
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης «Μετατρέποντας τον θόρυβο σε ευκαιρία στην εποχή του ΑΙ», που διεξήχθη στον χώρο EGG Hub της Eurobank, η Palowise ανακοίνωσε και επίσημα τη συνεργασία της με τον διεθνούς φήμης στρατηγικό σύμβουλο σε θέματα επικοινωνίας και marketing, Ajay Kharι.
Ο Ajay Khari, κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης, μοιράστηκε τη βαθιά γνώση και την πολυετή του εμπειρία γύρω από τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία. Στην ομιλία του ανέδειξε τις νέες τάσεις και εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ, εστιάζοντας μεταξύ άλλων και στη δυναμική της βιωσιμότητας ως ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για το μέλλον.
Τεχνητή νοημοσύνη στα σχολεία: Έρευνα αποκαλύπτει κενό δεξιοτήτων AI

Ο Ajay Kharι
Παράλληλα, υπογράμμισε τη σημασία της ισορροπίας μεταξύ ανθρώπινου και τεχνολογικού κεφαλαίου, προσεγγίζοντας το θέμα ως βασική στρατηγική επένδυση για τις εταιρείες. Σε δήλωσή του για την εκδήλωση ανέφερε: «Είναι μεγάλη μου χαρά να συνεργάζομαι με την Palowise σε μια εποχή όπου η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τις δυνατότητες του μάρκετινγκ. Μαζί, θα επιδιώξουμε να βοηθήσουμε τις εταιρείες με αναλύσεις και insights ώστε να ξεχωρίσουν σε έναν διαρκώς εξελισσόμενο ψηφιακό κόσμο».
Η εκδήλωση περιλάμβανε επίσης παρουσιάσεις από τρεις πελάτες της Palowise από διαφορετικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, οι οποίοι ανέδειξαν την αξία της συνεργασίας τους με την εταιρεία:
- Στέφανος Φαλκονάκης, Marketing Leader, Interamerican Group, μίλησε για την αξιοποίηση της ανάλυσης των δεδομένων web & social media στη δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών, στη βελτίωση της εξυπηρέτησης του πελάτη και στη δημιουργία επιτυχημένων στρατηγικών επικοινωνίας.
- Σοφία Ρεγκούκου, Head of Social and Advocacy της L’Oréal, εξήγησε πώς η Palowise υποστηρίζει την αξιολόγηση των Influencers και την επιλογή των μελλοντικών συνεργασιών της εταιρείας.
- Ελένη Στεφανίδου, Corporate Affairs & ESG Manager της Nestlé και ο Πάνος Μήλιας – Digital Acceleration Manager της Nestlé – παρουσίασαν πώς η υπηρεσία alerting της Palowise βοηθά στην άμεση αντιμετώπιση ψηφιακών κρίσεων.
Ο Παναγιώτης Τσαντίλας, Ιδρυτής και CEO της Palowise, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την επιτυχία της πρώτης εκδήλωσης της χρονιάς Μετατρέποντας τον θόρυβο σε ευκαιρία στην εποχή του ΑΙ και αναφέρθηκε στη στρατηγική σημασία της συνεργασίας με τον Ajay Khari. «Η πρώτη μας γνωριμία με τον Ajay το 2021 ήταν καθοριστική. Οι συζητήσεις μας πάντα ήταν πηγή έμπνευσης, και είμαι βέβαιος ότι η σημερινή του παρουσίαση προσέφερε μια ουσιαστική και ξεχωριστή οπτική στις προκλήσεις του μέλλοντος στο μάρκετινγκ και στην επικοινωνία».
Ποιος είναι ο Ajay Khari
Ο Ajay Khari διαθέτει πάνω από δύο δεκαετίες παγκόσμιας εμπειρίας πάνω στους τομείς της τεχνολογίας, των αναλύσεων και των στρατηγικών επικοινωνιών. Μέλος του Forbes Technology Council, είναι ένας αναγνωρισμένος σύμβουλος πάνω σε θέματα των πλεονεκτημάτων και των κινδύνων της Τεχνητής Νοημοσύνης, ιδιαίτερα σε σχέση με την παραπληροφόρηση. Καθ’ όλη τη διάρκεια της καριέρας του, ο Ajay Khari έχει συμβουλέψει μερικούς από τους μεγαλύτερους οργανισμούς του κόσμου για την ενίσχυση της ανάπτυξης, την μείωση του κινδύνου και την βελτίωση της φήμης τους. Η ηγεσία του σε διεθνείς αγορές—συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής—έχει καθοδηγήσει νεοφυείς επιχειρήσεις, αναπτυσσόμενες εταιρείες και μεγάλους οργανισμούς στην επιτυχία.


Latest News

Στο 1,5 δισ. τα έσοδα της Metlen για το α΄ τρίμηνο - Το ορόσημο του Λονδίνου
«Η χρονιά που διανύουμε σηματοδοτεί ένα ορόσημο για τη METLEN στο Λονδίνο», τόνισε ο πρόεδρος και CEO της Metlen, Ευάγγελος Μυτιληναίος

Τι έδειξε το «πασχαλινό» ταμείο των σούπερ μάρκετ – Από ποιο προϊόν έχασαν 4-5 εκατ. ευρώ
Πηγές της αγοράς των σούπερ μάρκετ μιλώντας προς τον ΟΤ, αναφέρουν ότι η πασχαλινή αγορά κινήθηκε μέτρια φέτος

Πώς οι τράπεζες θωρακίζουν την κερδοφορίας τους - Στη μάχη οι ομολογιακές εκδόσεις
Οι πιέσεις που ασκούν στις τράπεζες οι μειώσεις των επιτοκίων - Η εκδοτική δραστηριότητα θα συνεχισθεί και φέτος με αμείωτη ένταση

Δωδώνη: Νέο εργοστάσιο στα Ιωάννινα και επενδύσεις έως 200 εκατ. από τους αδελφούς Σαράντη
Τι λέει στον ΟΤ ο Δημήτρης Σαράντης για την εξαγορά της Δωδώνης και τα σχέδια για την επόμενη μέρα της εταιρείας

Η Pink Woman μιλάει... ιταλικά - Η εξωστρέφεια και ο τζίρος ρεκόρ
Στην Ιταλία συνεχίζεται η ανάπτυξη του brand Pink Woman - Πώς αποδίδει το επιχειρηματικό μοντέλο επί ελληνικού εδάφους

ΔΥΠΑ: Έναρξη υποβολής προτάσεων για νέα δράση κατάρτισης σε κλάδους αιχμής
H υποβολή προτάσεων ξεκινά σήμερα και η προθεσμία υποβολής θα λήξει την Πέμπτη 8 Μαΐου 2025, σύμφωνα με την πρόσκληση της ΔΥΠΑ

Alter Ego Media: Οι 4 πυλώνες που φέρνουν ανάπτυξη και μερίσματα
Η διοίκηση της Alter Ego Media παρουσίασε στους αναλυτές τα αποτελέσματα της χρήσης του 2024 και το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης του Ομίλου

Ανεβάζει τον πήχη για Eurobank και Πειραιώς η Goldman Sachs - Τι βλέπει για Εθνική
Η Goldman Sachs έδωσε νέες τιμές στόχους για τις ελληνικές τράπεζες

Οι 9 τάσεις της ευρωπαϊκής αγοράς λιανικού εμπορίου τροφίμων την επόμενη πενταετία
Η κατάσταση κρίνεται εξαιρετικά κρίσιμη, με αβεβαιότητα γύρω από τις παγκόσμιες εμπορικές ροές, σύμφωνα με το ΕΒΕΠ

Mega-deal της Metlen με την Glenfarne για υβριδικό έργο ΑΠΕ στη Χιλή
Η συνολική αξία της συναλλαγής συμφωνήθηκε στα 815 εκ. δολάρια, στη βάση συγκεκριμένων χρηματοδοτικών όρων και αναπροσαρμογών