Η Salvatore Ferragamo SpA ανακοίνωσε ότι ο διευθύνων σύμβουλος Μάρκο Γκομπέτι αποχωρεί σχεδόν δύο χρόνια πριν από τη λήξη του συμβολαίου του και ότι ο κατασκευαστής υποδημάτων και δερμάτινων ειδών ξεκινά άμεσα την αναζήτηση του αντικαταστάτη του.
Η αποχώρηση του Γκομπέτι, η οποία ισχύει από τις 6 Μαρτίου, έγινε με αμοιβαία συμφωνία μεταξύ του και της εταιρείας, ανέφερε η Ferragamo σε ανακοίνωσή της.
Μέχρι να υπάρξει νέος διευθύνων σύμβουλος, εκτελεστικές εξουσίες θα παραχωρηθούν στον πρόεδρο Λεονάρντο Φεραγκάμο, ανέφερε η εταιρεία με έδρα τη Φλωρεντία. Πέρυσι, η Ferragamo είχε παρατείνει το συμβόλαιο του Γκομπέτι τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2026.
LVMH, Richemont και Hermès κοιτούν στις ΗΠΑ τώρα για την ανάκαμψή τους
Όταν ο Γκομπέτι ήρθε στη Ferragamo από τον βρετανικό οίκο μόδας Burberry Group Plc, δεσμεύτηκε να διπλασιάσει τις πωλήσεις σε 2,2 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2027, αλλά ο στόχος αυτός έχει γίνει πιο δύσκολο να επιτευχθεί. Τον περασμένο μήνα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του 2024 σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες μειώθηκαν κατά 8,2%, καθώς η ιταλική εταιρεία βρέθηκε στο επίκεντρο μιας ευρύτερης ύφεσης στον κλάδο της μόδας, με τους Κινέζους αγοραστές να περιορίζουν τις δαπάνες τους.
Οι αριθμοί ήταν ελαφρώς καλύτεροι από ό,τι είχαν εκτιμήσει οι αναλυτές και ορισμένοι εξέφρασαν θετικό κλίμα για τα σημάδια ανάκαμψης. Αλλά φαίνεται ότι ήταν πολύ λίγο και πολύ αργά για την Γκομπέτι. Κατά τη διάρκεια της θητείας του, οι μετοχές έχουν χάσει περίπου τα δύο τρίτα της αξίας τους.
Στην Burberry, όπου ο Γκομπέτι ανέλαβε τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου το 2017, επέβλεψε μια ελλιπή ανανέωση που περιελάμβανε προσπάθειες να ωθήσει την εταιρεία μόδας προς τα πάνω και προς νέες κατευθύνσεις. Μεταξύ άλλων, προσέλαβε τον Ιταλό σχεδιαστή Ρικάρντο Τίσι, ο οποίος εισήγαγε ένα νέο λογότυπο για τη βρετανική εταιρεία. Ο Γκομπέτι εργάστηκε επίσης στο παρελθόν σε εταιρείες όπως η Celine και η Givenchy.
Η Ferragamo, της οποίας τα παπούτσια ήταν αγαπημένα των ηθοποιών του Χόλιγουντ, όπως η Όντρεϊ Χέπμπορντ και Τζόν Κρόφορντ Audrey Hepburn και η Joan Crawford, έχει δυσκολευτεί να συμβαδίσει με τις πιο μοντέρνες ετικέτες που ανήκουν στους γαλλικούς ομίλους μόδας LVMH και Kering, τη μητρική εταιρεία της Gucci.
Ο Λεονάρντο Φεραγκάμο, ο πρόεδρος, εξήρε τις προσπάθειες του Γκομπέτι να ανανεώσει τη μάρκα, αλλά ανέφερε στην ανακοίνωση ότι η εταιρεία «είναι αποφασισμένη να ακολουθήσει τις ιδρυτικές αρχές που ενέπνευσαν την οικογένειά μου επί τόσα χρόνια».
Latest News
Δεν θα πληγούν όλοι οι Αμερικανοί εξίσου από τους δασμούς Τραμπ - Ποιοι θα χάσουν τα περισσότερα
Τα πιο ευάλωτα οικονομικά νοικοκυριά στις ΗΠΑ είναι πιθανό να αισθανθούν το μεγαλύτερο βάρος που δρομολογούν οι δασμοί Τραμπ
H Γαλλία, παραμένει ο βασικος προμηθευτής ηλεκτρισμού για Γερμανία και Βρετανία
Το 2024, η Γαλλία ήταν ο μεγαλύτερος προμηθευτής ηλεκτρικής ενέργειας του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γερμανίας και ο δεύτερος για την Ιταλία
Λεωφορειόδρομοι και συνεπιβατισμός στο Παρίσι
Μια κληρονομιά των Ολυμπιακών Αγώνων που επεκτείνεται και στους αυτοκινητόδρομους
Η ώρα της αλήθειας για τους Γάλλους - Ο προϋπολογισμός και η πρόταση μομφής
Πώς ο Εμανουέλ Μακρόν κατάφερε να αναδείξει την Ακροδεξιά ως παράγοντα σταθερότητας και πολιτικής υπευθυνότητας
Στην «πρίζα» οι εργαζόμενοι στο Gigafactory της Tesla στο Βερολίνο
Οι μεγάλες εργασιακές απαιτήσεις κάνουν να παίρνει αναρρωτικές άνω του 15%
UBS: Το πλήγμα των αμερικανικών δασμών στην Ευρώπη δεν θα είναι οικονομικό… αλλά πολιτικό
Η UBS υποθέτει ότι οι δασμοί των ΗΠΑ σε επιλεγμένα ευρωπαϊκά αγαθά είναι πιθανό να τεθούν σε ισχύ το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους
Η ΕΕ θα πληρώσει με 250 εκατ. ευρώ το «λογαριασμό» ηλεκτρικού της Μολδαβιας
Με 250 εκατ. ευρώ η ΕΕ θα στηρίξει τις ενεργειακές ανάγκες της Μολδαβίας
Οι φιλοδοξίες των τουρκικών εταιρειών για την ανοικοδόμηση στη Συρία
Οι εξαγωγές της τουρκικού τσιμέντου και κεραμικών προς τη Συρία αυξήθηκαν κατα 92% τον Ιανουάριο
Τραμπ και Σι Τζινπίνγκ μετρούν τις δυνάμεις τους - Η ζυγισμένη απάντηση της Κίνας στους δασμούς
Η εμπειρία του πρώτου εμπορικού πολέμου, το εμπορικό πλεόνασμα και ο στόχος του Τραμπ
Μίνι ράλι για τη μετοχή της Ferrari - Κέρδη 111.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο
Η Ferrari αναμένει τα καθαρά έσοδα να αυξηθούν κατά περίπου 5% σε περισσότερα από 7 δισ. ευρώ το 2025