Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης «Μετατρέποντας τον θόρυβο σε ευκαιρία στην εποχή του ΑΙ», που διεξήχθη στον χώρο EGG Hub της Eurobank, η Palowise ανακοίνωσε και επίσημα τη συνεργασία της με τον διεθνούς φήμης στρατηγικό σύμβουλο σε θέματα επικοινωνίας και marketing, Ajay Kharι.
Ο Ajay Khari, κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης, μοιράστηκε τη βαθιά γνώση και την πολυετή του εμπειρία γύρω από τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία. Στην ομιλία του ανέδειξε τις νέες τάσεις και εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ, εστιάζοντας μεταξύ άλλων και στη δυναμική της βιωσιμότητας ως ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για το μέλλον.
Τεχνητή νοημοσύνη στα σχολεία: Έρευνα αποκαλύπτει κενό δεξιοτήτων AI
Παράλληλα, υπογράμμισε τη σημασία της ισορροπίας μεταξύ ανθρώπινου και τεχνολογικού κεφαλαίου, προσεγγίζοντας το θέμα ως βασική στρατηγική επένδυση για τις εταιρείες. Σε δήλωσή του για την εκδήλωση ανέφερε: «Είναι μεγάλη μου χαρά να συνεργάζομαι με την Palowise σε μια εποχή όπου η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τις δυνατότητες του μάρκετινγκ. Μαζί, θα επιδιώξουμε να βοηθήσουμε τις εταιρείες με αναλύσεις και insights ώστε να ξεχωρίσουν σε έναν διαρκώς εξελισσόμενο ψηφιακό κόσμο».
Η εκδήλωση περιλάμβανε επίσης παρουσιάσεις από τρεις πελάτες της Palowise από διαφορετικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, οι οποίοι ανέδειξαν την αξία της συνεργασίας τους με την εταιρεία:
- Στέφανος Φαλκονάκης, Marketing Leader, Interamerican Group, μίλησε για την αξιοποίηση της ανάλυσης των δεδομένων web & social media στη δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών, στη βελτίωση της εξυπηρέτησης του πελάτη και στη δημιουργία επιτυχημένων στρατηγικών επικοινωνίας.
- Σοφία Ρεγκούκου, Head of Social and Advocacy της L’Oréal, εξήγησε πώς η Palowise υποστηρίζει την αξιολόγηση των Influencers και την επιλογή των μελλοντικών συνεργασιών της εταιρείας.
- Ελένη Στεφανίδου, Corporate Affairs & ESG Manager της Nestlé και ο Πάνος Μήλιας – Digital Acceleration Manager της Nestlé – παρουσίασαν πώς η υπηρεσία alerting της Palowise βοηθά στην άμεση αντιμετώπιση ψηφιακών κρίσεων.
Ο Παναγιώτης Τσαντίλας, Ιδρυτής και CEO της Palowise, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την επιτυχία της πρώτης εκδήλωσης της χρονιάς Μετατρέποντας τον θόρυβο σε ευκαιρία στην εποχή του ΑΙ και αναφέρθηκε στη στρατηγική σημασία της συνεργασίας με τον Ajay Khari. «Η πρώτη μας γνωριμία με τον Ajay το 2021 ήταν καθοριστική. Οι συζητήσεις μας πάντα ήταν πηγή έμπνευσης, και είμαι βέβαιος ότι η σημερινή του παρουσίαση προσέφερε μια ουσιαστική και ξεχωριστή οπτική στις προκλήσεις του μέλλοντος στο μάρκετινγκ και στην επικοινωνία».
Ποιος είναι ο Ajay Khari
Ο Ajay Khari διαθέτει πάνω από δύο δεκαετίες παγκόσμιας εμπειρίας πάνω στους τομείς της τεχνολογίας, των αναλύσεων και των στρατηγικών επικοινωνιών. Μέλος του Forbes Technology Council, είναι ένας αναγνωρισμένος σύμβουλος πάνω σε θέματα των πλεονεκτημάτων και των κινδύνων της Τεχνητής Νοημοσύνης, ιδιαίτερα σε σχέση με την παραπληροφόρηση. Καθ’ όλη τη διάρκεια της καριέρας του, ο Ajay Khari έχει συμβουλέψει μερικούς από τους μεγαλύτερους οργανισμούς του κόσμου για την ενίσχυση της ανάπτυξης, την μείωση του κινδύνου και την βελτίωση της φήμης τους. Η ηγεσία του σε διεθνείς αγορές—συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής—έχει καθοδηγήσει νεοφυείς επιχειρήσεις, αναπτυσσόμενες εταιρείες και μεγάλους οργανισμούς στην επιτυχία.
Latest News
Νέα Agentic AI πλατφόρμα από την AustriaCard
Η ΑΙ στρατηγική της AustriaCard Holdings εμπλουτίζεται και αξιοποιεί το σύνολο μοντέλων παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης
Piraeus WealthAdvisor: Νέα υπηρεσία της Πειραιώς για προσωποποιημένες επενδυτικές συμβουλές
Η υπηρεσία βασίζεται σε μια υπολογιστικά ισχυρή robo-for-advisors πλατφόρμα, προσαρμοσμένη στις ανάγκες των Private Bankers της Τράπεζας και των πελατών
Κι επίσημα ο Ιωάννης Παπαχρήστου νέος CEO στο Υπερταμείο
Το Υπερταμείο ανακοίνωσε το διορισμό του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου
Payzy pro με payzy POS: Λύση μετατρέπει το κινητό σε τερματικό συναλλαγών
Η λύση της COSMOTE Payments προσφέρεται χωρίς κόστος απόκτησης και συντήρησης εξοπλισμού, χωρίς δέσμευση συμβολαίου και με δυνατότητα μηδενισμού της προμήθειας συναλλαγών
Συνεχίζεται η ενεργειακή αναβάθμιση του στόλου του ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ
Ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ φέρνει τα πρώτα ηλεκτροκίνητα οχήματα μεταφοράς τσιμέντου
HELLENiQ ENERGY: Πρότυπο Κέντρο Αριστείας για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και την Ενέργεια με το Alba Graduate Business School
H ΗELLENiQ ENERGY στοχεύει να προωθήσει την καινοτομία, την επιστημονική έρευνα και την επιμόρφωση στον κλάδο της ενέργειας
Στις αναδυόμενες τεχνολογίες ποντάρουν οι CEO των τραπεζών - Τι δείχνει έρευνα της KPMG
Σύμφωνα με το «CEO Outlook» της KPMG το 66% των CEO του τραπεζικού κλάδου εκφράζει αισιοδοξία για τις προοπτικές ανάπτυξης του κλάδου
Attica Bank: Ολοκλήρωση των τιτλοποιήσεων «Domus» και «Rhodium»
Οι τιτλοποιήσεις χαρτοφυλακίων μη-εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων της Attica Bank ήταν συνολικής λογιστικής αξίας περίπου €3.7 δισ
PepsiCo Hellas: Για 3η συνεχή χρονιά στην έκθεση HORECA
Όλα τα γνωστά brands θα δώσουν το «παρών» για ακόμη μια χρονιά, στο περίπτερο της PepsiCo Hellas, στο πλαίσιο της HORECA 2025
Ορόσημο για την Fourlis το placement στην Trade Estates - Τι δήλωσε ο Βασίλης Φουρλής
Υπήρξε τοποθέτηση του 16% του μετοχικού κεφαλαίου της Trade Estates, ποσοστό που ξεπερνά το απαιτούμενο 13,4%, με αποτέλεσμα τη μείωση της συμμετοχής του ομίλου Fourlis κάτω από το 50%