![Budweiser: Αλλάζει αυτοπροσδιορισμό και γυρίζει πατριωτική σελίδα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/budweiser-ceo.png)
Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν «εγχώρια» αυτοκίνητα ούτε επευφημούν την «εγχώρια» σημαία, επομένως δεν πρέπει να πίνουν «εγχώρια» μπύρα. Τουλάχιστον, αυτό πιστεύει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Anheuser-Busch, Μπρένταν Γουίτγουορθ, ισχυριζόμενος ότι θέλει να αλλάξει τον όρο που περιγράφει τις μπύρες του, οι οποίες περιλαμβάνουν τις Budweiser, Michelob Ultra και Busch Light, σε «American».
Σε μια επιστολή προς τους διανομείς και τους συνεργάτες που έλαβε το CNN, ο Γουίτγουορθ εμφανιζόταν περισσότερο «πατριωτικός» από οποιαδήποτε άλλη φορά.
Γερμανία: Η βιομηχανία μπίρας σε κρίση
«Η υπερηφάνεια που αισθανόμαστε σε αυτή τη σπουδαία χώρα θα πρέπει επίσης να εφαρμοστεί σωστά και με ακρίβεια στις υπέροχες αμερικανικές μπύρες μας», έγραψε ο Γουίτγουορθ. «Τα παρασκευάζουν Αμερικανοί εργάτες που λαμβάνουν αμερικανικούς μισθούς. Βασίζονται σε Αμερικανούς αγρότες και σε Αμερικανούς προμηθευτές πρώτων υλών. Υποστηρίζουν αμερικανικές αρχές όπως τον στρατό και τους διασώστες. Πληρώνουν αμερικανικούς φόρους».
Δεν είναι σαφές τι αποτέλεσμα θα έχει η δήλωση. Ορισμένες ετικέτες Budweiser γράφουν ήδη πάνω τους «σπουδαία αμερικανική λάγκερ» και σημειώνουν ότι «παρασκευάζεται και εμφιαλώνεται στις ΗΠΑ».
Πιο Τραμπ και από τον… Τραμπ
Ο Γουίτγορθ, πρώην πεζοναύτης, ζητά την αλλαγή εν μέσω μιας λαϊκιστικής αναζωπύρωσης μετά την επανεκλογή του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, ο οποίος βάζει επίσης την πατριωτική του σφραγίδα όπου μπορεί, συμπεριλαμβανομένης της μετονομασίας του Κόλπου του Μεξικού σε Κόλπο της Αμερικής. Ο Γουίτγουορθ δεν αναφέρθηκε σε αυτό στην επιστολή του, αλλά απηχούσε τον Τραμπ στην πληθωρικότητα του για τη λέξη «Αμερικανός», η οποία αναφέρεται 25 φορές στο μήνυμα.
«Είναι καιρός ολόκληρη η βιομηχανία να αρχίσει να χρησιμοποιεί μονομερώς ένα από τα ισχυρότερα επίθετα που έχουμε στη διάθεσή μας: αμερικανικό. Αφήστε το «εγχώριο» για άλλους λιγότερο ουσιώδεις χαρακτηρισμούς», σχολίασε ο Γουίτγουορθ.
Σύμφωνα με το CNN η αλλαγή ορολογίας της Anheuser Busch συζητήθηκε πριν από τις εκλογές και συνδέεται με το Super Bowl, ένα δημοφιλές Σαββατοκύριακο για κατανάλωση μπύρας και μια τηλεοπτική εκδήλωση στην οποία η Anheuser είναι ο μεγαλύτερος διαφημιστής.
Κάτω το «εγχώριο»
Αντίθετα, ο Γουίτγουορθ εξήγησε πως το να περιγράφει τις αμερικανικές μπύρες ως «εγχώριες» του αφήνει «αρνητική επίγευση». Παρά το γεγονός ότι οι χαρακτηρισμοί «ΗΠΑ» και «Αμερικανικό» εμφανίζονται στη Budweiser, ο Γουίτγουορθ τόνισε ότι ο όρος «εγχώριος» εμφανίζεται πολύ συχνά σε μέρη όπου πωλείται μπύρα, όπως σε περίπτερα franchise, λιανοπωλητές και εκθέσεις του κλάδου. Τους ζητά να αλλάξουν την ορολογία.
«Το «εγχώριο» δεν είναι απαραίτητα ένα λανθασμένο επίθετο», έγραψε. «Απλώς δεν αποτυπώνει πλήρως το πνεύμα και το πάθος που είναι εγγενές στην αμερικανική βιομηχανία μπύρας και τις μάρκες της. Επίσης, δεν αντικατοπτρίζει πλήρως την υπερηφάνεια που πρέπει όλοι να νιώθουμε για τα προϊόντα που κατασκευάζονται εδώ σε αυτή τη σπουδαία χώρα».
Δεν είναι απολύτως σαφές γιατί η βιομηχανία μπύρας χαρακτηρίζει την αμερικανική μπύρα ως «εγχώρια». Μια θεωρία σύμφωνα με την Beer Business Daily, η οποία ανέφερε για πρώτη φορά την επιστολή, είπε ότι ο όρος προήλθε από τον αρχικό εισαγωγέα της μπύρας Heineken στις ΗΠΑ και χρησιμοποίησε τις λέξεις «εγχώρια» και «εισαγωγής» για να διαφοροποιήσει την ολλανδική μπύρα από τους ανταγωνιστές στα μενού των μπαρ και εστιατορίων στη Νέα Υόρκη.
Ο λαϊκισμός μεγαλώνει
Τα συντηρητικά μέσα ενημέρωσης επέκριναν την Anheuser-Busch κατά τη διάρκεια του σκανδάλου Ντίλαν Μαλβέινι και η απάντηση της εταιρείας εξόργισε πολλούς στην αριστερά. Αυτό το περιστατικό συνεχίζει να βλάπτει τις πωλήσεις της Bud Light, οι οποίες έχουν πέσει από την πρώτη θέση στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Αλλά ο ίδιος ο Τραμπ υπερασπίστηκε την εταιρεία, δημοσιεύοντας στο Truth Social πέρυσι ότι η εταιρεία «ίσως αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία».
Ο Γουίτγουορθ έχει επίσης μετατοπίσει τις προσπάθειες μάρκετινγκ της εταιρείας προς τα δεξιά μετά τη διαμάχη, συμπεριλαμβανομένου του να καταστήσει την Bud Light επίσημο χορηγό της ομοσπονδίας πάλης UFC, να προσλάβει τον κωμικό Σέιν Γκίλις για μια διαφημιστική καμπάνια και πιο πρόσφατα να συνεργαστεί με τον Ντέινα Ουάιτ για ένα επερχόμενο ενεργειακό ποτό.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Uber CEO: Tα αυτοοδηγούμενα ταξί μπορούν να περιμένουν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/09/uber-600x402.jpg)
Η εξέλιξη για την Uber αργεί - Tα αυτοοδηγούμενα ταξί μπορούν να περιμένουν
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Uber, Ντάρ Κοσροβσάχι, αποκάλυψε ότι η μετάβαση στα αυτοοδηγούμενα θα πάρει περισσότερο χρόνο
![Amazon: «Κερδίζει» στη διαφήμιση – Αυξήθηκαν 18% τα κέρδη σε ένα έτος](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/10/amazon-600x399.jpg)
Η Amazon «κερδίζει» στη διαφήμιση - Αυξήθηκαν 18% τα κέρδη σε ένα έτος
Η Amazon ανακοίνωσε πωλήσεις δ' τριμήνου 187,79 δισ. δολαρίων, τα οποία ήταν πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 187,3 δισ. δολάρια
![Κοβάλτιο: Η «στροφή» στην αγορά EV, ρίχνει τις τιμές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/AUSTRALIAN-MINE-600x400.jpg)
Το κοβάλτιο χάνει κι αλλο έδαφος ενώ ανεβαίνει το λίθιο
Η κινεζική CMOC αυξάνει την παραγωγή των ορυχείων χαλκού στο Κονγκό και πιέζει κι άλλο την αγορά
![Τουρισμός: Το υψηλό κόστος απομακρύνει τους Αμερικανούς από την Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/04/ot_tourismos_nisia-600x352.png)
Τουρισμός: Το υψηλό κόστος απομακρύνει τους Αμερικανούς από την Ευρώπη
Ο παγκόσμιος τουρισμός απομακρύνεται από την Ευρώπη, σύμφωνα με μια νέα έκθεση, και οι ανοιχτοχέρηδες Αμερικανοί δεν αποτελούν εξαίρεση.
![Temu: Δεν φοβάται παρά τις απειλές Τραμπ – Το τρικ και τα αμερικανικά προϊόντα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/huang-2-600x400.jpg)
Δεν φοβάται παρά τις απειλές Τραμπ - Το τρικ της Temu και τα αμερικανικά προϊόντα
Η κατάργηση του de minimis βρήκε προετοιμασμένη την Temu, που άλλαξε άρδην τη στρατηγική της στις ΗΠΑ
![Fed: «Μοναχικός» ο δρόμος της – Αλλάζουν οι ισορροπίες στις Κεντρικές Τράπεζες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/11/powell-600x400.jpg)
Αλλάζουν οι ισορροπίες στις Κεντρικές Τράπεζες - «Μοναχικός» ο δρόμος της Fed
Oι αγορές αναμένουν ότι οι κεντρικές τράπεζες θα προσπαθήσουν να αμβλύνουν το πλήγμα από τους δασμούς
![Κίνα: Αδύναμη ζήτηση βλέπουν οι Carlsberg και Pernod Ricard](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/12/Absolute-600x398.jpg)
Αδύναμη ζήτηση στην Κίνα, «οσφρίζονται» οι Carlsberg και Pernod Ricard
Η δανέζικη ζυθοποιία εκτίμησε ότι η αγορά μπύρας στην Κίνα, συρρικνώνεται μεταξύ 4-5% το 2024, με τις πωλήσεις να είναι πολύ αδύναμες και σε άλλες ασιατικές αγορές
![Trump Media: Αίτημα για εμπορικά σήματα επενδυτικών προϊόντων με Bitcoin και αμερικανικές βιομηχανίες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/trump-600x371.jpeg)
Εμπορικά σήματα για ETFs σε Bitcoin και αμερικανικές βιομηχανίες καταχωρεί η Trump Media
Οι στόχοι της Trump Media - Τα εμπορικά σήματα περιλαμβάνουν τα Truth.Fi Bitcoin Plus ETF, Truth.Fi Made in America ETF και Truth.Fi U.S. Energy Independence ET
![Τραμπ: Συνάντηση με τους διευθύνοντες συμβούλους των εταιριών Nippon Steel και FedEex](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/2025-02-03T184753Z_670032225_RC25NCA07JN4_RTRMADP_5_USA-TRUMP_med-600x400.jpg)
Συνάντηση Τραμπ με τους CEO των Nippon Steel και FedEex
Ο Ντόναλντ Τραμπ είχε πει το Δεκέμβριο ότι «είμαι κάθετα αντίθετος με την εξαγορά της U.S. Steel από μια ξένη εταιρεία, από την ιαπωνική Nippon Steel»
![USAID: Πλήγμα για τις αναδυόμενες οικονομίες, το «πάγωμα» των ενισχύσεων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/USAID-Gargo-Lift-600x410.jpg)
Πλήγμα για τις αναδυόμενες οικονομίες, το «πάγωμα» των ενισχύσεων της USAID
Ο Οργανισμός Διεθνούς Ανάπτυξης των ΗΠΑ (USAID) εκταμίευσε 44 δισεκατομμύρια δολάρια το οικονομικό έτος 2023