Οι οκταήμεροι εορτασμοί για το Φεστιβάλ της Άνοιξης και την έλευση του Νέου Κινεζικού Έτους του Φιδιού ολοκληρώθηκαν στην Κίνα, με τη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία παγκοσμίως να καταγράφει ρεκόρ, τόσο στην κατανάλωση, όσο και στα ταξίδια, καθώς εκατοντάδες εκατομμύρια κινεζικές οικογένειες επανενώθηκαν.

Οι φετινοί εορτασμοί διήρκησαν από την 28η Ιανουαρίου μέχρι την 4η Φεβρουαρίου. Επρόκειτο για τη δεύτερη χρονιά, κατά την οποία οι εορτασμοί παρατάθηκαν.

Εμπορικός πόλεμος των ΗΠΑ: Κάνουν πίσω Μεξικό και Καναδάς – Στην αντεπίθεση η Κίνα

Έτσι, οι Κινέζοι ταξίδεψαν μαζικά προς τουριστικούς προορισμούς, συμμετείχαν σε παραδοσιακά δρώμενα, ενώ στη διάρκεια των διακοπών τους έκαναν και πολλές αγορές.

Παράλληλα αρκετοί ήταν αυτοί που επέλεξαν να επισκεφτούν κινηματογραφικές αίθουσες για τις πρεμιέρες κινεζικών ταινιών, με το κινεζικό box office να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στους τομείς της οικονομίας με τα μεγαλύτερα έσοδα κατά την εορταστική περίοδο κορύφωσης της κατανάλωσης.

Κατά την οκταήμερη περίοδο των διακοπών, η μέση ετήσια αύξηση των ημερήσιων εσόδων από τις πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών άγγιξε το 10,8%

Ρεκό κατανάλωσης στην Κίνα

Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, από την 29η Ιανουαρίου μέχρι την 3η Φεβρουαρίου τα ημερήσια έσοδα του κινεζικού box office ξεπέρασαν το 1 δισεκατομμύριο γιουάν (περίπου 130 εκατομμύρια ευρώ) για έξι συνεχόμενες ημέρες, με τα συνολικά έσοδα να καταγράφονται στα 8,02 δισεκατομμύρια γιουάν (περίπου 1,06 δισεκατομμύρια ευρώ) καταγράφοντας νέο ρεκόρ εσόδων για την εορταστική περίοδο. Κίνα

Έσοδα από παντού

Η Κρατική Υπηρεσία Φορολογικών Εσόδων της Κίνας δημοσιοποίησε στοιχεία για τα έσοδα από το ΦΠΑ κατά την περίοδο των φετινών εορτασμών για το Φεστιβάλ της Άνοιξης, με ουσιαστική αύξηση των καταναλωτικών δαπανών.

Κατά την οκταήμερη περίοδο των διακοπών, η μέση ετήσια αύξηση των ημερήσιων εσόδων από τις πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών άγγιξε το 10,8%.

Η κατανάλωση αγαθών κατέγραψε ετήσια αύξηση 9,9%, ενώ η κατανάλωση υπηρεσιών αυξήθηκε κατά 12,3%, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία.

Η αυξημένη συμμετοχή στο πρόγραμμα ανταλλαγής καταναλωτικών αγαθών που προωθεί το Πεκίνο ενίσχυσε ουσιαστικά την κατανάλωση στη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.

Τα έσοδα από τις πωλήσεις οικιακών συσκευών και οπτικοακουστικού εξοπλισμού κατέγραψαν ετήσια δυναμική αύξηση 166,4%, ενώ οι πωλήσεις συσκευών επικοινωνίας κατέγραψαν δραστική αύξηση 181,9%.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή