Για την ύπαρξη ενδείξεων ότι επιστρέφει η σταθερότητα στην Ερυθρά Θάλασσα έκανε λόγο ο πρόεδρος της Αρχής της Διώρυγας του Σουέζ (SCA) Οσάμα Ραμπίε σε επικοινωνία του με τον ναυτιλιακό κολοσσό AP Moller-Maersk, καλώντας τους υπευθύνους της εταιρείας να λάβουν υπόψη τους τα νέα δεδομένα όταν σχεδιάζουν δρομολόγια, σύμφωνα με ανακοίνωση της SCA.
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Η ανακοίνωση ανέφερε ότι ο Ραμπίε έκανε τα σχόλια αυτά σε συνάντηση με τον διευθύνοντα σύμβουλο του δανέζικου ομίλου θαλάσσιας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και άλλα υψηλόβαθμα στελέχη, αλλά δεν διευκρίνισε πότε πραγματοποιήθηκε η συνάντηση αυτή.
Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα είχε κοστίσει στην Αίγυπτο περίπου 7 δισεκ. δολάρια σε έσοδα από τη Διώρυγα του Σουέζ το 2024
«Επιδιώκουμε να λαμβάνονται υπόψη οι θετικοί δείκτες που παρατηρούνται στην περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας όταν σχεδιάζονται δρομολόγια ναυσιπλοΐας την ερχόμενη περίοδο», δήλωσε ο Ραμπίε.
Αρκετές μεγάλες παγκόσμιες ναυτιλιακές εταιρίες έχουν αναστείλει τα ταξίδια τους στην Ερυθρά Θάλασσα και έχουν εκτρέψει τα σκάφη τους, στέλνοντάς τα γύρω από τη νότια Αφρική, για να αποφύγουν πιθανές επιθέσεις από τους Χούθι της Υεμένης.
Το κόστος για την Αίγυπτο από την κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα
Ο πρόεδρος της Αιγύπτου Αμπντέλ Φατάχ αλ-Σίσι δήλωσε τον Δεκέμβριο ότι η εξέλιξη αυτή είχε κοστίσει στην Αίγυπτο περίπου 7 δισεκ. δολάρια σε έσοδα από τη Διώρυγα του Σουέζ το 2024.
Την περασμένη εβδομάδα, η Maersk δήλωσε ότι θα συνεχίσει να εκτρέπει σκάφη μακριά από τον Κόλπο του Άντεν και την Ερυθρά Θάλασσα και προς το νότιο άκρο της Αφρικής παρά τις ανακοινώσεις από τους Χούθι ότι θα περιορίσουν τις επιθέσεις τους σε πλοία.
Οι υποστηριζόμενοι από το Ιράν Χούθι έχουν πραγματοποιήσει στην Ερυθρά Θάλασσα πάνω από 100 επιθέσεις κατά πλοίων από τον Νοέμβριο του 2023 και έχουν βυθίσει δύο σκάφη, έχουν καταλάβει ένα ακόμα και έχουν σκοτώσει τουλάχιστον τέσσερις ναυτικούς.
Latest News
Τι θα κρίνει τις τάσεις σε ναύλους και αγοραπωλησίες
Τις εξελίξεις θα φέρει μια επιστροφή των πλοίων στη διαδρομή της Ερυθράς Θάλασσας και της Διώρυγας του Σουέζ - Γιατί θα προκαλέσει μεγάλη πτώση της αξίας των πλοίων από «δεύτερο χέρι»
«Big Brother» για ναυτιλιακό καύσιμο στήνει η ΑΑΔΕ
Έως 30/4, τα μετρητικά δεδομένα και οι συναγερμοί του τοπικού συστήματος εισροών-εκροών αποστέλλονται πιλοτικά στο Κέντρο Λήψης Σημάτων της ΑΑΔΕ
Υπογραφή μνημονίου για δράσεις Ελλάδας – Ηνωμένου Βασιλείου στην εμπορική ναυτιλία
Η επίσκεψη του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Χρήστου Στυλιανίδη στο Ηνωμένο Βασίλειο και οι επαφές του με ΙΜΟ και βρετανική κυβέρνηση
Αύξηση της ζήτησης για πλοία μεταφοράς LNG
Οι εξαγωγές των ΗΠΑ, οι οποίες έχουν τριπλασιαστεί τα τελευταία πέντε χρόνια, θα διπλασιαστούν μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας
Capital Ship Management: Το δεξαμενόπλοιο «ΑΚΡΙΣΙΟΣ» υψώνει την ελληνική σημαία
Η αλλαγή σημαίας του «ΑΚΡΙΣΙΟΣ» πραγματοποιήθηκε στο λιμάνι του Khor Fakkan στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Πτώση στις ναυλαγορές έφερε η Χρονιά του Φιδιού
Πώς αντιδρούν οι ναύλοι ενόψει της κινέζικης πρωτοχρονιάς Τι αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv
Ποιοι έχουν βάλει στο «μάτι» τα υποβρύχια καλώδια στη Βαλτική
Αμερικανοί και ευρωπαίοι αξιωματούχοι κάνουν λόγο για ατυχήματα από άπειρά πληρώματα και κακοσυντηρημένα πλοία άλλοι όμως...
Πράσινη μετάβαση: Οι κίνδυνοι που απειλούν τη ναυτιλιακή βιομηχανία
Εάν τα υπάρχοντα πλοία μπορούν να μετασκευαστούν σε πλοία με σχεδόν μηδενικές εκπομπές, θα μπορούσε να σωθεί μεγάλο μέρος του στόλου, και αυτό αποτελεί κίνητρο για τους επενδυτές
Λιμάνι Καβάλας: Περνά και επίσημα στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – EFA VENTURES
Έναρξη υπο-παραχώρησης για την αξιοποίηση του λιμένα «Φίλιππος Β» στο Λιμάνι Καβάλας - Τι ανακοίνωσε το Υπερταμείο
Με εναλλακτικά καύσιμα 1 στα 2 νέα δεξαμενόπλοια
Αυξημένη διάθεση επενδύσεων σε νεότευκτα πλοία με χαμηλότερες εκπομπές αέριων ρύπων, η οποία όμως θα πρέπει να συμβαδίζει με την αύξηση της ζήτησης