Διεύρυνση του σχεδίου αναδιάρθρωσης το οποίο περιλαμβάνει απολύσεις έως και 7.000 εργαζομένων ανακοίνωσε η Estée Lauder την Τρίτη, έχοντςα καταγράψει μικρότερη από την αναμενόμενη πτώση στις πωλήσεις του δεύτερου τριμήνου.

Οι μετοχές της εταιρείας, οι οποίες υποχώρησαν περίπου 49% πέρυσι, υποχώρησαν οριακά στις προσυνεδριακές συναλλαγές.

Estée Lauder: Αλλαγή πλεύσης σε χαρτοφυλάκιο και διοίκηση

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το διευρυμένο σχέδιο αποσκοπεί να βοηθήσει την Estée Lauder να επιστρέψει στην ανάπτυξη πωλήσεων και να αποκαταστήσει ένα σταθερό διψήφιο προσαρμοσμένο λειτουργικό περιθώριο τα επόμενα χρόνια, με στόχο τη «διαχείριση της εξωτερικής αστάθειας, όπως πιθανές αυξήσεις δασμών παγκοσμίως».

Ως μέρος των προσπαθειών ανάκαμψης για την ανάκτηση κερδών, η εταιρεία εφαρμόζει προγράμματα αναδιάρθρωσης, το οποίο περιλαμβάνει μια σειρά αλλαγών στην εκτελεστική ομάδα μετά την ανάληψη της θέσης του CEO από τον Stéphane de La Faverie τον Ιανουάριο.

Η Estée Lauder αναμένει να αναλάβει επιβαρύνσεις αναδιάρθρωσης και άλλα κόστη μεταξύ 1,2 και 1,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων, προ φόρων, που αποτελούνται από δαπάνες που σχετίζονται με τους εργαζόμενους, καταγγελίες συμβάσεων, διαγραφές περιουσιακών στοιχείων και άλλες δαπάνες που σχετίζονται με την υλοποίηση αυτών των πρωτοβουλιών.

Οι πωλήσεις της εταιρείας μειώθηκαν κατά 6% στα 4 δισεκατομμύρια δολάρια το τρίμηνο, σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις των αναλυτών για πτώση 7,3% στα 3,97 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε η LSEG.

Προς πώληση

Ας σημειωθεί ότι τη Δευτέρα μια ώθηση έδωσαν στην Estée Lauder Companies οι πληροφορίες του Bloomberg για την ανάθεση στη συμβουλευτική εταιρεία Evercore της διαδικασίας βελτίωσης της γκάμας των περισσότερων από 20 εμπορικών σημάτων της, η οποία περιλαμβάνει οικεία ονόματα όπως MAC Cosmetics, Jo Malone London, Clinique και La Mer. Η είδηση έστειλε προσωρινά τη τιμή της μετοχής της εταιρείας σε άνοδο 5%.

Πολλοί είναι οι αναλυτές που επισήμαναν τη φροντίδα μαλλιών ως την πιο πιθανή μονάδα που θα τεθεί προς πώληση, με την Barclays να εκτιμά ότι οι εν λόγω μάρκες θα μπορούσαν να αποφέρουν συνολικά περίπου 1,3 έως 2 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα εμβληματικά εμπορικά σήματα Aveda και Bumble and Bumble αναπτύχθηκαν κατά περίπου 2% τα τελευταία δέκα χρόνια και ο συγκεκριμένος τομέας έχασε χρήματα για καθένα από τα τελευταία πέντε χρόνια.

Επίσης, παρά το γεγονός ότι το skincare, κοινώς η περιποίηση του δέρματος, παραμένει μια «καυτή» κατηγορία συνολικά, η Estée Lauder διαθέτει ορισμένες μικρότερες μάρκες που θα μπορούσαν να εκποιηθούν.

Τα καλλυντικά είναι ένας άλλος τομέας όπου το χαρτοφυλάκιο θα μπορούσε να μειωθεί. Σύμφωνα με τη Euromonitor, οι μάρκες Too Faced, Becca και Smashbox μαζί αποτελούν λιγότερο από το 5% των συνολικών πωλήσεων της Estée Lauder.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή