercard αναλύει πώς θα διαμορφωθούν οι ηλεκτρονικές συναλλαγές το 2025 και προβλέπει τις αλλαγές που έρχονται έως το 2030
«Απάντηση» της Hellenic Train: Τι μετέφερε το τρένο που εκτροχιάστηκε στα Τέμπη
Μέσω ανακοίνωσης που εξέδωσε η Hellenic Train επανέλαβε ότι το 12ο και 13ο βαγόνι της εμπορικής αμαξοστοιχίας ήταν κενά