Τη θέση της Γενικής Διευθύντριας Μάρκετινγκ στην Attica Bank αναλαμβάνει η Ιωάννα Μίγγου.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της τράπεζας, η Attica Bank καλωσορίζει στη διοικητική της ομάδα την κ. Ιωάννα Μίγγου, η οποία αναλαμβάνει τη θέση της Γενικής Διευθύντριας Μάρκετινγκ και Εταιρικής Επικοινωνίας (Chief Marketing and Corporate Communications Officer), με ισχύ από 3/2/2025, αναφερόμενη στη Διευθύνουσα Σύμβουλο. Παράλληλα, εντάσσεται ως μέλος στην Εκτελεστική Επιτροπή (EXCO) της Τράπεζας.
Η κ. Ιωάννα Μίγγου θα είναι υπεύθυνη για τη διαμόρφωση και υλοποίηση της στρατηγικής του marketing και της εταιρικής επικοινωνίας της Τράπεζας. Στα καθήκοντά της περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, ο σχεδιασμός του νέου brand της Τράπεζας, η ανάπτυξη και υλοποίηση καμπανιών, η διαχείριση των σχέσεων της Τράπεζας με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης (ΜΜΕ), ο σχεδιασμός και η υλοποίηση στρατηγικών χορηγιών καθώς και η ενίσχυση της εσωτερικής επικοινωνίας.
Τράπεζες: Νέα πηγή εσόδων από «πακέτα» δανείων και άλλων υπηρεσιών
Βιογραφικό
Η κ. Μίγγου διαθέτει 20ετή εμπειρία σε πολυεθνικές εταιρείες, με εξειδίκευση στον τραπεζικό κλάδο, στον τομέα καρτών και πληρωμών, καθώς και στην κινητή τηλεφωνία. Διαθέτει σημαντική τεχνογνωσία σε στρατηγικές brand-building και positioning, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της εταιρικής εικόνας και ανταγωνιστικότητας των εκάστοτε οργανισμών.
Η κ. Ιωάννα Μίγγου έχει ηγηθεί πρωτοβουλιών που περιλαμβάνουν στρατηγικές μάρκετινγκ προϊόντων, τοποθέτηση τραπεζικών προϊόντων, καθώς και στρατηγικές μετάβασης στην αγορά (go-to-market strategies). Η εμπειρία της περιλαμβάνει επίσης την ανάπτυξη συνεργασιών με μεγάλους πελάτες και τη σύναψη πολυμερών συμφωνιών για κοινές πρωτοβουλίες μάρκετινγκ.
Από το 2021 κατείχε τη θέση της Διευθύντριας Προϊοντικού Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στην Εθνική Τράπεζα, έχοντας προηγουμένως διατελέσει Marketing Director για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα στην Mastercard Ελλάδος.
Η κ. Μίγγου είναι κάτοχος μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών στις Διεθνείς Σχέσεις από το Πανεπιστήμιο του Kent και στη Διπλωματία από το Πανεπιστήμιο του Westminster, έχει σπουδάσει Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο του Greenwich ενώ μιλάει και τέσσερις ξένες γλώσσες
Latest News
Σε έσοδα έως 925 εκατ. ποντάρει η Attica Group το 2029
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Attica Group αυξήθηκε κατά 27,4% φτάνοντας τα € 593,4 εκατ.
Ideal Holdings: «Πράσινο φως» στην επιστροφή κεφαλαίου ύψους 0,1 ευρώ ανά μετοχή
Εγκρίθηκε από τη ΓΣ της Ideal Holdings η επιστροφή κεφαλαίου
PQH: Ολοκληρώθηκε η μεγαλύτερη πώληση κόκκινων δανείων στην Ελλάδα
Το συνολικό τίμημα της συναλλαγής Alphabet πλησίασε το μισό δισ. ευρώ
Νέος CEO στο SHOPFLIX ο Γιάννης Στάθης
Ο κ. Χρήστος Καλογεράκης, μέχρι -πρότινος CEO του SHOPFLIX- αποχωρεί έχοντας συμβάλει καθοριστικά στη δημιουργία και ανάπτυξη της εταιρείας
Έκλεισε το deal Wyndham: - Zafido για νέο ξενοδοχείο στον Πειραιά
Το TRYP by Wyndham Piraeus Port προγραμματίζεται να λειτουργήσει τον Σεπτέμβριο του 2026
Εξαγορά του 22,35% της Vidavo από την Infotrust
Aπέκτησε 191.585 κοινές ονομαστικές άυλες μετοχές μετά δικαιωμάτων ψήφου
Aegean: «Βάζει» 3 έκτακτες πτήσεις από και προς τη Σαντορίνη για σήμερα και αύριο
Aegean: Σημειώνεται ότι και οι τέσσερις (4) τακτικές, προγραμματισμένες καθημερινές πτήσεις από και προς τη Σαντορίνη θα εκτελούνται κανονικά
Απ’ τα ψηλά στα χαμηλά η Κουρτάκης – Σε αναζήτηση «λευκού ιππότη»
Διεύρυνση ζημιών με αύξηση τζίρου 0,72% το 2023 για την Ελληνικά Κελλάρια Οίνων - Οι σημειώσεις του ορκωτού ελεγκτή
Τι συμβαίνει με το CVC – Γιατί πουλάει τα «πετράδια του στέμματος»
Πώς ερμηνεύουν παράγοντες της αγοράς τις τελευταίες κινήσεις του CVC – Η πώληση των HHG και Μπαρμπά Στάθη και τα σενάρια για την Εθνική Ασφαλιστική
Ατλάντικ: Το πιο ηχηρό κανόνι στα σούπερ μάρκετ – Η άνοδος και η πτώση της οικογένειας Αποστόλου
Η παρουσία της οικογένειας Αποστόλου μέτρησε μόλις τριάντα χρόνια ωστόσο άφησε ισχυρό αποτύπωμα στον κλάδο των σούπερ μάρκετ – Το χρονικό της κατάρρευσης