
Για την ύπαρξη ενδείξεων ότι επιστρέφει η σταθερότητα στην Ερυθρά Θάλασσα έκανε λόγο ο πρόεδρος της Αρχής της Διώρυγας του Σουέζ (SCA) Οσάμα Ραμπίε σε επικοινωνία του με τον ναυτιλιακό κολοσσό AP Moller-Maersk, καλώντας τους υπευθύνους της εταιρείας να λάβουν υπόψη τους τα νέα δεδομένα όταν σχεδιάζουν δρομολόγια, σύμφωνα με ανακοίνωση της SCA.
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Η ανακοίνωση ανέφερε ότι ο Ραμπίε έκανε τα σχόλια αυτά σε συνάντηση με τον διευθύνοντα σύμβουλο του δανέζικου ομίλου θαλάσσιας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και άλλα υψηλόβαθμα στελέχη, αλλά δεν διευκρίνισε πότε πραγματοποιήθηκε η συνάντηση αυτή.
Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα είχε κοστίσει στην Αίγυπτο περίπου 7 δισεκ. δολάρια σε έσοδα από τη Διώρυγα του Σουέζ το 2024
«Επιδιώκουμε να λαμβάνονται υπόψη οι θετικοί δείκτες που παρατηρούνται στην περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας όταν σχεδιάζονται δρομολόγια ναυσιπλοΐας την ερχόμενη περίοδο», δήλωσε ο Ραμπίε.
Αρκετές μεγάλες παγκόσμιες ναυτιλιακές εταιρίες έχουν αναστείλει τα ταξίδια τους στην Ερυθρά Θάλασσα και έχουν εκτρέψει τα σκάφη τους, στέλνοντάς τα γύρω από τη νότια Αφρική, για να αποφύγουν πιθανές επιθέσεις από τους Χούθι της Υεμένης.
Το κόστος για την Αίγυπτο από την κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα
Ο πρόεδρος της Αιγύπτου Αμπντέλ Φατάχ αλ-Σίσι δήλωσε τον Δεκέμβριο ότι η εξέλιξη αυτή είχε κοστίσει στην Αίγυπτο περίπου 7 δισεκ. δολάρια σε έσοδα από τη Διώρυγα του Σουέζ το 2024.
Την περασμένη εβδομάδα, η Maersk δήλωσε ότι θα συνεχίσει να εκτρέπει σκάφη μακριά από τον Κόλπο του Άντεν και την Ερυθρά Θάλασσα και προς το νότιο άκρο της Αφρικής παρά τις ανακοινώσεις από τους Χούθι ότι θα περιορίσουν τις επιθέσεις τους σε πλοία.
Οι υποστηριζόμενοι από το Ιράν Χούθι έχουν πραγματοποιήσει στην Ερυθρά Θάλασσα πάνω από 100 επιθέσεις κατά πλοίων από τον Νοέμβριο του 2023 και έχουν βυθίσει δύο σκάφη, έχουν καταλάβει ένα ακόμα και έχουν σκοτώσει τουλάχιστον τέσσερις ναυτικούς.


Latest News

«Φρένο» στις τιμές των εισιτήριων μέσω της μείωσης των λιμενικών τελών
Μειώνονται κατά 50% από την 1η Μαΐου του τρέχοντος έτους και για ένα χρόνο τα λιμενικά τέλη για τους επιβάτες

Πράσινη μετάβαση: Κανονιστικές εξελίξεις στις θαλασσιες μεταφορές
Με κοινό κείμενο 10 από τους μεγαλύτερους ομιλους διεθνώς ζητούν από τον ΙΜΟ δίκαιο και επιστημονικά τεκμηριωμένο πλαίσιο

Capital Link: Ο Πόλυς Χατζηιωάννου χτύπησε το «Closing Bell» στη Νέα Υόρκη
Το 3rd Capital Link Cyprus Business Forum διοργανώθηκε σε συνεργασία με την Κυπριακή Ένωση Εφοπλιστών με την υποστήριξη του κυπριακού υφυπουργείου Ναυτιλίας

Μελίνα Τραυλού: Καλεί τον ΙΜΟ να μην λάβει αποφάσεις που θα υπονομεύσουν την ναυτιλία
Μην «πυροβολείτε» το LNG- ο εμπορικός διαχειριστής να αναλάβει το κόστος συμμόρφωσης στην πράσινη μετάβαση, τα δύο μηνύματα της προέδρου της ΕΕΕ, Μελίνας Τραυλού

Motor Oil - Coral Marine: Ναυτιλιακά καύσιμα με βιοκαύσιμο στην Ελλάδα
Το μίγμα καυσίμων αποτελείται από ορυκτό πετρέλαιο που παράγεται στο διυλιστήριο της Motor Oil και βιοκαύσιμο που παράγεται, επίσης, στην Ελλάδα

Ο ναυτιλιακός γίγαντας CMA CGM ενώνει τις δυνάμεις του με startup ΑΙ
Η πενταετής συνεργασία Uα ανεβάσει τις δαπάνες που σχετίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη της CMA CGM στα 500 εκατ. ευρώ

Ναυτιλία: Η οικονομία θα κινηθεί μετά το πρώτο σοκ
Η ναυτιλία θα ανακάμψει, αν και πολλά εξαρτώνται και από τα θεμελιώδη μεγέθη του κλάδου και την ισορροπία προσφοράς και ζήτησης μεταφορικής ικανότητας

Πλέοντας σε ταραγμένα νερά: Ποιο θα είναι το μέλλον της ελληνικής ναυτιλίας
Κορυφαίοι αξιωματούχοι, εφοπλιστές, αναλυτές και ακαδημαϊκοί συζητούν στο 10ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών για τις νέες γεωπολιτικές, τεχνολογικές και οικολογικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ελληνική ναυτιλία

Ο κλάδος μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων θα επηρεαστεί από τους δασμούς Τραμπ
Πολλά θα εξαρτηθούν από το πώς θα αντιδράσουν οι αμερικανοί καταναλωτές και ποιες δαπάνες θα περικόψουν

Συρρίκνωση τουρκικού εμπορικού στόλου μετά από περίοδο ανάπτυξης
Ο κλάδος στην Τουρκία πλήττεται από την αύξηση του λειτουργικού κόστους και τα γραφειοκρατικά εμπόδια