Οι κατασκευαστές αυτοοδηγούμενων αυτοκινήτων, όπως η Tesla και η Waymo, κάνουν την τεχνολογία πιο κοινότυπη για τους επιβάτες σε μερικές πόλεις των ΗΠΑ, δήλωσε ο CEO της Uber Ντάρα Κοσροβσάχι κατά την ανακοίνωση αποτελεσμάτων της εταιρείας για το τέταρτο τρίμηνο.
Ωστόσο, υπογράμμισε πως η κλιμάκωση αυτής της τεχνολογίας για τη δημιουργία μεγάλων στόλων αυτοοδηγούμενων αυτοκινήτων, αποδείχθηκε αρκετά πιο δύσκολη για την Uber.
ΗΠΑ: Πώς η ομάδα Τραμπ επιδιώκει να χαλαρώσει το ρυθμιστικό πλαίσιο για τα αυτόνομα αυτοκίνητα
«Πιστεύουμε ότι η εμπορευματοποίηση της τεχνολογίας, είναι μια διαδικασία που θα διαρκέσει πολύ περισσότερο», είπε ο Κοσροβσάχι.
Η εταιρεία χρησιμοποιεί ήδη μερικά αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητα στο Φοίνιξ μέσω συνεργασίας με την Waymo. Η Uber και η Waymo πρόκειται να επεκτείνουν το εγχείρημά τους στην Ατλάντα και το Όστιν φέτος.
Σε μια επιστολή προς τους επενδυτές την Τετάρτη, ο Κοσροβσάχι σχολίασε πως «μένουν αρκετά κομμάτια του παζλ της κυκλοφορίας στην αγορά που πρέπει ακόμα να ενωθούν» προτού η Uber μπορέσει να χρησιμοποιήσει ευρέως τα αυτόνομα οχήματα.
Το αίσθημα ασφάλειας
Η Waymo εκτίμησε ότι τα αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητά της είναι πιο ασφαλή από τα οχήματα που οδηγούνται από ανθρώπους, αλλά καθώς οι νέοι πάροχοι εισέρχονται στην αγορά, τα αυτόνομα οχήματα ως κατηγορία «θα πρέπει να είναι τάξεις μεγέθους πιο ασφαλή από τους ανθρώπους οδηγούς για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του κοινού».
Ο Κοσροβσάχι σχολίσε σχετικά πως οι μεγάλοι στόλοι αυτοκινήτων χωρίς οδηγό θα απαιτούσαν επίσης χώρους στάθμευσης όταν δεν χρησιμοποιούνται, καθώς και καθαρισμό και συντήρηση.
«Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ένα μέσο μισθούμενο αυοτοδηγούμενο (AV) μπορεί να διανύσει έως και 100.000 μίλια το χρόνο, σε σύγκριση με ένα τυπικό ιδιωτικό όχημα με 10-15.000 μίλια το χρόνο», έγραψε ο Κοσροβσάχι. «Αυτό σημαίνει ότι τα AV πρέπει να χρεώνονται πολλές φορές την ημέρα και να συντηρούνται κάθε μήνα».
Ο Κοσροβσάχι επεσήμανε τους κανονισμούς ασφαλείας, οι οποίοι μπορεί να διαφέρουν ανά πολιτεία, ως ένα άλλο εμπόδιο για την κυκλοφορία των AV
Ο ρόλος των οδηγών της Uber
Οι οδηγοί της Uber, οι οποίοι είναι ανεξάρτητοι εργολάβοι, είναι υπεύθυνοι για τις περισσότερες από αυτές τις εργασίες.
Ο Κοσροβσάχι επεσήμανε επίσης τους κανονισμούς ασφαλείας, οι οποίοι μπορεί να διαφέρουν ανά πολιτεία, ως ένα άλλο εμπόδιο για την κυκλοφορία των AV. Η κυβέρνηση Τραμπ έχει υποδείξει ότι ενδέχεται να αναπτύξει μια ομοσπονδιακή προσέγγιση για τα αυτόνομα οχήματα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος τόνισε επίσης ότι οι τιμές των αυτόνομων οχημάτων, που μπορεί να κοστίζουν εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια, θα πρέπει να μειωθούν προτού οι εταιρείες μπορέσουν να αγοράσουν πολλά από αυτά.
Οποιοσδήποτε διαθέτει μεγάλο δίκτυο AV θα πρέπει επίσης να ανταποκριθεί στη σχετική ζήτηση, κάτι που η Uber ήδη κάνει με τους οδηγούς της, σύμφωνα με τον CEO της Uber.
Τον Ιανουάριο, ο Κοσροβσάχι επισήμανε εξάλλου ότι δεν περίμενε ότι τα αυτόνομα οχήματα θα αντικαταστήσουν τα εκατομμύρια των οδηγών της Uber μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.
Latest News
Καθαρά αμερικανική - Γιατί η Budweiser αλλάζει αυτοπροσδιορισμό
Η Anheuser-Busch απορρίπτει πλέον το χαρακτηρισμό «εγχώρια» μπίρα για την Budweiser
Η Amazon «κερδίζει» στη διαφήμιση - Αυξήθηκαν 18% τα κέρδη σε ένα έτος
Η Amazon ανακοίνωσε πωλήσεις δ' τριμήνου 187,79 δισ. δολαρίων, τα οποία ήταν πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 187,3 δισ. δολάρια
Το κοβάλτιο χάνει κι αλλο έδαφος ενώ ανεβαίνει το λίθιο
Η κινεζική CMOC αυξάνει την παραγωγή των ορυχείων χαλκού στο Κονγκό και πιέζει κι άλλο την αγορά
Τουρισμός: Το υψηλό κόστος απομακρύνει τους Αμερικανούς από την Ευρώπη
Ο παγκόσμιος τουρισμός απομακρύνεται από την Ευρώπη, σύμφωνα με μια νέα έκθεση, και οι ανοιχτοχέρηδες Αμερικανοί δεν αποτελούν εξαίρεση.
Δεν φοβάται παρά τις απειλές Τραμπ - Το τρικ της Temu και τα αμερικανικά προϊόντα
Η κατάργηση του de minimis βρήκε προετοιμασμένη την Temu, που άλλαξε άρδην τη στρατηγική της στις ΗΠΑ
Αλλάζουν οι ισορροπίες στις Κεντρικές Τράπεζες - «Μοναχικός» ο δρόμος της Fed
Oι αγορές αναμένουν ότι οι κεντρικές τράπεζες θα προσπαθήσουν να αμβλύνουν το πλήγμα από τους δασμούς
Αδύναμη ζήτηση στην Κίνα, «οσφρίζονται» οι Carlsberg και Pernod Ricard
Η δανέζικη ζυθοποιία εκτίμησε ότι η αγορά μπύρας στην Κίνα, συρρικνώνεται μεταξύ 4-5% το 2024, με τις πωλήσεις να είναι πολύ αδύναμες και σε άλλες ασιατικές αγορές
Εμπορικά σήματα για ETFs σε Bitcoin και αμερικανικές βιομηχανίες καταχωρεί η Trump Media
Οι στόχοι της Trump Media - Τα εμπορικά σήματα περιλαμβάνουν τα Truth.Fi Bitcoin Plus ETF, Truth.Fi Made in America ETF και Truth.Fi U.S. Energy Independence ET
Συνάντηση Τραμπ με τους CEO των Nippon Steel και FedEex
Ο Ντόναλντ Τραμπ είχε πει το Δεκέμβριο ότι «είμαι κάθετα αντίθετος με την εξαγορά της U.S. Steel από μια ξένη εταιρεία, από την ιαπωνική Nippon Steel»
Πλήγμα για τις αναδυόμενες οικονομίες, το «πάγωμα» των ενισχύσεων της USAID
Ο Οργανισμός Διεθνούς Ανάπτυξης των ΗΠΑ (USAID) εκταμίευσε 44 δισεκατομμύρια δολάρια το οικονομικό έτος 2023