Τέλος στην αναζήτηση επενδυτή από τον Simon Porte Jacquemus έβαλε η L’Oréal που απέκτησε μειοψηφικό μερίδιο στο εμπορικό σήμα του χαρισματικού Γάλλου σχεδιαστή, γνωστού για την καλοκαιρινή, ποπ μινιμαλιστική αισθητική του, που προτιμούν διάσημοι και νέοι σε όλο τον κόσμο.

Η συγκεκριμένη επένδυση από τον κολοσσό των καλλυντικών υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της νέας μακροπρόθεσμης συνεργασίας με την μάρκα Jacquemus στον τομέα της ομορφιάς που ανακοινώθηκε την Παρασκευή, χωρίς ωστόσο να γίνουν γνωστές λεπτομέρειες για τους οικονομικούς όρους της συμφωνίας.

L’Oreal: Σε βουτιά 4% για τη μετοχή μεταφράστηκε η δυσπιστία των επενδυτών

Η L’Oréal και η Jacquemus

Ο ιδρυτής και σχεδιαστής της Jacquemus, Simon Porte Jacquemus, έχει διαφυλάξει προσεκτικά την ανεξαρτησία της μάρκας του από την ίδρυσή της το 2009, αλλά επισήμανε τον Οκτώβριο του 2024 ότι αναζητούσε έναν επενδυτή μειοψηφίας για να βοηθήσει την ανάπτυξη της μάρκας.

Η Jacquemus είναι ένα από τα πιο γνωστά ονόματα της μόδας, ιδίως μεταξύ των νέων καταναλωτών της Gen-Z.

Η μάρκα αναπτύχθηκε σταθερά στον απόηχο της πανδημίας, με τις πωλήσεις να ξεπερνούν τα 270 εκατομμύρια ευρώ (290 εκατομμύρια δολάρια) το 2023. Αλλά σε μια ολοένα και πιο ασταθή αγορά πολυτελείας που κυριαρχείται από ομίλους, ο σχεδιαστής ένιωσε ότι χρειαζόταν να βρεθεί ένας επενδυτής, που θα ωθήσει την επιχείρηση στο επόμενο επίπεδο.

«Εκτιμώ την ανεξαρτησία μου, θέλω να κληροδοτήσω αυτή την εταιρεία στα παιδιά μου, αλλά πρέπει να σπάσω το γυάλινο ταβάνι βρίσκοντας τον κατάλληλο συνεργάτη», είχει τονίσει ο Jacquemus στη γαλλική εφημερίδα Le Figaro τον Οκτώβριο.

L'Oreal

Ο σχεδιαστής, Simon Porte Jacquemus

Η είσοδος στην ομορφιά

Η ώθηση στον τομέα της ομορφιάς αναμενόταν από καιρό. Το 2021, ο ισπανικός οίκος αρωμάτων και μόδας Puig απέκτησε μερίδιο 10% στην εταιρεία με σκοπό να λανσάρει μια σειρά ομορφιάς- το σχέδιο ματαιώθηκε αργότερα και ο Jacquemus εξαγόρασε το μερίδιο το επόμενο έτος.

Η επένδυση της L’Oréal έρχεται σε μια κομβική στιγμή για τη μάρκα, καθώς προσπαθεί να διατηρήσει τη δυναμική της σε μια δύσκολη αγορά πολυτελείας. Η εταιρεία άνοιξε πέρυσι μια πληθώρα νέων καταστημάτων στη Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και το Λος Άντζελες, τις πρώτες διεθνείς πόρτες της. Παράλληλα με την προώθηση της λιανικής πώλησης, ακολούθησε μια premium στρατηγική, αυξάνοντας τις τιμές και μεταφέροντας μεγάλο μέρος της παραγωγής της στην Ιταλία.

Υπενθυμίζεται πως πριν το τέλος του 2024, ο όμιλος L’Oréal εξαγόρασε και την κορεατική μάρκα ομορφιάς Dr.G – Το 2018 είχε αποκτήσει τη Stylenanda

Οι στόχοι της L’Oréal Luxe

Από την πλευρά της, η L’Oréal αποφάσισε να ενισχύσει κι άλλον το premium κομμάτι της ομορφιάς, καθώς αυτή την εβδομάδα, απέκτησε επίσης μειοψηφικό μερίδιο στον οίκο πολυτελών αρωμάτων Amouage από το Ομάν.

Η σειρά ομορφιάς Jacquemus θα «στεγαστεί» στο τμήμα Luxe του ομίλου, μαζί με προϊόντα που φέρουν άδεια χρήσης από 25 συνοκικά μάρκες, ανάμεσά τους η YSL, η Prada και η Valentino. Η L’Oréal κατέχει επίσης τον οίκο μόδας Mugler, τον οποίο αγόρασε από τη γαλλική εταιρεία ομορφιάς Clarins το 2020.

Σε δήλωσή του στο Business of Fashion, ο Cyril Chapuy, πρόεδρος της L’Oréal Luxe, τόνισε ότι η Jacquemus έχει «εξαιρετικές δυνατότητες πολυτελούς ομορφιάς», επισημαίνοντας τη «μοναδική τοποθέτηση του εμπορικού σήματος», τη δημιουργικότητα και τη γνώση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Κι όλα αυτά, ενώ την ίδια στιγμή ο CFO του ομίλου, Christophe Babule, σημείωσε πως το συγκεκριμένο section εμφανίστηκε κατώτερο των προσδοκιών, καθώς η κινεζική αγορά δεν σταθεροποιήθηκε όπως αναμενόταν. Τα έσοδα στη Βόρεια Ασία, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, μειώθηκαν κατά 3,6%, μετά από πτώση 6,5% την προηγούμενη περίοδο.

Οι αναλυτές της Barclays σχολίασαν, σύμφωνα με το Reuters, ότι οι αδύναμες πωλήσεις στην Κίνα και η επιβράδυνση στο τμήμα derma της εταιρείας, στάθηκαν καθοριστικοί παράγοντες για την απώλεια κερδών.

Οι πωλήσεις του τέταρτου τριμήνου αυξήθηκαν επίσης πιο αργά από ό,τι αναμενόταν στη Βόρεια Αμερική, σημειώνοντας άνοδο 1,4%, έναντι αύξησης 5,2% το τρίτο τρίμηνο. L'Oreal

H Sanofi

Λίγες μόλις ημέρες νωρίτερα, η γαλλική φαρμακοβιομηχανία Sanofi ανακοίνωσε πως προχωρά σε επαναγορά μετοχών ύψους 3 δισ.  ευρώ από τη L’Oréal, εξαργυρώνοντας μέρος της συμμετοχής της μετά την υπεραπόδοση των μετοχών της Sanofi στην αγορά κατά την περσινή χρονιά.

Η L’Oréal πωλεί 29,6 εκατομμύρια μετοχές προς 101,50 ευρώ η κάθε μία, ανέφεραν οι εταιρείες σε δηλώσεις τους τη Δευτέρα. Μετά την πώληση, ο κολοσσός των καλλυντικών θα κατέχει το 7,2% του μετοχικού κεφαλαίου της Sanofi, από περίπου 9,4%, και το 13,1% των δικαιωμάτων ψήφου της.

Η πώληση των μετοχών της Sanofi θα «βελτιστοποιήσει» τον ισολογισμό της L’Oreal μετά τις πρόσφατες εξαγορές της Aesop, όπως επισήμανε το Bloomberg.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
USAID: Ανατροπείς κυβερνήσεων και αντιλήψεων με… τρόπο – Η σκοτεινή λειτουργία του
Διεθνή |

USAID: Ανατροπείς κυβερνήσεων και αντιλήψεων με… τρόπο – Η σκοτεινή λειτουργία του

Το πρόβλημα με τη USAID δεν ήταν ότι είχε γίνει «άνδρο μαρξιστών» όπως ισχυρίζεται ο Λευκός Οίκος, αλλά ότι εξελίχθηκε στον ύπουλο βραχίονα του Στέιτ Ντιπάρτμεντ και του Πενταγώνου.