
Με αριθμό προτεραιότητας κατέληξαν να εξυπηρετούνταν οι πελάτες στο Pandora στην οδό Ερμού, κατά τη διάρκεια της εορταστικής σεζόν, λίγες μόλις ημέρες αφού έγιναν τα επίσημα εγκαίνια του καταστήματος, δημιουργώντας ουρές και αποδεικνύοντας τη διείσδυση του brand στο ελληνικό κοινό.
Εικόνα γνώριμη εξάλλου και από τα άλλα σημεία που διατηρεί η δανική εταιρεία κοσμημάτων στην ελληνική αγορά, η οποία συμπληρώνει φέτος 19 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας, σε μια πορεία που ακολουθεί τα διεθνή πρότυπα: η Pandora σημείωσε «χρυσές» αποδόσεις για το 2024 και βάζει πλώρη για ρεκόρ τη νέα χρονιά.
Swarovski-Pandora: Τα κοσμήματα που αγοράζουν οι Ελληνίδες – Πόσο αυξήθηκαν οι πωλήσεις τους το 2023
Οι «χρυσές» επιδόσεις της Pandora
Την εκκίνηση μιας νέας επαναγοράς μετά την αύξηση των εσόδων του τέταρτου τριμήνου χάρη στις ισχυρές επιδόσεις στις ΗΠΑ ανακοίνωσε η Pandora, βάζοντας αστερίσκους όμως στις προοπτικές για το 2025 σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ο δανικός κοσμηματοπώλης ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι κατέγραψε έσοδα 11,97 δισ. δανέζικες κορώνες (1,67 δισ. δολάρια) για τους τρεις τελευταίους μήνες του 2024, αυξημένα οργανικά κατά 11% σε σύγκριση με την περσινή περίοδο. Το αποτέλεσμα υπερέβη ελαφρώς τις προβλέψεις των αναλυτών για 11,85 δισ. κορώνες, σύμφωνα με τη Wall Street Journal.
Οι ομοειδείς πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6% κατά τη διάρκεια του τριμήνου και κατά 9% στις ΗΠΑ.
Τα κέρδη προ φόρων και τόκων ανήλθαν σε 4,15 δισ. κορώνες από 3,67 δισ. κορώνες. Το περιθώριο EBIT ήταν 34,7%, σε σύγκριση με τις προβλέψεις των αναλυτών για 34,6%.
Για το 2025, η εταιρεία αναμένει οργανική αύξηση των εσόδων μεταξύ 7% και 8%, καθώς και περιθώριο EBIT γύρω στο 24,5%. Η πρόβλεψη συγκρίνεται με τις προβλέψεις των αναλυτών για 9% και 24,7% αντίστοιχα, σύμφωνα με την ίδια συναίνεση.
Σε ξεχωριστή ανακοίνωση, η εταιρεία ανέφερε ότι θα ξεκινήσει ένα νέο πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών με μέγιστο αντίτιμο 4,0 δισ. κορώνες, το οποίο θα διαρκέσει από τις 6 Φεβρουαρίου έως τις 30 Ιανουαρίου 2026 το αργότερο.

Πρώτα σε πωλήσεις τα charms
Από τις εποχιακές συλλογές των Χριστουγέννων και ιτου Αγίου Βαλεντίνου, μέχρι τις συνεργασίες με τη Marvel και το Netflix ενόψει της κυκλοφορίας της 5ης και τελευταίας σεζόν της σειράς Stranger Things, τις σειρές Shine και Rose, τα charms της Pandora φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις των best sellers στην ελληνική αγορά.
Η πιστότητα του γυναικείου κοινού – ανεξαρτήτως ηλικίας- στις συλλογές για bracelets, δαχτυλίδια, σκουλαρίκια και κολιέ, ήταν αυξή εξάλλου που οδήγησε τον περσινό Μάρτιο τη μητρική εταιρεία παράλληλα με την εκπροσώπευση από την εταιρεία «Μαραγκουδάκη Ελευθερία Μονοπρόσωπη Ι.Κ.Ε.», να προχωρήσει στη δημιουργία και ελληνικής θυγατρικής της Pandora.
Απόδειξη ότι κατά την πρώτη εταιρική χρήση, σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις στο ΓΕΜΗ, εμφανίζουν πωλήσεις ύψους 1.640.334 εκατ. ευρώ, με τα κέρδη προ φόρων να διαμορφώνονται σε 7.436 ευρώ, ενώ τα ίδια κεφάλαια κινούνται σε αρνητικούς ρυθμούς και περιορίζονται σε 21.378 ευρώ.
Η Pandora Greece, η ελληνική θυγατρική της Pandora Α/S, που σχεδιάζει, κατασκευάζει και εμπορεύεται χειροποίητα και μοντέρνα κοσμήματα σε προσιτές τιμές, συστάθηκε στις 21 Μαρτίου με αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 25.000 ευρώ, διαιρούμενο σε 25.000 μετοχές ονομαστικής αξίας 1 ευρώ έκαστη, το οποίο καταβλήθηκε από τη μητρική εταιρεία.
Στην πρώτη εταιρική χρήση, η Pandora Greece εμφάνισε πωλήσεις ύψους 1.640.334 εκατ. ευρώ
Διεύρυνση δικτύου
Υπό την καθοδήγηση της Sara Bergiotti -με μακρά θητεία 11 χρόνων στην Kiko Milano και εμπειρία 8 ετών εντός Pandora που ανέλαβε από τον Απρίλιο του 2024 τη γενική διεύθυνση της μάρκας για την Νότια Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική- έδωσε έμφαση στη δημιουργία νέων καταστημάτων.
Τον Μάρτιο συστάθηκαν δύο από τις τρεις μισθώσεις στη Γρηγορίου Λαμπράκη και Άγγελου Μεταξά 16 και 27α αντίστοιχα στη Γλυφάδα, όπως και στην Ανδρέα Παπανδρέου (πρώην Βασιλέως Κωνσταντίνου) 2 στο Χαλάνδρι.
Ενώ τον Νοέμβριο προχώρησαν οι διαδικασίες για το κατάστημα στον Κορυδαλλό (Ταξιαρχών 78), στην Πάτρα (Μαιζώνος 101), στα Ιωάννινα (Χαριλάου Τρικούπη 26Α), όπως και στο κέντρο της Αθήνας, επί της Ερμού 50.
Αυτή την στιγμή προϊόντα Pandora διατίθενται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, όπως και σε 10 σημεία -μαζί με εξουσιοδοτημένους συνεργάτες-, kiosk και own branded καταστήματα- στην Αθήνα, ενώ υπό το ίδιο σχήμα διατηρεί ακόμη 3 στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης, στις Σέρρες, στην Χαλκιδική, στην Κέρκυρα, στην Κρήτη, στη Ρόδο και άλλες μεγάλες πόλεις όπως η Λάρισα.

Το νεοπαγές κατάστημα Pandora στην Ερμού
«Κλειδί» η προσωποίηση κοσμημάτων
Σε μια κίνηση που ενδυναμώνει το brand, στο νέο κατάστημα της Αθήνας, όπως και στα καταστήματα της Κηφισιάς, του Χαλανδρίου και της Γλυφάδας που άνοιξαν τις πόρτες τους τους προηγούμενους μήνες, οι καταναλωτές έχουν την exclusive δυνατότητα να προσωποποιήσουν το κόσμημά τους.
Με τη χρήση του ειδικού μηχανήματος εγχάραξης αφήνουν το δικό τους μήνυμα πάνω στα δημοφιλή Pandora charms.


Latest News

Μπροστά στην «τέλεια καταιγίδα» τα σούπερ μάρκετ - Τι φέρνει η συρρίκνωση των κερδών
Τι συμβαίνει με τους λιανέμπορους σε Ευρώπη και ΗΠΑ - Οι νέοι στόχοι των σούπερ μάρκετ και το «ιερό δισκοπότηρο» της αγοράς

Ασφαλιστικά μέτρα κατά της JP Morgan κατέθεσε ο Καρώνης – Τι επιδιώκει
Ο βρετανικός ιστότοπος sifted.eu αναφέρει πως ο διευθύνων σύμβουλος της Viva επιχειρεί να εμποδίσει την αμερικάνικη τράπεζα να προχωρήσει σε περαιτέρω αγωγές ή προσπάθειες εξαγοράς

Ανατροπή στα σούπερ μάρκετ μετά από 30 χρόνια – Το φρένο στις προσφορές και η δύναμη πυρός του 1 δισ.
Νέο τοπίο στις προσφορές – Η στρατηγική των πολυεθνικών και ο ανταγωνισμός των σούπερ μαρκετ – Πάνω από 4.000 κωδικοί σε έκπτωση

Το «σαφάρι» για νέες IPOs πάει… Θεσσαλία – Αντίστροφη μέτρηση για Φάις και Qualco
Εκδήλωση στην Λάρισα πραγματοποιεί στις 12 Μαρτίου το Χρηματιστήριο Αθηνών – Κεντρικός ομιλητής ο CEO της Aktor Αλέξανδρος Εξάρχου – Όλες οι λεπτομέρειες για την IPO του ομίλου Φάις

Τα σινεμά που έγιναν σούπερ μάρκετ – Από το Μενίδι και την Καλλιθέα μέχρι τη Γλυφάδα και το Παγκράτι
Από κινηματογραφικές αίθουσες… σάλες με ράφια - Ποια σινεμά μετατράπηκαν σε καταστήματα Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, Lidl, My Market και Γαλαξίας

HELLENiQ ENERGY: Επεκτείνει τον Πολυχώρο Εκπαίδευσης Ευάλωτων Γυναικών του ΣΕΓΕ στη Θεσσαλονίκη
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας η HELLENiQ ENERGY ανέλαβε να ολοκληρώσει όλες τις απαιτούμενες εργασίες για την άρτια διαμόρφωση του Κέντρου Ενδυνάμωσης Γυναικών “WEHub - Female Empowerment Hub” που λειτουργεί ο Σύνδεσμος

Ημέρα της Γυναίκας: H Alpha Bank στηρίζει την ισότιμη συμμετοχή των γυναικών στην οικονομική ζωή
«Μαθήματα Οικονομίας», μια δράση ανοιχτή σε όλες τις γυναίκες

Viohalco: Οχυρωμένη στους δασμούς Τραμπ – Πώς ντύνει… με αλουμίνιο Porsche, Audi και BMW
Τα όπλα της Viohalco απέναντι στους δασμούς Τραμπ – Το κρυφό «διαμάντι» της Βουλγαρίας με νέα έργα σε ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
![Ξένες Άμεσες Επενδύσεις: Το πρόβλημα στην Ελλάδα – Σχεδόν μία στις δύο αφορά ακίνητα [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/businessdaily-deals-symfwnies-ependyseis-sygxwneyseis-600x336.jpg)
Το πρόβλημα με τις Άμεσες Ξένες Επενδύσεις στην Ελλάδα - Σχεδόν μία στις δύο αφορά ακίνητα [γραφήματα]
Τι δείχνει η ανάλυση για τις καθαρές Ξένες Άμεσες Επενδύσεις (ΞΑΕ) στην Ελλάδα από το ΚΕΠΕ ανά ομάδα κλάδων - Ποιοι έχουν την πρωτοκαθεδρία - Ποιες χώρες προτιμούν την Ελλάδα

Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο: Στην τελική ευθεία η Αναπτυξιακή Διάσκεψη της Κρήτης
Το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο διοργανώνει στις 12 και 13 Μαρτίου την πρώτη Αναπτυξιακή Διάσκεψη της Κρήτης στο Ηράκλειο