Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν «εγχώρια» αυτοκίνητα ούτε επευφημούν την «εγχώρια» σημαία, επομένως δεν πρέπει να πίνουν «εγχώρια» μπύρα. Τουλάχιστον, αυτό πιστεύει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Anheuser-Busch, Μπρένταν Γουίτγουορθ, ισχυριζόμενος ότι θέλει να αλλάξει τον όρο που περιγράφει τις μπύρες του, οι οποίες περιλαμβάνουν τις Budweiser, Michelob Ultra και Busch Light, σε «American».

Σε μια επιστολή προς τους διανομείς και τους συνεργάτες που έλαβε το CNN, ο Γουίτγουορθ εμφανιζόταν περισσότερο «πατριωτικός» από οποιαδήποτε άλλη φορά.

Γερμανία: Η βιομηχανία μπίρας σε κρίση

«Η υπερηφάνεια που αισθανόμαστε σε αυτή τη σπουδαία χώρα θα πρέπει επίσης να εφαρμοστεί σωστά και με ακρίβεια στις υπέροχες αμερικανικές μπύρες μας», έγραψε ο Γουίτγουορθ. «Τα παρασκευάζουν Αμερικανοί εργάτες που λαμβάνουν αμερικανικούς μισθούς. Βασίζονται σε Αμερικανούς αγρότες και σε Αμερικανούς προμηθευτές πρώτων υλών. Υποστηρίζουν αμερικανικές αρχές όπως τον στρατό και τους διασώστες. Πληρώνουν αμερικανικούς φόρους».

Δεν είναι σαφές τι αποτέλεσμα θα έχει η δήλωση. Ορισμένες ετικέτες Budweiser γράφουν ήδη πάνω τους «σπουδαία αμερικανική λάγκερ» και σημειώνουν ότι «παρασκευάζεται και εμφιαλώνεται στις ΗΠΑ».

Πιο Τραμπ και από τον… Τραμπ

Ο Γουίτγορθ, πρώην πεζοναύτης, ζητά την αλλαγή εν μέσω μιας λαϊκιστικής αναζωπύρωσης μετά την επανεκλογή του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, ο οποίος βάζει επίσης την πατριωτική του σφραγίδα όπου μπορεί, συμπεριλαμβανομένης της μετονομασίας του Κόλπου του Μεξικού σε Κόλπο της Αμερικής. Ο Γουίτγουορθ δεν αναφέρθηκε σε αυτό στην επιστολή του, αλλά απηχούσε τον Τραμπ στην πληθωρικότητα του για τη λέξη «Αμερικανός», η οποία αναφέρεται 25 φορές στο μήνυμα.

«Είναι καιρός ολόκληρη η βιομηχανία να αρχίσει να χρησιμοποιεί μονομερώς ένα από τα ισχυρότερα επίθετα που έχουμε στη διάθεσή μας: αμερικανικό. Αφήστε το «εγχώριο» για άλλους λιγότερο ουσιώδεις χαρακτηρισμούς», σχολίασε ο Γουίτγουορθ.

Σύμφωνα με το CNN η αλλαγή ορολογίας της Anheuser Busch συζητήθηκε πριν από τις εκλογές και συνδέεται με το Super Bowl, ένα δημοφιλές Σαββατοκύριακο για κατανάλωση μπύρας και μια τηλεοπτική εκδήλωση στην οποία η Anheuser είναι ο μεγαλύτερος διαφημιστής.

Κάτω το «εγχώριο»

Αντίθετα, ο Γουίτγουορθ εξήγησε πως το να περιγράφει τις αμερικανικές μπύρες ως «εγχώριες» του αφήνει «αρνητική επίγευση». Παρά το γεγονός ότι οι χαρακτηρισμοί «ΗΠΑ» και «Αμερικανικό» εμφανίζονται στη Budweiser, ο Γουίτγουορθ τόνισε ότι ο όρος «εγχώριος» εμφανίζεται πολύ συχνά σε μέρη όπου πωλείται μπύρα, όπως σε περίπτερα franchise, λιανοπωλητές και εκθέσεις του κλάδου. Τους ζητά να αλλάξουν την ορολογία.

«Το «εγχώριο» δεν είναι απαραίτητα ένα λανθασμένο επίθετο», έγραψε. «Απλώς δεν αποτυπώνει πλήρως το πνεύμα και το πάθος που είναι εγγενές στην αμερικανική βιομηχανία μπύρας και τις μάρκες της. Επίσης, δεν αντικατοπτρίζει πλήρως την υπερηφάνεια που πρέπει όλοι να νιώθουμε για τα προϊόντα που κατασκευάζονται εδώ σε αυτή τη σπουδαία χώρα».

Δεν είναι απολύτως σαφές γιατί η βιομηχανία μπύρας χαρακτηρίζει την αμερικανική μπύρα ως «εγχώρια». Μια θεωρία σύμφωνα με την Beer Business Daily, η οποία ανέφερε για πρώτη φορά την επιστολή, είπε ότι ο όρος προήλθε από τον αρχικό εισαγωγέα της μπύρας Heineken στις ΗΠΑ και χρησιμοποίησε τις λέξεις «εγχώρια» και «εισαγωγής» για να διαφοροποιήσει την ολλανδική μπύρα από τους ανταγωνιστές στα μενού των μπαρ και εστιατορίων στη Νέα Υόρκη.

Ο λαϊκισμός μεγαλώνει

Τα συντηρητικά μέσα ενημέρωσης επέκριναν την Anheuser-Busch κατά τη διάρκεια του σκανδάλου Ντίλαν Μαλβέινι και η απάντηση της εταιρείας εξόργισε πολλούς στην αριστερά. Αυτό το περιστατικό συνεχίζει να βλάπτει τις πωλήσεις της Bud Light, οι οποίες έχουν πέσει από την πρώτη θέση στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Αλλά ο ίδιος ο Τραμπ υπερασπίστηκε την εταιρεία, δημοσιεύοντας στο Truth Social πέρυσι ότι η εταιρεία «ίσως αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία».

Ο Γουίτγουορθ έχει επίσης μετατοπίσει τις προσπάθειες μάρκετινγκ της εταιρείας προς τα δεξιά μετά τη διαμάχη, συμπεριλαμβανομένου του να καταστήσει την Bud Light επίσημο χορηγό της ομοσπονδίας πάλης UFC, να προσλάβει τον κωμικό Σέιν Γκίλις για μια διαφημιστική καμπάνια και πιο πρόσφατα να συνεργαστεί με τον Ντέινα Ουάιτ για ένα επερχόμενο ενεργειακό ποτό.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή