
Οι κατασκευαστές αυτοοδηγούμενων αυτοκινήτων, όπως η Tesla και η Waymo, κάνουν την τεχνολογία πιο κοινότυπη για τους επιβάτες σε μερικές πόλεις των ΗΠΑ, δήλωσε ο CEO της Uber Ντάρα Κοσροβσάχι κατά την ανακοίνωση αποτελεσμάτων της εταιρείας για το τέταρτο τρίμηνο.
Ωστόσο, υπογράμμισε πως η κλιμάκωση αυτής της τεχνολογίας για τη δημιουργία μεγάλων στόλων αυτοοδηγούμενων αυτοκινήτων, αποδείχθηκε αρκετά πιο δύσκολη για την Uber.
ΗΠΑ: Πώς η ομάδα Τραμπ επιδιώκει να χαλαρώσει το ρυθμιστικό πλαίσιο για τα αυτόνομα αυτοκίνητα
«Πιστεύουμε ότι η εμπορευματοποίηση της τεχνολογίας, είναι μια διαδικασία που θα διαρκέσει πολύ περισσότερο», είπε ο Κοσροβσάχι.
Η εταιρεία χρησιμοποιεί ήδη μερικά αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητα στο Φοίνιξ μέσω συνεργασίας με την Waymo. Η Uber και η Waymo πρόκειται να επεκτείνουν το εγχείρημά τους στην Ατλάντα και το Όστιν φέτος.
Σε μια επιστολή προς τους επενδυτές την Τετάρτη, ο Κοσροβσάχι σχολίασε πως «μένουν αρκετά κομμάτια του παζλ της κυκλοφορίας στην αγορά που πρέπει ακόμα να ενωθούν» προτού η Uber μπορέσει να χρησιμοποιήσει ευρέως τα αυτόνομα οχήματα.

Το αίσθημα ασφάλειας
Η Waymo εκτίμησε ότι τα αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητά της είναι πιο ασφαλή από τα οχήματα που οδηγούνται από ανθρώπους, αλλά καθώς οι νέοι πάροχοι εισέρχονται στην αγορά, τα αυτόνομα οχήματα ως κατηγορία «θα πρέπει να είναι τάξεις μεγέθους πιο ασφαλή από τους ανθρώπους οδηγούς για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του κοινού».
Ο Κοσροβσάχι σχολίσε σχετικά πως οι μεγάλοι στόλοι αυτοκινήτων χωρίς οδηγό θα απαιτούσαν επίσης χώρους στάθμευσης όταν δεν χρησιμοποιούνται, καθώς και καθαρισμό και συντήρηση.
«Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ένα μέσο μισθούμενο αυοτοδηγούμενο (AV) μπορεί να διανύσει έως και 100.000 μίλια το χρόνο, σε σύγκριση με ένα τυπικό ιδιωτικό όχημα με 10-15.000 μίλια το χρόνο», έγραψε ο Κοσροβσάχι. «Αυτό σημαίνει ότι τα AV πρέπει να χρεώνονται πολλές φορές την ημέρα και να συντηρούνται κάθε μήνα».
Ο Κοσροβσάχι επεσήμανε τους κανονισμούς ασφαλείας, οι οποίοι μπορεί να διαφέρουν ανά πολιτεία, ως ένα άλλο εμπόδιο για την κυκλοφορία των AV
Ο ρόλος των οδηγών της Uber
Οι οδηγοί της Uber, οι οποίοι είναι ανεξάρτητοι εργολάβοι, είναι υπεύθυνοι για τις περισσότερες από αυτές τις εργασίες.
Ο Κοσροβσάχι επεσήμανε επίσης τους κανονισμούς ασφαλείας, οι οποίοι μπορεί να διαφέρουν ανά πολιτεία, ως ένα άλλο εμπόδιο για την κυκλοφορία των AV. Η κυβέρνηση Τραμπ έχει υποδείξει ότι ενδέχεται να αναπτύξει μια ομοσπονδιακή προσέγγιση για τα αυτόνομα οχήματα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος τόνισε επίσης ότι οι τιμές των αυτόνομων οχημάτων, που μπορεί να κοστίζουν εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια, θα πρέπει να μειωθούν προτού οι εταιρείες μπορέσουν να αγοράσουν πολλά από αυτά.
Οποιοσδήποτε διαθέτει μεγάλο δίκτυο AV θα πρέπει επίσης να ανταποκριθεί στη σχετική ζήτηση, κάτι που η Uber ήδη κάνει με τους οδηγούς της, σύμφωνα με τον CEO της Uber.
Τον Ιανουάριο, ο Κοσροβσάχι επισήμανε εξάλλου ότι δεν περίμενε ότι τα αυτόνομα οχήματα θα αντικαταστήσουν τα εκατομμύρια των οδηγών της Uber μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.


Latest News
![Μισθοί: Κρίσιμο ζήτημα η γεφύρωση του χάσματος των δύο φύλων[γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_men_women_salaries-600x352.png)
Πόσο απέχουν οι μισθοί ανδρών - γυναικών στις χώρες της Ευρώπης [γραφήματα]
Η μελέτη του ΚΕΠΕ για τους μισθούς ανδρών και γυναικών στην ΕΕ - Σε αρκετές χώρες, οι αποδοχές των ανδρών ξεπερνούν σημαντικά αυτές των γυναικών

Stablecoin: Η νέα γη της επαγγελίας για τις τράπεζες
Παγκοσμίως κυκλοφορούν stablecoins αξίας 210 δισ. δολαρίων
![Πανδημία: Πέντε χρόνια μετά, ο Covid 19 ταλαιπωρεί ακόμη την οικονομία [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/05/lockdown-600x400.jpg)
Πέντε χρόνια μετά την πανδημία, ο Covid 19 ταλαιπωρεί ακόμη την οικονομία
Οι επιπτώσεις της πανδημίας επιπτώσεις της εξακολουθούν να γίνονται αισθητές στην παγκόσμια οικονομία

Ιταλία και Ελλάδα επιταχύνουν τις εξαγωγές ελαιολάδου στις ΗΠΑ
Ο φόβος επιβολής δασμών από τον Ντόναλντ Τραμπ παραμένει και προκαλεί οικονομική αβεβαιότητα - Ποιες είναι οι επιπτώσεις στην αμερικανική αγορά

Blackstone VS Blackrock: Η μεγαλύτερη κόντρα στην ιστορία της Wall Street
Blackstone και Blackrock έχουν εξελιχθεί σε δύο κολοσσούς της Wall Street με τις μετοχές τους να έχουν εκτοξευθεί - Τόσο διαφορετικές και τόσο ίδιες

Έπεσε από τον παγκόσμιο θρόνο της - Τι συμβαίνει με τη McDonald's
Η εταιρεία που πήρε τα σκήπτρα από την McDonald's, δεν έχει καν εστιατόρια στις... ΗΠΑ

Έρχονται κοσμογονικές αλλαγές - Πώς οχυρώνεται η Κίνα
Η Κίνα παλεύει με ένα όλο και δυσχερέστερο εξωτερικό περιβάλλον που απειλεί το οικονομικό της μοντέλο

Πού μπορείτε να αγοράσετε ελβετικά ακίνητα χωρίς να είστε Ελβετοί
Τώρα μπορείτε να αγοράσετε ακίνητα σε πολυτελή κοινότητα στην Ελβετία – αλλά για λίγα μόνο χρόνια ακόμη

Ποια πόλη καθιστά υποχρεωτική την εκπαίδευση μαθητών στην ΑΙ
Ακόμη και μαθητές δημοτικού θα εκπαιδεύονται στην τεχνητή νοημοσύνη

Ο κινεζικός δράκος βρυχάται: Για 8ο συνεχές έτος το μεγαλύτερο εμπορικό έθνος στον κόσμο
Στα 6 τρισ. δολ. ανήλθαν οι εισαγωγές και εξαγωγές αγαθών της Κίνας - Οι ΗΠΑ παραμένουν ο ο μεγαλύτερος εμπορικός εταίρος