
Οι κατασκευαστές αυτοοδηγούμενων αυτοκινήτων, όπως η Tesla και η Waymo, κάνουν την τεχνολογία πιο κοινότυπη για τους επιβάτες σε μερικές πόλεις των ΗΠΑ, δήλωσε ο CEO της Uber Ντάρα Κοσροβσάχι κατά την ανακοίνωση αποτελεσμάτων της εταιρείας για το τέταρτο τρίμηνο.
Ωστόσο, υπογράμμισε πως η κλιμάκωση αυτής της τεχνολογίας για τη δημιουργία μεγάλων στόλων αυτοοδηγούμενων αυτοκινήτων, αποδείχθηκε αρκετά πιο δύσκολη για την Uber.
ΗΠΑ: Πώς η ομάδα Τραμπ επιδιώκει να χαλαρώσει το ρυθμιστικό πλαίσιο για τα αυτόνομα αυτοκίνητα
«Πιστεύουμε ότι η εμπορευματοποίηση της τεχνολογίας, είναι μια διαδικασία που θα διαρκέσει πολύ περισσότερο», είπε ο Κοσροβσάχι.
Η εταιρεία χρησιμοποιεί ήδη μερικά αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητα στο Φοίνιξ μέσω συνεργασίας με την Waymo. Η Uber και η Waymo πρόκειται να επεκτείνουν το εγχείρημά τους στην Ατλάντα και το Όστιν φέτος.
Σε μια επιστολή προς τους επενδυτές την Τετάρτη, ο Κοσροβσάχι σχολίασε πως «μένουν αρκετά κομμάτια του παζλ της κυκλοφορίας στην αγορά που πρέπει ακόμα να ενωθούν» προτού η Uber μπορέσει να χρησιμοποιήσει ευρέως τα αυτόνομα οχήματα.

Το αίσθημα ασφάλειας
Η Waymo εκτίμησε ότι τα αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητά της είναι πιο ασφαλή από τα οχήματα που οδηγούνται από ανθρώπους, αλλά καθώς οι νέοι πάροχοι εισέρχονται στην αγορά, τα αυτόνομα οχήματα ως κατηγορία «θα πρέπει να είναι τάξεις μεγέθους πιο ασφαλή από τους ανθρώπους οδηγούς για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του κοινού».
Ο Κοσροβσάχι σχολίσε σχετικά πως οι μεγάλοι στόλοι αυτοκινήτων χωρίς οδηγό θα απαιτούσαν επίσης χώρους στάθμευσης όταν δεν χρησιμοποιούνται, καθώς και καθαρισμό και συντήρηση.
«Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ένα μέσο μισθούμενο αυοτοδηγούμενο (AV) μπορεί να διανύσει έως και 100.000 μίλια το χρόνο, σε σύγκριση με ένα τυπικό ιδιωτικό όχημα με 10-15.000 μίλια το χρόνο», έγραψε ο Κοσροβσάχι. «Αυτό σημαίνει ότι τα AV πρέπει να χρεώνονται πολλές φορές την ημέρα και να συντηρούνται κάθε μήνα».
Ο Κοσροβσάχι επεσήμανε τους κανονισμούς ασφαλείας, οι οποίοι μπορεί να διαφέρουν ανά πολιτεία, ως ένα άλλο εμπόδιο για την κυκλοφορία των AV
Ο ρόλος των οδηγών της Uber
Οι οδηγοί της Uber, οι οποίοι είναι ανεξάρτητοι εργολάβοι, είναι υπεύθυνοι για τις περισσότερες από αυτές τις εργασίες.
Ο Κοσροβσάχι επεσήμανε επίσης τους κανονισμούς ασφαλείας, οι οποίοι μπορεί να διαφέρουν ανά πολιτεία, ως ένα άλλο εμπόδιο για την κυκλοφορία των AV. Η κυβέρνηση Τραμπ έχει υποδείξει ότι ενδέχεται να αναπτύξει μια ομοσπονδιακή προσέγγιση για τα αυτόνομα οχήματα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος τόνισε επίσης ότι οι τιμές των αυτόνομων οχημάτων, που μπορεί να κοστίζουν εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια, θα πρέπει να μειωθούν προτού οι εταιρείες μπορέσουν να αγοράσουν πολλά από αυτά.
Οποιοσδήποτε διαθέτει μεγάλο δίκτυο AV θα πρέπει επίσης να ανταποκριθεί στη σχετική ζήτηση, κάτι που η Uber ήδη κάνει με τους οδηγούς της, σύμφωνα με τον CEO της Uber.
Τον Ιανουάριο, ο Κοσροβσάχι επισήμανε εξάλλου ότι δεν περίμενε ότι τα αυτόνομα οχήματα θα αντικαταστήσουν τα εκατομμύρια των οδηγών της Uber μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.


Latest News

Σοκ και δέος: Με δασμούς 245% απειλεί ο Τραμπ την Κίνα και φουντώνει τον εμπορικό πόλεμο
Η Κίνα αντιμετωπίζει τώρα δασμούς έως και 245% στις εισαγωγές στις Ηνωμένες Πολιτείες ως αποτέλεσμα των αντίποινων ενεργειών της, αναφέρεται σε ανακοίνωση του Λευκού Οίκου

Τι υπόσχονται βιομηχανίες στον Τραμπ για να αποφύγουν το χάος των δασμών
Θα χρειαστούν χρόνια για να τηρήσουν τις υποσχέσεις τους την ίδια ώρα που η εμπορική πολιτική των ΗΠΑ παραμένει ασαφής

Το Χονγκ Κονγκ σταματάει την αποστολή δεμάτων στις ΗΠΑ, λόγω των δασμών Τραμπ
Οι ΗΠΑ είναι παράλογες, εκφοβίζουν και επιβάλλουν δασμούς καταχρηστικά, ανακοίνωσαν τα ταχυδρομεία του Χονγκ Κονγκ

Χαμηλότερος από τον αναμενόμενο ο πληθωρισμός στη Βρετανία τον Μάρτιο
Τι θα κάνει η Τράπεζα της Αγγλίας με τα επιτόκια

Η Κίνα αντικαθιστά τον κορυφαίο διεθνή εμπορικό διαπραγματευτή της
Ποιος είναι ο νέος επικεφαλής για την Κίνα στις εμπορικές διαπραγματεύσεις - Τι σηματοδοτεί η αλλαγή

Η Nvidia θα «χάσει» 5,5 δισ. καθώς οι ΗΠΑ περιορίζουν τις πωλήσεις chip στην Κίνα
Η Nvidia ανακοίνωσε ότι οι ΗΠΑ έχουν ξεκαθαρίσει ότι οι νέοι περιορισμοί είναι απαραίτητοι για την αντιμετώπιση του κινδύνου χρήσης τσιπ H20 σε «έναν υπερυπολογιστή στην Κίνα»

Οι κατηγορίες «πρωταθλητές» στα ράφια των σούπερ μάρκετ
Η Circana δημοσιεύει σε συνεργασία με το περιοδικό ESM τις κατηγορίες προϊόντων που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη τον τελευταίο χρόνο

Το Εμπορικό Επιμελητήριο της ΕΕ στην Κίνα ζητάει από το Πεκίνο να αλλάξει εμπορική πολιτική
Τι ζητούν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Κίνα, στον απόηχο του εμπορικού πολέμου που κήρυξε ο Τραμπ

Οι ΗΠΑ αντιδρούν, αλλά συνεχίζουν τις συζητήσεις για τον παγκόσμιο φόρο - Τι λέει ο ΟΟΣΑ
Περισσότερες από 135 χώρες υπέγραψαν τη μεγαλύτερη εταιρική φορολογική μεταρρύθμιση εδώ και περισσότερα από τέσσερα χρόνια πριν

Η PwC αποχωρεί από την Αφρική για να αποφύγει τα σκάνδαλα
Ο παγκόσμιος πρόεδρος της PwC, Mohamed Kande, αντιμετωπίζει τις συνέπειες των σκανδάλων σε πολλές ηπείρους από τότε που ανέλαβε τον ρόλο τον Ιούλιο