
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης «Μετατρέποντας τον θόρυβο σε ευκαιρία στην εποχή του ΑΙ», που διεξήχθη στον χώρο EGG Hub της Eurobank, η Palowise ανακοίνωσε και επίσημα τη συνεργασία της με τον διεθνούς φήμης στρατηγικό σύμβουλο σε θέματα επικοινωνίας και marketing, Ajay Kharι.
Ο Ajay Khari, κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης, μοιράστηκε τη βαθιά γνώση και την πολυετή του εμπειρία γύρω από τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία. Στην ομιλία του ανέδειξε τις νέες τάσεις και εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ, εστιάζοντας μεταξύ άλλων και στη δυναμική της βιωσιμότητας ως ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για το μέλλον.
Τεχνητή νοημοσύνη στα σχολεία: Έρευνα αποκαλύπτει κενό δεξιοτήτων AI

Ο Ajay Kharι
Παράλληλα, υπογράμμισε τη σημασία της ισορροπίας μεταξύ ανθρώπινου και τεχνολογικού κεφαλαίου, προσεγγίζοντας το θέμα ως βασική στρατηγική επένδυση για τις εταιρείες. Σε δήλωσή του για την εκδήλωση ανέφερε: «Είναι μεγάλη μου χαρά να συνεργάζομαι με την Palowise σε μια εποχή όπου η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τις δυνατότητες του μάρκετινγκ. Μαζί, θα επιδιώξουμε να βοηθήσουμε τις εταιρείες με αναλύσεις και insights ώστε να ξεχωρίσουν σε έναν διαρκώς εξελισσόμενο ψηφιακό κόσμο».
Η εκδήλωση περιλάμβανε επίσης παρουσιάσεις από τρεις πελάτες της Palowise από διαφορετικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, οι οποίοι ανέδειξαν την αξία της συνεργασίας τους με την εταιρεία:
- Στέφανος Φαλκονάκης, Marketing Leader, Interamerican Group, μίλησε για την αξιοποίηση της ανάλυσης των δεδομένων web & social media στη δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών, στη βελτίωση της εξυπηρέτησης του πελάτη και στη δημιουργία επιτυχημένων στρατηγικών επικοινωνίας.
- Σοφία Ρεγκούκου, Head of Social and Advocacy της L’Oréal, εξήγησε πώς η Palowise υποστηρίζει την αξιολόγηση των Influencers και την επιλογή των μελλοντικών συνεργασιών της εταιρείας.
- Ελένη Στεφανίδου, Corporate Affairs & ESG Manager της Nestlé και ο Πάνος Μήλιας – Digital Acceleration Manager της Nestlé – παρουσίασαν πώς η υπηρεσία alerting της Palowise βοηθά στην άμεση αντιμετώπιση ψηφιακών κρίσεων.
Ο Παναγιώτης Τσαντίλας, Ιδρυτής και CEO της Palowise, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την επιτυχία της πρώτης εκδήλωσης της χρονιάς Μετατρέποντας τον θόρυβο σε ευκαιρία στην εποχή του ΑΙ και αναφέρθηκε στη στρατηγική σημασία της συνεργασίας με τον Ajay Khari. «Η πρώτη μας γνωριμία με τον Ajay το 2021 ήταν καθοριστική. Οι συζητήσεις μας πάντα ήταν πηγή έμπνευσης, και είμαι βέβαιος ότι η σημερινή του παρουσίαση προσέφερε μια ουσιαστική και ξεχωριστή οπτική στις προκλήσεις του μέλλοντος στο μάρκετινγκ και στην επικοινωνία».
Ποιος είναι ο Ajay Khari
Ο Ajay Khari διαθέτει πάνω από δύο δεκαετίες παγκόσμιας εμπειρίας πάνω στους τομείς της τεχνολογίας, των αναλύσεων και των στρατηγικών επικοινωνιών. Μέλος του Forbes Technology Council, είναι ένας αναγνωρισμένος σύμβουλος πάνω σε θέματα των πλεονεκτημάτων και των κινδύνων της Τεχνητής Νοημοσύνης, ιδιαίτερα σε σχέση με την παραπληροφόρηση. Καθ’ όλη τη διάρκεια της καριέρας του, ο Ajay Khari έχει συμβουλέψει μερικούς από τους μεγαλύτερους οργανισμούς του κόσμου για την ενίσχυση της ανάπτυξης, την μείωση του κινδύνου και την βελτίωση της φήμης τους. Η ηγεσία του σε διεθνείς αγορές—συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής—έχει καθοδηγήσει νεοφυείς επιχειρήσεις, αναπτυσσόμενες εταιρείες και μεγάλους οργανισμούς στην επιτυχία.


Latest News

Αλλάζουν και οι προσφορές στις κάψουλες καφέ στα ράφια των σούπερ μάρκετ
Πίσω από την εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας στην κάψουλα, βρίσκεται ένα ισχυρό καταναλωτικό δίλημμα

Πώς θα κερδίσει τη μάχη των startups η Ευρώπη – Τι λένε Βερέμης, Παπαδόπουλος
Υπάρχει περίσσεια ταλέντου και ιδεών στην Ελλάδα τα οποία δεν θα πρέπει να μείνουν ανεκμετάλλευτα, ανέφερε ο Μάρκος Βερέμης της Big Pi Ventures κατά την παρουσίαση έρευνας της Deloitte

«Όλα τα λεφτά»... στο μηδέν - Το νέο Ελ Ντοράντο της ζυθοποιίας
Με 20% «τρέχει» η ανάπτυξη της μπύρας χωρίς ή με λίγο αλκοόλ – Τα μερίδια αγοράς σε μια κατηγορία προϊόντων ζύθου που συνεχίζει να κάνει θραύση

Πώς οι τράπεζες θα «κρατήσουν» τα κέρδη στη ζώνη των 4,5 δισ. ευρώ
Πληγώνει τις τράπεζες η διαφορά φάσης στα επιτόκια μεταξύ καταθέσεων και χορηγήσεων - Ποια στοιχήματα πρέπει να κερδίσουν

Πώς η Ελλάκτωρ μοίρασε assets και χρήμα – Το νέο deal (;) με Aktor, τα κέρδη σε Motor Oil και Χόλτερμαν
Το νέο χτύπημα της Aktor σε Ελλάκτωρ για την Άκτωρ Παραχωρήσεις – Τα μερίσματα του μισού δισ. σε Χόλτερμαν, Motor Oil και άλλους μετόχους

Στα 747,8 εκατ. ευρώ ο κύκλος εργασιών της Attica Group - Προτεινόμενο μέρισμα 0,07 ευρώ
Τα ίδια κεφάλαια του Ομίλου ανήλθαν σε €501,5 εκατ. από €495,7 εκατ., με τον συντελεστή μόχλευσης να ανέρχεται στις 31.12.2024 σε 52%

Στα 40 εκατ. ευρώ τη χρήση 2024 ανήλθαν τα κέρδη προ φόρων για την Dimand
Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 28 εκατ. ευρώ, πολύ υψηλότερος έναντι των 9 εκατ. ευρώ του 2023

Μη δεσμευτική προσφορά από Aktor για Άκτωρ Παραχωρήσεις - Τι απαντούν οι εταιρείες
Ο Ελλάκτωρ αποφάσισε να παραχωρήσει στην Aktor περίοδο αποκλειστικότητας για την διαπραγμάτευση και ολοκλήρωση της συμφωνίας έως και την 30.04.2025

Αυξημένα κατά 100% τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά κέρδη της Attica Bank
O Δείκτης των Μη Εξυπηρετούμενων Ανοιγμάτων (ΜΕΑ) του Ομίλου μειώθηκε σε 2,8% έναντι 54,1%

Aktor: Πράσινο φως από την Επιτροπή Ανταγωνισμού στο deal για τη ΜΙΛΟΡΑ
Όπως έχει γίνει γνωστό, ο Όμιλος Εταιρειών AKTOR διευρύνει το επιχειρηματικό του αντικείμενο