
Αύξηση των εσόδων για το τέταρτο τρίμηνο του 2024, σε ποσοστό 64% με έσοδα 105,1 εκατ. δολ. έναντι 64,2 εκατ. δολ. την αντίστοιχη περίοδο του 2023, ανακοίνωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp.
Παράλληλα, η εταιρεία, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωσή της, προχώρησε σε διανομή μερίσματος ύψους 0,15 δολ. ανά μετοχή το τέταρτο τρίμηνο του 2024, ενώ ολοκλήρωσε την πώληση τριών αδελφών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εντός του τριμήνου.
Η Capital Clean Energy Carriers Corp. ολοκλήρωσε τον στρατηγικό εταιρικό της μετασχηματισμό
Με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, CEO της Capital Clean Energy Carriers Corp. (CCEC), δήλωσε: «Συνεχίζουμε να σημειώνουμε πρόοδο όσον αφορά την στρατηγική μας να τοποθετήσουμε την εταιρεία ως τον κορυφαίο μεταφορέα φυσικού αερίου, συμπεριλαμβανομένων και των νέων τομέων δραστηριότητας που αναδύονται λόγω της ενεργειακής μετάβασης.
» Ολοκληρώσαμε την πώληση τεσσάρων από τα πέντε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ευρείας ακτίνας 5.000 TEU που διαθέταμε, ενώ αναμένουμε την πώληση και του πέμπτου πλοίου να ολοκληρωθεί πριν το τέλος του πρώτου τρίμηνου του 2025. Η πώληση των προαναφερθέντων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εδραιώνει περαιτέρω την εταιρεία ως μια ισχυρή πλατφόρμα εστιασμένη στο φυσικό αέριο, με προοπτική περαιτέρω οργανικής ανάπτυξης προερχόμενη από την παράδοση 16 νέων πλοίων μεταφοράς φυσικού αερίου, αρχής γενομένης από το 2026.
» Είναι σημαντικό ότι η CCEC είναι σε μεγάλο βαθμό προστατευμένη από τις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς βραχυπρόθεσμης περιόδου με το πρώτο ανοιχτό νεότευκτο πλοίο μας να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο τρίμηνο του 2026.
»Αναμένουμε ότι η αδυναμία της υποκείμενης αγοράς βραχυπρόθεσμης περιόδου είναι πιθανό να λειτουργήσει ως καταλύτης για μια δυνητικά σημαντική μείωση των πλοίων LNG παλαιότερης τεχνολογίας. Επιπλέον, η νέα πρόθεση της κυβέρνησης των ΗΠΑ να συμβάλει στην ενίσχυση των αμερικανικών εξαγωγών LNG αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω αυτό που μακροπρόθεσμα περιμένουμε να είναι ήδη μια σφιχτή εικόνα προσφοράς-ζήτησης, όσον αφορά τη μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου.
»Με συμβολαιοποιημένα ανεκτέλεστα έσοδα άνω των 2,5 δισ. δολαρίων, το διοικητικό συμβούλιο και η διοίκηση της CCEC προσβλέπουν στην περεταίρω εμπέδωση του νέου προφίλ και της στρατηγικής της εταιρείας, με στόχο την προσέγγιση μελλοντικά μιας ευρύτερης και πιο διαφοροποιημένης βάσης επενδυτών», κατέληξε ο CEO της Capital Clean Energy Carriers Corp.


Latest News

Η στρατηγική σημασία της ναυτιλίας σε εκδήλωση της ΕΕΕ στις Βρυξέλλες
Εκδήλωση με τίτλο «Shipping anchors the EU’s Future» διοργανώνει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και κεντρικό ομιλητή τον Σαρλ Μισέλ

Σύγκρουση δεξαμενόπλοιων στα ανοιχτά της Βρετανίας
Φόβοι για μεγάλη διαρροή καυσίμων – Στους πάνω από 30 οι τραυματίες

Και η Royal Caribbean στη καινοτόμα πρωτοβουλία για τη μείωση του Μεθανίου στη Ναυτιλία
Η Royal Caribbean μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας στον κόσμο, έγινε το τελευταίο μέλος που προσχώρησε στη διακλαδική πρωτοβουλία για τη μείωση του μεθανίου

CMA CGM: Οι Γάλλοι του ΟΛΘ επενδύουν 20 δισ. στα λιμάνια των ΗΠΑ - Τι είπε ο Τραμπ
Στα σχέδια της CMA CGM και ναυπηγικό πρόγραμμα σε ναυπηγεία των ΗΠΑ - Αναμένεται να δημιουργηθούν 10.000 νέες θέσεις εργασίας

Τι ψάχνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στην ακτοπλοΐα – Οι πρακτικές της Seajets και η κινητοποίηση Στυλιανίδη
Οι καταγγελίες της Fast Ferries κατά της SeaJets και οι μη αιτιολογημένες ανατιμήσεις στην ακτοπλοΐα ελέγχονται από την Επιτροπή Ανταγωνισμού

Αιφνιδιαστικοί έλεγχοι της Επιτροπής Ανταγωνισμού σε ακτοπλοϊκές εταιρείες
Στόχος, να εντοπίσει η Επιτροπή Ανταγωνισμού αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές στην ερευνώμενη αγορά

Fast Ferries προς Επιτροπή Ανταγωνισμού: «Η Seajets επιδιώκει απόλυτο μονοπώλιο στο Αιγαίο»
Νέες καταγγελίες από την Fast Ferries στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για την επιθετική πολιτική που ακολουθεί η Seajets του Μάριου Ηλιόπουλου στις τιμές των εισιτηρίων
![Morningstar DBRS: Γάλλοι και Έλληνες τραπεζίτες πήραν την «πίτα» της ναυτιλιακής βιομηχανίας [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/09/ploia-600x338.jpg)
Morningstar DBRS: Γάλλοι και Έλληνες τραπεζίτες πήραν την «πίτα» της ναυτιλιακής βιομηχανίας [γράφημα]
Γιατί η ναυτιλιακή βιομηχανία θα μπορούσε να μειώσει τις ανησυχίες για την ποιότητα του ενεργητικού για τις ευρωπαϊκές τράπεζες

Ναυτιλιακές φεύγουν άρον-άρον από Χονγκ Κονγκ - Οι φόβοι για τις σχέσεις ΗΠΑ-Κίνας
Παρά την εισροή κινεζικών πλοίων στο νηολόγιο του Χονγκ Κονγκ, ο αριθμός των πλοίων που φέρουν τη σημαία του μειώθηκε 8%

Περισσότερα από 50 ρυμουλκά συμμορφώθηκαν με το προεδρικό διάταγμα
Πρόκειται για αριθμό που υπερπαρκεί για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες σε ρυμούλκηση για Πειραιά και Ελευσίνα