
Για την ύπαρξη ενδείξεων ότι επιστρέφει η σταθερότητα στην Ερυθρά Θάλασσα έκανε λόγο ο πρόεδρος της Αρχής της Διώρυγας του Σουέζ (SCA) Οσάμα Ραμπίε σε επικοινωνία του με τον ναυτιλιακό κολοσσό AP Moller-Maersk, καλώντας τους υπευθύνους της εταιρείας να λάβουν υπόψη τους τα νέα δεδομένα όταν σχεδιάζουν δρομολόγια, σύμφωνα με ανακοίνωση της SCA.
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Η ανακοίνωση ανέφερε ότι ο Ραμπίε έκανε τα σχόλια αυτά σε συνάντηση με τον διευθύνοντα σύμβουλο του δανέζικου ομίλου θαλάσσιας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και άλλα υψηλόβαθμα στελέχη, αλλά δεν διευκρίνισε πότε πραγματοποιήθηκε η συνάντηση αυτή.
Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα είχε κοστίσει στην Αίγυπτο περίπου 7 δισεκ. δολάρια σε έσοδα από τη Διώρυγα του Σουέζ το 2024
«Επιδιώκουμε να λαμβάνονται υπόψη οι θετικοί δείκτες που παρατηρούνται στην περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας όταν σχεδιάζονται δρομολόγια ναυσιπλοΐας την ερχόμενη περίοδο», δήλωσε ο Ραμπίε.
Αρκετές μεγάλες παγκόσμιες ναυτιλιακές εταιρίες έχουν αναστείλει τα ταξίδια τους στην Ερυθρά Θάλασσα και έχουν εκτρέψει τα σκάφη τους, στέλνοντάς τα γύρω από τη νότια Αφρική, για να αποφύγουν πιθανές επιθέσεις από τους Χούθι της Υεμένης.
Το κόστος για την Αίγυπτο από την κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα
Ο πρόεδρος της Αιγύπτου Αμπντέλ Φατάχ αλ-Σίσι δήλωσε τον Δεκέμβριο ότι η εξέλιξη αυτή είχε κοστίσει στην Αίγυπτο περίπου 7 δισεκ. δολάρια σε έσοδα από τη Διώρυγα του Σουέζ το 2024.
Την περασμένη εβδομάδα, η Maersk δήλωσε ότι θα συνεχίσει να εκτρέπει σκάφη μακριά από τον Κόλπο του Άντεν και την Ερυθρά Θάλασσα και προς το νότιο άκρο της Αφρικής παρά τις ανακοινώσεις από τους Χούθι ότι θα περιορίσουν τις επιθέσεις τους σε πλοία.
Οι υποστηριζόμενοι από το Ιράν Χούθι έχουν πραγματοποιήσει στην Ερυθρά Θάλασσα πάνω από 100 επιθέσεις κατά πλοίων από τον Νοέμβριο του 2023 και έχουν βυθίσει δύο σκάφη, έχουν καταλάβει ένα ακόμα και έχουν σκοτώσει τουλάχιστον τέσσερις ναυτικούς.


Latest News

Η ναυτιλία εμπλέκεται όλο και περισσότερο
Μεταξύ των μεγάλων υπερδυνάμεων η ΕΕ έχει το στρατηγικό πλεονέκτημα στον τομέα, καθώς ελέγχει το 40% του παγκόσμιου στόλου

Η επιβολή τελών στα κινεζικά πλοία θα πλήξει όλες τις ναυτιλιακές, λέει η CMA CGM
Η Κίνα κατασκευάζει περισσότερα από τα μισά από όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο

Η Costamare κάνει spin off και βάζει τον τομέα bulk carrier στον NYSE
Η Costamare θα αποσχίσει τον κλάδο των bulk carriers σε ανεξάρτητη εταiρεία - Οι πέντε σταθμοί στην πορεία της και ο τζίρος των 2 δισ. δολ

Σαφείς κανονισμούς για πλήρη αξιοποίηση του LNG ως καυσίμου ζητά η ναυτιλία
Ηγέτες του κλάδου παροτρύνουν την ΕΕ να πρωτοστατήσει στη μείωση του μεθανίου στη ναυτιλία

Έλλειμμα πλοίων μεταφοράς LNG από το 2027
Θα ασκήσει μεγάλη πίεση στον υπάρχοντα στόλο, εκτιμά η Braemar εξετάζοντας την προθεσμιακή αγορά

Στυλιανίδης: Ένα δισ. ευρώ για τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις
Τι είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης απαντώτας σε σχετική ερώτηση στη Βουλή

Ναυτιλία: «Θαλασσοταραχή» απο τις προτάσεις Τραμπ για φόρο στα κινεζικής κατασκευής πλοία
Θέση πήρε και ο Κινέζος πρέσβης στην Αθήνα

Παύλος Ξηραδάκης: Τα ρυμουλκά ζητούν ένταξη στον αναπτυξιακό νόμο
«Δεν γίνεται κατανοητός ο λόγος του αποκλεισμού του κλάδου μας από την πρόσβαση σε χρηματοδοτικά εργαλεία, όταν άλλοι επαγγελματικοί κλάδοι έχουν ενταχθεί σε αυτά» είπε ο κ. Ξηραδάκης

ΕΤΑΔ: Στρατηγικό deal με την D-Marin για την Μαρίνα Ζέας
Τι περιλαμβάνει η συμφωνία της ΕΤΑΔ για την πώληση της συμμετοχής της στην μαρίνα Ζέας - Τι αλλάζει στο μίσθωμα

Παγκόσμιος κανονισμός για ένα πρότυπο καυσίμου
Διαφωνίες στην πρόταση για έναν καθολικό «φόρο» στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου