Οι οκταήμεροι εορτασμοί για το Φεστιβάλ της Άνοιξης και την έλευση του Νέου Κινεζικού Έτους του Φιδιού ολοκληρώθηκαν στην Κίνα, με τη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία παγκοσμίως να καταγράφει ρεκόρ, τόσο στην κατανάλωση, όσο και στα ταξίδια, καθώς εκατοντάδες εκατομμύρια κινεζικές οικογένειες επανενώθηκαν.
Οι φετινοί εορτασμοί διήρκησαν από την 28η Ιανουαρίου μέχρι την 4η Φεβρουαρίου. Επρόκειτο για τη δεύτερη χρονιά, κατά την οποία οι εορτασμοί παρατάθηκαν.
Εμπορικός πόλεμος των ΗΠΑ: Κάνουν πίσω Μεξικό και Καναδάς – Στην αντεπίθεση η Κίνα
Έτσι, οι Κινέζοι ταξίδεψαν μαζικά προς τουριστικούς προορισμούς, συμμετείχαν σε παραδοσιακά δρώμενα, ενώ στη διάρκεια των διακοπών τους έκαναν και πολλές αγορές.
Παράλληλα αρκετοί ήταν αυτοί που επέλεξαν να επισκεφτούν κινηματογραφικές αίθουσες για τις πρεμιέρες κινεζικών ταινιών, με το κινεζικό box office να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στους τομείς της οικονομίας με τα μεγαλύτερα έσοδα κατά την εορταστική περίοδο κορύφωσης της κατανάλωσης.
Κατά την οκταήμερη περίοδο των διακοπών, η μέση ετήσια αύξηση των ημερήσιων εσόδων από τις πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών άγγιξε το 10,8%
Ρεκό κατανάλωσης στην Κίνα
Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, από την 29η Ιανουαρίου μέχρι την 3η Φεβρουαρίου τα ημερήσια έσοδα του κινεζικού box office ξεπέρασαν το 1 δισεκατομμύριο γιουάν (περίπου 130 εκατομμύρια ευρώ) για έξι συνεχόμενες ημέρες, με τα συνολικά έσοδα να καταγράφονται στα 8,02 δισεκατομμύρια γιουάν (περίπου 1,06 δισεκατομμύρια ευρώ) καταγράφοντας νέο ρεκόρ εσόδων για την εορταστική περίοδο.
Έσοδα από παντού
Η Κρατική Υπηρεσία Φορολογικών Εσόδων της Κίνας δημοσιοποίησε στοιχεία για τα έσοδα από το ΦΠΑ κατά την περίοδο των φετινών εορτασμών για το Φεστιβάλ της Άνοιξης, με ουσιαστική αύξηση των καταναλωτικών δαπανών.
Κατά την οκταήμερη περίοδο των διακοπών, η μέση ετήσια αύξηση των ημερήσιων εσόδων από τις πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών άγγιξε το 10,8%.
Η κατανάλωση αγαθών κατέγραψε ετήσια αύξηση 9,9%, ενώ η κατανάλωση υπηρεσιών αυξήθηκε κατά 12,3%, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία.
Η αυξημένη συμμετοχή στο πρόγραμμα ανταλλαγής καταναλωτικών αγαθών που προωθεί το Πεκίνο ενίσχυσε ουσιαστικά την κατανάλωση στη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.
Τα έσοδα από τις πωλήσεις οικιακών συσκευών και οπτικοακουστικού εξοπλισμού κατέγραψαν ετήσια δυναμική αύξηση 166,4%, ενώ οι πωλήσεις συσκευών επικοινωνίας κατέγραψαν δραστική αύξηση 181,9%.
Latest News
Οι δύο Ρώσοι ολιγάρχες που «ξεφορτώθηκαν» μια τράπεζα για να αποφύγουν τις κυρώσεις της ΕΕ
Το χρονικό της επιβολής των κυρώσεων της ΕΕ προς τη Ρωσία, η προσπάθεια των δύο Ρώσων να απεμπλακούν και η εμπλοκή της Κύπρου στην υπόθεση
Σε πλεονεκτική θέση- Ο εμπορικός πόλεμος έχει έναν νέο νικητή, τη Βρετανία
Γιατί ο εμπορικός πόλεμος του Τραμπ θα μπορούσε να έχει έναν ξεκάθαρο νικητή - Τι συμβαίνει στη Βρετανία
Πόσο μακριά θα φτάσει η ΕΚΤ τη μείωση των επιτοκίων - Τι θα ανακοινώσει την Παρασκευή
Οι ανακοινώσεις της Παρασκευής αναμένεται να ρίξουν φως στις επόμενες κινήσεις της ΕΚΤ
Τι σχεδιάζει η «αφρόκρεμα» των business του πλανήτη - Πού θα «ρίξουν» τα περισσότερα δισ.
Η παγκόσμια έρευνα της UBS φωτίζει τις προθέσεις των επιχειρηματιών σε σχέση με τις επενδύσεις, τις προσλήψεις και την ΑΙ, αλλά και τις ανησυχίες τους
Από την Ιταλία στο Παρίσι - Οι Dolce & Gabbana γιορτάζουν 40 χρόνια δημιουργίας
Το δίδυμο των Dolce & Gabbana παρουσιάζουν τέσσρις δεκαετίες υψηλής μόδας στην έκθεση «Du Coeur à La Main»
Τράπεζα της Ιαπωνίας: Στο 1% θα πρέπει να ανέλθουν τα επιτόκια- Οι εκτιμήσεις του γερακιού της κεντρικής τράπεζας
Το μέλος του δ.σ. της Τράπεζας της Ιαπωνίας, Ναόκι Ταμούρα, εκτιμά το ουδέτερο επιτόκιο της Ιαπωνίας είναι τουλάχιστον 1%
Η Κίνα καταφεύγει στον ΠΟΕ για τους δασμούς Τραμπ - Τι ισχυρίζεται
Οι αποφάσεις του ΠΟΕ που προκάλεσαν προηγούμενοι δασμοί Τραμπ, δεν έφεραν ανακούφιση στο Πεκίνο
Τριγμούς προκαλεί η Ριβιέρα στη Γάζα - Τι συμβαίνει με το δόγμα «Πρώτα η Αμερική»
Τολμηρή, αποφασιστική ή παράλογη η ιδέα του Τραμπ; Ανάμικτες αντιδράσεις και η άποψη του Τζάρεντ Κούσνερ
Κι άλλες ζημίες για τη Ford - Οι επιδόσεις στο δ' τρίμηνο και οι εκτιμήσεις του 2025
Οι δασμοί στο Μεξικό, τον Καναδά θα μπορούσαν να επηρεάσουν τα κόστη της Ford
Ρίχνει λάδι στη φωτιά - Γιατί η Apple εξοργίζει τον ανταγωνισμό
Η Apple δεν νοιάζεται αν είναι η πρώτη που λανσάρει κάποια εφαρμογή, καθώς θεωρεί ότι αφιερώνοντας χρόνο θα βγάλει την καλύτερη στην αγορά